The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
#1
Zo, Ajax gisteren met 2 vingers in de neus door naar de playoffs :roll:
Weet iemand wanneer de loting is?

Ik begrijp echt niet dat de verdediging zo aan t stunten was gisteren. Vorig jaar toch echt een van de sterkere linies, maar gisteren was t echt gatenkaas.
vd Wiel raakte echt geen bal goed en ook Anita had een ware offday
The great old Ludwig von...
Reply
#2
gittermaster Wrote:Zo, Ajax gisteren met 2 vingers in de neus door naar de playoffs :roll:
Weet iemand wanneer de loting is?

Ik begrijp echt niet dat de verdediging zo aan t stunten was gisteren. Vorig jaar toch echt een van de sterkere linies, maar gisteren was t echt gatenkaas.
vd Wiel raakte echt geen bal goed en ook Anita had een ware offday

die eerste goal was een fout van sneuarez. niet gek voor een aanvaller. en hoewel, fout, het was wel een geniaal uitgevoerde vrije trap. en dan sta je opeens met 1-0 achter.

ik had niet verwacht dat ze het nog zouden ombuigen en ik begrijp werkelijk niet dat paok die gelegenheid gaf.

jammer, het is slecht voor het nederlandse voetbal als ajakkes cl en el speelt. bovendien verdienen ze dan te veel geld.

het is trouwens niet zo gek dat internationals onderpresteren. dat zie je zo vaak na een groot tournooi. en dat paok was op het midddenveld helegaar niet zo'n slechte ploeg.
Reply
#3
Morgen loting.

Het maakt niet uit hoe je in deze wedstrijden doorgaat, maar die verdediging idd :eeeek: . Heb er wel om kunnen lachen Wink
vd Wiel heeft het na het WK / belangstelling sowieso een beetje te hoog in zijn bolletje heb ik het idee. Zo komt hij iig over op mij. Speelt hierdoor nonchalant en met de instelling van 'ik ben er al dus ik doe het allemaal wel ff'. Dramatisch gewoon.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Verdediging dramatisch maar zat er ook niks op de bank? Dat v/d Wiel en Anita mochten blijven staan was de 3-2 en 3-3 over je afroepen, ongeloofelijk.

Dat middenveld van PAOK was prima, vooral de eerste helft. Aan Ajax-kant was (vooral de tweede helft) Suarez en Lindgren goed bezig.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Dynamo Kiev it is

Dead
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Bocaloca Wrote:Dynamo Kiev it is

Dead

shevshenko (is het nog wat) en milevski in de spits.

aangevuld met gerson magrao (wie kent hem nog!) op het middenveld.
lastige loting idd. wonnen trouwens met 3-0 en 3-1 van aa gent.

comon gerson! :razz:
Reply
#7
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Zo, Ajax gisteren met 2 vingers in de neus door naar de playoffs :roll:
Weet iemand wanneer de loting is?

Ik begrijp echt niet dat de verdediging zo aan t stunten was gisteren. Vorig jaar toch echt een van de sterkere linies, maar gisteren was t echt gatenkaas.
vd Wiel raakte echt geen bal goed en ook Anita had een ware offday

die eerste goal was een fout van sneuarez. niet gek voor een aanvaller. en hoewel, fout, het was wel een geniaal uitgevoerde vrije trap. en dan sta je opeens met 1-0 achter.

ik had niet verwacht dat ze het nog zouden ombuigen en ik begrijp werkelijk niet dat paok die gelegenheid gaf.

jammer, het is slecht voor het nederlandse voetbal als ajakkes cl en el speelt. bovendien verdienen ze dan te veel geld.

het is trouwens niet zo gek dat internationals onderpresteren. dat zie je zo vaak na een groot tournooi. en dat paok was op het midddenveld helegaar niet zo'n slechte ploeg.

Suarez moet de korte bal verdedigen, en vd Wiel had de man. Dus het was domweg de fout van vd Wiel, daarom was Suarez ook zo kwaad op hem.
A. werd hij niet gecoacht dat er iemand kwam
B. Liep vd Wiel niet met z'n man mee.


Totaal verkeerd gezien dus Waf.
Reply
#8
Fabian Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Zo, Ajax gisteren met 2 vingers in de neus door naar de playoffs :roll:
Weet iemand wanneer de loting is?

Ik begrijp echt niet dat de verdediging zo aan t stunten was gisteren. Vorig jaar toch echt een van de sterkere linies, maar gisteren was t echt gatenkaas.
vd Wiel raakte echt geen bal goed en ook Anita had een ware offday

die eerste goal was een fout van sneuarez. niet gek voor een aanvaller. en hoewel, fout, het was wel een geniaal uitgevoerde vrije trap. en dan sta je opeens met 1-0 achter.

ik had niet verwacht dat ze het nog zouden ombuigen en ik begrijp werkelijk niet dat paok die gelegenheid gaf.

jammer, het is slecht voor het nederlandse voetbal als ajakkes cl en el speelt. bovendien verdienen ze dan te veel geld.

het is trouwens niet zo gek dat internationals onderpresteren. dat zie je zo vaak na een groot tournooi. en dat paok was op het midddenveld helegaar niet zo'n slechte ploeg.

Suarez moet de korte bal verdedigen, en vd Wiel had de man. Dus het was domweg de fout van vd Wiel, daarom was Suarez ook zo kwaad op hem.
A. werd hij niet gecoacht dat er iemand kwam
B. Liep vd Wiel niet met z'n man mee.


Totaal verkeerd gezien dus Waf.

ach gut de gloryhunter denkt het beter te weten.

hoe weet jij dat sneuarez de korte bal moet verdedigen. was je bij de bespreking? maar belangrijker, waarom verdedigde hij die korte bal dan niet. Undecided
Reply
#9
Volgens mij stonden zowel Suarez en vd WIel bij die goal achter die kerel. Als Suarez de 'korte bal' had moeten verdedigen had hij in deze situatie voor die knakker moeten staan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Oleguer erin. Ik snap er echt geen hout meer van. Ooijer was toch gehaald omdat Oleguer niet voldeed?
Reply
#11
Ik snap t heel goed.
Alderweireld is niet in vorm, wat ik ook in t ajax-vitesse topic al poste en hij kiest tegen Kiew voor de ervaring. Zaterdag speelt Toby gewoon weer.
Dat Ooijer nog niet speelt ipv Oleguer komt gewoon omdat hij in deze zeer belangrijke pot liever kiest voor iemand die al vaker in het syteem gespeeld heeft met Vertonghen vd Wiel Enoh etc
The great old Ludwig von...
Reply
#12
wat super irritant dat dat commentaar 1 seconde eerder komt als de bijbehorende beelden
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:wat super irritant dat dat commentaar 1 seconde eerder komt als de bijbehorende beelden

Je kijkt zeker digitaal...sloeber! :wink:

Die kiepert van Kiev is niet slecht trouwens voor een broekie van 17.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Hoe vaker ik die Anita nu zie spelen hoe slechter ie wordt.
Bijna al zijn aannames (op de borst) springen zover vooruit dat het steeds balverlies is of hij moet een overtreding maken. Die gast heeft echt een techniek van een kameel.

Doelpuntje moet kunnen en zou ook wel gewenst zijn daar in Oekraïne, lijkt mij.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Kiev met 10 man.

@ekslem: ik vind het met Anita wel meevallen eigenlijk. Ik vind die Urby net een blinde kip. Hij rent wat naar voren met de bal, kijkt dan en loopt tegen een tegenstander op en de bal is weg.

En 1-0 van Vertonghen!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#16
Nou, Anita eruit heeft niet echt geholpen, verdedigend gezien.

Wel hilarisch hoe die Ghusev gehoekt wordt door zijn medespeler. Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Wat dramatisch verdedigd weer :eeeek:

@gerben: urby kan nog een beetje ballen. In de eredivisie althans. op dit niveau komt ie gewoon snelheid / actie / handelingssnelheid te kort.

Stel dat die Suljemani blijft en dat ie eindelijk eens gaat draaien dan heeft Ajax wel een 'geile' voorhoede met Suarez Hamdioui en Suljemani.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
De linkerkant van Ajax was echt drama. Anita verloor echt elke bal, en van Urby ging weer eens totaal geen dreiging uit. Volgens mij is hij 0 keer langs zijn man gekomen. Verder kan het feit dat ze 1-1 spelen tegen 10 man Ajax wel eens 14 miljoen en 3 spelers kosten. Mooie doorkopbal van Oleguer trouwens, mooi hoog gesprongen ook ](*,)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
Lamme Lennie Wrote:De linkerkant van Ajax was echt drama.

Oh my god.. Lennie neemt me een keer de woorden uit de mond. :p

@ekslem -> Sulejmani-Hamdaoui-Suarez droomvoorhoede? Dan ga je elke lastige pot in de eredivisie verliezen omdat je bij balverlies continu met maar 8 man speelt. Als Suarez nog een paar x voor eigen succes gaat als Hamdaoui voor een leeg doel staat (net voor rust) is het hommeles tussen die 2. Hamdaoui gaf net daarvoor wel een heel mooi balletje aan Suarez trouwens.

Ajax viel me erg tegen. Met die linkerkant wordt je nergens serieus genomen. Als ik Ajax-fan was zou ik bidden dat de eventuele CL-miljoenen in een linksback- en buiten geinvesteerd mogen worden en niet in de verliesput gaan.

Suarez na een half uur trouwens. 2 minuten creperen van de pijn, tegenstander geel, scheids staat er met zn neus bovenop. Denk je dat is terecht.. komt die herhaling.. is het toch weer een belachelijke schwalbe. Lekker Busacca. Undecided
Reply
#20
Quote:Suarez na een half uur trouwens. 2 minuten creperen van de pijn, tegenstander geel, scheids staat er met zn neus bovenop. Denk je dat is terecht.. komt die herhaling.. is het toch weer een belachelijke schwalbe. Lekker Busacca.

was inderdaad een schwalbe, maar zo ernstig was hij nou ook weer niet, echter bij Lens hoorde je ik hier niet over.

Linkerkant was vandaag inderdaad zwak, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ben het ook zeker niet eens met de kritiek op Anita. A la deze pot missch ien niet fantastich, maar aan de linkerkant wel het sterkst en de laatste weken valt echt wel mee, hij was zaterdag de beste van het veld.

Vooraf een resultaat waar je voor tekent, achteraf toch een beetje kut..
The great old Ludwig von...
Reply
#21
een beetje kut?
Krijg weer het gevoel als op 12 Juli.....
Zo dichtbij, maar toch ver weg......
Ik verwacht een zeer simpele en gecounterde overwinning van Kiev in Amsterdam met 0-3.( helaas)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
gittermaster Wrote:
Quote:Suarez na een half uur trouwens. 2 minuten creperen van de pijn, tegenstander geel, scheids staat er met zn neus bovenop. Denk je dat is terecht.. komt die herhaling.. is het toch weer een belachelijke schwalbe. Lekker Busacca.

was inderdaad een schwalbe, maar zo ernstig was hij nou ook weer niet, echter bij Lens hoorde je ik hier niet over.

Linkerkant was vandaag inderdaad zwak, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ben het ook zeker niet eens met de kritiek op Anita. A la deze pot missch ien niet fantastich, maar aan de linkerkant wel het sterkst en de laatste weken valt echt wel mee, hij was zaterdag de beste van het veld.

Vooraf een resultaat waar je voor tekent, achteraf toch een beetje kut..

Lens probeerde voor zn tegenstander te kruipen maar struikelde uit onkunde, das wat anders dan een schwalbe.

Maar postte het meer ook omdat die Busacca er bovenop stond en toch niet zag dat Suarez niet eens geraakt werd. Dat is dan een internationale 'topscheidsrechter'. :eeeek:

Als je echt vertrouwen hebt in de tandem Anita-Urby ben je niet goed wijs. :p Hamdoui-Suarez is 60 goals, maar verder te weinig dreiging en scorend vermogen denk ik. Als ik Ajax-fans was zou ik bidden Hamdoui eens een heel seizoen topfit blijft.
Reply
#23
Adder Wrote:een beetje kut?
Krijg weer het gevoel als op 12 Juli.....
Zo dichtbij, maar toch ver weg......
Ik verwacht een zeer simpele en gecounterde overwinning van Kiev in Amsterdam met 0-3.( helaas)

Menig 'kenner' zei vooraf al dat Kiev uit beter is dan thuis. Toch zie ik Ajax doorgaan. Milevsky wordt blijkbaar getransfereerd, Shevchenko loopt op zn laatste benen. Die Gusev vond ik ook wel goed, maar ging er op het eind blessé af geloof ik. Dat moet kunnen! Goed voor het NL-voetbal natuurlijk, al is er ook geen mooier vermaak dan leedvermaak. Dus ik vind elke uitslag volgende week best, als het maar een spektakelstuk wordt. Als Ajax laf op 0-0 gaat spelen gaat het mss wel helemaal mis, gewoon durven! De tandem Hamdoui-Suarez kan best meerdere goals maken tegen die achterhoede.
Reply
#24
@gitter: appels met peren aan het vergelijken? Was gewoon weer super triest wat die Suarez daar uithaalde. Bij Lens was er contact en ging ie neer omdat ie uit balans was. Kan hij er wat aan doen dat hij een onterechte pingel meekrijgt.

@peter: als die voorhoede draait, dan wordt het gewoon iedere wedstrijd 5-4 :8:

Trouwens vanmorgen die goal nog eens terug gezien. Ik denk dat ik het nog veel meer een fout van Vertongen dan van Oleguer vind. Echt drama Undecided
Als Ajax snel 1 en 2-0 maakt (moet kunnen tegen dit team) dan zie ik ze het wel redden. Het moet niet te lang 0-0, 1-0 blijven want dan is het op het moment typisch Ajax om het niet te halen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
petertje petertje wat ben je toch weer op het moment aan het lullen. Emanuelson heeft gewoon z'n goede en z'n slechte periodes net als iedere andere speler. Hij heeft vorig seizoen een fantastische periode gehad waarbij niets fout kon gaan en hij nog af en toe scoorde ook. Nu lijkt ie z'n mannetje nooit voorbij te komen.

Anita is geen topper nee, maar in nederland blijft hij gewoon goed overeind. ik ga in ieder geval niet bidden dat ze een vervanger halen. Ik bid liever dat alderweireld en vertonghen weer in dezelfde vorm komen als vorig seizoen. Dan denk ik dat we weer een goede gooi kunnen doen naar het kampioenschap. Oleguer valt wat mij betreft voor de zoveelste keer door de mand in een belangrijke wedstrijd. Jol heeft het een aantal keer met hem geprobeerd in europese wedstrijden omdat hij met z'n ervaring wat extra's zou moeten kunnen brengen maar ik heb dat nog niet echt kunnen ontdekken. Laat alderweireld en vertonghen maar gewoon lekker ervaring opdoen.

Ik had trouwens het idee dat Stekelenburg best eerder bij de bal had kunnen zijn dan Ghusev, denk sowieso dat het beter was geweest als hij uit was gekomen in plaats van teruglopen.
Reply
#26
Eigenlijk mogen wij met Pieters niets zeggen over Anita :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
@ Peter: Ja zeker, dat ik daar vertrouwen in heb. Voor jouw info; Die tandem stond er ook de hele tweede seizoenshelft vorig jaar. Volgens mij heeft Ajax toen een record aantal punten gepakt. Maar alleen maar prima dat anderen dit niet zien. Smile

@ Ekslem: Volgens Peter ging t om de scheidsrechterlijke dwaling. In dat geval is het dus zeker geen appels met peren vergelijken en dat supertrieste viel ook wel mee. Bij Lens was er misschien (heel licht) contact bij Suarez kwam iemand er heel hard in, raakte m alleen niet. Deed wel alsof hij geraakt werd en daarmee is het inderdaad een schwalbe, echter zo overdreven als jij beschrijft is het nou ook weer niet. Maar ik begrijp ook wel dat bij hem alles onder een vergrootglas wordt gelegd. Het gaat mij er om dat er tal van voorbeelden zijn (dit weekend nog Mertens) en echt nog veel meer die vergelijkbaar zijn, hoeveel spelers er wel niet doen alsof ze geraakt zijn, terwijl dat niet het geval is.
The great old Ludwig von...
Reply
#28
gittermaster Wrote:was inderdaad een schwalbe, maar zo ernstig was hij nou ook weer niet, echter bij Lens hoorde je ik hier niet over.

dit vind ik echt ongelooflijk dat je dit zegt. hij houdt niet op met bedriegen. daardoor speelt ajakkes wel tegen 10 man, maar dat je dat verwerpelijke gedrag gaat bagatelliseren vind ik echt treurig hoor.
Reply
#29
Ik ga die discussie met jou niet eens meer aan. Wat ik hier alleen nog over wil zeggen is dat het sowieso een gele kaart was, heb je uberhaupt gezien hoe hij in kwam? Schevchenko is niet voor niets zo woedend op hem. Dus slaat je argument echt nergens op.
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De linkerkant van Ajax was echt drama.

Oh my god.. Lennie neemt me een keer de woorden uit de mond. :p

@ekslem -> Sulejmani-Hamdaoui-Suarez droomvoorhoede? Dan ga je elke lastige pot in de eredivisie verliezen omdat je bij balverlies continu met maar 8 man speelt. Als Suarez nog een paar x voor eigen succes gaat als Hamdaoui voor een leeg doel staat (net voor rust) is het hommeles tussen die 2. Hamdaoui gaf net daarvoor wel een heel mooi balletje aan Suarez trouwens.

Ajax viel me erg tegen. Met die linkerkant wordt je nergens serieus genomen. Als ik Ajax-fan was zou ik bidden dat de eventuele CL-miljoenen in een linksback- en buiten geinvesteerd mogen worden en niet in de verliesput gaan.

Suarez na een half uur trouwens. 2 minuten creperen van de pijn, tegenstander geel, scheids staat er met zn neus bovenop. Denk je dat is terecht.. komt die herhaling.. is het toch weer een belachelijke schwalbe. Lekker Busacca. Undecided

ik vond dat ajakkes het helemaal niet slecht deed tegen een, zeker tot de 16, zeer aardige ploeg. die gasten missen milevski natuurlijk, maar dat middenveld heeft toch een berg loopvermogen en techniek. ajakkes zette daar best goeie dingen tegenover en een daarvan was de zeeuw, die toch dat middenveld aardig openreet en die ballen aardig neer wist te leggen, bij onder andere emanuelson. volgens mij lag het niet zozeer aan emanuelson dat hij vervolgens de ballen niet echt kwijt kon, hij heeft iig een paar gevaarlijke vrije trappen uitgelokt daar.

anita is geen topper, maar toch is dit een van de betere op die positie in nederland. als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Reply


Forum Jump: