The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stuttgart / Bastad
#31
Ad Wim Wrote:Ik voel alweer zo'n belachelijke tussenweek in de maak...
Die was vorige week al, maar heeft me wel het klassement gekocht.
Reply
#32
Pfff die Kohlschreiber zeg, dit is wel erg dik. Granollers valt ook tegen, en PHM is en blijft natuurlijk PHM.

Chardy gaat veel punten verliezen deze week, als ik het goed heb was dit vorig jaar een toernooioverwinning voor 'm.
Reply
#33
Zeballos is dan wel weer klasse, een zeldzame uitzondering, na een DC-weekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Simon die een derde set tb nodig heeft tegen Brown is ook wel vrij treurig, maar past wel in het rijtje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Maar Simon speelde dan ook DC, komt net terug, en doet het eigenlijk beter dan ik had verwacht. Dat het een lastige pot zou worden tegen Brown had ik niet verwacht, maar het belangrijkste is nu natuurlijk spelritme, en dat doet hij wel op met deze winstpotjes. Vrij treurig vind ik daarom een wat te sterke bewoording.
Reply
#36
Kijk eens naar de resultaten van Brown. Die verliest dit jaar stelselmatig 1e ronde op gravel, van jan en alleman. En ook vrijwel allemaal dik. Dan vind ik het inderdaad treurig dat Simon er zoveel problemen mee heeft.
En Simon heeft 1 dead rubber gespeeld, om de hoek, dus of dat nou een excuus is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Helemaal mee eens, maar kijk ook naar de tijd die Simon niet heeft gespeeld. Die komt nu terug, heeft nog diverse pijntjes, maar vecht zich door dit soort (blijkbaar lastige) potjes heen. Ik vind dat toch best netjes.

De dead rubber was misschien niet al te vermoeiend, de winst daar natuurlijk prima. En ik zie nu dat Zeballos ook slechts 1 dubbel heeft gespeeld.
Reply
#38
Ik vind het ook niet schandalig, dat was het geweest als ie had verloren, ik vind het treurig. En het is enigszins netjes dat ie nog wint.

En van Zeballos was het iig nog wel een live rubber, met een stuk meer spanning. Maar dat doet er niet eens zo heel veel toe. Hij wint vandaag van een eveneens terugkomende Beck voor eigen publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Dat is altijd knap, een Duitser in eigen land verslaan.
Reply
#40
Greul gaat ver komen, dit is zijn toernooi.
Reply
#41
starace mist een smash op mp voor :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
bye bye Riba!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Gimeno def Davydenko :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: