The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SC Heerenveen - PSV
#1
Wat verwacht jij van de seizoensopening Mukkus? We hebben in ieder geval een scheids die de regels niet kent. Undecided


Scheidsrechters gezakt, maar fluiten 'gewoon'.
ZEIST - Pieter Vink (43) heeft tijdens de arbitersbijeenkomst in Zeist een bijzonder slechte beurt gemaakt. De scheidsrechter uit Noordwijkerhout staat op de elitelijst van de UEFA, maar slaagde - net als Ruud Bossen overigens - niet voor zijn jaarlijkse spelregeltoets.

Pieter Vink Ondanks het feit dat de spelregels vooralsnog een onoverkomelijke hindernis zijn voor Vink, werd de leidsman door de nieuwe technische staf wel aangesteld voor SC Heerenveen-PSV van zaterdag. Bossen mag morgen in Kerkrade zelfs tijdens de seizoensopening Roda JC-FC Twente fluiten. Binnen twee weken moeten de arbiters herexamen doen. Mochten zij opnieuw zakken, dan worden zij 'tot nader order' niet meer ingedeeld.

De flater van Vink komt voor de scheidsrechter op een uiterst vervelend moment, omdat hij aan het einde van het vorige seizoen ook al flink wat reputatieschade opliep. Nadat hij een handsbal van Simon Poulsen over het hoofd zag tijdens AZ-FC Twente (1-0) en verzuimde de tukkers een penalty te geven, werd Vink voor twee duels 'geschorst'. Ook werd hij op voorspraak van de KNVB van de halve finale van de Europa League - Fulham-HSV - afgehaald.
Reply
#2
Ik hoop dat ze volgende week ook zo coulant zijn als ik mijn golf theorie examen moet doen. Kut vragen en regels :8:

Ik verwacht overigens meteen puntverlies voor PSV. In mijn beleving hebben ze het daar wel vaker moeilijk en volgens mij heeft Hee, met Jans, best een aardig ploegje...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Ik heb werkelijk waar geen enkel flauw idee. Heb 1 oefenwedstrijd gezien, tegen KAS Eupen (2-1). Maar daar kun je echt niks uithalen, aangezien er doorlopend gewisseld wordt. De wedstrijd tegen Mallorca schijnt echt goed te zijn geweest, maar dat was voor Mallorca de derde wedstrijd in een week. Ook daar kun je niks van zeggen.

Hopelijk is Dost helemaal hersteld, die maakte een zeer gedreven indruk op de trainingen. Kijken of Steppe de blessure van Vdb kan opvangen en ik ben benieuwd naar de centrale verdediging, nu Kruiswijk nog herstellende is van zijn knieblessure.

Ik verwacht: Steppe; Janmaat, Breuer, Kopic (die een verschrikkelijk goede voorbereiding heeft gehad), El Akchaoui; Grindheim, Vayrynen, Djuricic; Assaidi, Dost, Beerens. In een 4-2-3-1 opstelling, zoals het Nederlands elftal.

Ik zet in op een kleine nederlaag, bij mij is toch wel een beetje respect voor Lens, Berg, Toivonen, Doedelzak en Afellay. Maar zoiets kan ook weer te aanvallend zijn. Verwachten jullie dat ze alle 5 spelen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Afellay speelt sowieso niet (trainingsachterstand)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#5
Ik bedoelde meer in algemene zin, LL. Al die 5 spelers lijkt mij nogal extreem aanvallend. Van Afellay wist ik dat hij morgen nog rust krijgt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Volgens mij speelde Doedelzak vorig jaar niet als half, dus ik kan me niet voorstellen dat hij dit jaar achter iemand zal spelen. Of Afellay moet rechtshalf spelen, Toivonen achter Berg spelen, Lens op rechts en Doedelzak op links.........zou kunnen. Mooie aanval in ieder geval waar genoeg scorend vermogen in zit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Even voor de PSV-ers... zien jullie nog kansen voor Koevermans om voor de deadline alsnog naar Feyenoord over te stappen? Dat ze 'm nu nog niet laten gaan snap ik wel, maar als ie de komende 3 weken spits nummer 4 in de pikorde is kan ik me voorstellen dat ie echt weg wil en dat PSV 'm misschien alsnog kwijt wil.
Zou voor Feyenoord een perfecte oplossing zijn. Ook een jongen die nog wel voor 5 ton per jaar 3 jaar in de Kuip wil voetballen, als onbetwiste nummer 1 spits.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Aangezien berg gehuurd, Toivoinen geen echte 9, Reis nog maar afwachten is, denk ik eigenlijk niet dat ze koevermans zomaar zullen laten gaan. Ook een ander type spits, een breekzijer waar je ballen op kunt pompen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: