The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#61
Die gaat er natuurlijk af tegen Berdych
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Ongelooflijk dat die Lopez zo hoog staat, dit is echt challengerniveau, en nog een slechte ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Lopez is natuurlijk een held op gras en indoor, dit zijn zijn weken niet. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Thiemo nu live, moet toch te doen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Monaco is doorgaans wel goed op HC maar heb 't idee dat ie al maanden niets meer heeft gespeeld.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Idd Monaco normaliter niet te onderschatten op HC, maar het is zijn eerste toernooi sinds RG, dus op basis daarvan Thiemo favoriet (en op basis van wat Thiemo de afgelopen weken op HC laat zien).
Reply
#67
Haha, zo'n gek idee is dat niet, dat is namelijk ook zo.

En Monaco is helemaal niet goed op HC trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Maar Ad : kom jij uit Madagascar ? :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Wat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Check MTF maar eens Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
De Bakker zelfs dik favoriet bij de bookies. Hij start ook goed en breekt naar *2-1.
Reply
#72
Stille Wrote:Check MTF maar eens Undecided
Iets specifieker graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Klasse Thiemo. Hup Samuel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
_Tampie Wrote:De Bakker zelfs dik favoriet bij de bookies. Hij start ook goed en breekt naar *2-1.
Zo goed start ie niet eens, dit wordt gewoon een walk-over als ie een beetje niveau haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:De Bakker zelfs dik favoriet bij de bookies. Hij start ook goed en breekt naar *2-1.
Zo goed start ie niet eens, dit wordt gewoon een walk-over als ie een beetje niveau haalt.

Was scorebordjournalistiek, en 2 punten gezien die hij aardig pakte :wink:
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Check MTF maar eens Undecided
Iets specifieker graag.

Ja er staan nogal wat topics daar.
Reply
#77
Idioot veel, maar 75% gaat over de volgende onderwerpen: is Federer de GOAT? Hoe lang blijft Nadal fit? Is Fedal goed voor tennis? Wint Djokovic ooit nog een GS?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Voor ieder toernooi hebben ze toch ook een topic waarin ze hun favoriete spelers aanmoedigen? Zo van 'hup ..., ... en ...' met een stel debiele smilies erachter en dat dan 300x voor iedere forummer. #-o
Reply
#79
Klopt ja Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Dat is hun onderschrift :wink: .
Reply
#81
Die Petzschner OSmile Slaat alleen maar fouten. Sloeg net zelfs een (te maken) volley die nog voor het net stuiterde
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Hij is geblesseerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Stille Wrote:Klopt ja Undecided

Maar uhhhh.... Ad / Madagascar??
Reply
#84
Gelukkig voor Thiemo geen hawk-eye.... die bal pakte de lijn, en ipv 15-40 is het 30-30.
Reply
#85
_Tampie Wrote:Dat is hun onderschrift :wink: .

Ik had vorig jaar in Melbourne met een stel van die mensen afgesproken om wat partijen tijdens de AO te kijken. Leek me wel leuk aangezien ik alleen vanuit Sydney gereisd was. Bleek dat ze alleen geinteresseerd waren in 'hun helden' (lees: de meest nietszeggende nobodies) en geen zin hadden om rond te lopen en de echt interessante partijen te zien. Na een half uurtje toch maar m'n eigen weg gegaan.
Reply
#86
De Bakker met wat mazzel toch de game, 5-3
Reply
#87
Overdune Wrote:Voor ieder toernooi hebben ze toch ook een topic waarin ze hun favoriete spelers aanmoedigen? Zo van 'hup ..., ... en ...' met een stel debiele smilies erachter en dat dan 300x voor iedere forummer. #-o
Gelukkig niet meer op echt op ATP-niveau, maar bij challengers wel. Er zijn zelfs gasten die louter posten 'hup die en die' en verder helemaal niks.

het is wel een goede bron van informatie, maar het ergste is nog dat er zoveel over Federer, Nadal, Djokovic en Murray gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Dat is hun onderschrift :wink: .

Ik had vorig jaar in Melbourne met een stel van die mensen afgesproken om wat partijen tijdens de AO te kijken. Leek me wel leuk aangezien ik alleen vanuit Sydney gereisd was. Bleek dat ze alleen geinteresseerd waren in 'hun helden' (lees: de meest nietszeggende nobodies) en geen zin hadden om rond te lopen en de echt interessante partijen te zien. Na een half uurtje toch maar m'n eigen weg gegaan.
Haha, dan zou ik niet meegaan met ons forummers naar Rotterdam of Rosmalen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Had niet verwacht dat Querrey zo vaak gekozen zou zijn, na vorige week. Helaas.
Maar hij zal wel weer vroeg verliezen, aangezien het geen 250 is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Berrer is ook nog lang niet terug op zijn niveau van eerder dit jaar :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: