The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorbereiding seizoen 2010/2011
#1
We worden kampioen! Hakkuh
Quote:De jubileumwedstrijd tussen vv Heerenveen en sc Heerenveen is woensdagavond in 0-27 geëindigd. Bij rust stonden de mannen van Ron Jans al met 0-16 voor, terwijl het scorebord van het Sportpark Skoatterwâld niet verder dan 9 kon gaan. De doelpuntenmakers waren Beerens (6x), Roorda (5x), Elyounoussi (4x), Fazli (3x), Djuricic (3x) en Elm (2x). Väyrynen, Breuer, Grindheim en Haglund scoorden ieder eenmaal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Voorbereiding van de betaalde clubs geloof ik wel.....
Wat ik leuk/belangrijk vind:

Hoe gaan de coaches mukkus/ waf en evt. anderen hun kroost weer laten voetballen?
Zijn er promoties, talentjes enz?
Die jongen van mij ( 7) geeft geen ene reet om voetbal, helaas.....
Dus moet ik het maar met jullie verhalen doen( wat ik erg leuk vind om te lezen).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Adder Wrote:coaches mukkus

Ik heb promotie gemaakt! Van de F4 naar de E2.....
Doorslaggevende factor was ons internationale toernooi waar we als éénnalaatste eindigden. Voor onze eigen F3. De beslissende wedstrijd om de laatste en allerlaatste plaats werd 1-1 (onze enige goal op dat toernooi), waarna we de penalty-serie wonnen!

Zaterdags in de poule alles verloren. Niveau was echt erg hoog, daar sta je dan met de plaatselijke F4, met bijna allemaal 1e jaars F'jes. Speel je tegen een duits opleidingsteam uit de regio Hamburg....waar ze ook nog een jaar langer in de F'jes mogen spelen. Speel je tegen een keeper, die al bijna haar op zijn piemel heeft. 0-8 in 12 minuten. Zondags in de verliezersronde 1x 0-0 gespeeld. 18 schoten op goal tegen, maar we hielden de nul. Een fase uit die wedstrijd: We schrijven de elfde minuut (van de 12), tegenstander schiet op de paal, rebound op de lat, op 6 meter van de goal staat onze aanvaller (die zaterdags een wedstrijdje gekeept had) en vangt de bal. Hands. Penalty. Keeper redt met de vingertoppen, binnenkant paal, bal rolt over de doellijn. Iedereen loopt in en de keeper springt op de bal. In de goal lagen 8 kinderen en een keeper. Die laatste lag bovenop de bal. Het bleef 0-0. Dat werd net zo gevierd als het wereldkampioenschap van Nederland a.s. zondag.

Volgend jaar dus E2, bijna allemaal 1e jaars E'tjes. Maar wel de bedoeling om hun klaar te stomen voor E1. Ik ben momenteel al bezig met een persoonlijk trainingsschema. Na de vakantie hou ik je verder op de hoogte, Adder!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Hoe gaat het hiermee?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#5
ik heb er nu een in de f1 en in de f2 lopen, maar ik coach de f1 en kan dus helaas niet altijd de wedstrijd van de ander bekijken.

de F1 bestaat nu uit allemaal 3de jaars f-jes, ze zijn dus de oudste in hun leeftijdsklasse.

er zijn 10 klassen bij de in in de regio west, de F1 speelt 3de klasse (optimistisch ingedeeld) en de F2 9de klasse (behoudend ingedeeld). ter vergelijking, de feyenoord f-jes spelen 1ste (oudste f-jes) en 2de klasse (1ste jaars f-jes). vorig jaar verloren we van feyenoord f3, nu zijn het zulke kleine opneukertjes die we op zeker oprollen, louter vanwege het fysiek overigens.

voor de competitie krijg je eerst een kleine bekerpoule, die bestaat uit 4 teams van de 3/4de klasse en de 9de klasse (f2). zowel de f1 als de f2 zijn als 2de geeindigd, doordat 1 wedstrijd verloren werd. dus: uitgeschakeld.

maar gisteren de laatste pot in de poule gespeeld, f2 won met 14-0 (te laag ingedeeld dus) -3x dirk- en de f1 won met 0-8 bij de concurrent die naast onze club zetelt (en zij zijn te hoog ingedeeld) -2x shinji. belangrijk: de derby gewonnen! dus ik zit even in een zetel.

volgende week begint de competitie. f1 is meteen vrij :roll: , maar dan kan ik mee met de f2 naar oud-beijerland. sho uit om 8.45 uur. ik ga ervan uit dat jullie allemaal komen kijken. entree: gratis.
Reply
#6
Voor ons zaterdag ook de eerste wedstrijd in de competitie. De rest van de tegenstanders heeft gisteren al hun eerste wedstrijd gespeeld, maar wij waren dus vrij. Komende zaterdag tegen het altijd lastige OudegaHJSC E2. We (2 leiders :wink: ) hebben een leuk team, met bijna allemaal eerste-jaars E'tjes. En de bedoeling is dat dit team volgend jaar de E1 wordt. Dit jaar gewoon wennen aan het voetballen op positie, in de F's zijn over het algemeen alle spelers daar waar ook de bal is. Als die in de sloot ligt, staat ook echt iedereen bij diezelfde sloot. We zullen weleens dik onderuit gaan, maar het zij zo. Gelukkig hebben wij 'Het Kanon'. Een centrale verdediger (vorig jaar F1) die voor een 9-jarige snoeihard kan schieten. Zo hard, dat zelfs de keeper van de tegenstander bukt en omdraait met zijn hoofd in zijn keepershandschoenen....... :wink:

Om terug te komen op het bekerverhaal. Onze club schrijft alleen de 'eerste' teams in. Dus alleen de E1 en de F1. Onze E1 kwam tegen elftallen te spelen, waarvan die boerenzonen niet eens het verschil konden aangeven tussen een een hooivork, een giertank of een voetbal. Tegen zo'n elftal uit dat inteeltdorp werd het 22-0, maar vlak na rust was al besloten om maar penalties te nemen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
bij ons spelen ze in de f1 gewoon op een positie hoor...

en wel als volgt:

Quote:aanval:
------ x
x-------------x
-------x
x-------------x
-------k

verdediging:

x-------------x
-------x
x-------------x
-------x
-------k
moeten ze echt als 3de jaars f al onder de knie gaan krijgen.

:razz:
Reply
#8
Ik spreek nu even vanuit het oogpunt van 'mijn' 3 spelers uit F4, die nu hun 2-jaar van hun voetballoopbaan ingaan. Vorig begonnen en ingedeeld in de F4. Je bent nieuw en je begint onderaan.....en dan staan ze tegenover en tussen een meute rondrennende 6-jarigen. Om vanuit positie te voetballen, moet je kunnen passen en gericht kunnen overspelen. Als de grote meute allang blij dat ze uberhaupt de bal geraakt hebben......ander voorbeeld: Keeper gaat uitschieten. Alle spelers staan over de middenlijn. Tussen je spelers en de keeper staat de tegenpartij. Zo zag mijn team eruit vorig jaar. Niet te coachen, dus.

Op de trainingen ligt het niveau voor die 3 ook en stuk hoger en ik merk dat ze het veel leuker vinden. Serieuzer, teamgenoten die een bal kunnen passen, etc.etc.
Die KNVB-propaganda van hierboven hebben we besloten niet te hanteren. Wij gaan 2-3-1 spelen.

Basisformatie:
..........x..........
...x.....x......x...
.......x.....x......
..........k.........

Dat idee een beetje. De centrale middenvelder zakt in bij verdedigen, de 2 buitenste middenvelders zakken en verdedigen wanneer het écht moet.
In de aanval vanuit dezelfde postie, buitenste middenvelders zijn dan aanvallers. Centrale middelvelder ondersteunt en evt. loopt een centrale verdediger mee op naar middenveld voor de afvallende bal. Team zit goed in elkaar: We hebben een echte laatste man (hij lijkt ook echt op Koeman, hetzelfde loopje, hetzelfde kapsel en hetzelfde schot), een beweeglijke snelle verdediger, een dynamische middenvelder, een sterke balvaste spits en o.a. nog een getructe marokkaanse aanvaller. Gaat helemaal goedkomen dit seizoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Mukkus Wrote:Basisformatie:
..........x..........
...x.....x......x...
.......x.....x......
..........k.........

dat is precies hetzelfde man. :razz:
Reply
#10
Nee, man. Wij spelen met 2 centrale verdedigers. Achterin proberen de boel iets meer dicht te houden.
Onze 'Ronald Koeman' is namelijk niet heul erg snel......en daar willen we dan nog een wat meer beweeglijke centrale verdediger bij hebben, die de opkomende tegenstander kan opvangen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:Nee, man. Wij spelen met 2 centrale verdedigers. Achterin proberen de boel iets meer dicht te houden.
Onze 'Ronald Koeman' is namelijk niet heul erg snel......en daar willen we dan nog een wat meer beweeglijke centrale verdediger bij hebben, die de opkomende tegenstander kan opvangen.

wij hebben ook zo'n ronald koeman, en omdat hij niet snel is staat hij back. maar als de cv weg is, moet hij knijpen met de andere back, en dan sta je in feite ook met 2 cv's bij balverlies.
Reply
#12
Afgelopen zaterdag de vuurdoop met ons nieruwe team verloren: 5-8.
0-2 achter, met de rust was het opeens 3-2. In de tweede helft leek het wel of iedereen wilde scoren......
Ronald Koeman 2x met een vernietigend schot, 1x van afstand en een vrije trap.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
f1 had vrij. dus een oefenpotje bij een 7de klasser. eenvoudige 0-10. 4x shinji.

f2 begon de competitie goed. in oud beijerland zijn de gaten in het net aan het dichten. leuk dat jullie allemaal zijn komen kijken!
Reply
#14
waf Wrote:f1 had vrij. dus een oefenpotje bij een 7de klasser. eenvoudige 0-10. 4x shinji.

f2 begon de competitie goed. in oud beijerland zijn de gaten in het net aan het dichten. leuk dat jullie allemaal zijn komen kijken!

Ik mag daar niet in de buurt komen, anders had ik zeker langs geweest!

Dirk speelt toch F2?
gescoord?

En muk, ik dacht dat ie op voetbal zat, niet korfbal...... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Adder Wrote:
waf Wrote:f1 had vrij. dus een oefenpotje bij een 7de klasser. eenvoudige 0-10. 4x shinji.

f2 begon de competitie goed. in oud beijerland zijn de gaten in het net aan het dichten. leuk dat jullie allemaal zijn komen kijken!

Ik mag daar niet in de buurt komen, anders had ik zeker langs geweest!

Dirk speelt toch F2?
gescoord?

En muk, ik dacht dat ie op voetbal zat, niet korfbal...... :wink:

dirk scoorde slechts 2 van de 16 treffers.

hij was daarmee (gedeeld) tweede op de topscorerslijst, want er was er een die 9x scoorde. maar ja, pappa zegt dat overspelen belangrijker is dan scoren. assists tellen bij mij net zo hard.

dirk schoot nog wel een keer steenhard op de lat. dat was eigenlijk de mooiste. :razz:
Reply
#16
Pappa vertelt er toch wel bij dat een assist slechts 2 punten oplevert en een goal 3?! Dat CM moet er wel inslijpen natuurlijk!

Mooie verhalen, heren coaches!
Reply
#17
waf Wrote:f1 had vrij. dus een oefenpotje bij een 7de klasser. eenvoudige 0-10. 4x shinji.

f2 begon de competitie goed. in oud beijerland zijn de gaten in het net aan het dichten. leuk dat jullie allemaal zijn komen kijken!

als je nou eens in Amsterdam speelt, kom ik de kwaliteiten van kleine Onjo zeker bekijken. een keer een leuk oefenpotje ofzo :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#18
X
X
X
Ik heb een droom.
Reply
#19
wederom zijn julie welkom om 8.45 uur in oud-beijerland. nu moet sjinji daar spelen.
Reply
#20
Morgen 10:30 in Sneek. LSC 1890 E-zoveel is de tegenstander.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: