The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Misschien had ik het woord huidige moeten gebruiken. Van het huidige Heerenveen blijft weinig meer over.

Het ging mij erom dat Sulejmani het waarschijnlijk heeft over het huidige Heerenveen als hij zegt dat de kans op prijzen winnen bij Feyenoord niet hoger is. Maar dat is natuurlijk opportunistisch gezwets, omdat zijn referentiekader puur het Heerenveen van nu is. Bij Heerenveen gaat men ervan uit dat op z'n minst Bradley en Pranjic na dit seizoen vertrekken naast Sulejmani. Dan moet je maar weer zien hoe de vervangers het doen. Tuurlijk lopen er bij Heerenveen genoeg goede spelers rond, maar deze drie spelers waren toch de smaakmakers.

En er is bij Feyenoord geen maximum genoemd voor aankopen. De investeerders willen investeren in jonge spelers, waarbij ze procenten krijgen bij een eventuele verkoop.

Vorig jaar verraste Feyenoord door de ene na de andere aankoop. Ik denk dat ze dat dit jaar weer gaan doen. En dat verhaaltje zal ongetwijfeld ook verteld zijn aan Sulejmani.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Amor Fati Wrote:Daarnaast, Bradley speelt de laatste weken slecht, net als de jaren hiervoor. In vorm een goede speler, maar makkelijk te vervangen.

Inderdaad. de 'tandem' Roorda - Grindheim werkt beter dan Roorda-Bradley of Grindheim-Bradley. Everton en Blackburn schijnen belangstellend te zijn voor Bradley, als je dan bedragen hoort van 6M-8M voor een speler met nog 1 jaar contract, moet je niet te lang nadenken, lijkt mij.

Vooralsnog vertrekt alleen Bradley van de basis-11. Pranjic heeft aangegeven bij Heerenveen te willen blijven, heeft zijn contract afgelopen zomer nog verlengd tot 2011. Je weet nooit wat er gebeurt na het EK....

Heerenveen wil ook het contract met Sumeljani openbreken en opwaarderen. Ze schijnen daar nu bezig mee te zijn, pas als ik hoor dat dat spaak loopt, ga ik pas rekening houden met een eventueel vertrek. Maar goed, een speler die je voor 3ton anderhalf jaar geleden gehaald hebt, en nu verkoopt voor 15M.....ik kan me slechtere aankopen bedenken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wtf: RegioSport Aktueel? Undecided Dat is een site waar je je eigen nieuws kan maken.......
Zo is er op een Heerenveen-forum een meid, die zegt Sumeljani op de MSN te hebben en uit de gesprekken tussen haar en 'Mickey' zegt ie dat ie naar Ajax gaat. In Eindhoven wordt al gesproken over de Chelsea-constructie. Ben benieuwd wanneer ze in Alkmaar wakker worden.

@waf: Sumeljani heeft nog geen europese ervaring, hij heeft het nog nooit nij een topclub laten zien! Bij Heerenveen is er geen druk, daar krijgt ie de kans zich te ontwikkelen. In Rotterdam bij een echte topclub is die druk vele malen groter!

:8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wederom: dat wordt elk seizoen gezegd. Tomasson, Knopper, Lulring, John de Jong, Allback, Nistelrode, Huntelaar, Samaras, Sibon, Vayrynen, Nilsson en Alves waren allemaal smaakmakers die een stap hogerop gingen en toch kwam het elk seizoen weer goed met een plaats in het linkerrijtje en bijna altijd Europees voetbal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kijk, nog meer nieuws op Regio Aktueel Sport-gebeuren.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Iemand nog verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes? Zeg het maar.

Bericht over Sulejmani is al niet meer te vinden trouwens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb ook even 'nieuws' gemaakt op dat SportRegio Aktueel-zooi.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Nog meer verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes, zeg het maar.

:lol: Mooie spelfouten ook!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Wederom: dat wordt elk seizoen gezegd. Tomasson, Knopper, Lulring, John de Jong, Allback, Nistelrode, Huntelaar, Samaras, Sibon, Vayrynen, Nilsson en Alves waren allemaal smaakmakers die een stap hogerop gingen en toch kwam het elk seizoen weer goed met een plaats in het linkerrijtje en bijna altijd Europees voetbal.

Korneev :8:
Mijn gras is groener
Reply
Mukkus Wrote:Kijk, nog meer nieuws op Regio Aktueel Sport-gebeuren.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Iemand nog verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes? Zeg het maar.

Bericht over Sulejmani is al niet meer te vinden trouwens.


WEl even doorspelen naar de NOS 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb ook even 'nieuws' gemaakt op dat SportRegio Aktueel-zooi.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Nog meer verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes, zeg het maar.

:lol: Mooie spelfouten ook!

Ter verduidelijking: ik heb dus niet dat 'nieuws' gemaakt, wou het wel zo doen voorkomen, toen mij pas achteraf de vele spelfouten op vielen. Daaraan wil ik mijn naam niet koppelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Amor Fati Wrote:
Quote:Wederom: dat wordt elk seizoen gezegd. Tomasson, Knopper, Lulring, John de Jong, Allback, Nistelrode, Huntelaar, Samaras, Sibon, Vayrynen, Nilsson en Alves waren allemaal smaakmakers die een stap hogerop gingen en toch kwam het elk seizoen weer goed met een plaats in het linkerrijtje en bijna altijd Europees voetbal.

Korneev :8:

Hansson, Edman, Jensen, Berg Hestad. Zelfs Tobiasen nog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb ook even 'nieuws' gemaakt op dat SportRegio Aktueel-zooi.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Nog meer verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes, zeg het maar.

:lol: Mooie spelfouten ook!

Ter verduidelijking: ik heb dus niet dat 'nieuws' gemaakt, wou het wel zo doen voorkomen, toen mij pas achteraf de vele spelfouten op vielen. Daaraan wil ik mijn naam niet koppelen.

Was Peter Bosch niet met opzet? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb ook even 'nieuws' gemaakt op dat SportRegio Aktueel-zooi.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws.php?nieuws_id=8515&zoek=feyenoord">http://www.regiosportaktueel.nl/nieuws. ... =feyenoord</a><!-- m -->

Tadaa. Zo makkelijk is het dus. Nog meer verzoekjes?
van der Sar als opvolger van Gomes, zeg het maar.

:lol: Mooie spelfouten ook!

Ter verduidelijking: ik heb dus niet dat 'nieuws' gemaakt, wou het wel zo doen voorkomen, toen mij pas achteraf de vele spelfouten op vielen. Daaraan wil ik mijn naam niet koppelen.

Was Peter Bosch niet met opzet? :8:

Ik wou eerst Wouter Bosz neerzetten. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die 15 miljoen voor Soemeljani is zeker weer in roepies Muk? Volgens mij had jij het bij Alves ook over 25 miljoen en wat werd het uiteindelijk? [-(
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mukkus Wrote:
Amor Fati Wrote:
Quote:Wederom: dat wordt elk seizoen gezegd. Tomasson, Knopper, Lulring, John de Jong, Allback, Nistelrode, Huntelaar, Samaras, Sibon, Vayrynen, Nilsson en Alves waren allemaal smaakmakers die een stap hogerop gingen en toch kwam het elk seizoen weer goed met een plaats in het linkerrijtje en bijna altijd Europees voetbal.

Korneev :8:

Hansson, Edman, Jensen, Berg Hestad. Zelfs Tobiasen nog.

Ik had me even beperkt tot de aanvallers en middenvelders, omdat die meestal 'de smaak maken', maar deze kunnen ook bij het rijtje idd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
'Urzaiz zag af van langer verblijf'
Ajax wilde de routinier overhalen om opnieuw een jaar als stormram te fungeren achter Klaas-Jan Huntelaar. Urzaiz kwam dit seizoen tot zeven officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij het net niet wist te vinden

Urzaiz: "Ajax, dat was iets bijzonders"

In een interview met dagblad De Pers vertelt de vertrekkende Urzaiz hoe hij zijn jaar bij Ajax heeft ervaren.

"Ik heb niet veel te vertellen", zegt de bonkige spits in de gratis krant. "Het is rustig, erg rustig in mijn leven. Ik ben weg uit mijn vertrouwde omgeving van familie en vrienden en voetballen doe ik ook nauwelijks. Het is rustiger dan het ooit is geweest in mijn leven. Nee, daarom ben ik niet naar Nederland gekomen. Ik ben wel belangrijk in de kleedkamer.

Van Nederland heeft Urzaiz al veel gezien. Hij is in Volendam geweest, in Leiden en in Den Haag. In Leiden zag hij het museum Corpus, in Den Haag Madurodam. Op het verlanglijstje staat nu nog een bezoek aan Rotterdam.
Mijn gras is groener
Reply
Legion Wrote:Die 15 miljoen voor Soemeljani is zeker weer in roepies Muk? Volgens mij had jij het bij Alves ook over 25 miljoen en wat werd het uiteindelijk? [-(

Had Mukkus het over 15 miljoen? Volgens mij was ik dat.
En 25 miljoen voor Alves was meer een vraagprijs. Door verschil tussen vraag en aanbod komt het uiteindelijke bedrag meestal lager te liggen. Daarnaast laat Heerenveen in het contract met de kopende partij altijd een clausule opnemen dat het bij doorverkoop een flink gedeelte erbij krijgt. Dus die 25 miljoen kan nog best gehaald worden Wink
Mijn gras is groener
Reply
Legion Wrote:Die 15 miljoen voor Soemeljani is zeker weer in roepies Muk? Volgens mij had jij het bij Alves ook over 25 miljoen en wat werd het uiteindelijk? [-(

Ik had het bij Alves over 20 miljoen, dat werden er 18. Mwoah, best aardig geschat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
AZ verrast met aantrekken Swerts
Geschreven op donderdag, 24 april om 13:47

AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Gill Swerts. Dat meldt de Alkmaarse club donderdagmiddag op de website. Hij komt transfervrij over van Vitesse.

“Gill is een speler die al een tijd op onze verlanglijst stond’’, vertelt technisch directeur Marcel Brands. “Hij was extra interessant vanwege zijn transfervrije status. Gill is een voetballer die opvalt door zijn mentaliteit en nooit aflatende strijdlust. Na het wegvallen van Grétar Steinsson als rechtsback, is hij het juiste type speler voor die positie bij AZ.’’

Swerts (26) speelde in totaal drie seizoenen voor Vitesse. De Arnhemse club deed hem een aanbieding om zijn aflopende verbintenis te verlengen, maar hij besloot daar uiteindelijk niet op in te gaan. Onder meer Anderlecht, AEK Athene en FC Twente werden met hem in verband gebracht.

Na de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen te hebben, debuteerde de Belgische international in de eerste divisie bij Excelsior. Na twee seizoenen kreeg hij een kans in De Kuip, om één seizoen later de overstap naar ADO Den Haag te maken.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zag het ook net staan. Ze kunnen beter spitsen halen, maar aan een gratis speler van dit niveau val je je ook geen buil.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Erwin Koeman onderhandelt in Hongarije
Geschreven op donderdag, 24 april om 13:30

Erwin Koeman hoopt op korte termijn de onderhandelingen af te ronden over een dienstverband als bondscoach van Hongarije. Dat heeft zijn manager Ger Lagendijk donderdag vanuit Boedapest laten weten.

"We moeten nog een aantal knopen doorhakken'', vertelde de belangenbehartiger aan het ANP. "We zijn nog niet rond. Misschien heb ik later op de dag meer te melden.''

Koeman (46) begon zijn trainerscarrière als assistent-coach bij PSV en stond bij RKC Waalwijk en Feyenoord op eigen benen. Sinds afgelopen zomer zit hij zonder werkgever. Ook Danny Blind en Aad de Mos voerden enkele gesprekken met de Hongaarse voetbalbond.


:eeeek: Waar kan je hier de trein naar Hongarije nemen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Wtf: RegioSport Aktueel? Undecided Dat is een site waar je je eigen nieuws kan maken.......
wist je ook al dat fokker failliet is?

Quote:@waf: Sumeljani heeft nog geen europese ervaring, hij heeft het nog nooit nij een topclub laten zien! Bij Heerenveen is er geen druk, daar krijgt ie de kans zich te ontwikkelen. In Rotterdam bij een echte topclub is die druk vele malen groter!

zo is het en niet anders. je leert snel.

ik vraag me werkelijk af of deze antiheld het op een hoger niveau waarmaakt.

aan het rijtje dat is genoemd kan ik samardzic nog toevoegen. alleen huntelaars en nistelrode hebben volgens mij de stap kunnen maken. en zelfs sibon speelt goed bij jullie.
Reply
waf Wrote:aan het rijtje dat is genoemd kan ik samardzic nog toevoegen. alleen huntelaars en nistelrode hebben volgens mij de stap kunnen maken. en zelfs sibon speelt goed bij jullie.

Tomasson deed een stapje terug na Newcastle, maar deed het toen toch leuk. :wink:
Nog even 3 jaar bij Milan de bank warmgehouden en daarna nog een zak tekengeld bij Stuttgart en Villareal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Daniel Jensen speelt niet onverdienstelijk bij Werder Bremen momenteel.

Maar daar hadden we het niet over, waf. Of de smaakmakers bij Heerenveen in staat zijn de volgende stap te kunnen maken. We hadden het erover dat Heerenveen in staat is bij verkoop van de smaakmakers weer nieuwe smaakmakers weet aan te trekken.

Als ik dit zo teruglees, zou eigenlijk 'Maggi' hoofdsponsor van Heerenveen moeten worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Daniel Jensen speelt niet onverdienstelijk bij Werder Bremen momenteel.

ja, stiekem in het buitenland, zodat niemand het ziet. tomasson heeft het wel goed gedaan vind ik.

Quote:Maar daar hadden we het niet over, waf.

dat was de inhoud van jouw bericht gericht aan mij. dat kun je op 2 manieren interpreteren. of je wilt suggereren dat ik met die uitspraak ongelijk had. of je wilt aangeven dat het toch weer goed komt.

Quote:Of de smaakmakers bij Heerenveen in staat zijn de volgende stap te kunnen maken.

dat is dus maar zeer de vraag.

Quote:We hadden het erover dat Heerenveen in staat is bij verkoop van de smaakmakers weer nieuwe smaakmakers weet aan te trekken.

daar ben ik van overtuigd.

Quote:Als ik dit zo teruglees, zou eigenlijk 'Maggi' hoofdsponsor van Heerenveen moeten worden.

van mij maggi.
Reply
waf Wrote:aan het rijtje dat is genoemd kan ik samardzic nog toevoegen. alleen huntelaars en nistelrode hebben volgens mij de stap kunnen maken. en zelfs sibon speelt goed bij jullie.

Feyenoord zag ook ooit nog wat in Jan de Visser
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:
waf Wrote:aan het rijtje dat is genoemd kan ik samardzic nog toevoegen. alleen huntelaars en nistelrode hebben volgens mij de stap kunnen maken. en zelfs sibon speelt goed bij jullie.

Feyenoord zag ook ooit nog wat in Jan de Visser

die ken ik niet. ik ken alleen jan de misser. wat een drama was dat.

als we nog even doorgaan is sulejmani nog maar 3 mio waard.
Reply
waf Wrote:
Amor Fati Wrote:
waf Wrote:aan het rijtje dat is genoemd kan ik samardzic nog toevoegen. alleen huntelaars en nistelrode hebben volgens mij de stap kunnen maken. en zelfs sibon speelt goed bij jullie.

Feyenoord zag ook ooit nog wat in Jan de Visser

die ken ik niet. ik ken alleen jan de misser. wat een drama was dat.

als we nog even doorgaan is sulejmani nog maar 3 mio waard.

wat dat betreft gaat er dus wat mis in de scouting. Ik zou ook zeggen dat Sulejmani beter bij bv PSV zou passen; spelen vanuit een gesloten verdediging en hard naar voren rennen.
Mijn gras is groener
Reply
Top van AZ om Swerts aan te trekken. =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Top

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: