The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Ik begin wel bang te worden. Nadal speelde zeker niet z'n beste tennis, maar hij begint inmiddels wel af te stappen van die ballen halfcourt en ze een metertje dieper te slaan. Als ie dat volhoudt ben ik bang dat ie nog een hele tijd op 1 gaat staan.
Reply
buurs Wrote:daarmee ook de 1e speler die het gs op gravel wint!
Snap ik niet.
Reply
Volgens mij bedoelt Buurs dat het de eerste speler zou zijn die niet verslagen is op gravel.
Reply
Het GS op gravel zijn de 3 TMS + RG.

In hetzelfde jaar welteverstaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mac Wrote:Ik begin wel bang te worden. Nadal speelde zeker niet z'n beste tennis, maar hij begint inmiddels wel af te stappen van die ballen halfcourt en ze een metertje dieper te slaan. Als ie dat volhoudt ben ik bang dat ie nog een hele tijd op 1 gaat staan.

Mooie woorden, Mac :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Is dat een titel die jezelf hebt bedacht? En heeft Kuerten dat niet ook gedaan?
Reply
Elikian Wrote:Is dat een titel die jezelf hebt bedacht? En heeft Kuerten dat niet ook gedaan?


Hoorde ik na zijn titel in Madrid op sport 1.
Dat hij de 1e speler kon worden en zij koppelden "het GS op gravel" eraan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Is dat een titel die jezelf hebt bedacht? En heeft Kuerten dat niet ook gedaan?

Lijkt me niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is natuurlijk een zinloze titel, zeker omdat het niet vergelijkbaar is met vroeger jaren, waar nog een TMS na de GS gespeeld werd.
Reply
Pas sinds vorig jaar is er een TMS op gravel in Madrid.
Reply
Ja, maar die kwam ipv een Duitse TMS. Dat er na RG nog TMS'en op gravel werden gespeeld is al iets langer geleden.
Reply
Pff die Jim zeg, het voordeel van het bijtijds pollen wordt volledig tenietgedaan zo.
Reply
Inderdaad een onzinnige titel verzonnen door Nadal-fans om hem ook wat records te geven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer heeft jaren de Grand Slam op gras gewonnen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat klopt, men noemt dat toernooi ook wel Wimbledon.
Reply
Tripplexxx Wrote:Federer heeft jaren de Grand Slam op gras gewonnen....
Hij heeft Newport nooit gewonnen Wink
Reply
Ginepri is nog steeds helemaal terug! \Big Grin/
Reply
Ik ben voor, een TMS op gras lijkt me wel leuk.
Reply
Het heeft even geduurd, maar alsnog van harte gefeliciteerd aan Vos met de gouden medaille voor Roland Garros 2010! Even ter verduidelijking; hoewel Sannie meer punten gehaald heeft is zij uit de uitslag geschrapt aangezien er, ondanks een verzoek van de organisatie dit alsnog te doen, door haar niet gelapt is. Niet betalen=niet deelnemen, feli Vos dus. =D>

Ook feli aan Kuiper (Musse) en Cornholio met het behalen van resp. zilver en brons. De medailles zijn inmiddels bijgewerkt.
Reply
Kijk 's dat zijn nog eens goeie berichten.Bedankt.

Ennuh...Overdune,ik zag je bij de besten staan bij het Metro WK spel.Vergeet je niet te wisselen voor 0.00 uur!!
Reply
Hmm te laat.. Eén keer per week een team maken is soms al lastig voor me, laat staan als ik iedere dag moet wisselen. Wink
Reply


Forum Jump: