The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RIP
#1
Wat waren we er dicht bij en hoe groot is de teleurstelling
Als gast van 30 heb ik na 20 glaasjes bier een traantje moeten laten.
88 niet echt bewust meegemaakt, maar wat was dit spannend en wat is het nu kut!
Als we Wk waren geworden was ik morgen zeker gaan werken, maar nu sta ik op het punt om me ziek te melden.
Ben redelijk kapot....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Dat komt door al dat bier.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#3
Exact. De wedstrijd was ruk, het spel van Nederland was ruk, de wissels waren ruk en de scheids was ruk. Terecht verloren van een beter team. Als Robben nou gewoon 1 van die twee counters afdrukt wordt het nog een wedstrijd, maar bij de eerste was het schot te laag en de keeper stak zijn been goed omhoog en bij de tweede was Robben meer bezig met te kijken of hij in het strafschopgebied kon vallen en Poedelyol een kaart aan te naaien dan die bal erin te schieten. Het vallen daarna over de Spaanse keeper was natuurlijk slapstick van de bovenste plank.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
je bent zelf ruk
Reply
#5
Wat interesseert mij het nou als we 'ruk' wereldkampioen waren geworden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
inderdaad gerben, je lijkt wel een van de vele vrouwen gisteren.... "spanje was toch wel wat beter, niet?" "ach, over 4 jaar weer een kans"...
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Deze komt behoorlijk aan. Ik ben even allergisch voor mensen die nu gaan zeiken op het voetbal dat Nederland dit WK heeft gespeeld...
De kansen van Robben blijven nog wel even door het hoofd spoken. Verder heeft Stekelenburg weer erg goed staan keepen, ik moet eerlijk zeggen dat ik vooraf het WK niet had verwacht dat hij het zo goed zou doen. Maar ik kom dan ook niet verder dan samenvattingen van Ajax. Dit WK ook genoten van de speelstijl van Mark van Bommel en Nigel de Jong. Het buitenland brand ze af maar zulke jongens heb je wel nodig.

In Almelo wonen relatief veel Spanjaarden, toch nog een klein volksfeest in de stad gisteren Dead
Reply
#8
Ekslem Wrote:Wat interesseert mij het nou als we 'ruk' wereldkampioen waren geworden.

Dat had mij ook niks geinteresseerd, maar feit is dat het een waardeloze wedstrijd was van onze kant, dus dan moet je niet zeuren wanneer het misgaat. Gezond realisme heet dat. En nu allemaal weer wakker worden en aan het werk!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Wat een onzin toch weer.
Ben jij in werkelijkheid ook zo vermoeiend?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ekslem Wrote:Wat een onzin toch weer.
Ben jij in werkelijkheid ook zo vermoeiend?

Ehm, jullie zijn een stuk vermoeiender met jullie getroubleerde blik op de werkelijkheid. Elke blinde woelrat kon zien dat het er gisteravond nooit in gezeten heeft, op 2 counters van Robben na. Dan kan je wel hopen, bidden, vloeken en denken dat het desondanks toch gaat lukken, maar als het dan NIET lukt kan je natuurlijk ook gewoon toegeven dat het RUK was en dat Spanje terecht gewonnen heeft. Als de scheidsrechter gewoon goed gefloten had, hadden we al veel eerder met 10 of zelfs met 9 man op het veld gestaan door die overtredingen van de Jong en van Bommel. Dankzij wederom Stekelenburg is het na 90 minuten nog steeds 0-0, maar 'we' hadden recht op NIETS.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
Ja en?? Ben jij nou echt zo dom of loop je nou gewon te fucken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Ekslem Wrote:Ja en?? Ben jij nou echt zo dom of loop je nou gewon te fucken

Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.... :wink:

Maar ff serieus: waar is iedereen nou precies zo boos/teleurgesteld over/op? Dat Spanje net iets beter was? Dat de scheidsrechter zo slecht was? Dat Oranje ver beneden de maat speelde? Dat Arjen Robben die twee ballen er niet in schiet? Dat de FIFA een kut-organisatie is?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#13
Misschien even iets meer in jouw taal: dat prachtige jurkje bij de h&m is in de aanbieding met maar liefst 70% korting. Je neemt eerder vrij van je werk om hem te kopen. Echter als je naar het rekje loopt zie je net die kut van een buurvrouw weglopen met het laatste exemplaar.

Zo voelen wij ons ongeveer.
Reply
#14
Zeven wedstrijden en gewoon niet één keer genoten van dit team. Het was Oranje onwaardig. En zeker een wereldkampioen onwaardig.

Ik kijk voetbal om het voetbal. Ik kijk niet omdat ik hoop op één of ander vreselijk volksfeest.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
Mac Wrote:Misschien even iets meer in jouw taal: dat prachtige jurkje bij de h&m is in de aanbieding met maar liefst 70% korting. Je neemt eerder vrij van je werk om hem te kopen. Echter als je naar het rekje loopt zie je net die kut van een buurvrouw weglopen met het laatste exemplaar.

Zo voelen wij ons ongeveer.

Undecided Aha, dus metaforisch vertaald denken jullie dat dit de enige kans op succes was en dat het vanaf nu niet meer zou kunnen? Dan heb ik hoop voor jullie: tijdens mijn leven heeft Nederland al 2 keer in de finale gestaan (ik ben van augustus 1974), 1 keer in de halve finale gestaan, hebben we het EK een keer gewonnen en hebben we nog 2 keer in de halve finale daarvan gestaan.
Dus weer terugvertaald naar jouw beeldspraak: Er komt altijd een volgende collectie!

En f.y.i.: de H&M is voor sloebers, sloebers!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Davydoff Wrote:Zeven wedstrijden en gewoon niet één keer genoten van dit team. Het was Oranje onwaardig. En zeker een wereldkampioen onwaardig.

Ik kijk voetbal om het voetbal. Ik kijk niet omdat ik hoop op één of ander vreselijk volksfeest.

Exact, natuurlijk was ik ook blij geweest als we het wel gered hadden, maar eigenlijk waren we dan kampioen van de armoede geweest. Iets waar alle Ajax-fans hier altijd zo schamper om lachen als een andere club dan Ajax landskampioen wordt. Maar als het het Nederlands Elftal betreft is het allemaal 'gerechtvaardigd' en gaat resultaat boven mooi voetbal. Calimero
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Ik hoop trouwens dat het morgen tijdens die rondvaart heel hard regent en onweert. Eens zien hoeveel 'echte fans' er dan bij zijn. :-({|=
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Bij mij heeft de teleurstelling nog nooit zo snel plaats gemaakt voor berusting.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Zeven wedstrijden en gewoon niet één keer genoten van dit team. Het was Oranje onwaardig. En zeker een wereldkampioen onwaardig.

Ik kijk voetbal om het voetbal. Ik kijk niet omdat ik hoop op één of ander vreselijk volksfeest.

Exact, natuurlijk was ik ook blij geweest als we het wel gered hadden, maar eigenlijk waren we dan kampioen van de armoede geweest. Iets waar alle Ajax-fans hier altijd zo schamper om lachen als een andere club dan Ajax landskampioen wordt. Maar als het het Nederlands Elftal betreft is het allemaal 'gerechtvaardigd' en gaat resultaat boven mooi voetbal. Calimero

gerben kom op, die vergelijking zou op gaan als Nederland inderdaad al 26 keer wereldkampioen was geweest. We zijn nog nooit wereldkampioen geweest, NOG NOOIT en dit keer zaten we er heel dichtbij. Wat mij betreft mag dat mooie voetbal dan een keer plaatsmaken voor resultaat voetbal. Ik had zooo graag eens wereldkampioen geweest en gisteren was het gewoon mogelijk. Ben het dus volledig oneens met jou en Davydoff (ik ben het wle eens met het feit dat nederland geen bruisend voetbal het laten zien) en vooral met de vergelijking en toegevoegde calimero
The great old Ludwig von...
Reply
#20
bovendien zou ik graag quotes willen zien van alle ajax-fans hier op het forum die zeggen dat een team kampioen van de armoede is.
Reply
#21
Gerben Zonderland Wrote:Ik hoop trouwens dat het morgen tijdens die rondvaart heel hard regent en onweert. Eens zien hoeveel 'echte fans' er dan bij zijn. :-({|=

Ik lees op AD.nl dat Wolter Kroes en de Gebroeders Ko optreden.... die gifbeker moet echt leeg.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#22
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik hoop trouwens dat het morgen tijdens die rondvaart heel hard regent en onweert. Eens zien hoeveel 'echte fans' er dan bij zijn. :-({|=

Ik lees op AD.nl dat Wolter Kroes en de Gebroeders Ko optreden.... die gifbeker moet echt leeg.

was gisteren op Museumplein anders erg gezellig Wolter en de broertjes...
The great old Ludwig von...
Reply
#23
gittermaster Wrote:gerben kom op, die vergelijking zou op gaan als Nederland inderdaad al 26 keer wereldkampioen was geweest. We zijn nog nooit wereldkampioen geweest, NOG NOOIT en dit keer zaten we er heel dichtbij. Wat mij betreft mag dat mooie voetbal dan een keer plaatsmaken voor resultaat voetbal. Ik had zooo graag eens wereldkampioen geweest en gisteren was het gewoon mogelijk. Ben het dus volledig oneens met jou en Davydoff (ik ben het wle eens met het feit dat nederland geen bruisend voetbal het laten zien) en vooral met de vergelijking en toegevoegde calimero

Ik heb me gewoon een maand lang lopen irriteren aan het spel van Nederland. Als een soort van goedmaker hadden ze kampioen moeten worden. Maar dat hebben ze ook niet gedaan.

Iedereen praat over resultaatvoetbal... maar wat is het resultaat? Weer eens 2de op een WK geworden en een slechte naam in het buitenland.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#24
Mac Wrote:bovendien zou ik graag quotes willen zien van alle ajax-fans hier op het forum die zeggen dat een team kampioen van de armoede is.

Hier is de meest recente:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede">viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede</a><!-- l -->

@gitter: En hoe vaak je kampioen bent geworden moet natuurlijk niet uitmaken als je een 'liefhebber van mooi voetbal' bent. Ik zeg nergens dat ik het erg had gevonden als we met dit voetbal wereldkampioen zouden zijn geworden, maar je moet er ook niet over janken als je verliest van een team dat beter EN mooier speelt. Heb je statistieken gezien van de passes, de overtredingen en het balbezit? Dat gecombineerd levert toch een heel eenzijdig beeld op van de wedstrijd en dat is exact wat ik gisteravond gezien heb. Spanje wilde winnen door te voetballen, Oranje kon niet anders dan achterover leunen, heel veel grove overtredingen te maken, hopen op een counter en eenzijdig de schuld bij de scheidsrechter leggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
gittermaster Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik hoop trouwens dat het morgen tijdens die rondvaart heel hard regent en onweert. Eens zien hoeveel 'echte fans' er dan bij zijn. :-({|=

Ik lees op AD.nl dat Wolter Kroes en de Gebroeders Ko optreden.... die gifbeker moet echt leeg.

was gisteren op Museumplein anders erg gezellig Wolter en de broertjes...

lekker aangehaakt tijdens de polonaise? Beesie op je hoofd, bavaria-jurkje aan en gaan met die banaan. Als het maar feest is. \Big Grin/ \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Een vriend (tevens Liverpool-supporter en Dirk Kuijt fan) stuurde mij een goede analyse;

Quote:Pundits and columnists have taken the view that after Spain looked so good in the first ten minutes of the game that the dutch changed their game plan to be more physical as it was the only option to combat the superior Spanish team …but that it was a pretty cynical tactic (they were saying things like ‘The Spanish win was a victory for football’) – bear in mind most people in the UK were fans of the Dutch before the final, so everyone’s relief at Spain winning is purely down to the way the Dutch played (and reacted after the Spain goal).

On the whole personally I think Spain deserved the win, Xavi and Iniesta are unbelievably good (Iniesta in my view has been best player at the finals). Ultimately more of the Spanish players performed at their best on the night, for you guys only Robben really shone, and he missed a couple of chances that could have changed the match. I was disappointed Dirk didn’t play better, but the Spanish are so quick to close people down and Dirk’s first touch just isn’t good enough. Van Persie really needed to wake up and get into the game, Sneider didn’t get any time on the ball and the physicality of the Dutch wasn’t enough to counter the Spaniards technical skill. That said, Spain are a bit annoying to watch and I hate their players attitudes to getting the opposition carded.

It seemed to me like your players had a look at the Spanish and decided they couldn’t compete at football, so they just kicked them. Pretty much like most football in the UK
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#27
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:bovendien zou ik graag quotes willen zien van alle ajax-fans hier op het forum die zeggen dat een team kampioen van de armoede is.

Hier is de meest recente:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede">viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede</a><!-- l -->

@gitter: En hoe vaak je kampioen bent geworden moet natuurlijk niet uitmaken als je een 'liefhebber van mooi voetbal' bent. Ik zeg nergens dat ik het erg had gevonden als we met dit voetbal wereldkampioen zouden zijn geworden, maar je moet er ook niet over janken als je verliest van een team dat beter EN mooier speelt. Heb je statistieken gezien van de passes, de overtredingen en het balbezit? Dat gecombineerd levert toch een heel eenzijdig beeld op van de wedstrijd en dat is exact wat ik gisteravond gezien heb. Spanje wilde winnen door te voetballen, Oranje kon niet anders dan achterover leunen, heel veel grove overtredingen te maken, hopen op een counter en eenzijdig de schuld bij de scheidsrechter leggen.


Gerben, volgens mij begrijp je me wel, maar wil je je gelijk halen, terwijl dat in deze discussie niet nodig is, duidelijk een kwestie van mening. Maar om t toch nog even te verduidelijken. Ik ben een liefhebber van mooi voetbal, maar ik ben ook een liefhebber van prijzen. Als je nog nooit wereldkampioen bent geworden, maar wel vaak het mooiste voetbal hebt laten zien, zou ik heel graag nu wereldkampioen worden met slecht voetbal. Dat zijn we niet geworden en de kater is bij mij gewoon heel groot. Je mag dus best "janken" zoals jij dat noemt als je verloren hebt. Jij doet dat niet. Prima! Ik doe dat wel.
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Davydoff Wrote:
gittermaster Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik hoop trouwens dat het morgen tijdens die rondvaart heel hard regent en onweert. Eens zien hoeveel 'echte fans' er dan bij zijn. :-({|=

Ik lees op AD.nl dat Wolter Kroes en de Gebroeders Ko optreden.... die gifbeker moet echt leeg.

was gisteren op Museumplein anders erg gezellig Wolter en de broertjes...

lekker aangehaakt tijdens de polonaise? Beesie op je hoofd, bavaria-jurkje aan en gaan met die banaan. Als het maar feest is. \Big Grin/ \Big Grin/

Ik heb inderdaad een hele leuke gezellige dag gehad, helaas met een geweldige anti-climax, jij ook lekker achter de buis? Of keek je niet eens meer omdat je toch al wist dat t heel slecht zou worden...
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:bovendien zou ik graag quotes willen zien van alle ajax-fans hier op het forum die zeggen dat een team kampioen van de armoede is.

Hier is de meest recente:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede">viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede</a><!-- l -->

goed voorbeeld gerben, een uitspraak van iemand die toegegeven heeft gloryhunter te zijn en vaker het stadion van volendam van binnen heeft gezien dan dat van ajax. Uitspraak was bovendien in maart waarbij hij zegt als ze zo blijven spelen en kampioen worden dan is het een kampioen van de armoede. Als je even wat verder in de zoekresultaten kijkt zie je dat de ajax-fans op dit forum meestal juist degene zijn die het ontkennen.

Sterker nog je komt ook nog een post van jezelf tegen waarin je het kampioen van de armoede noemt...waarvan je nu wel zal ontkennen dat het een serieuze post was <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=9829&p=554577&hilit=kampioen+armoede#p554577">viewtopic.php?f=2&t=9829&p=554577&hilit=kampioen+armoede#p554577</a><!-- l -->
Reply
#30
Mac Wrote:Sterker nog je komt ook nog een post van jezelf tegen waarin je het kampioen van de armoede noemt...waarvan je nu wel zal ontkennen dat het een serieuze post was <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=9829&p=554577&hilit=kampioen+armoede#p554577">viewtopic.php?f=2&t=9829&p=554577&hilit=kampioen+armoede#p554577</a><!-- l -->

Als je niet ziet dat dat GEEN serieuze post was heb je echt een enorme plaat voor je kop! Undecided
Dat was alleen om Peter te stangen, zoals de rest wel zal begrijpen. He, Peter? :Big Grin

Edit: en die andere topics heb je natuurlijk allemaal verwijderd bij de laatste sweep! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: