The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Mahut mag zich nu ook zeker gaan plaatsen, daar is hij symphatiek genoeg voor.
Reply
Koubek moet ook lukken.

Schandalig vind ik dit niet van Boggo, tegen bijna elke andere speler had ie gewonnen. Mahut is samen met Dent de beste speler hier. En kansen heeft ie niet gehad deze pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, hoewel een paar keer 30-30 natuurlijk. Zijn niet echt MP's maar wel kansjes. En het is zeker niet schandalig, maar wel typisch, en frustrerend. Ik zie Mahut nog wel als betere speler (op gras) dan Dent in deze q-draw trouwens.
Reply
Op dit moment wel ja, maar in potentie volgens mij niet. Andere toppers zijn hier Sweeting. Levine en Mannarino, en die zie ik zich ook allemaal plaatsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Huta ook de tweede ronde gewonnen, wederom niet tegen een hoogvlieger. maar toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wanneer is de loting? Ik wil mooie partijen en Nederlanders op maandag en dinsdag =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vrijdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mahut is weer met een heldenactie bezig, 2-0 achter in sets en nu 2-2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Huta Galung plaatst zich via 3x 6-3 tegen Mannarino =D> . 3 Nederlanders in het herenschema!
Reply
Hele knappe overwinning ook!

Mahut mist inmiddels al 5 bps in de 5e set, waaronder een 0-40 net...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij wint hem, tuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaa lekker Mahut! Nu met een goede loting naar de 3e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is weer ellende met de afzeggingen; nu ook alweer Gasquet, Karlovic, Stepanek en Nalbi, naast de vele eerdere afzeggingen al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dr. Ivo :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Anders verliest Benneteau even 3e set TB van GGL. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook Cuevas er nog uit, die hier toch wat te verdedigen heeft. Voor Ivo is dit ook redelijk rampzalig trouwens.
Reply
Ook Almagro lijkt serieus geblesseerd en een no show te gaan geven. Sad
Reply
Even een herinnering dat de deadline zondagochtend is (toch?).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zondagavond toch, aangezien ze pas maandag beginnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In het schema staat een uur voor de 1e wedstrijd dus dat zou dan maandag 12 uur moeten zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ze inderdaad maandag starten is het dan een uur voor de eerste pot inderdaad.
Reply
Ik had dat schema niet bij de hand, maar ze starten idd op maandag. Dus dat wordt dan 12 uur voor ons.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Loting over kwartier op wimbledon.org
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
federer als 1e geplaatst... echt belachelijk!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
de formule van wimbledon is toch al tijden bekend? dus dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Reply
daarom is het wel belachelijk.
nadal op dit moment de betere en de nr. 1...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wimbledon organisatie Notworthy
Reply
Tja, als ze altijd zouden plaatsen volgens wie op dat moment de betere is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
combi de betere en de nr. 1 lijkt me toch wel meer dan normaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja regels zijn zo altij op Wimbledon. Belachelijk, maar dus niet verrassend dit jaar dat FedEx eerste geplaatst is; Nadal geen Wimby vorig jaar en FedEx gewonnen.

Dat de ATP het ok vind dat Wimbledon zijn seedings niet gewoon van de ranking afleidt, dat is belachelijk. Gras is anders, ja m'n reet is ook anders. Gravel ook, en HC ook.
Reply


Forum Jump: