The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport
#31
Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Ik had trouwens eerst Brown ipv Beck, ik dacht dat ik met Beck een veel grotere kans had op een unieker team, maar helaas...
En dan wint Brown natuurlijk van Querrey...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Querrey :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Querrey speelde een zinloos 250 toernooi voor zijn ranking, daar verwachtte ik al erg weinig van.
Reply
#35
Mahut heeft z'n hoogtepunt voor dit jaar al gehad. Op Wimbledon won ie nog 6-3 6-0 van Dancevic...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
ram van 5-0 naar 6-7 in de 3e set :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Lekker Klaasen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Mahut heeft z'n hoogtepunt voor dit jaar al gehad. Op Wimbledon won ie nog 6-3 6-0 van Dancevic...

Ongelooflijk, maar toch ook weer niet. Als je hem op Wimbledon ziet spelen vraag je je af waarom hij zo laag staat, maar als hij dan weer dit soort potjes verliest..
Reply
#39
Win dan ook vandaag Brown
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
CC heeft m'n team gemaakt deze week, waarvoor dank want ik was het vergeten. Ben echter nu al klaar, 80 pnt en geen speler meer over Undecided
Reply
#41
Haggie Wrote:Win dan ook vandaag Brown

gwn voor de speler juichen die moet verliezen, helpt deze week prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Scholten! Wrote:CC heeft m'n team gemaakt deze week, waarvoor dank want ik was het vergeten. Ben echter nu al klaar, 80 pnt en geen speler meer over Undecided

Wat een dieptepunt zeg! Dit is in 3 jaar tijd FTM nog nooit voorgekomen, zo laag Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Wees blij dat het deze week is en niet tijdens de AO Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:CC heeft m'n team gemaakt deze week, waarvoor dank want ik was het vergeten. Ben echter nu al klaar, 80 pnt en geen speler meer over Undecided

Wat een dieptepunt zeg! Dit is in 3 jaar tijd FTM nog nooit voorgekomen, zo laag Undecided

Volgens mij heb ik in het eerste jaar FTM (als ik me niet vergis, of was het toch MV :-k ) een keer 8 punten gehaald of zo (oude puntensysteem) en is Mindlight daar later zelfs nog een keer onder gedoken. :razz:
Reply
#45
Verdacht tennisduel in ATP-toernooi Newport
Uitgegeven: 9 juli 2010 09:04 (<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl">www.nu.nl</a><!-- w -->)

NEWPORT - Het tennisduel tussen de Brit Richard Bloomfield en de Belg Christophe Rochus dinsdag in de eerste ronde van het ATP-toernooi in het Amerikaanse Newport staat onder verdenking van fraude. Dat meldt The Daily Mail vrijdag. Volgens de Britse krant wordt deze partij nader onderzocht, omdat er bij de wedkantoren onregelmatigheden zijn geconstateerd.
Bloomfield, de nummer 552 van de wereldranglijst, won in de verdachte wedstrijd verrassend van Rochus, die op de 160e plaats staat in het mondiale klassement.
Volgens The Daily Mail is voor meer dan een 1 miljoen pond (1,19 miljoen euro) gewed op het duel. Voor het begin van de wedstrijd veranderden de quoteringen plotseling in het voordeel van Bloomfield. Dat kan erop duiden dat gokkers wisten dat Rochus de partij zou gaan verliezen.

Onderzoek
Leden van de anti-corruptie commissie in het tennis zullen nu proberen uit te zoeken of Rochus de wedstrijd vrijwillig verloor en waarom er zoveel geld werd ingezet op een relatief kleine wedstrijd. Bij wedkantoor Betfair wordt op zulke wedstrijden gewoonlijk 15 tot 20 keer minder geld ingezet.
De 27-jarige Brit won met 7-6 (1) en 6-3 van Rochus. Het was pas zijn tweede zege in het ATP-circuit. Bloomfield bleef het na zijn overwinning tegen Rochus goed doen in Newport. Hij speelt vrijdag in de kwartfinales. De 31-jarige Rochus daaarentegen slaagde er dit jaar nog niet in een wedstrijd te winnen op het ATP-circuit.
Reply
#46
Zo verdacht vind ik het niet, C. Rochus is gewoon ruk en aangezien Bloomfield laag staat zal hij wel een mooie quote gehad hebben.

Edit: ok quote veranderde voor de partij in zijn voordeel zie ik nu. Maar dan nog, al paar q-potjes gespeeld, Rochus nog geen partij gewonnen. Zo gek is het allemaal niet.
Reply
#47
Lekker verhaal weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Mitch Wrote:Dat kan erop duiden dat gokkers wisten dat Rochus de partij zou gaan verliezen.

Undecided Iedereen wist dat Rochus de partij zou gaan verliezen. Het zou goed kunnen dat de quote voor Bloomberg te hoog was, dit veel inzetten uitlokte, en daardoor de bookies de quotes omlaag bijstelden. Toch niet zo'n vreemd scenario? Het stuk zegt niet of veel van die inzetten na de verlaging van de quote plaatsvonden, of juist daarvoor. In het laatste geval hebben de bookies de wedstrijd verkeerd ingeschat, in het eerste geval zou het kunnen zijn dat er sprake was van een fix.
Reply
#49
Fish verliest de 1e set van Dancevic ondanks een 5-2 voorsprong, dat is ook wel triest. Sowieso is het slecht als hij het toernooi hier niet wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Gelukkig herstelt Fish het nog, hup Harrison!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Feli Mitch met je eerste weekoverwinning. =D>

Het zilver gaat naar Buurs en het gedeelde brons naar Arco en Raging Bull, ook feli.
Reply


Forum Jump: