The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rosmalen en Eastbourne
#1
Eleveld wint zojuist 1e ronde Q. Lupescu overleefd bij 4-5 achter in 3e set 3 mp op de serve van Kudla en breeakt terug
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Gaat er nog iemand van jullie morgen? Heb best zin om te gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Ik niet... Morgen toch laatste ronde q's en misschien een paar R1's?
Reply
#4
Wordt ie weer op 5-5 gebroken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
30 euro laat maar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Aisam ul Haq op de baan. Nou ML nu moet je zeker gaan als ie vandaag wint :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Die jongen heeft mij 1x veel geld opgeleverd in een partij tegen Gasquet, maar verder is het al jaren niets. Ex-held derhalve. En voor 30 euro is het al helemaal geen optie.
Reply
#8
Precies het is veel te duur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Wat een matige line-up ook weer dit jaar, zeker met het afzeggen van Melzer en Ancic.
Reply
#10
De DB is open. Q's zijn kiesbaar, maar staan nog niet op de juiste plek. Succes!
Reply
#11
Thx ML ! =D>
Reply
#12
Ik ga toch nog naar Rosmalen. Hakkuh
Mijn collega heeft bij Avero Achmea voor elkaar gekregen dat we samen op dinsdag heen kunnen.
Dus wellicht zie ik één van jullie nog wel. Wie is van plan ook te gaan??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
Ik kan helaas door de weeks niet.

Overigens zijn de partijen op het Center Court te volgen op :
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.unicefopen.nl/nl/video/unicef-open-tv.html">http://www.unicefopen.nl/nl/video/unicef-open-tv.html</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Die Haase, wat is die verschrikkelijk slecht zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
:crazy:
Reply
#16
Genante vertoning van Haase! 2e overwinning ooit op gras van Greul volgens de commentator
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Ik vond het wel meevallen. Het was niet goed wat Haase liet zien (met name aan het net), maar Greul deed het ook slim. De laatste TB was vooral pech met een netbal en een glijpartij.

En verder heeft de commentator er dan weinig kaas van gegeten, want hij heeft meer partijen op gras gewonnen. Zo kwalificeerde hij zich vorig jaar voor Wimbledon.
Reply
#18
Poeh, dat is wel erg tegenvalllend zeg. Wederom pijnlijk dat het op de snellere banen niet lukt, uberhaupt niet op de Tour. Zulke lotingen moet ie gewoon benutten. Dit was waarsch zijn laatste wc dit jaar. Zo zonde, voor 1 zo'n potje moet ie er in een challenger 2 of 3 winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Yep, gewoon nog niet helemaal terug, al gaat het overall gezien niet eens zo slecht dit jaar. Hopelijk kan hij op Wimbledon een rondje winnen, maar vandaag leek het bij vlagen wel of hij nog nooit op gras gestaan had (en andere games waren dan weer uitstekend).
Reply
#20
Vandaag naar rosmalen geweest

spontaan fan geworden van de jamaicaan Brown. Wat een bijzonder figuur om het zo maar even te zeggen! Gewoon twee keer duikeb op de baan in een rally!
Verder safina zien verliezen, Haase was werkelijk dramatisch! 4 breaks voorsprong weggegeven en constant aan het
schelden en doen. Echt belachelijk!
Ook nog even bij luczak gekeken!

De Bakker, henin zien trainen. Ljubo zien trainen, die trainee met Marcos overigens!

En vlak voor ik wegging nog even op de foto geweest met Ana ivanovic Smile Smile

overigens spelen alle spelers met Blauwe veters in het kader an UNICEF!
Behalve brown: die had oranje en gele veters!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Mooie vent die Brown! En idd Hasse vond ik ook dramatisch slecht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Dat die gozer zelf niet snapte dat ie na zn service of moest doorlooen of een meter terug!
Alle returns van Greul kwamen vlak voor zn voeren en voorlier ie gelijk enig corm van initiatief!

Brown is echt gewoon briljant!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Precies, maar als hij doorliep waren de volleys van Haase weer erg slecht.
Reply
#24
Brown is idd een held, dat roep ik al tijden! Mooi dat ie ook eindelijk rond kan komen en niet meer in z'n bus hoeft te slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Dat is natuurlijk voor hem heel leuk, maar eigenlijk heel jammer. Stukje cult rondom hem dat verdwenen is.
Reply
#26
dat is waar, maar hij overwoog om te stoppen vanwege gebrek aan geld, dus dan liever dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Bocaloca Wrote:En vlak voor ik wegging nog even op de foto geweest met Ana ivanovic Smile Smile

Die willen we natuurlijk zien!!! (je mag jezelf eraf knippen)
Reply
#28
zal vanavond wel effe wat op t forum posten
Hoe kan ik zorgen dat het een beetje normale grootte is?

Brown tegen kontinen vandaag
GOooo Dustin!!!!!!!!!! :beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Bocaloca Wrote:Brown tegen kontinen vandaag
GOooo Dustin!!!!!!!!!! :beerbros:

Jammer, ik had gehoopt dat hij morgen in actie zou komen.
Er zullen morgen al wel 2e rondes te zien zijn. Ljubicic en Baghdatis zullen ook wel moeten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#30
De Bakker van **4-1 naar 4-7 in de beslissende tb..
Reply


Forum Jump: