The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Het is natuurlijk ook gek, maar het is net zo gek als je je er nu over verbaast dat Federer topseed is.
En het is niet zo dat ze de reguliere ranking geheel negeren, Nadal staat maar nipt boven Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer loot zoals altijd easy. Zit zelfs bij Davy in het schema als hooggeplaatste speler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, bijna iedereen is easy voor Fed op Wimbledon. Hij heeft alleen geluk dat hij bij Djoko zit en niet bij Murray.

Nadal-Nishikori leuke eerste ronde!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Federer loot zoals altijd easy. Zit zelfs bij Davy in het schema als hooggeplaatste speler.

Heeft hij wel veel mazzel. Wat denken we; gewoon een Fed-Nad finale? Wie zouden er kunnen verrassen?
Reply
Ik moet nog zien dat Nishikori komt, die kwakkelt ook weer volgens mij.
Reply
Mahut tegen Isner :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Federer loot zoals altijd easy. Zit zelfs bij Davy in het schema als hooggeplaatste speler.

Heeft hij wel veel mazzel. Wat denken we; gewoon een Fed-Nad finale? Wie zouden er kunnen verrassen?

Je zou denken niemand. Echte gras-outsiders heb je niet. Murray kan er goed op spelen maar die heeft weinig ritme en is sowieso dramatisch in vorm de laatste maanden. Dat kun je over Djoko ook zeggen. Dan verwacht ik toch weer het meeste van Roddick als best of the rest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Federer loot zoals altijd easy. Zit zelfs bij Davy in het schema als hooggeplaatste speler.

Heeft hij wel veel mazzel. Wat denken we; gewoon een Fed-Nad finale? Wie zouden er kunnen verrassen?
Ik denk nog altijd dat Murray in de finale komt, zeker nu ie bij Nadal zit. Daarnaast zou Roddick wel eens kunnen verrassen en de finale halen. Je weet het niet met Federer, dat maakt het wel leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase tegen Blake. Huta en de Bakker kan ik nog niet vinden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fed - Dav
Djo - Rod
Mur - Ver
Sod - Nad

Lastige voor Nadal! Soderling gaat revanche nemen!
Reply
Niet te geloven, wat een baggerloting!

Haase-Blake
Soderling-Ginepri
Vliegen-Benneteau
Fish-Tomic

En dan zitten diverse helden ook nog eens bagger in de draw Sad
Reply
De Bakker tegen Giraldo, Huta tegen Evans. Is beiden te doen.

Nadal heeft trouwens wel echt een kutloting. Eerst Nishi al, dan Blake of Haase, dan Gulbis, dan Isner, dan Soderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Haase tegen Blake. Huta en de Bakker kan ik nog niet vinden.

Loot hij een keer geen seed.... eerst Blake en dan Nadal.
Reply
_Tampie Wrote:Fed - Dav
Djo - Rod
Mur - Ver
Sod - Nad

Lastige voor Nadal! Soderling gaat revanche nemen!
En ook lastig voor Djoko, die gaat weer geen SF halen zo. Het zit hem ook niet mee qua loting in de GSs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Haase tegen Blake. Huta en de Bakker kan ik nog niet vinden.

Loot hij een keer geen seed.... eerst Blake en dan Nadal.
Blake lijkt me nog wel te doen, en dan heeft ie alweer 45 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ergens de hele draw beschikbaar?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=163939">http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=163939</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=163939

Uiteraard, thanks.
Reply
Huta Galung krijgt dus Evans en daarna evt. Lorenzi of Montanes. Veel beter kun je niet loten lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De database voor Wimbledon staat tot maandag 12.00 uur open. Succes met het maken van de keuzes voor de komende twee weken.
Reply
Ik vind het terecht dat Federer eerste geplaatst heeft, deze plaatsingslijst geeft meer de krachtsverhoudingen op Wimbledon weer dan de totale ranking.
Federer heeft niet speciaal gemakkelijk geloot. Halve finale Roddick, dat is de beste van de rest. Kwartfinale Berdych, dat is ook niet de makkelijkste. Het stuk daarvoor boeit niet, dat wint hij toch wel.
Reply
andre Wrote:Ik vind het terecht dat Federer eerste geplaatst heeft, deze plaatsingslijst geeft meer de krachtsverhoudingen op Wimbledon weer dan de totale ranking.

Nadal werd op Roland Garros toch ook niet als eerste geplaatst? Dat zou wel de krachtsverhoudingen op Roland Garros weergeven.
Reply
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Ik vind het terecht dat Federer eerste geplaatst heeft, deze plaatsingslijst geeft meer de krachtsverhoudingen op Wimbledon weer dan de totale ranking.

Nadal werd op Roland Garros toch ook niet als eerste geplaatst? Dat zou wel de krachtsverhoudingen op Roland Garros weergeven.

Nee toch? Nadal werd daar vorig jaar kansloos geveegd waar Federer het toernooi won. Die nummer 1 plaatsing van Federer was niet meer dan terecht.
Reply
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Ik vind het terecht dat Federer eerste geplaatst heeft, deze plaatsingslijst geeft meer de krachtsverhoudingen op Wimbledon weer dan de totale ranking.

Nadal werd op Roland Garros toch ook niet als eerste geplaatst? Dat zou wel de krachtsverhoudingen op Roland Garros weergeven.
Ja, maar ik bekijk het vanuit Wimbledon-perspectief.
Om dan toch een vergelijking te maken: de algemene ranking lijkt meer op de gravelranking dan op de grasranking.
Reply
Ventura IN, Petzschner naar (33), spot van Gulbis. Gulbis OUT.
Reply
Hij staat, budget over: 0 Hakkuh
Reply
Murray 18x Undecided

En ik heb zeer lang getwijfeld tussen Federer of Nadal, als ik dit had geweten was ik voor Nadal gegaan.

Chiel trouwens 35 man Notworthy
Reply
Chiel is natuurlijk een koning met zijn team. =D>
Murray zovaak is logisch toch, zit in een hopeloos slecht kwart. Daar haalt hij gewoon de 720 punten op.

Berdych mag zsm eruit. Staky-Querrey wordt voor mij de kraker van de 1e ronde. Hup Stak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik was het meest bang voor Querrey, die paste net niet meer. Hij is echter relatief weinig gekozen.
Reply
Ik had ook constant Querrey, maar toen Stak opeens ging vlammen in Rosmalen, vond ik het te link. En hij zit eigenlijk te dicht bij Murray voor een (relatief) gokteam.

8x Nadal maar?! :eeeek:
Tering, als ik dit had geweten, was ik ook voor Nadal gegaan. Nadal was toch de beste en zo? Buurs heeft ook gewoon Federer cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: