The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum supporter 2010
#1
Mensen,

Het gaat hard, over enkele weken zitten we alweer op 6 jaar competitieteam. Ik hoop dat iedereen er nog net zoveel plezier aan beleeft als in het begin.

Het vervelende deel is dat er ook dit jaar weer een rekening ligt om de site in de lucht te houden en dat deze dus betaald moet worden. Ik hoop dat jullie daar je bijdrage aan willen leveren.
Voor de mensen die het principe niet kennen: Elk jaar kun je 'forum supporter' worden en ons steunen door 5 euro over te maken. Hiermee wordt dan weer de rekening betaald van de webhost.

Het geld kan wederom overgemaakt worden naar:
61 53 54 688
M. van Doesselaar
Amsterdam (let op geen duivendrecht meer)

Alvast bedankt voor de bijdrages!
Reply
#2
komt eraan
of jij maakt gewoon 15 euro over naar mij en vukt dan je poule nog in Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Geld is overgemaakt! Beleef er zeker veel plezier aan, dank voor al je inspanningen Mac. =D>
Reply
#4
Hoe staat het met de centjes Mac? Kom op mensen, allemaal even die paar eurootjes overmaken. :cheers:
Reply
#5
nog niet zo heel best eerlijk gezegd. Zaterdag had ik pas 30 euro. Graag zou ik toch wel over de 100 euro komen zodat de kosten voor mijzelf niet al teveel oplopen. De webhost kost namelijk 180 euro dit jaar.
Reply
#6
Send
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
Ik zal zorg dragen voor mijn bijdrage!
Reply
#8
ga t vandaag overmaken maccie
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Zal het dadelijk meteen even overmaken...

Edit: Done!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#10
Mijn bijdrage is ook verzonden...
Reply
#11
Ok, het begint een beetje te lopen nu, maar we zijn er nog lang niet. We moeten toch wel over de 100 euro kunnen komen als ik zie hoeveel vaste forummers er zijn. Kom op mensen, wat is nou vijf eurootjes voor een heel jaar? Wink
Reply
#12
heb jij geen zin om bij ons te komen werken? Beetje abonnementjes verkopen op straat?! Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Als het goed is heb je mijn bijdrage al Mac. Mocht je uiteindelijk wat geld tekort komen, dan maak ik nog wel een keer een bijdrage over... :/\
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
shipped
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ik heb meteen voor 2 keer overgemaakt. Dan zien we wel weer hoe het volgend jaar gaat, maar komen jullie er nu wat makkelijker uit... :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
gittermaster Wrote:heb jij geen zin om bij ons te komen werken? Beetje abonnementjes verkopen op straat?! Smile

Nah, ik heb het niet zo op mensen die lopen te leuren. Wink
Reply
#17
Het begint er inmiddels inderdaad een beetje op te lijken. 65 euro is inmiddels binnen van:
adder
overdune
kennemerland
triplexxx
harry bierdop
gerben
jansoe
berend botje
cruijff
ekslem

bedankt alvast allen!
Reply
#18
Zie ik nou (bijna) niemand van het tennisforum? :-k
Reply
#19
ik zie alleen jou... Smile
Als het goed is heb je mijn donatie ook binnen
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Ik heb vandaag € 10 overgemaakt. Voor mezelf en Musse.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#21
Ik had deze draad niet gezien, goed dat Kuiper er in de RG-draad op attendeerde. Uiteraard maak ik over.
Reply
#22
Overgemaakt.
Reply
#23
andre Wrote:Ik had deze draad niet gezien, goed dat Kuiper er in de RG-draad op attendeerde. Uiteraard maak ik over.

Ik had het ook in het nieuws topic gezet, maar daar lulde Ad meteen overheen zodat niemand het meer zag. Wink
Reply
#24
Ik zal het vanavond even doen :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Haggie Wrote:Ik zal het vanavond even doen :Big Grin

Waarschuw de rest van de Baakse clan ook even. Wink
Reply
#26
10 euris overgemaakt Big Grin.
Reply
#27
en mac? nu op schema?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Zojuist 5 euro overgemaakt
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#29
Overdune Wrote:
andre Wrote:Ik had deze draad niet gezien, goed dat Kuiper er in de RG-draad op attendeerde. Uiteraard maak ik over.

Ik had het ook in het nieuws topic gezet, maar daar lulde Ad meteen overheen zodat niemand het meer zag. Wink
Vind je het gek als je het in dat topic zet, nogal wiedes dat het dan verloren gaat. Bovendien heeft Mac dit gewoon heel duidelijk bovenaan gezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Jij lulde er binnen vijf minuten overheen met een of ander oud kutnieuwtje waar niemand op zat te wachten, terwijl er de twee weken daarvoor niets gemeld werd in dat topic. Beetje gek ja, je was zelfs zo snel met dat non-nieuws dat het leek alsof je het met opzet deed (al zou ik niet weten waarom). En André had het topic bv al gemist, dus zo duidelijk was het niet.
Reply


Forum Jump: