The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Help Bumme naar Parijs 2010
#1
Doe net als andere jaren mee met een poule in mijn woonplaats en wil daarvoor vier teams inschrijven.

1 team gaat voor het algemeen klassement en moet dus een mooie mix zijn van berggeiten, sprinters en klassementrenners.

Team 2 moet bestaan uit sprintkanonnen en team 3 uit klimmers.

Team 4 tenslotte is een team waarbij ik mik op een mooei dagzege, allemaal eendagvliegen die met een lange ontsnapping meekunnen

Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van deze drie teams. Teams bestaan uit 15 renners en 5 wissels (die alleen invallen indien een renner uit de eerste 15 niet start).

Ik zal later in 3 verschillende reply's mijn teams plaatsen zodat jullie per team kunnen reageren. Alvast bedankt !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
bumme, ik vind dit echt niet kunnen. je neemt alleen de lusten van dit forum en niet de lasten. het is teen of tander he?

hebben je nieuwe vriendjes van je nieuwe forum geen verstand van wielrennen of zo?
Reply
#3
waf Wrote:je neemt alleen de lusten van dit forum en niet de lasten.

he waf ik mis je naam in dit lijstje...............http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...9&start=30
8254 berichten en dan nog geen 5 euro willen lappen.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
Bumme Wrote:
waf Wrote:je neemt alleen de lusten van dit forum en niet de lasten.

he waf ik mis je naam in dit lijstje...............http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...9&start=30
8254 berichten en dan nog geen 5 euro willen lappen.............

het is idd schandalig dat mijn naam nog niet in dat lijstje staat.

een jij-bak, en dan nog onterecht ook. je bent er niet echt scherper op geworden. :razz:
Reply
#5
Bumme, kom maar op met de teams. Ik wil ze wel beoordelen, net zoals vele anderen hier denk ik.
Reply
#6
Inschrijving sluit 3 juli. Ik ben nog aan het puzzelen dus ontvang graag nog suggesties.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Alvast twee mogelijke 'picks' voor het team der vrijbuiters:

[Image: CQM2010002440.jpg]
[Image: CQM2010002049.jpg]

Twee klanten die graag het offensief kiezen, maar waar je als vluchtgezel niet graag mee naar de meet rijdt. :wink:
Reply
#8
Ik snap niet zo goed dat je elk jaar iedereen hier om hulp vraagt. Het leukste is toch juist zelf die keuzes maken? Als je nu hoog eindigt, kun je er niet zelf de vruchten van plukken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
[Image: normal_09mod.jpg] Ook talentvolle renner.
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Ik snap niet zo goed dat je elk jaar iedereen hier om hulp vraagt. Het leukste is toch juist zelf die keuzes maken? Als je nu hoog eindigt, kun je er niet zelf de vruchten van plukken...

Vraag hulp omdat hier mensen zitten die soms met hele goede suggesties komen, uiteindelijk blijft het toch mijn eigen keuze wie ik wel en niet in mijn teams neem.

Mijn opzetjes om op te schieten:

Sprint;
Farrar
Cavendish
Petacchi
Hushovd
Freire
Ciolek
Edvald Boasson Hagen
JJ Rojas
Breschel
Mc Ewen
Gavazzi
Hunter
Roelands
Mondory
Pineau
Hondo
Renshaw
Eisel
Dumoulin
Inaki Isasi

Zijn er 20(wie mis ik en wie moeten er afvallen?)

Berg:
Janez Brajkovic
Gesink
Contador
A Schleck
F Schleck
Kreuziger
Vino
Evans
Egoi Martinez
Casar
vd Broeck
Basso
John Gadret
Vogondy
Federigo
Armstrong
Cunego

Zijn er 17, moeten dus nog twee vanaf (wie mis ik en wie moet er zeker niet bij?)


Alg Klassement:

Gaat mix worden van deze twee teams aangevuld met twee tijdrijders (Martin en Cancelarra)

Dank voor alle opmerkingen en suggesties!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Fedrigo en Casar weg.

Heb altijd beetje moeite met zulke spellen. Met een lijst van 20 sprinters hoef je niet eens te kiezen, maar kun je bijna alle bekende sprinters nemen. Dan mis ik toch de charme van het keuzes maken. Met die sprinterslijst zit het overigens wel goed.
Reply
#12
ik zou ook vogondy weghalen en gewoon menchov er in zetten. tony martin doet het trouwens ook niet slecht in de bergen.
Reply
#13
Scholten! Wrote:Fedrigo en Casar weg.

Heb altijd beetje moeite met zulke spellen. Met een lijst van 20 sprinters hoef je niet eens te kiezen, maar kun je bijna alle bekende sprinters nemen. Dan mis ik toch de charme van het keuzes maken. Met die sprinterslijst zit het overigens wel goed.

Ik mag er "maar" 15 kiezen (5 zijn reserve voor als er onverhoopt iemand niet start)
Op dit moment denk ik dat de 5 afvallers komen uit deze groep:
Breschel
Roelands
Mondory
Pineau
Renshaw
Dumoulin
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Isasi en Renshaw zou ik sowieso eruit gooien. Breschel zou ik houden.
Reply
#15
Teams staan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
bij klassement had ik toch zeker rekening gehouden met Leipe Levi, Klöden en die dauphine winnaar. Ze mogen dan wel in dienst rijden van, maar ze zullen wel hoog eindigen.
Menchov en Cunego zakken elk jaar door het ijs, dus ook nu.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Zo, teams staan weer klaar voor de start. Was weer heel wat gepuzzel maar heb er vertrouwen in.
Parijs here I come!

Benieuwd met welke spellen jullie meedoen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Benieuwd naar je Tourmanager team!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: