The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#91
lol die querrey. van 5-3 naar 5-7.

youzhny ook 5-2 achter. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Klasse Waw, morgen je landgenoot pakken.

Rustig aan, eerst L. Mayer effe oppoetsen!
Reply
#93
kut andreev...

Ipv 90 punten nu 10 punten...
Het zou ook eens meezitten :x
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Even kijken hoe Karlovic de veelgekozen Verdasco beentje gaat lichten....
Reply
#95
buurs Wrote:kut andreev...

Ipv 90 punten nu 10 punten...
Het zou ook eens meezitten :x

Idd, Andreev was maar 13x gekozen en o.a. niet door CC en andre.... zonde.
Reply
#96
Daar is de 0-30 voor Karlo, kom op Aceman!
Reply
#97
Virtueel setpoint!
Reply
#98
Haha wat is die Karlo kolderiek om te zien op gravel.
Reply
#99
In de rally is Karlo volslagen kansloos, ik zou die statistieken weleens willen zien.
Reply
Ze hebben het beide slecht naar hun zin, Karlo haat zichtbaar het gravel en Verdasco wordt moedeloos van de kanonskogels waar hij niets mee kan.
Reply
Ai, gelijk een mb voor Verdasco. Hij zal een dubbele fout moeten slaan om die nog in te leveren.
Reply
Mishit Verdasco en een gewonnen rally van Karlo maken van 2-4 nu 4-4!
Reply
Op *5-6 een tweede service en een prachtige passeerbal van Nando voor de set. Helaas.... Mission impossible nu lijkt me.
Reply
Dat je Verdasco niet hebt, kan ik me nog wel voorstellen. Maar dan wel Karlovic nemen, dat is precies wat ik altijd probeer te bestrijden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Nando.

Op xscores.com staan Russell en Fish voor de volgende partij klaar. Spelen zij ipv Berdych en Nalbi? Dat zou gunstig zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vreemd... want in de qualificaties had Russell opgegeven met een polsblessure.
Ik weet niet of het echt een blessure was, of dat hij niet veel zin meer had :wink: , maar het lijkt me niet echt logisch om dan toch het hoofdtoernooi te spelen...
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
ll-ll dat zie je niet vaak.
Waarom is het gunstig CC, ik neem aan dat Melzer gewoon de volgende pot wint?
Reply
Vooral niet dat twee spelers die tegen elkaar moeten zich allebei op het laatste moment terug trekken. Lijkt een behoorlijk latertje te worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch keurig van Fish! Wel zonde van Nalbi, maar dat was zo'n gering stukje budget dat ik er niet echt mee kan zitten.
Reply
andre Wrote:ll-ll dat zie je niet vaak.
Waarom is het gunstig CC, ik neem aan dat Melzer gewoon de volgende pot wint?

Gunstig voor Nando dat Berdych daar weg is dacht ik. Volgens mij heeft niet iedereen Verdasco.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat je Verdasco niet hebt, kan ik me nog wel voorstellen. Maar dan wel Karlovic nemen, dat is precies wat ik altijd probeer te bestrijden...

Karlo zou natuurlijk verboden moeten worden op gravel, heb ik nu gezien. Tsja, ik wilde Verdasco wel, maar kwam met hem in mijn team niet mooi uit qua budget. Toen had ik een opzetje zonder hem en kwam ik met Karlo erbij op 2 budget over. Weinig budget over daar hou ik wel van, en verder was de verdeling over de draw mooi dus heb ik hem laten staan. Een verrassing van Karlo had me dan dubbel voordeel opgeleverd. Nu dubbel nadeel, hoewel dat wel wordt gecompenseerd als Nando er alsnog vroeg uitgaat. Voor de QF is dat echter vrij onwaarschijnlijk, maar met 180 voor Nando kan ik prima leven. 360 is teveel, en 600 acht ik onmogelijk met Nadal.
Reply
Wat een beestenweer in Madrid vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Wat een beestenweer in Madrid vandaag
En uiteraard gaan ze gewoon de baan op Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Wat een beestenweer in Madrid vandaag

Googelen op ''weer in madrid'' levert op dat er alleen donderdagmiddag een regendrup valt. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Cilic en Hanescu. Deze 2 moeten lukken lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het was Hanescu of Petzschner met mijn laatste geld, van mij mag Hanescu dus wel verliezen. En ik durfde Schwank niet aan bij Betfair, dus niet echt belangen bij deze potten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het was Hanescu of Petzschner met mijn laatste geld, van mij mag Hanescu dus wel verliezen. En ik durfde Schwank niet aan bij Betfair, dus niet echt belangen bij deze potten.

Voor FTM toch wel? Als je Schwank hebt moet ie door, heb je 'm niet dan zsm eruit svp. Dat laatste geldt voor mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O, ik wist niet dat Schwank veel gekozen was. Dan mag ie er wel uit ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hanescu kwam na de setwinst van 6-0 al vlot met 1-5 achter in de 2e set maar knokt zich nu weer terug naar 4-5*. Hopelijk kan ie nog eens breaken. Cilic gaat steady.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En 0-30. Ga dooooor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: