Threads: 67
Ronaldo heeft 't niet waargemaakt. 1 heerlijke knal op de paal, maar voor de rest niet gezien!
Gaat erom wie het beste doelsaldo heeft na 3 wedstrijden...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 60
En dus gaat Ivoorkust door :nanana:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 21
1 van beide moet Brazilie pakken zodat we die nog maar een ontlopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 76
centre court Wrote:1 van beide moet Brazilie pakken zodat we die nog maar een ontlopen.
portugal is helemaal kut om tegen te verliezen.
doe mij brasil maar in de kwart. dat is mooi om van te winnen en dan weten we meteen waar we aan toe zijn.
Threads: 312
Ik denk dat nederland tegen Brazilie meer kans maakt dan tegen Portugal, overigens het eeuwenoude cliche "je moet alles kunnen winnen om kampioen te worden" gaat ook were op.
Voordeel van portugal is natuurlijk dat je daar wel echt revanche op wilt nemen, hoewel dat voor Brazilie natuurlijk ook geldt, maar niet zo sterk als bij die portugezen
The great old Ludwig von...
Threads: 131
gittermaster Wrote:Ik denk dat nederland tegen Brazilie meer kans maakt dan tegen Portugal, overigens het eeuwenoude cliche "je moet alles kunnen winnen om kampioen te worden" gaat ook were op.
Voordeel van portugal is natuurlijk dat je daar wel echt revanche op wilt nemen, hoewel dat voor Brazilie natuurlijk ook geldt, maar niet zo sterk als bij die portugezen
Das inderdaad een andere revanche. Portugezen zijn honden en Brazilianen zijn, als ze in vorm zijn, vaak gewoon beter.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 67
Gerben Zonderland Wrote:gittermaster Wrote:Ik denk dat nederland tegen Brazilie meer kans maakt dan tegen Portugal, overigens het eeuwenoude cliche "je moet alles kunnen winnen om kampioen te worden" gaat ook were op.
Das inderdaad een andere revanche. Portugezen zijn honden en Brazilianen zijn, als ze in vorm zijn, vaak gewoon beter.
Ik vond Brazilië allesbehalve overtuigen. Ze liepen in de trechter. Totaal geen flankspelers. Dat moet Nederland toch kunnen hebben.
Kaka is ook echt alleen maar goed als er ruimte ligt voor de counter, ook totaal niet gezien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 76
Haggie Wrote:Gerben Zonderland Wrote:gittermaster Wrote:Ik denk dat nederland tegen Brazilie meer kans maakt dan tegen Portugal, overigens het eeuwenoude cliche "je moet alles kunnen winnen om kampioen te worden" gaat ook were op.
Ik vond Brazilië allesbehalve overtuigen. Ze liepen in de trechter. Totaal geen flankspelers. Dat moet Nederland toch kunnen hebben.
Kaka is ook echt alleen maar goed als er ruimte ligt voor de counter, ook totaal niet gezien.
nederland heeft meer moeite met dit soort tegenstanders. het voordeel van brasil is altijd weer die vleugelspelers die om de trechter heenlopen.
die noord koreanen speelden er sterk in de organisatie en toch hebben ze 2x die muur weten te slechten. dat is verschrikkelijk overtuigend, in spanje zullen ze dat beamen.