The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Prachtige woorden van rafa Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dankzij Nadal pakken Omyaca en Raging Bull op de valreep de weekwinst. =D> Aadje pakt het brons, zodat ik nog steeds op m'n eerste medaille moet wachten. :cry:
Reply
Feli heren.

Blijft toch prachtig dat buurs hiermee helemaal terug had kunnen komen, zelfs tweede had kunnen staan en dus waarsch weer motivatie had gekregen, en nu dus als een boer met kiespijn juicht voor Nadal cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, dat ostentatief juichen voor Nadal is ook alleen maar om dat eerste te verbergen, beetje jammer.
Reply
Ik had anders Nadal gehad samen met Federer, maar ik was niet zeker of Nadal wel helemaal fit was.
Met die loting vond ik het een te groot risico.

Federer ik had sowieso gekozen, aangezien ik me niet kon voorstellen dat hij óók hier zo falen....
Ik vind dit scenario echt prachtig.

Federer die steeds verder afzakt en Nadal die ongenaakbaar is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Feli heren.

Blijft toch prachtig dat buurs hiermee helemaal terug had kunnen komen, zelfs tweede had kunnen staan en dus waarsch weer motivatie had gekregen, en nu dus als een boer met kiespijn juicht voor Nadal cry


Kun je trouwens nagaan, dat ik bijna iedere week de verkeerde keuzes maak, maar toch dicht bij het podium sta.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, die koprol [gay]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, die huilende Federer als ie wat gewonnen heeft [gay]

Forza Rafa! Heerser van de komende jaren!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Undecided Gloryhunter
Reply
Had ik hem nou maar in mijn team genomen... Toch weer een hele nette 16e plaats in de week ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Undecided Gloryhunter
Idd zeg, nooit hoor je hem over Nadal. Onze tweede buurs in de maak...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Buurs hier een beetje gloryhunt is vervelend, maar begrijpelijk. Dat er ineens een tweede adept opstaat is lachwekkend, zeker omdat dezelfde Stille vorig jaar nog heilig van de winst van Murray overtuigd was, en het jaar daarvoor Federer de koning was. Volgend jaar Djokovic dan maar?
Reply
Mooi is dat, doel bereikt haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mijn collega is weer terug uit Wimbledon en wat blijkt : hij heeft Mahut-Isner gedaan!!!!

Bij het historische tennisduel tussen John Isner en Nicolas Mahut dat van 22 tot 24 juni plaatsvond op Wimbledon en in totaal elf uur en vijf minuten duurde, was een Nederlandse lijnrechter aanwezig. De 28-jarige Michel Zalac zat gedurende de hele partij met tussenpozen van 75 minuten bij de servicelijn.


Michel Zalac is internationaal (ITF, ATP, WTA) Bronze Badge scheidsrechter. Dat betekent dat hij alle ronden mag scoren tijdens de WTA Tour (International) Men’s Challengers, ITF Men’s Circuit en ITF Woman’s Circuit. Daarnaast mag hij tot de halve finales scoren bij Grand Slams, ATP en WTA Tour (Premier). De wedstrijd tussen Isner en Mahut vond plaats tijdens zijn vijfde Wimbledon.

Baan 18
Op de ochtend van dinsdag 22 juni kreeg Michel rond 9.00 uur te horen dat op zijn baan, baan 18, de wedstrijd tussen Isner en Mahut zou plaatsvinden. Hij wist toen nog niet dat de komende drie dagen in het teken van deze partij zouden gaan staan. Michel: “Ik wist dat Mahut er al een lange partij op had zitten in de kwalificatie voor het hoofdtoernooi, met 24-22 in de laatste set. Natuurlijk reken je er dan niet op dat tijdens deze historische partij de score nog verder op zou lopen.”

Servicelijn
Tijdens zijn vijf eerdere Wimbledonervaringen was Michel meerdere keren als stoelscheidsrechter aanwezig tijdens de kwalificatie en het hoofdtoernooi. Daarnaast heeft hij als lijnrechter meerdere malen op de ‘show courts’ mogen optreden, onder meer op het Centre Court. Bij de wedstrijd Isner-Mahut zat hij bij de servicelijn. “Eén van de meest belangrijke lijnen, omdat hiermee het punt wordt gestart.”

Bij iedere tenniswedstrijd zijn er twee teams actief per baan. Deze teams wisselen elkaar om de 75 minuten af. Michel: “Tijdens die 75 minuten zit je uiteraard vol adrenaline en in opperste concentratie voor elk nieuw punt. Tussen de punten kan je naar het spel kijken en je vast voorbereiden op de volgende bal.”

Bijzondere ervaring
Dat Michel meerdere dagen met de partij Isner-Mahut bezig was, was een bijzondere ervaring. “Om te zien dat twee spelers zo aan elkaar gewaagd zijn dat het lijkt alsof er maar geen eind aan zal komen is fantastisch. Elke game na 6-6 is spannend, omdat er geen tie-break wordt gespeeld in de vijfde set. Nadat het spel was onderbroken op de stand 59-59 was iedereen toch wel heel erg benieuwd hoe lang dit door zou kunnen gaan…”

Het werd uiteindelijk 4-6, 6-3, 7-6 (7), 6-7 (3), 70-68 waarmee John Isner in elf uur en vijf minuten de slopende partij wist te winnen. De langste partij ooit was tot dat moment zes uur en 33 minuten (Fabrice Santoro–Arnaud Clement, Roland Garros, 2004). Na afloop organiseerde de All Engeland Lawn Tennis Club (AELTC) – hoewel zeer ongebruikelijk – dan ook een kleine ceremonie voor de spelers en umpire Mo Layani.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
heb je m nooit gezien op de tv beelden? je had genoeg tijd Big Grin

maar wel erg vet natuurlijk!
Reply
Ik heb er eigenlijk helemaal niet op gelet met die hoofddeksels was het lastig te zien. Vrijdag zag ik hem wel bij Nadal-Murray. Volgend jaar gaat ie waarschijnlijk weer dus laat de kaarten maar weer komen Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, dat is wel stoer. Goeie kerel is het! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: