The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Waarom wordt Ajax zo gehaat?
You do not have permission to vote in this poll.
1. Ajax is de grootste club en jaloezie maakt haat
20.97%
13 20.97%
2. Veel ajacieden zijn vaak hooghartig en arrogant
9.68%
6 9.68%
3. Veel ajacieden roepen te vaak dat ze de beste zijn
12.90%
8 12.90%
4. Er zijn teveel aanwijzingen dat de KNVB Ajax steunt
4.84%
3 4.84%
5. Scheidsrechters en de tuchtcommissie matsen Ajax te vaak om het geloofwaardig en objectief te maken
6.45%
4 6.45%
6. Ajaxspelers zijn vaak kleine jonge etterbakkies met een ontzettend grote bek, die naast hun schoenen lopen en op veel te grote voet leven
4.84%
3 4.84%
7. Veel landelijke media schromen over het algemeen niet om alles wat Ajax is goed te praten en wat fout is te bagatelliseren en onwetende goedgelovige (vaak jonge) kijkers te hersenspoelen
12.90%
8 12.90%
8. Veel landelijke media zorgen ervoor dat Ajax bovenmatig, vooral positief, in het nieuws komt en het produkt Ajax hiermee aantrekkelijk te maken voor sponsors en hierdoor andere clubs tekort doen
11.29%
7 11.29%
9. Veel ajacieden vinden alles, buiten Amsterdam, van laag niveau en/of provinciaal en/of minderwaardig en/of een stelletje calimero's
16.13%
10 16.13%
Total 62 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Waarom wordt Ajax zo gehaat?
#61
Dat ik die persoonlijke verwensing naar jou heb gedaan. Ik herinner me idd dat een aantal jaren geleden iemand (jij blijkbaar) imo een onverteerbare opmerking over een g-voetballer maakte (daar maak je gewoon geen grappen over). Verschillende forummers, waaronder ik inderdaad, hebben daar op geageerd. Een andere forummer, ik meen zelfs te weten wie, maakte de bewuste opmerking naar jou toe. Jammer dat je dit op mijn bordje schuift, want zoiets wijs ik af. Dat wens ik namelijk niemand toe.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#62
gittermaster Wrote:fout! Ik ben geboren als ajacied. Hier ben ik logischerwijs niet meer vanaf gestapt

je hele geboorte is een vergissing.
Reply
#63
Zijn dr ook halve geboortes?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
Bredanaar Wrote:Dat ik die persoonlijke verwensing naar jou heb gedaan. Ik herinner me idd dat een aantal jaren geleden iemand (jij blijkbaar) imo een onverteerbare opmerking over een g-voetballer maakte (daar maak je gewoon geen grappen over). Verschillende forummers, waaronder ik inderdaad, hebben daar op geageerd. Een andere forummer, ik meen zelfs te weten wie, maakte de bewuste opmerking naar jou toe. Jammer dat je dit op mijn bordje schuift, want zoiets wijs ik af. Dat wens ik namelijk niemand toe.

hahahahaha, daar ga je weer..... Gast eerst geef je aan dat je er niet mee doorgaat en vervolgens kom je er weer op terug.
En weer sla je de plank weer helemaal mis. Het was geen grap over een g-voetballer, het was een grap over het spelniveau van de selectie van PSV, maar jij wilt dat niet horen, omdat het dan je standpunten onderuit trekt.
Vervolgens zeg je ook nog dat er meerdere forummers waren die hier op reageerde, wat helemaal niet het geval was, het was alleen jij, omdat jij de enige was die niet begreep wat de clue van de grap was, maar omdat het g-voetbal van PSV ermee te maken had, trok jij direct die voorbarige, kortzichtige en onjuiste conclusie.
En dat je ook niet meer weet dat jij degene was die dat mij toenwenste zegt genoeg.
Heel jammer dat dit topic niet meer terug te halen valt, ik ga Mac eens vragen of dit op de een of andere manier toch terug gehaald kan worden.
The great old Ludwig von...
Reply
#65
waf Wrote:
gittermaster Wrote:fout! Ik ben geboren als ajacied. Hier ben ik logischerwijs niet meer vanaf gestapt

je hele geboorte is een vergissing.

Dat zou kunnen, maar daar valt over te discussieren.
The great old Ludwig von...
Reply
#66
Bocaloca Wrote:Zijn dr ook halve geboortes?

ja, en als die mislukken heet je dugarrie
Reply
#67
gittermaster Wrote:
Bredanaar Wrote:Dat ik die persoonlijke verwensing naar jou heb gedaan. Ik herinner me idd dat een aantal jaren geleden iemand (jij blijkbaar) imo een onverteerbare opmerking over een g-voetballer maakte (daar maak je gewoon geen grappen over). Verschillende forummers, waaronder ik inderdaad, hebben daar op geageerd. Een andere forummer, ik meen zelfs te weten wie, maakte de bewuste opmerking naar jou toe. Jammer dat je dit op mijn bordje schuift, want zoiets wijs ik af. Dat wens ik namelijk niemand toe.

hahahahaha, daar ga je weer..... Gast eerst geef je aan dat je er niet mee doorgaat en vervolgens kom je er weer op terug.
En weer sla je de plank weer helemaal mis. Het was geen grap over een g-voetballer, het was een grap over het spelniveau van de selectie van PSV, maar jij wilt dat niet horen, omdat het dan je standpunten onderuit trekt.
Vervolgens zeg je ook nog dat er meerdere forummers waren die hier op reageerde, wat helemaal niet het geval was, het was alleen jij, omdat jij de enige was die niet begreep wat de clue van de grap was, maar omdat het g-voetbal van PSV ermee te maken had, trok jij direct die voorbarige, kortzichtige en onjuiste conclusie.
En dat je ook niet meer weet dat jij degene was die dat mij toenwenste zegt genoeg.
Heel jammer dat dit topic niet meer terug te halen valt, ik ga Mac eens vragen of dit op de een of andere manier toch terug gehaald kan worden.

Ik word een beetje doodmoe van die valse beschuldigingen van jou en je verzinsels. Waar heb ik nu weer gezegd dat ik hier niet mee doorga? Wat een grapjas ben je toch zeg, en wat een sukkel die jou cluetjes niet begrijpt. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#68
Quote:Zoek het maar uit met je insinuaties
en vervolgens niet meer reageren. Tot een paar dagen later als t weer ergens anders over gaat en je er toch nog ff op terug wilt komen, zonder op mijn laatste post ingegaan te zijn...
Ik word doodmoe van jou en je foute herinnereingen en andere mensen erbij betrekken die er niet bij betrokken waren en je tot 2 x toe herhalen wat helemaal niet het geval is...

je mag jezelf overigens best een sukkel noemen, zo ver wilde ik niet gaan, maar echt ontkennen kan ik t ook niet.
Ga anders nog ff een polletje maken? 10 redenen waarom Ajax bevoordeeld werd in de finale....
The great old Ludwig von...
Reply
#69
Nou die is niet zo moeilijk:
1. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
2. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
3. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
4. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
5. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
6. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
7. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
8. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
9. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
10. Wedstrijd over 2 wedstrijden laten spelen en konden ze de finale beter schriftelijk af doen had ze zogenaamd een hoop belastinggeld gescheeld (net als het over 2 wedstrijden laten spelen Undecided ).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#70
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Man lul toch niet over zuiver discussieren. Je haalt er zaken bij die niet terzake doen, je zit hier continue te letterneuken over hoe iemand iets volgens jou bedoeld, en vervuilt de discussie ermee tot een punt dat het zo onoverzichtelijk als de pest word zodat jij zogenaamd je punt hebt gemaakt.

Veel plezier met je zogenaamde gelijk zou ik zeggen.

je kan het duidelijk niet aan. en als je 2 zulke grammaticafouten in 1 zin maakt bevestigt dat alleen maar je domheid denk ik.

dat het voor jou onoverzichtelijk is, wil niet zeggen dat het onoverzichtelijk is he.. 8-[
maar denk vooral dat ik gelijk wil hebben, of wil krijgen van jou. dat interesseert me toch geen zier man. Undecided

Het interesseert je in ieder geval genoeg om nog even te reageren.
En jij mag denken dat ik dom ben hoor. Whatever makes you happy......
Voor mij is het enkel maar de bevestiging van het beeld wat ik van je heb.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#71
Ik heb niks meer tegen Ajax, ze hebben ons kampioen laten worden :wink:
Nu haat ik alleen nog maar de nepsupporters van Ajax. De echte fans van Ajax heb ik ook niks tegen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#72
Quote:Simon Zwartkruis
Iedereen was kampioen behalve Ajax

11/05/2010 13:00

Bij Ajax verbaasde menigeen zich vorige week zondag over de vreugdetaferelen in De Goffert.

NEC werd voor eigen publiek weggespeeld door de Amsterdammers zoals dat in geen jaren was gebeurd. Maar zelden dit seizoen hebben de Nijmeegse fans zoveel lol gehad als op de momenten dat radioverslaggever Bas Ticheler bij Langs de Lijn de goals van FC Twente de ether in slingerde.

Tegelijkertijd ontplofte de Kuip, juichte AZ de teleurstelling over de vijfde plek weg en liepen ze bij FC Utrecht de polonaise. Het had iets koddigs allemaal.

In feite zijn zeventien clubs kampioen geworden vorige week zondag, iedereen behalve Ajax. Overal in Nederland klonk Helemaal niets in Amsterdam, het lied dat na de vertolking door Ibrahim Afellay tijdens een eerder kampioensfeest bij PSV de status van evergreen heeft bereikt. Behalve in Amsterdam dan.

'Ik heb nooit eerder meegemaakt', zei Ajax-verdediger Jan Vertonghen (foto) die zondag in de catacomben van het NEC-stadion, 'dat supporters na een 1-4 nederlaag een wave over de tribunes lieten gaan.'

Ook trainer Martin Jol was dat opgevallen. Hij vond het 'vreemd' maar ook 'mooi'. Omdat die afgunst in den lande bij Ajax is gaan horen, verklaarde Jol zich nader.

Het is altijd al een bijzonder fenomeen geweest, de emoties die overal loskomen als de Amsterdamse club een uitwedstrijd speelt. Deels is het terug te voeren op successen uit het verleden, zeg maar de hoge bomen die veel wind vangen.

Manchester United ervaart dat in Engeland, Bayern München in Duitsland, Real Madrid in Spanje. Maar het heeft ook te maken met de superieure houding die Ajax zichzelf door de jaren heen heeft aangemeten.

In de jaren zeventig en negentig hadden ze daar reden toe. Successen te over en mooi voetbal op de koop toe. Maar nooit zullen we de clubstropdassen vergeten waarop het cijfer 1 was geborduurd, na het laatste landskampioenschap in 2004.

Dan strekt het tot aanbeveling het seizoen daarop wederom de titel te grijpen. Dat lukte niet en het is er sindsdien ook nooit meer van gekomen. Dan helpt het evenmin als Rik van den Boog na al die schrale jaren zegt, dat Ajax voetbaltechnisch gezien nog steeds tot de beste clubs van de wereld behoort.

Zulks verkondigde de algemeen directeur vier maanden geleden in dit blad en dan kun je wachten op leedvermaak, zodra het misgaat. 'Wie geschoren wordt moet stilzitten', zei de vroegere Ajax-voorzitter Michael van Praag regelmatig en hij had gelijk.

Op dezelfde dag dat FC Twente de supportersscharen van zeventien clubs in extase bracht, stonden in Engeland Liverpool en Chelsea tegenover elkaar. De kersverse voorzitter van Liverpool, Martin Broughton, ontbrak op Anfield Road. Broughton is zijn hele leven al hartstochtelijk supporter van Chelsea en kon niet garanderen dat hij zich bij Londense goals zou beheersen.

De bloedfanatieke supporters van Liverpool hebben het hun nieuwe preses vergeven. Want hoe beter Chelsea presteert, hoe meer dat ten koste gaat van de aartsvijand van The Reds, Manchester United. En dat is ook wat waard.

Enkele uren na de 2-0 zege van Chelsea speelde in Italië Lazio Roma een belangrijke competitiewedstrijd tegen Internazionale. Het ooit roemrijke Lazio vocht tegen degradatie, Inter moest koploper AS Roma zien te achterhalen. Dat leidde tot bizarre taferelen.

De rivaliteit tussen beide Romeinse clubs is dermate groot, dat de supporters van Lazio in eigen stadion massaal de zijde van Inter kozen. Doelpogingen van eigen aanvallers werden met fluitconcerten omlijst, de Milanese goals van Samuel en Motta werden uitbundig bejubeld.

En dat door fans van een club waar ieder punt in de overlevingsstrijd meer dan welkom was. Om maar aan te geven: op het gebied van rivaliteit kan het altijd gekker.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#73
nico dijkshoorn Wrote:Het leedvermaak zal toenemen en Ajax vindt dat erg
17/05/2010 11:30

Bijna iedereen in de voetballerij is vanaf deze week op vakantie, behalve Jan Vertonghen. Die zit nu met een paar mediatrainers in hetzelfde klooster waar Louis van Gaal in vier dagen Duits heeft geleerd.

Dat moet trouwens niet al te lastig zijn geweest. Louis hoefde alleen maar de woorden ik, de beste en jullie smerige luizen van de pers uit zijn hoofd te leren, en kon daarna onbeperkt uit een leren klep gaan staan urineren in zijn gedroomde voetballand.

Vertonghen heeft het iets lastiger. Dat is een gevalletje hardleers en oliedom zoals je maar zelden tegenkomt. Hij liet tijdens een huldiging alle Ajax-supporters een lied zingen over de Feyenoord-aanhang. 'Het zijn maar kut-kakkerlakken!'

Ik heb de beelden nog eens bekeken. Jan heeft het tijdens het zingen niet alleen heel erg naar zijn zin, je ziet ook dat hij zich heeft verheugd op dit moment.

Jan heeft terug in de spelersbus al bedacht hoe hij de Feyenoord-supporters zo hard mogelijk kon beledigen. Misschien heeft hij het nog wel even aan een teamgenoot voorgelegd. 'Wat denk je? Zal ik ze kut-kakkerlakken laten zingen of toch iets doen met bommen op Rotterdam?'

Kut-kakkerlakken bekt lekkerder. Dat klinkt meer als een nieuwe Suske & Wiske: Het geheim van de kutkakkerlakken. Op zich, als je toch moet kiezen, een verstandige keuze van Jan.

Ik zag het gebeuren en probeerde daarna in het hoofd van Jan Vertonghen te kruipen. Dat is geen fijne plek. Met je campingstoeltje aan de rand van een IJslandse vulkaan zit je rustiger. Het kan niet anders of Jan Vertonghen, een prof bij Ajax, gelooft in pure haat, wraak en kwetsen. Ik heb dat altijd de treurigste sportmensen gevonden, die hun motivatie moeten halen uit woede en frustratie.

Spelers die langs de kant worden gehouden door een trainer en daarna extra gemotiveerd invallen om iedereen eens wat te laten zien; je hebt er uiteindelijk geen moer aan. Het zijn spelers met het gevoelsleven van een dier.

Jan Vertonghen gelooft in oorlog en vernedering. Anders kun je het niet zien. Het is typisch het gedrag van iemand die op te jonge leeftijd alleen maar mensen om zich heen heeft die hem vertellen dat hij briljant is. Kijk alleen naar Mart Smeets om te zien wat voor monster je dan creëert.

Smeets zit nu al bijna in de laatste arrogantiefase. Nog even en hij spreekt over zichzelf alsof hij het over een ander heeft. 'Goedenavond, dames en heren, hij heet Mart Smeets en hij gaat hier, in die knots- en knotgekke studio – ja, wat gaat hij doen? – hij gaat voor de 486ste keer een kutplaat van The Eagles aankondigen. Zijn naam is Mart Smeets, veel plezier met die knots- en knotsgekke Eagles.' Aldus Mart Smeets.

Ook Vertonghen gaat hard die kant op en is eigenlijk al niet meer te helpen. Als de waanzin op zo’n jonge leeftijd al zo diep in je lichaam zit, dan ben je verloren. Daar gaat geen mediatrainer nog wat aan veranderen. Jan, formuleer eens in twee zinnen waar de Feyenoord-supporter voor staat, vanuit jouw eigen beleving en steeds rekening houdend met het gevoelsleven van die Feyenoord-supporter zelf. Toe maar.

'Feyenoord-supporters zijn mensen die een plek onder de zon verdienen en die wij voortaan vanuit een gezonde rivaliteit gaan bestrijden.' Goed zo, Jan, dat was één zin. En nu de volgende. 'En volgend seizoen zullen we die hoerenkakkerlakken tot stof verpulveren met de hakken van onze Amsterdamse Jodenlaarzen en zullen we pissen op hun veld.'

Je kunt het Jan ook helemaal niet kwalijk nemen. Zijn trainer, Martin Jol, loert al sinds zijn aanstelling verongelijkt om zich heen. Een stokstaartje van 120 kilo. Het is nooit goed. De competitie-indeling was in het nadeel van Ajax, het was de schuld van andere clubs dat Ajax af en toe verloor, het gras deugde niet en iedereen was tegen Ajax.

Die laatste klacht, dat niemand Ajax een sympathieke club vindt, is door het bestuur en de spelers enkele malen herhaald. Ze zijn heel erg teleurgesteld in ons. Ze doen zo hun best om mooi te voetballen, allemaal voor ons, en moet je eens kijken wat we doen? We lachen ze gewoon uit.

Nee, iedereen bij Ajax vindt dat we in onze pyjama extra vroeg naar bed moeten en als we het nóg een keer doen – blij zijn als zij verliezen – dan mogen we niet meer naar ze komen kijken. We zijn heel, heel stout geweest.

Precies deze houding, dat rare verongelijkte geneuzel omdat we niet verdrietig genoeg zijn na het missen van het kampioenschap, is de reden dat het vanaf nu een feest is Ajax iets te misgunnen. Juist omdát ze erover zeuren. Zelfs het bestuur heeft erover geklaagd.

Die mensen willen eigenlijk het liefst dat iedereen in Nederland zich verhangt als Ajax geen kampioen wordt.

Het is precies die Amsterdamse arrogantie, precies die houding, dat vreselijke naar binnen gekeerde en datte we toffe jongens zijn dat zullen ze weten-gedoe, het is juist de verongelijkte toon, als we even niet enthousiast genoeg zijn over dat met miljoenen bij elkaar gekochte droomvoetbal, waar iedereen zich gek aan ergert.

Zou Ajax zich stil hebben gehouden en netjes FC Twente hebben gefeliciteerd, dan was er niets aan de hand. Ajax-directeur Rik van den Boog heeft met zijn huilie-huilie-verhaal een catastrofaal mechanisme in werking gesteld. Vanaf nu zal het leedvermaak alleen maar toenemen, omdat we weten dat ze het bij Ajax heel erg vinden. En dat is altijd leuk.

Ik voorspel dat Ajax het volgend seizoen, vooral door de domme actie van Jan Vertonghen en door het infantiele gehuil over gebrek aan waardering, in elk stadion nog veel zwaarder gaat krijgen. Zo zitten supporters helaas in elkaar. En let op, dan gaat er iemand van Ajax zeggen dat ze van al die haat alleen maar sterker worden. En dan hebben we het nog steeds over sport.

vooral dat stukje over mart smeets is leuk. Undecided hij blijft hem achtervolgen met z'n arrgantie, en je weet ook dat mart smeets het niet geestig vindt. en dat maakt het nog leuker. Undecided

wel een goeie vergelijking trouwens, ajakkes en mart smeets.
Reply
#74
Hej Calimero ,

ontzettende kwezel, alvast gefeliciteerd met de 6 punten. Nu staan jullie in ieder geval voor één keertje op gelijke hoogte met Ajax voordat de competitie begint kwa 100% zekere punten \Big Grin/
Reply
#75
zo, we hebben de eerste studio ajakkes weer gehad. het was weer hemeld tergend. om het niet zo te laten lijken was voor de vorm de coach van excelsior uitgenodigd.

goed zo, wat is jouw moment?
-nou doe mij maar de eerste goal van die vuile marokkaanse nsb er
-ik wil graag de 2de goal van die zaadstengel
-nou, ik heb uiteraard ook die wedstrijd gezien, doe maar maar dat verschrikkelijk sportieve moment van grun, de goals van ajakkes zijn namelijk op.
-en dan godver ook nog ff een moment uit de wedstrijd tegen paok.

ok volgende onderwerp:

goh, wat ging er eigenlijk mis bij die goal van grun? (wat ging er mis, wat deed grun daar goed, het is maar welk perspectief je hebt he, tering van gelder. Puke

volgende onderwerp:

ff gezellig keuvelen tussen molenaars en van gelder ('wij ajakkessieden' Puke ), komt natuurlijk de bestuurdersaansprakelijkheid van vd boog ('nee joh, dat is niet strafbaar'), nog even over de wedstrijd tegen paok ('godver wat was die sneuarez goed'),

keeper nederlands elftal:

een probleem dat vorm geblesseerd is of niet wil ('joh, dan nemen we toch de 2de keeper van ajakkes! Undecided )

oh ja, ook nog een klein stukje over van gaal en robben, het schijnt dat utrecht en az niet europees gespeeld hebben, psv heeft niet in heerenveen gewonnen.

en maar ontkennen dat die hele nos een hele grote neuzenhersenspoeling is die het voetbal landschap bepaalt.
Reply
#76
Wij zijn nu eenmaal de grootste club van het land, de meerderheid van de mensen heeft interesse in Ajax.

De rest van de clubjes spelen een marginale rol, niet het vermelden waard in een programma als studio voetbal. Als je het over provincieclubjes als psvee, feyenoord of Heerenveen gaat hebben haken de kijkers af.
Reply
#77
Cor Rupt Wrote:Wij zijn nu eenmaal de grootste club van het land, de meerderheid van de mensen heeft interesse in Ajax.

De rest van de clubjes spelen een marginale rol, niet het vermelden waard in een programma als studio voetbal. Als je het over provincieclubjes als psvee, feyenoord of Heerenveen gaat hebben haken de kijkers af.

gaaaaaap....
Reply
#78
En wat doet die vreselijke Molenaar elke week in dit soort programma's?
Onvoorstelbaar hoeveel er alweer over ajax wordt geouwehoerd, kut van gelder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
waf, waf, waf. Heerlijk. In begin ergerde ik mij vaak aan jou, maar ik moet nu altijd lachen. Je lijkt wel een columnist, a la Dijkshoorn. Ik lees ook al jouw stukjes vooral over ajax (want dat is wel je lievelingsonderwerp). Ik geloof nu ook dat je vanuit je binnenste eigenlijk voor Ajax bent, maar dit kun je nu natuurlijk nooit meer zeggen. Je blijft ook gewoon kijken naar Studio Voetbal (o ja dat moet natuurlijk vanuit het oogpunt dat je een column moet schrijven hierover).
Maar waf ga door, ik blijf je stukjes lezen. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#80
kuiper Wrote:waf, waf, waf. Heerlijk. In begin ergerde ik mij vaak aan jou, maar ik moet nu altijd lachen. Je lijkt wel een columnist, a la Dijkshoorn. Ik lees ook al jouw stukjes vooral over ajax (want dat is wel je lievelingsonderwerp). Ik geloof nu ook dat je vanuit je binnenste eigenlijk voor Ajax bent, maar dit kun je nu natuurlijk nooit meer zeggen. Je blijft ook gewoon kijken naar Studio Voetbal (o ja dat moet natuurlijk vanuit het oogpunt dat je een column moet schrijven hierover).
Maar waf ga door, ik blijf je stukjes lezen. :lol:


moeilijk he, ik houd me nog bij de feiten, jij zit met je beperkte intelectuele gaven weer conclusies te trekken die helemaal nergens op slaan.

hetzelfde liedje bij de ajakkessieden, niet inhoudelijk reageren, maar reageren op de manier van reageren. zo voorspelbaar.
Reply
#81
Nou, ik wilde het eigenlijk ook posten... Het ging gister gewoon echt de hele tijd over Ajax. Op zich maak ik me daar niet al te druk om, maar belicht idd ook wat andere zaken die minimaal net zoveel aandacht hadden verdiend.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#82
waf Wrote:
kuiper Wrote:waf, waf, waf. Heerlijk. In begin ergerde ik mij vaak aan jou, maar ik moet nu altijd lachen. Je lijkt wel een columnist, a la Dijkshoorn. Ik lees ook al jouw stukjes vooral over ajax (want dat is wel je lievelingsonderwerp). Ik geloof nu ook dat je vanuit je binnenste eigenlijk voor Ajax bent, maar dit kun je nu natuurlijk nooit meer zeggen. Je blijft ook gewoon kijken naar Studio Voetbal (o ja dat moet natuurlijk vanuit het oogpunt dat je een column moet schrijven hierover).
Maar waf ga door, ik blijf je stukjes lezen. :lol:


moeilijk he, ik houd me nog bij de feiten, jij zit met je beperkte intelectuele gaven weer conclusies te trekken die helemaal nergens op slaan.

hetzelfde liedje bij de ajakkessieden, niet inhoudelijk reageren, maar reageren op de manier van reageren. zo voorspelbaar.

Je lijkt Mart Smeets wel. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#83
Ekslem Wrote:Nou, ik wilde het eigenlijk ook posten... Het ging gister gewoon echt de hele tijd over Ajax. Op zich maak ik me daar niet al te druk om, maar belicht idd ook wat andere zaken die minimaal net zoveel aandacht hadden verdiend.

Maar sommige hebben het hier elke week over, nou dan kijk je toch niet meer. Ik heb me tijdens het WK een aantal malen flink geergerd aan het gepeupel van Johan Derksen. Nou sindsdien kijk ik gewoon niet meer. Ik zal nog wel af en toe een poging wagen dit seizoen met VI, maar ik hoop toch dat het leuker wordt dan tijdens de WK.

En voor de Ajax liefhebbers komt er vanvond nog een documentaire over Ajax op RTL7. Dus wie zich niet wil ergeren, kijk dan gewoon ook niet en bemoei je er ook niet mee.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#84
waf Wrote:
kuiper Wrote:waf, waf, waf. Heerlijk. In begin ergerde ik mij vaak aan jou, maar ik moet nu altijd lachen. Je lijkt wel een columnist, a la Dijkshoorn. Ik lees ook al jouw stukjes vooral over ajax (want dat is wel je lievelingsonderwerp). Ik geloof nu ook dat je vanuit je binnenste eigenlijk voor Ajax bent, maar dit kun je nu natuurlijk nooit meer zeggen. Je blijft ook gewoon kijken naar Studio Voetbal (o ja dat moet natuurlijk vanuit het oogpunt dat je een column moet schrijven hierover).
Maar waf ga door, ik blijf je stukjes lezen. :lol:


moeilijk he, ik houd me nog bij de feiten, jij zit met je beperkte intelectuele gaven weer conclusies te trekken die helemaal nergens op slaan.

hetzelfde liedje bij de ajakkessieden, niet inhoudelijk reageren, maar reageren op de manier van reageren. zo voorspelbaar.

Inhoudelijk reageren:


waf Wrote:
Cor Rupt Wrote:Wij zijn nu eenmaal de grootste club van het land, de meerderheid van de mensen heeft interesse in Ajax.

De rest van de clubjes spelen een marginale rol, niet het vermelden waard in een programma als studio voetbal. Als je het over provincieclubjes als psvee, feyenoord of Heerenveen gaat hebben haken de kijkers af.

gaaaaaap....


Hm... :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#85
kuiper Wrote:. Ik heb me tijdens het WK een aantal malen flink geergerd aan het gepeupel van Johan Derksen.

Waarom is toch geweldig man die Derksen, tenminste iemand die zegt waar het op staat. Dat maakt het programma interessant, studio voetbal is slaapverwekkend.
Reply
#86
Cor Rupt Wrote:tenminste iemand die zegt waar het op staat

oh ja, waar staat het op dan? [gay]

zo'n gierend holle phrase, die geintroduceert is met de komst van andere populisten zoals foruyn en wilders.
Reply
#87
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Nou, ik wilde het eigenlijk ook posten... Het ging gister gewoon echt de hele tijd over Ajax. Op zich maak ik me daar niet al te druk om, maar belicht idd ook wat andere zaken die minimaal net zoveel aandacht hadden verdiend.

Maar sommige hebben het hier elke week over, nou dan kijk je toch niet meer. Ik heb me tijdens het WK een aantal malen flink geergerd aan het gepeupel van Johan Derksen. Nou sindsdien kijk ik gewoon niet meer. Ik zal nog wel af en toe een poging wagen dit seizoen met VI, maar ik hoop toch dat het leuker wordt dan tijdens de WK.

En voor de Ajax liefhebbers komt er vanvond nog een documentaire over Ajax op RTL7. Dus wie zich niet wil ergeren, kijk dan gewoon ook niet en bemoei je er ook niet mee.


dat een ajakkesdocu over ajakkes gaat vind ik begrijpelijk en zal me jeuken. ik kijk dus idd niet. dat geldt niet voor een programma van een zender die neutraal behoort te zijn.

en het gaat niet altijd over ajakkes en het is een van de weinige programma's waar over voetbal wordt geluld, ook nog op een tijdstip dat ik eindelijk eens rust heb en tv kan kijken.

maar ik vind het niet erg. ik vind het heerlijk om me te ergeren, ook aan domme posts zoals die van jou (en helemaal die van jansoe, die zal zelf niet begrijpen dat hij de plank compleet misslaat) en ik vind het ook heerlijk om mijn vooroordelen bevestigd te krijgen.

en dat waren er nu twee: de overheersende hersenspoelende ajakkesmedia en een gloryhunter uit drente die dat niet eenvoudigweg beaamde maar zonodig moest reageren op mensen die het ergert. Puke
Reply
#88
waf Wrote:
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Nou, ik wilde het eigenlijk ook posten... Het ging gister gewoon echt de hele tijd over Ajax. Op zich maak ik me daar niet al te druk om, maar belicht idd ook wat andere zaken die minimaal net zoveel aandacht hadden verdiend.

Maar sommige hebben het hier elke week over, nou dan kijk je toch niet meer. Ik heb me tijdens het WK een aantal malen flink geergerd aan het gepeupel van Johan Derksen. Nou sindsdien kijk ik gewoon niet meer. Ik zal nog wel af en toe een poging wagen dit seizoen met VI, maar ik hoop toch dat het leuker wordt dan tijdens de WK.

En voor de Ajax liefhebbers komt er vanvond nog een documentaire over Ajax op RTL7. Dus wie zich niet wil ergeren, kijk dan gewoon ook niet en bemoei je er ook niet mee.


dat een ajakkesdocu over ajakkes gaat vind ik begrijpelijk en zal me jeuken. ik kijk dus idd niet. dat geldt niet voor een programma van een zender die neutraal behoort te zijn.

en het gaat niet altijd over ajakkes en het is een van de weinige programma's waar over voetbal wordt geluld, ook nog op een tijdstip dat ik eindelijk eens rust heb en tv kan kijken.

maar ik vind het niet erg. ik vind het heerlijk om me te ergeren, ook aan domme posts zoals die van jou (en helemaal die van jansoe, die zal zelf niet begrijpen dat hij de plank compleet misslaat) en ik vind het ook heerlijk om mijn vooroordelen bevestigd te krijgen.

en dat waren er nu twee: het overheersende hersenspoelende ajakkesmedia en een gloryhunter uit drente die dat niet eenvoudigweg beaamd maar zonodig moet reageren op mensen die het ergert. Puke

Ik ben het helemaal eens met je eerste stuk, maar denk je even goed aan de d´s en de t´s? :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#89
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Nou, ik wilde het eigenlijk ook posten... Het ging gister gewoon echt de hele tijd over Ajax. Op zich maak ik me daar niet al te druk om, maar belicht idd ook wat andere zaken die minimaal net zoveel aandacht hadden verdiend.

Maar sommige hebben het hier elke week over, nou dan kijk je toch niet meer. Ik heb me tijdens het WK een aantal malen flink geergerd aan het gepeupel van Johan Derksen. Nou sindsdien kijk ik gewoon niet meer. Ik zal nog wel af en toe een poging wagen dit seizoen met VI, maar ik hoop toch dat het leuker wordt dan tijdens de WK.

En voor de Ajax liefhebbers komt er vanvond nog een documentaire over Ajax op RTL7. Dus wie zich niet wil ergeren, kijk dan gewoon ook niet en bemoei je er ook niet mee.


dat een ajakkesdocu over ajakkes gaat vind ik begrijpelijk en zal me jeuken. ik kijk dus idd niet. dat geldt niet voor een programma van een zender die neutraal behoort te zijn.

en het gaat niet altijd over ajakkes en het is een van de weinige programma's waar over voetbal wordt geluld, ook nog op een tijdstip dat ik eindelijk eens rust heb en tv kan kijken.

maar ik vind het niet erg. ik vind het heerlijk om me te ergeren, ook aan domme posts zoals die van jou (en helemaal die van jansoe, die zal zelf niet begrijpen dat hij de plank compleet misslaat) en ik vind het ook heerlijk om mijn vooroordelen bevestigd te krijgen.

en dat waren er nu twee: het overheersende hersenspoelende ajakkesmedia en een gloryhunter uit drente die dat niet eenvoudigweg beaamd maar zonodig moet reageren op mensen die het ergert. Puke

Ik ben het helemaal eens met je eerste stuk, maar denk je even goed aan de d´s en de t´s? :wink:

ik was een e'tje vergeten, voor de rest zie ik geen fokschapen.
Reply
#90
Quote:dat waren er nu twee: het overheersende hersenspoelende ajakkesmedia en een gloryhunter uit drente die dat niet eenvoudigweg beaamd

Deze zin doelde ik op....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: