The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RIP
#31
Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.
Reply
#32
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

Maar uiteraard krijgt Ajax dan wel een uitgebreide huldiging omdat ze 2e zijn geworden!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#33
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

????????????
Ik weet niet hoor, volgens mij wordt ik de laatste tijd nogal vaak verward op dit forum. Eerst ziet ekslem me voor gerben aan en nu dit. Volgens mij ben ik juist erg emotioneel bij voetbal betrokken Dran...
The great old Ludwig von...
Reply
#34
volgens mij (hopelijk) was dran sarcastisch gitter Wink
Reply
#35
a ja, dat denk ik inderdaad, ik ben de laatste tijd een beetje vaak verward met anderen of verkeerd begrepen dat t een beetje gevoelig ligt Smile
Maar inderdaad het zal wel sarcastisch zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#36
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

Begrijpend lezen is aan jou ook niet besteed, of wel?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
gittermaster Wrote:a ja, dat denk ik inderdaad, ik ben de laatste tijd een beetje vaak verward met anderen of verkeerd begrepen dat t een beetje gevoelig ligt Smile
Maar inderdaad het zal wel sarcastisch zijn...

Het was inderdaad sarcatisch Wink
Gebruikte jou als voorbeeld omdat je het ook niet eens bent met Gerben zijn bizarre denkwijze.
Reply
#38
Voyou Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

Maar uiteraard krijgt Ajax dan wel een uitgebreide huldiging omdat ze 2e zijn geworden!

Welke parkeerplaats was dat ook alweer? P2? \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Gerben Zonderland Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

Begrijpend lezen is aan jou ook niet besteed, of wel?

Ik snap simpelweg niet dat mensen na een zware domper als afgelopen zondag zo laconiek en kritisch kunnen reageren.
Laten we het er maar op houden dat mensen het voetbal anders beleven. Ik weet wel wat jij probeert te zeggen en als je het zo ziet dan is dat jou goed recht. Misschien ben ik door de jaren heen wel te vaak bloot gesteld aan slecht en agressief voetbal dat ik er immuun voor ben. Misschien stel ik andere prioriteiten. Ik sprak met een collega die bijna met pensioen kan en hij verloor liever met mooi voetbal dan dat hij zo moest winnen. Dat gaat er bij mij dus nooit in.
Reply
#40
D'r an met de lippe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Dus heren, aankomend seizoen mag niemand teleurgesteld zijn als je club verliest in de eredivisie. Gezond realisme heet dat.
Dus Gittermaster, als Ajax op de laatste speeldag naast de titel grijpt omdat Feyenoord in de Kuip de sterkere blijkt te zijn wil ik geen geklaag en teleurstelling horen. It's part of the game. Emotie hoort niet bij voetbal. De kwaliteit van het spelletje is het enige dat telt.

Begrijpend lezen is aan jou ook niet besteed, of wel?

Het feit dat je overal tegenaan loopt te schoppen terwijl teleurstelling zou moeten overheersen zegt mij voldoende.
Ik snap simpelweg niet dat mensen na een zware domper als afgelopen zondag zo laconiek en kritisch kunnen reageren.
Natuurlijk had liever ook oogstrelend voetbal gezien maar we stonden godsamme in de finale van de wereldbeker...

1) Ik loop nergens tegen aan te schoppen. Ik vind het alleen erg merkwaardig dat ik uitgescholden word voor wijf terwijl de meerderheid hier zich zodanig emotioneel incontinent gedraagt dat ze deze kwalificatie eerder op zichzelf zouden moeten projecteren.

2) Even de feiten van de finale op een rijtje: 1) Spanje was beter 2) De scheidsrechter was slecht, maar als hij WEL volgens het boekje had gefloten hadden wij 4 rode kaarten gehad (Jong, Bommel, Robben EN Heitinga) en Spanje 2 (Puyol en Iniesta). Had je dat liever gezien? 3) Oranje speelde het hele toernooi al armzalig en in de finale was vanaf het begin duidelijk dat het een HEULE SLECHTE wedstrijd ging worden van onze kant. Ik heb me geen moment vermaakt en toen de wedstrijd vorderde zag ik de bui al hangen. Dan kan je hopen dat het beter wordt, dat we toch de verlenging overleven en dat we de penaltyreeks wel even zullen winnen, maar sinds je kind-af bent zou je toch moeten weten dat dat de teleurstelling alleen maar groter maakt. IT WASN'T GONNA HAPPEN!

3) Waar zeg ik dat ik niet teleurgesteld ben? Ik kan er alleen wat makkelijker overheen stappen omdat ik de harde feiten onder ogen kan zien en doorga met wat we allemaal moeten voorlopig nog even moeten doen: leven en werken. Als je dat niet aankunt stel ik voor dat je de trein naar Amsterdam pakt en je samen met de andere lemmingen in het IJ stort. :cheers:

Daarbij: als je hier komt jammeren, weeklagen en een onrealistisch beeld van de bikkelharde werkelijkheid aan mij wilt opdringen ben ik ook niet te beroerd om je even te kietelen. Waarvan akte.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2Ui_Q4qBDJY[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Ik heb me 116 minuten vermaakt, puur door de spanning die een finale waar mijn land in stond met zich meebracht. Ik heb geen moment gedacht, jammer dat het 'rampzalig' is en dat we de onderliggende partij zijn. Natuurlijk hoop je dat we beter zijn en dat we Spanje oprollen, maar dit was niet zo. Echt het had me een bal gejeukt als we gewonnen hadden en op het laatst nog met 8 man hadden gestaan en Spanje nog 50 keer op de paal had geschoten. Resultaat was voor mij het enige wat telde afgelopen zondag. Als Robben die bal maakt en we met kunst en vliegwerk de 0 houden dan waren we gewoon WK geweest. Zo dichtbij dus en daarom zo teleurgesteld. Als mensen daar een andere mening over hebben, kan dat maar ik ben het daar gewoon niet mee eens. En als ik daar een bepaald gevoel, een bepaalde emotie bij heb die meteen afgezeken wordt dan zeg ik daar wat van. Ik kan er nu wel in berusten en dat is wrs mede gebaseerd op het feit dat Spanje idd beter was. Ik had er wrs (nog) niet of minder in kunnen berusten als we Spanje helemaal zoek hadden gespeeld en met veel pech verloren hadden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Ekslem Wrote:Ik heb me 116 minuten vermaakt, puur door de spanning die een finale waar mijn land in stond met zich meebracht. Ik heb geen moment gedacht, jammer dat het 'rampzalig' is en dat we de onderliggende partij zijn. Natuurlijk hoop je dat we beter zijn en dat we Spanje oprollen, maar dit was niet zo. Echt het had me een bal gejeukt als we gewonnen hadden en op het laatst nog met 8 man hadden gestaan en Spanje nog 50 keer op de paal had geschoten. Resultaat was voor mij het enige wat telde afgelopen zondag. Als Robben die bal maakt en we met kunst en vliegwerk de 0 houden dan waren we gewoon WK geweest. Zo dichtbij dus en daarom zo teleurgesteld. Als mensen daar een andere mening over hebben, kan dat maar ik ben het daar gewoon niet mee eens. En als ik daar een bepaald gevoel, een bepaalde emotie bij heb die meteen afgezeken wordt dan zeg ik daar wat van. Ik kan er nu wel in berusten en dat is wrs mede gebaseerd op het feit dat Spanje idd beter was. Ik had er wrs (nog) niet of minder in kunnen berusten als we Spanje helemaal zoek hadden gespeeld en met veel pech verloren hadden.

Nogmaals: ALS we met dit spel wereldkampioen waren geworden was ik ook erg blij geweest. En ja, we waren er op 2 momenten dichtbij en ja, Spanje werd lang van scoren afgehouden, maar al tijdens de wedstrijd kon je aan zien komen dat het alleen met enorm veel (onterechte) mazzel nog zou kunnen gaan lukken. Ik heb dat verwerkingsproces na het laatste fluitsignaal afgesloten, omdat Spanje inderdaad gewoon beter was. Als wij beter waren geweest en we hadden verloren was ik uiteraard ook boos, teleurgesteld, verdrietig geweest, maar nadat die ballen van Robben er niet in gingen, Spanje meer kansen kreeg en er 3 keer fout gewisseld werd door Bundesbertje kwam het onheil kraakhelder in zicht. Misschien kwam het doordat ik thuis zat met vrienden en niet in een oververhitte, stomdronken kroeg of op een plein, maar meer zat er niet in.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
Gerben, ik had mijn post nog even aangepast. Er stond niet helemaal wat ik bedoelde te zeggen.

Gerben Zonderland Wrote:3) Oranje speelde het hele toernooi al armzalig en in de finale was vanaf het begin duidelijk dat het een HEULE SLECHTE wedstrijd ging worden van onze kant. Ik heb me geen moment vermaakt en toen de wedstrijd vorderde zag ik de bui al hangen. Dan kan je hopen dat het beter wordt, dat we toch de verlenging overleven en dat we de penaltyreeks wel even zullen winnen, maar sinds je kind-af bent zou je toch moeten weten dat dat de teleurstelling alleen maar groter maakt. IT WASN'T GONNA HAPPEN!

Ik heb mij zeer goed vermaakt, Ekslem geeft aan waarom.
Wij hebben een verschil in voetbalbeleving. Ik hoop altijd op dat wonder dat mijn team toch de overwinning zal bezorgen, anders heeft het supporten voor mij ook geen nut en vermaak meer. Achteraf kan ik wel relativeren, maar tijdens en kort na de wedstrijd overheerst emotie. Natuurlijk, als Heracles op ruime achterstand staat dan is er wel het bewustzijn dat het er gewoon niet in zit maar zolang er 0-0 op het scorebord barst ik van de energie en hoop. Ook al worden ze al 80 minuten overklast.

Verder wil ik nog even benadrukken dat je 3e punt wel heel flauw is hoor. Zeiken over voetbal hoort er bij en staat los van ons verder geweldige privé leven.

Ik kan mij overigens volledig vinden in de post van Ekslem.
Reply
#44
Dames, dames......het is gewoon een kwestie van acceptatievermogen. Gerben heeft dat wat meer.
Ik was er ook redelijk snel overheen (open deur: je kan er toch niks meer aan veranderen.......), baalde vooral van dat naaierige gedrag van die dwerghomo's van een Xavi, maar nog meer van die Iniesta. Dat overheerste bij, plus de slechte wedstrijd van beide kanten. Nu was het spannend, maar niet meer van dat. Nu zat je naar een heul spannende film te kijken, met heul slechte acteurs. Een soort van: "The Jostiband - Escape from Alcatraz"......

Het verlies staat, klaar. Spanje 1. Nederland 0. Punt. Duidelijke cijfers. Maar wat had ik graag die wereldbeker bij die Iniesta in zijn anus geduwd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Of een combi van acceptatievermogen en beleving? Ik heb zelf ook altijd op redelijk niveau gebald en mss speelt dat mee in de totale beleving van zo'n WK / finale. Ik weet het niet hoor...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Gewoon karakter, denk ik. Van mezelf kan ik wel zeggen, dat ik redelijk goed kan relativeren en accepteren. Anderen gaan daar wat emotioneler mee om, die hebben waarschijnlijk ook een wat grotere beleving dan mij. Ik heb niet echt meegeleefd met de wedstrijd, ik ging alleen staan op het moment dat Robben alleen op Cassillas afging. Voor de rest heb ik lekker relaxed onderuit gelegen en voetbal gekeken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#47
Wat een gezeur allemaal over die wedstrijd... Spanje was beter? Het is 0-0 na 90 minuten, en Oranje had de beste kans. Ik vond dat het op voorhand te voorspellen was dat Spanje meer aan de bal zou zijn en meer kansen (kansjes) zou creeren. Nederland moest zorgen dat die kansen onschadelijk gemaakt worden, door kort te verdedigen, scherp te spelen, en te hopen dat het rendement van de Spanjaarden gelijk zou zijn aan de voorgaande 6 wedstrijden (pas 7 goals, terwijl er legio mogelijkheden / kansen waren). En dan, zoals de spelers zelf aangaven, zelf wel die ene goal maken die je altijd maakt. Het scenario ontrolde zich, en had via de kans van Robben moeten uitmondden in de 1-0 en de historische WK zege van NL. Die kans werd gemist, evenals enkele kleinere kansen. Dan ga je richting de pingels met 10 man en is het opnieuw dichtbij, ondanks dat je weinig creert in de verlenging. NL heeft een slechte penalty reputatie, maar heb je die van Spanje al eens bekeken? Volgens mij nog nooit gewonnen op pingels! De loterij was dus zeker niet voorbestemd in ons nadeel uit te vallen, vond ons zelfs licht favoriet vanwege het mentale voordeel dat je met 10 man de pingels hebt gehaald.

En dan valt ineens het doek.... ziek was ik ervan, zondagavond ontroostbaar en gisteren als een zombie verdwaasd over de wereld gewandeld. Ontgoocheld, kapot, doordrongen van het feit dat een ultieme kans om een ultiem doel te bereiken vervlogen is... en dat we die ultieme volgende mogelijkheid mogelijk niet meer gaan meemaken... Realiseer je dat 'het' allemaal klopte, een goede groep, goede coach, goede loting, wat geluk op de juiste momenten. Het puzzeltje klopte en niet alle elementen zullen zomaar weer voorhanden zijn om weer in zo'n situatie te komen.
Reply
#48
_Tampie Wrote:en dat we die ultieme volgende mogelijkheid mogelijk niet meer gaan meemaken...

Ik ben in 1972 geboren en heb het 4x meegemaakt. 2x daarvan niet bewust. In 1998 waren we ook al dicht bij. Dus ik denk dat we de komende 20-30 jaar zoiets nog wel een keer meemaken en anders maar niet. Mijn kwaliteit van leven zal er niet anders door worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#49
Mukkus Wrote:Mijn kwaliteit van leven zal er niet anders door worden.

Dat mag ik idd hopen van niet :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Mijn kwaliteit van leven zal er niet anders door worden.

Dat mag ik idd hopen van niet :eeeek:

Voor sommigen geldt dit waarschijnlijk wel. Mijn leven zal er over een jaar niet anders uitzien als we wel of niet wereldkampioen zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
_Tampie Wrote:en dat we die ultieme volgende mogelijkheid mogelijk niet meer gaan meemaken...

Ik ben in 1972 geboren en heb het 4x meegemaakt. 2x daarvan niet bewust. In 1998 waren we ook al dicht bij. Dus ik denk dat we de komende 20-30 jaar zoiets nog wel een keer meemaken en anders maar niet. Mijn kwaliteit van leven zal er niet anders door worden.

Ik tel voor het gemak 98 maar even niet mee, omdat je er in 98 nog vel even vandaan was. 78 was ik er al, maar ik heb het wel over bewust meemaken. Dus was dit de eerste keer in mijn 35 jarig bestaan. Als het opnieuw 32 jaar duurt, dan ben ik 67.... Maar we zullen zien. Je hebt het overigens over een wk finale spelen, ik bedoel ook dat je nu echt wel heel dichtbij was met die superkans van Robben in de 70e minuut ofzo.

Kwaliteit van mijn leven..... ja die wordt er wel een fractie beter door. Zeker van mijn leven in de maand juli 2010.
Reply
#52
_Tampie Wrote:
Mukkus Wrote:
_Tampie Wrote:en dat we die ultieme volgende mogelijkheid mogelijk niet meer gaan meemaken...

Ik ben in 1972 geboren en heb het 4x meegemaakt. 2x daarvan niet bewust. In 1998 waren we ook al dicht bij. Dus ik denk dat we de komende 20-30 jaar zoiets nog wel een keer meemaken en anders maar niet. Mijn kwaliteit van leven zal er niet anders door worden.

Ik tel voor het gemak 98 maar even niet mee, omdat je er in 98 nog vel even vandaan was. 78 was ik er al, maar ik heb het wel over bewust meemaken. Dus was dit de eerste keer in mijn 35 jarig bestaan. Als het opnieuw 32 jaar duurt, dan ben ik 67.... Maar we zullen zien. Je hebt het overigens over een wk finale spelen, ik bedoel ook dat je nu echt wel heel dichtbij was met die superkans van Robben in de 70e minuut ofzo.

Kwaliteit van mijn leven..... ja die wordt er wel een fractie beter door. Zeker van mijn leven in de maand juli 2010.

het was een mega kans, maar ook spanje kreeg ontzettend goeie kansen.

op het moment zelf baal je uiteraard, maar ik kan ermee leven. gewoon verloren van een betere tegenstander. voordeel was dat ik in toscane geen nabeschouwingen kon bekijken, maar gewoon over kon gaan tot de orde van de dag: vermentino zuipen. :razz:
Reply
#53
Zelden zo'n terechte wereldkampioen gezien. Spanje: Notworthy
Reply
#54
Peter Wrote:Zelden zo'n terechte wereldkampioen gezien. Spanje: Notworthy

overdrijven is ook een vak. ze waren net ietsje beter dan de nummer 2. het was degelijk, maar niet briljant. ze scoorden niet overdreven vaak. dat tik-tak voetbal vind ik persoonlijk niet om aan te zien.
Reply


Forum Jump: