The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Brave Thiemo :waf:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Stille Wrote:Youzhny speelt fantatisch!

:excited:



Klasse Thiemo btw!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bakker, Youzhny =D>
Reply
Breakje Montanes! \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Montanes 6-3 6-3! Netjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
klasse albert
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Soderling, Robredo en Isner! Gelukkig een paar mooie troeven, die leuke dingen kunnen laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar heeft die Robredo de laatste tijd gezeten dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gulbis-Benneteau op de Belg voor de liefhebber. Eigenlijk een heel vervelende eerste ronde voor Gulbis en die Benneteau staat ook meteen lekker te spelen. :|
Reply
centre court Wrote:Waar heeft die Robredo de laatste tijd gezeten dan?
Rugblessure volgens mij, waardoor er een paar weken uit lag. Maar hij zei volgens mij dat hij maar net Madrid moest missen en nu dus weer fit zou moeten zijn. Robredo op RG, altijd goed. Maar het is natuurlijk een flinke gok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is het toch een prachtig toernooi en wat heb ik er toch ontzettend veel zin in! Jammer dat de Giro nog roet in het eten gooit deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Gulbis-Benneteau op de Belg voor de liefhebber. Eigenlijk een heel vervelende eerste ronde voor Gulbis en die Benneteau staat ook meteen lekker te spelen. :|

Commentaar is wel dramatisch. Eerst begint dat wijf over Gulbis en z'n instelling. Xtragaap4de Daar is Gulbis nu wel overheen denk ik zo. Daarna zegt ze dat Benneteau aan een uitstekend gravelseizoen bezig is. cry
Reply
Brands begint erg goed en dolt Tsonga regelmatig.

4e bp nu in de 2e game!

En raak =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gulbis Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis loopt te kloten idd. Gaat zich ook druk lopen maken als Benneteau bv. een briljant dropshot slaat dat hij toch nooit had kunnen halen.
Reply
En slaat vooral heel veel heel ver uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis zeker niet zo ongenaakbaar op z'n service als de afgelopen weken. Kom op nou Ernest.

Ook hup Ouanna en Devvarman.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hup brands, gulbis, ouanna!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gulbis gaat zo opgeven.

Het is hem in de hamstring geschoten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Brands mist een sp en mag zo voor de set serveren.

Gulbis echt dramatisch, ik had hem wel tegen Federer willen zien. Dit is echt heel jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekkere last-minute wissel dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gulbis, droplul
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En het is nog triester als je de uitslagen van Benneteau van de afgelopen tijd bekijkt. Hij verloor bv nog met 2-6 0-6 van Volandri. cry
Reply
Die Kubot zakt steeds verder weg zeg, treurig om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis, wat een zak stront joh. Icon_evil
Reply
5*-2 brands in de 4e set tb :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga op 2-4 in vierde set tb, dat wordt een vijfde set zo.

Trouwens totaal Devvarman over het hoofd gezien als q. #-o Wel 1-2 achter in sets tegen Chiudinelli.
Reply
4 sp voor een 5e set :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:5*-2 brands in de 4e set tb :Big Grin

En 4 sp's. cry
Reply
Undecided
Reply


Forum Jump: