The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Wat een punt :eeeek:
Reply
Nog maar een kans.
Reply
En weer niet, dit schiet niet op zo.
Reply
En de game naar Nadal. Fuck!
Reply
Dit had gewoon de break moeten zijn, klaar. Dat gezeik over Nadal en één extra bal terug brengen, je moet het zelf afmaken. Maar hij durft niet door te lopen blijkbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, Nadal brengt gewoon meer terug dan wie dan ook, dat bleek maar weer. Maargoed, dit was grotendeels aan Soderling zelf te wijten, hij verprutste het meestentijds zelf.
Reply
Ik mag toch hopen dat die toeschouwer niet ergens een interne bloeding had. Wat een 'the show must go on' vertoning zeg.
Reply
0-40, 7 punten op rij voor Nadal. Soderling even totaal niet geconcentreerd.
Reply
En daar is het 8e punt. Dit is bagger.
Reply
Kijk, van zo'n bal kun je zeggen dat het gewoon te goed is van Nadal. Maar die bp-game, had ie gewoon zeker op twee punten moeten toeslaan en vind ik het te makkelijk om te zeggen dat het wel Nadal is, enz, wat zoveel mensen doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, als was het punt met die vlammende return toch ook wel pure klasse van Nadal. Ik ken niemand die dat punt gewonnen zou hebben, al deed Soderling het niet perfect.
Reply
Pff dit gaat veel te gemakkelijk. Buurs kom er maar in.
Reply
Matig potje dit, anticlimax van verder een mooi RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, weer faalt Soderling in een finale, al speelt Nadal zijn beste wedstrijd. Maar hij maakt veel meer fouten dan in eerdere wedstrijden.
Reply
Ik vind Nadal helemaal niet zo goed, het hele toernooi al niet. Soderling is gewoon slecht eigenlijk, dat is jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zeg ik dus in andere woorden. Het hele toernooi was Nadal niet top, maar vandaag wel beter dan in eerdere wedstrijden.

Een game als deze is trouwens typisch, 0-30 en dan 2 van zulke dramaballen.

Toch bp!
Reply
En het is alweer klaar, en viel het zwaar tegen. Toch al met al een leuk toernooi!
Reply
Wat is dit nu weer dan? Zou ie toch weer last hebben en weten dat dit zijn laatste titel is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer hoor.

Uh Ad zoiets heet emoties
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Uh Stille, heb je dit ooit eerder bij hem gezien? Jij die alles kijkt tot diep in de nacht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat is dit nu weer dan? Zou ie toch weer last hebben en weten dat dit zijn laatste titel is?

[-o< Wink
Reply
Of zou hij weten dat hij straks langs de dopingcontrole moet en bang zijn dat dan alles aan het licht komt? :8:
Reply
Nee Ad, dit is een logische reactie nadat ie vorig jaar een groot gedeelte van het jaar niet kon spelen. Alles gewonnen op gravel dit jaar. Erg knap!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gewoon emotie. Zijn ouders gescheiden, vorig jaar veel blessureleed, nummer 1 kwijtgeraakt, dit jaar op gravel alles gewonnen enz.

Rafa. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is dus niet zomaar gewoon emotie. Ik weet zeker dat er iets achter zit, maar dat horen we later wel.

Hij is nu ook weer nummer 1 en dit keer vrees ik toch echt dat Roger niet meer terug gaat komen. Zou wel heel zuur zijn, want hij mist net een weekje voor het record :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga er maar hopen Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, dat weekje is inderdaad kut, maar Rafa raakt nog wel geblesseerd gaandeweg het jaar.
Reply
de koning is terug op 1!

Zonder setverlies een gs winnen en daarmee ook de 1e speler die het gs op gravel wint! Federer heeft alweer een dikke arm voor wimbledon Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Saaie finale. Behoudens de beginfase nooit het gevoel gehad dat Soderling uberhaupt een kans had.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: