The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




dodenherdenking
#1
is iemand nog op de dam geweest trouwens? ik schrok me echt wezenloos en shinji en dirk zijn echt een beetje getraumatiseerd.

iedereen bleef best rustig en die beveiliging had het goed voor elkaar, binnen twee minuten was het weer in het gareel.

maar zo'n gast mogen ze wat mij betreft 5 jaar opsluiten. ongelooflijke randdebiel.

het valt me wel mee dat nog niet gezegd is dat het een feyenoordhooligan was die dit heeft veroorzaakt. net zoals in eindhoven afgelopen weekend, en bij hoek van holland.

op een feyenoordforum wordt ook gezegd dat als dit bij ons zou gebeuren iedereen die erbij in de buurt stond neergeknuppeld zou zijn door de me (met een verwijzing naar de kennelijk hemeltergende gebeurtenissen op het stadhuisplein bij de wedstrijd ajakkes-feyenoord).
Reply
#2
Had die schreeuwerd nou een of ander koffertje bij zich? Zoiets hoorde ik zeggen op tv, maar daar werd verder niet op ingegaan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
ik zag t ook op TV, inderdaad belachelijk. Was jij op de dam? Ik werd toevallig net gebeld door een vriendin die er was, die zei dat er heel grote paniek was, iemand die iets liep te schreeuwen en vervolgens iedereen die op de vlucht sloeg, zij dacht echt dat er een bom zou gaan ontploffen...
Heel bizar, inderdaad echt goed straffen die malloot
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Zonet bij Nova was de persconferentie te zien. 2 gearresteerden, waarvan 1 verwarde (volgens Kléry gestoorde) man die een verleden als crimineel heeft, waaronder i.v.m. drugs. De man met de koffer bleek onschuldig en had in paniek zijn koffer laten vallen, maar daar zaten alleen maar persoonlijke spullen in.
Waar ik me dan weer mateloos aan stoorde was zo'n dom journaleutertje die maar bleef doorzeuren of je mensen met koffers niet moet weren van de Dam. Hierop zei de commissaris van poliesie dat je dan ook alle mensen met kinderwagens, rugzakken en andere bagage-middelen moet weren en dat dat nogal lastig is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Ze kunnen die vent alleen maar, wegens ordeverstoring, tot morgen 11.00 uur op het bureau houden. Wel gaat er nog een psych met hem aan de slag om te bezien of hij psychische stoornissen heeft.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#6
Bredanaar Wrote:Ze kunnen die vent alleen maar, wegens ordeverstoring, tot morgen 11.00 uur op het bureau houden. Wel gaat er nog een psych met hem aan de slag om te bezien of hij psychische stoornissen heeft.

hij had een baard en pijpenkrullen, hij had veel mensen om zich heen die stil waren, was een bekende van de politie en hij was verward.

het was dus een ajakkeshooligan. opvallend dat je dat nergens terugleest in de media.

die reacties op geen stijl. volgend jaar dodenherdenking zonder publiek zeker? en een feyenoorder er achteraan: ja, en dan ga we die 2 minuten stilte verspreiden over meerdere dagen. Undecided
Reply
#7
waf Wrote:hij had een baard en pijpenkrullen, hij had veel mensen om zich heen die stil waren, was een bekende van de politie en hij was verward.

het was dus een ajakkeshooligan. opvallend dat je dat nergens terugleest in de media.

:lol:
Reply
#8
Typisch Hollandsch: heel veel gedoe om eigenlijk nix. Een overspannen reactie uit angst voor...... voor wat eigenlijk ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#9
een bom?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
Bredanaar Wrote:een bom?

je bent toch ook een ongelooflijke stresskip als je hard bom gaat roepen als iemand zijn koffer laat vallen? ook opsluiten.

moet je je voorstellen, je laat je koffer vallen terwijl er een of andere delinquent staat te krijsen, en dan word je opgepakt omdat iemand dacht dat jij een bom had. het moet toch allemaal niet gekker worden.
Reply
#11
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:een bom?

je bent toch ook een ongelooflijke stresskip als je hard bom gaat roepen als iemand zijn koffer laat vallen? ook opsluiten.

moet je je voorstellen, je laat je koffer vallen terwijl er een of andere delinquent staat te krijsen, en dan word je opgepakt omdat iemand dacht dat jij een bom had. het moet toch allemaal niet gekker worden.


Dat vind ik dus ook vreemd, dat ze niet weten( kunnen whatever) achterhalen wie heeft geschreeuwd dat er een bom was.
Uiteindelijk heeft die voor de paniek gezorgd, waardoor er gewonden zijn gevallen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
de nieuwe Wrote:Typisch Hollandsch: heel veel gedoe om eigenlijk nix. Een overspannen reactie uit angst voor...... voor wat eigenlijk ?

Ik zag gisteren bij Netwerk een interview met een ooggetuige die dacht dat hij iemand 'allah akhbar' (of hoe je dat ook schrijft) had horen roepen. Angst voor terrorisme dus (in dit geval onterecht), die helaas (oa. door haatzaaiers als Wilders) steeds weer gevoed wordt/blijft.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#13
waf Wrote:hij had een baard en pijpenkrullen, hij had veel mensen om zich heen die stil waren, was een bekende van de politie en hij was verward.

het was dus een ajakkeshooligan. opvallend dat je dat nergens terugleest in de media.

Fout! Het is een cambuurhooligan:

Quote:Dam-verstoorder is zwerver
AMSTERDAM - De 39-jarige man, die wegens de verstoring van de dodenherdenking op de Dam werd aangehouden, is de Amsterdamse zwerver Adam. Volgens werknemers van horecagelegenheden op het Spui houdt hij van shockeren. "Hij geniet ervan als hij anderen daarmee op de kast krijgt."

Adam is sinds anderhalf jaar vaste bewoner van het Spui en zit bijna altijd wel verlegen om een praatje. Hij heeft zelfs zijn 'eigen' bankje voor makelaarskantoor Dokter. Altijd draagt hij hetzelfde zwarte pak, een wit overhemd en een hoed. Volgens iemand van de Coffee Company heeft hij geen pijpenkrullen. Hij draagt joods uitziende kleren om er naar eigen zeggen niet meer modieus bij de hoeven lopen.

De zwerver is trots op zijn Friese afkomst en vertelt tegen voorbijgangers dat hij een kind heeft in Leeuwarden, weet een personeelslid van café Luxembourg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mijn punt is dus eigenlijk dat de maatschapij zo overspannen reageert op eigenlijk nix. En het is m.i. niet Wilders die daarvoor zorgt, maar juist onze regering en justitie die hier als een dolle op reageren. Er schreeuwde iemand, ja, das lomp. So what, dan heeft het toch geen zin om er allerlei onzin bij te halen die niet van toepassing is. Ik vraag me zo langzamerhand wie er hier nou gek is......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: