The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Florian Mayer wordt vervangen door Dieter Kindlmann. Mayer heeft maag-darm problemen volgens 221 ARD text. DUs vanmiddag Monfils-Kindlmann
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lapentti cry cry

Niet te geloven zeg, tegen fuckin Dent. Undecided Die gast verloor laatst nog van gasten als Sirianni en Kuznetsov op gravel en trok zich ook nog eens twee keer geblesseerd terug.
Reply
Lapentti was natuurlijk ook een flinke onzekerheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Supertroef Robredo begonnen, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Lapentti was natuurlijk ook een flinke onzekerheid.

Dat is hij altijd, maar ik dacht dat hij Dent er toch wel af zou kunnen slaan. Maar nee, en dan ook gewoon in straight eraf. cry
Reply
Bolelli bedankt weer ! Ontezettende ei!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En nu ook Gasquet op de baan, ook een redelijke troef, zeker voor de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelooflijk hoe zo'n Petzschner er weer af gaat tegen Ball. Ik heb zijn partij in München tegen Youzhny op tv gezien en was behoorlijk onder de indruk. Buiten Duitsland blijft er weinig van over blijkbaar.
Reply
Hij was geblesseerd en uberhaupt al onzeker voor RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet wint de 1e set! Prachtige pot trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok, dat verklaart het een en ander dan.

De enige spannende wijvenpartij die bezig is, is natuurlijk op de baan van Haase. Schiet nou eens op!
Reply
Heb heel lang Robredo in mijn team gehad maar durfde het gezien zijn rugproblemen toch niet aan. Hup Troicki! Gooi het schema voor Youzhny maar open
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan is het opeens van 6-4 6-4 3-0 nu 6-4 6-4 3-3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Robredo gaat dit waarsch toch niet winnen hoor. Stond heel lang stil na de 1e set, dus waarsch is ie nog niet fit.

Haase inmiddels ook begonnen, hup.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ondanks dat ik Nico heb idd hup Haase
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Must-win TB voor Gasquet, anders gaat ie eraf.

Haase doet leuk mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij wint hem. Ik begin zowaar weer sympathie voor hem te krijgen, hij speelt geweldig. Nu nog kijken hoe het mentaal zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mocht ie hier ver komen dan ga ik op Wimbledon mijn excuses aanbieden Undecided
(remember 2007)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Giraldo verliest ook al na 2-0 voorgestaan te hebben in sets.

Haase verliest helaas de 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En hij wint hem. Ik begin zowaar weer sympathie voor hem te krijgen, hij speelt geweldig. Nu nog kijken hoe het mentaal zit.

En dat kan nog misgaan als hij op mp staat, laten we dus nog niet juichen.
Reply
Juichen zeker nog niet, maar genieten wel. Damn, wat speelt hij goed zeg.
Reply
Maar dan breakt Murray terug. Kom op Richard, niet direct die negatieve houding.
Reply
Hij loopt al te trekken benen. Vermoeidheid gaat hem denk ik de das om doen. Het MOET in 3 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat trekkebenen was Murray. Het belangrijkste is dat hij nu geen kortsluiting bovenin krijgt.
Reply
Nou dan ben ik waarschijnlijk scheel. Ik heb toch echt al Gasquet zien lopen schudden met zijn benen. Niet zo gek na 2 lange tennisweken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik neem aan dat je zit te kijken nu? Dit is duidelijk weer die mentale zwakheid waar hij wel vaker last van heeft.
Reply
En dan van 0-30 met 3 briljante punten naar 40-30 en dan weer zo'n domme bal met een vrij veld voor hem. Zonde!
Reply
Wat belangrijker is, Haase pakt de break!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sterker nog, de set!
Reply
En de set, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: