The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
mindlight Wrote:Dat het een Stille week zou worden was natuurlijk duidelijk nadat er vanaf maandag geklaagd werd over de meest onbeduidende potjes. Zo gaat het al jaren.

Deze reactie kon natuurlijk niet uitblijven Big Grin Zou ik dan voor het eerste in 12 weken bij de eerste 10 in de week gaan eindigen?? En by the way klaag ik de laatste maanden echt niet veel hoor. Als je mijn reacties ziet zie je er meestal een smilie bij staan. Ik ben toch figurant en speel nergens meer voor en lach er tegenwoordig meestal om (NIET ALTIJD voordat daar weer een reactie op komt)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat zeg ik dus, het ging wekenlang slecht omdat jij pas op donderdag begon te klagen, maar deze week was je vanaf de eerste pot van de partij en direct wordt het een Stille week.
Reply
Ja man #-o
Op donderdag was ik vaak al 70% van mijn team kwijt :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Ik lees nu dat het zo'n beetje de meest lichte vorm van Pfeiffer is, en dat hij er bijna vanaf is. Toch had Soderling dit moeten winnen, dat is hij zo langzamerhand aan zijn stand verplicht.
Dat had ik ook al gepost. Hij schijnt er nu ongeveer vanaf te zijn, en meteen staat ie er weer. Hij kan natuurlijk nog wel gewoon wat.
Ik weet niet of Soderling dit had moeten winnen, maar het was wel leuk meegenomen geweest. Schijnt een behoorlijk onsportieve partij geweest te zijn, maar ik had ook niks anders verwacht van deze twee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick doet wel altijd zo bijdehand op persconferenties en er zullen mensen zijn die dat leuk vinden, maar het blijft natuurlijk een irritant kutventje met een te groot ego.
Reply
Roddick is koning!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Mijn god, geen greintje sportiviteit bij Murray bij het handje schudden, misselijk figuur Puke
Ik dacht dat het heel erg zou worden, en Murray is natuurlijk vaak een lul op de baan, maar toen ik het terug zag, bleek dit toch onzin. Gewoon een normale, niet echt persoonlijke handshake. Als je dit al stoort, snap ik niet dat je zo'n fan bent van Soderlin (en ook Fish bijv).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aardige kansen voor Murray op zijn 1e twee bps, maar helaas weer te verdedigend. Terwijl ie voor de rest best aardig speelt. Fish werkt die punten ook goed weg, duidelijk vertrouwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had net als CC niet verwacht dat Fish zovaak gekozen zou worden. Tuurlijk is Simon een drol en Verdasco niet in vorm, maar hij had toch een pittige loting. Dacht een troef te hebben, maar ben tuurlijk blij dat ik één vd 16 managers ben die 'm heeft. Over troeven gesproken: Djoko kan mooie dingen gaan doen...
Reply
Wat een fabuleuze lob van Murray op sp tegen :eeeek:
Mocht ook wel, want voor de rest was het een dramatische TB, met een df op 5-5...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TB toch nog naar Andy, nu zal het wel hard gaan. Matig niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mijn god, geen greintje sportiviteit bij Murray bij het handje schudden, misselijk figuur Puke
Ik dacht dat het heel erg zou worden, en Murray is natuurlijk vaak een lul op de baan, maar toen ik het terug zag, bleek dit toch onzin. Gewoon een normale, niet echt persoonlijke handshake. Als je dit al stoort, snap ik niet dat je zo'n fan bent van Soderlin (en ook Fish bijv).

Het minste dat je kan doen bij een handshake, is je tegenstander aankijken, anders is het gewoon respectloos. Dat doen Soderling en Fish bijvoorbeeld wel.
Reply
Scholten! Wrote:Ik had net als CC niet verwacht dat Fish zovaak gekozen zou worden. Tuurlijk is Simon een drol en Verdasco niet in vorm, maar hij had toch een pittige loting. Dacht een troef te hebben, maar ben tuurlijk blij dat ik één vd 16 managers ben die 'm heeft. Over troeven gesproken: Djoko kan mooie dingen gaan doen...
Lotingen op een TMS zijn altijd lastig, maar ik vond het stukje van Fish het makkelijkst, met hem als favoriet voor dat stukje.

Djoko is een leuke keuze, zoals ik al eerder zei, maar die had pas een lastige loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mijn god, geen greintje sportiviteit bij Murray bij het handje schudden, misselijk figuur Puke
Ik dacht dat het heel erg zou worden, en Murray is natuurlijk vaak een lul op de baan, maar toen ik het terug zag, bleek dit toch onzin. Gewoon een normale, niet echt persoonlijke handshake. Als je dit al stoort, snap ik niet dat je zo'n fan bent van Soderlin (en ook Fish bijv).

Het minste dat je kan doen bij een handshake, is je tegenstander aankijken, anders is het gewoon respectloos. Dat doen Soderling en Fish bijvoorbeeld wel.
Dat doet ie gewoon hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray maakt het zichzelf zo moeilijk elke keer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Mijn god, geen greintje sportiviteit bij Murray bij het handje schudden, misselijk figuur Puke
Ik dacht dat het heel erg zou worden, en Murray is natuurlijk vaak een lul op de baan, maar toen ik het terug zag, bleek dit toch onzin. Gewoon een normale, niet echt persoonlijke handshake. Als je dit al stoort, snap ik niet dat je zo'n fan bent van Soderlin (en ook Fish bijv).

Het minste dat je kan doen bij een handshake, is je tegenstander aankijken, anders is het gewoon respectloos. Dat doen Soderling en Fish bijvoorbeeld wel.
Dat doet ie gewoon hoor.

Dan zal ik wel kippig zijn... Ik zag dat namelijk niet.
Reply
Kijk nog maar even de highlights terug op atptennis, daar zie je het duidelijk.

Murray tankt trouwens weer even een setje weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
O, hij heeft ergens last van lijkt het. Gisteren ook al uitdrogingsverschijnselen. Hij speelt ook wel elke keer op het heetst van de dag.
Is nu al 3x behandeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit zou wel heel mooi acteerwerk zijn als hij nu zich in de derde set weer zou herpakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Murray had hier wel heel erg moeten breaken, maar laat zich telkens verrassen met Fish' service door het midden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray had zelfs mij gefopt, hij speelt nu toch wel weer aardig. Fish speelt geweldig, maar het gaat toch nog gelijk op. Dat geeft het kwaliteitsverschil aan. Murray is ook niet 100% fit en vind het wel sympathiek dat ie doorgaat, maar hij heeft iig zijn excuus wel klaar mocht ie hier verliezen. Dat is weer naar.
En kan me ook niet voorstellen dat ie morgen fit is, dus laat Fish maar winnen.

TB nu, mooi einde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray 2x mb voorsprong, maar de eerste mist ie een open kans en de tweede slaat Fish een bal uit, maar Murray speelt door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ineens slaat Murray een paar keer door en volgt de fout.
Reply
Maar ja, hij is het wel volledig zelf aan het verkloten. Hij had het hier allang af moeten maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Keurig Fish!
Reply
Hop, en de winst. Ik heb alleen de TB gezien, dus zal me onthouden van verder commentaar, maar de zege is erg lekker!
Reply
Pittig verlies voor Murray dit, onwijze choke in de TB. Fish was niet eens goed in de TB, maar de wedstrijd daarvoor wel dus hij verdient het wel. Murray kan de rust ook wel gebruiken, maar wel zonde dat ie er wel vol voor ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer speelt tot nu toe bedroevend slecht.
Vooral die backhand is weer om te huilen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een avond! Mijn cluppie die 3e staat in de eredivisie, Fish die wint van Murray en Fed die de 1e set pakt van Davy. Lekker hoor! Nu weer verder aan de drank in de kroeg! HOEREN HOEREN HOEREN !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Federer schroeft zijn niveau iets op en Davy wordt steeds minder.

6-4 2*-0 nu voor Federer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: