The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Hij zal niet veel spelen maar Ajax krijgt de laatste tijd wel veel doelpunten tegen in de laatste 30 minuten terwijl ze voor staan. Ik denk dat Ooijer op zo'n moment van toegevoegde waarde kan zijn, Ajax heeft toch een jonge verdediging in de basis staan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Hij zal niet veel spelen maar Ajax krijgt de laatste tijd wel veel doelpunten tegen in de laatste 30 minuten terwijl ze voor staan. Ik denk dat Ooijer op zo'n moment van toegevoegde waarde kan zijn, Ajax heeft toch een jonge verdediging in de basis staan.

Ooijer voor de rust achterin? :lol:

Hij is bij PSV gewogen en te licht gevonden, zelfs voor de bank. Voor vorig seizoen was ik blij met zijn komst, maar heb zelden iemand zo erg door de mand zien vallen. Elke keer als hij erin kwam ontstond er onrust. Brrr. Ooijer is tegenwoordig juist iemand die zich nog wel kan optrekken aan het niveau van anderen, maar zeker geen leider meer die rust geeft. Oleguer vind ik toch echt beter. Gaan ze die nu lozen? Ooijer zal vast tikkie minder verdienen dan die Spanjaard, dus wat dat betreft prima.

Mido erbij vind ik overigens nog vreemder. Hoe wil je voorin 3 heethoofden voor 2 posities tevreden gaan houden? En dan ook nog de vriendjes Ooijer en Suarez (PSV-Ajax vorig jaar) elke dag samen in duel op de training. Dat wordt vuurwerk in Amsterdam. Hakkuh

Ps. de ploeg die vorig jaar 14x op rij won is natuurlijk nog in tact en zelfs versterkt met Hamdaoui tov. Pantelic, dus ja Ajax is titelkandidaat. Maar dan moeten de eerste 11 wel 34 wedstrijden lang fit blijven. PSV is in de breedte veel sterker, de eerste 11 van Ajax acht ik net wat beter.
Reply
Ik denk dat je gelijk hebt dat PSV in de breedte sterker is dan Ajax. Alles staat of valt met of Suarez blijft (en zich kan motiveren) of dat hij weggaat. Voor dat geld krijg je geen vervanger terug die minimaal 25 goals maakt.
Als ze achterin de boel een beetje op de rails krijgen dan gaan ze meedoen voor het kampoieonschap, anders wordt het PSV.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Scherpe analyse Kuiper.

Je zou scout moetenw orden
Reply
Quote:Ooijer voor de rust achterin?

na de rust; laatste 30 minuten... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
kuiper Wrote:Ik denk dat je gelijk hebt dat PSV in de breedte sterker is dan Ajax. Alles staat of valt met of Suarez blijft (en zich kan motiveren) of dat hij weggaat. Voor dat geld krijg je geen vervanger terug die minimaal 25 goals maakt.
Als ze achterin de boel een beetje op de rails krijgen dan gaan ze meedoen voor het kampoieonschap, anders wordt het PSV.

Vorig seizoen zei iedereen hetzelfde, maar bleek de verdediging heel erg solide en goed staan. Nu is het ff zoeken naar de vorm, maar die komt straks echt wel weer. Ik begrijp dat gepaniek niet zo.
Tot nog toe zijn er alleen reserves weggegaan (je hebt gelijk dat PSV in de breedte sterker is) en Ajax speelde echt een sterke tweede seizoenshelft vorig jaar. Imo weinig aan de hand hoor, even de vorm weer krijgen en dan gewoon weer doorgaan zoals vorig jaar ge-eindigd
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Mido erbij vind ik overigens nog vreemder. Hoe wil je voorin 3 heethoofden voor 2 posities tevreden gaan houden? En dan ook nog de vriendjes Ooijer en Suarez (PSV-Ajax vorig jaar) elke dag samen in duel op de training. Dat wordt vuurwerk in Amsterdam. Hakkuh

Ben ik met je eens. Al is hij 'gratis', wat moet je er mee? Hij heeft na zijn Ajax-tijd een stuk of 8 clubs versleten en dat is niet voor niets. Het is een 'mannetje' dat niet graag op de bank zit (of gewisseld wordt, denk aan de wissel bij Egypte waar hij ruzie maakte met de trainer en geschorst werd). Die gast gaat alleen voor onrust en niet voor goals zorgen. Haal dan Kanu terug ;-)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mido hoeft voor mij ook niet. Ik zie niet echt de meerwaarde er van in en kan inderdaad wel voor trammalant zorgen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ja, waarom zouden de Ridder en Mido nu wel ineens weer voldoen.

Ze staan op deze manier twee talenten in de weg bij hun doorbraak.
Reply
het schijnt dat mido prima met scharen kan gooien in de kleedkamer, en ik weet er nog wel een paar die hij goed mag raken. :excited:
Reply
Mido erbij is prima imo.
Inderdaad 3 ego's, maar denk wel dat Jol de juiste man is om dit te managen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Mido erbij is prima imo.
Inderdaad 3 ego's, maar denk wel dat Jol de juiste man is om dit te managen

ik ook, maar jol gaat naar aston villa. :excited:
Reply
Gelukkig ben ik voor Feyenoord. Die hebben bijna nooit last van clubs die hun trainer of spelers willen hebben.

Jol pakt 1 hoofdrpijs met Ajax, ten koste van een paar semi-profs, en heel Europa zit alweer achter hem aan te vangen.....
Reply
Dugarry Wrote:Gelukkig ben ik voor Feyenoord. Die hebben bijna nooit last van clubs die hun trainer of spelers willen hebben.

Jol pakt 1 hoofdrpijs met Ajax, ten koste van een paar semi-profs, en heel Europa zit alweer achter hem aan te vangen.....

heel europa. fulman en aston villa Undecided Undecided

maar idd, iedereen legt miljoenen neer voor dany blind Undecided , adrie koster, Undecided , marko van basten Undecided , ronald koeman Undecided ten cate Undecided

en hoeveel trainers zijn er nog niet geweest die het gepresteerd hebben geen kampioen te worden met de club met de hoogste begroting. Undecided
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Mido erbij vind ik overigens nog vreemder. Hoe wil je voorin 3 heethoofden voor 2 posities tevreden gaan houden? En dan ook nog de vriendjes Ooijer en Suarez (PSV-Ajax vorig jaar) elke dag samen in duel op de training. Dat wordt vuurwerk in Amsterdam. Hakkuh

Ben ik met je eens. Al is hij 'gratis', wat moet je er mee? Hij heeft na zijn Ajax-tijd een stuk of 8 clubs versleten en dat is niet voor niets. Het is een 'mannetje' dat niet graag op de bank zit (of gewisseld wordt, denk aan de wissel bij Egypte waar hij ruzie maakte met de trainer en geschorst werd). Die gast gaat alleen voor onrust en niet voor goals zorgen. Haal dan Kanu terug ;-)

Net zo 'gratis' als Luque inderdaad. Wink

Overigens heeft Ajax serieus naar Koevermans en Amrabat gehengeld. En ook Ooijer is goed genoeg. Erg vreemd. Hoe is het met de scouting in Amsterdam? Ook nog talenten in beeld? Of is de blik echt beperkt tot eerder geflopte mannen als Leonardo en De Ridder?

Voordat jullie me weer een azijnzijker vinden: Hamdoui voor 5 miljoen is natuurlijk een fenomenale aankoop! En Brandts met zijn AZ inside info maar roepen dat Hamdaoui onhaalbaar is voor PSV (en andere NL-clubs), waardoor ze voor Berg gingen. Hamdoui kopen is natuurlijk 10x beter dan Berg huren. :|

Dat Ajax maar bleef wachten en al dat wel, niet, wel, niet van hamdadinges accepteerde zegt overigens wel weer veel. Er waren tijden dat spelers blij mochten zijn dat ze bij Ajax mochten spelen toch?
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Mido erbij vind ik overigens nog vreemder. Hoe wil je voorin 3 heethoofden voor 2 posities tevreden gaan houden? En dan ook nog de vriendjes Ooijer en Suarez (PSV-Ajax vorig jaar) elke dag samen in duel op de training. Dat wordt vuurwerk in Amsterdam. Hakkuh

Ben ik met je eens. Al is hij 'gratis', wat moet je er mee? Hij heeft na zijn Ajax-tijd een stuk of 8 clubs versleten en dat is niet voor niets. Het is een 'mannetje' dat niet graag op de bank zit (of gewisseld wordt, denk aan de wissel bij Egypte waar hij ruzie maakte met de trainer en geschorst werd). Die gast gaat alleen voor onrust en niet voor goals zorgen. Haal dan Kanu terug ;-)

Net zo 'gratis' als Luque inderdaad. Wink

Ik neem aan dat Ajax in deze situatie geen salarissen á la Luque meer uitkeert. Zinloze vergelijking m.i.

Peter Wrote:Overigens heeft Ajax serieus naar Koevermans en Amrabat gehengeld. En ook Ooijer is goed genoeg. Erg vreemd. Hoe is het met de scouting in Amsterdam? Ook nog talenten in beeld? Of is de blik echt beperkt tot eerder geflopte mannen als Leonardo en De Ridder?

Het is voor elke Nederlandse club lastiger geworden om talenten aan te trekken met het geld wat verdiend kan worden in buitenlandse competities. De talenten moeten bij Ajax nog steeds uit de eigen jeugd komen. Als je kijkt wat er bij Ajax in het eerste elftal speelt is dat nog steeds goed te noemen (Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Anita, Emanuelsson, De Jong, Eriksen). Dat zijn maar liefst 8 spelers die afgelopen zondag in de basis begonnen en bijna allemaal al international voor hun land zijn). Uiteraard spelen ze niet allemaal al jaren in de eigen jeugd, maar dan kan je het wellicht toch bestempelen als de aangekochte talenten die jij bedoelt. Tel daarbij Suarez (was dat geen talent?) en De Zeeuw op en je hebt een mix van talenten en goede aankopen. Daarnaast zit er ook nog talent op de bank. M.i. nog steeds beter dan overbodige aankopen doen voor de bank. Met dit geschetste plaatje is de situatie beter dan bij bijvoorbeeld PSV.

Peter Wrote:Dat Ajax maar bleef wachten en al dat wel, niet, wel, niet van hamdadinges accepteerde zegt overigens wel weer veel. Er waren tijden dat spelers blij mochten zijn dat ze bij Ajax mochten spelen toch?

Klopt, net als bij PSV en Feyenoord :roll: Heeft niets met Ajax te maken, maar met het Nederlandse voetbal (en met name de salarissen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
LL, ik ben het wel met je eens. Het valt niet mee als Nederlandse club te wedijveren tegen buitenlandse clubs die maar lenen zoveel het hun uitkomt of een suikeroom vinden die eenmalig wel even de sier wil maken.
Je moet in deze tijd gewoon wat creatiever zijn en geluk hebben.

Voorbeeld van mijzelf bij vv Hoogeveen voor de hoofdklasse. We hoefden echt niet te proberen om spelers bij WKE of HHC weg te halen. Daar zat gewoon teveel geld. We wisten dat we iets meer te bieden hadden dan Appingedam en Be Quick 1887 en daar hebben we dan ook 3 toppers weggehaald. Je moet gewoon kijken naar je eigen kansen en niet naar onmogelijkheden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is voor elke Nederlandse club lastiger geworden om talenten aan te trekken met het geld wat verdiend kan worden in buitenlandse competities. De talenten moeten bij Ajax nog steeds uit de eigen jeugd komen. Als je kijkt wat er bij Ajax in het eerste elftal speelt is dat nog steeds goed te noemen (Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Anita, Emanuelsson, De Jong, Eriksen). Dat zijn maar liefst 8 spelers die afgelopen zondag in de basis begonnen en bijna allemaal al international voor hun land zijn). Uiteraard spelen ze niet allemaal al jaren in de eigen jeugd, maar dan kan je het wellicht toch bestempelen als de aangekochte talenten die jij bedoelt. Tel daarbij Suarez (was dat geen talent?) en De Zeeuw op en je hebt een mix van talenten en goede aankopen. Daarnaast zit er ook nog talent op de bank. M.i. nog steeds beter dan overbodige aankopen doen voor de bank. Met dit geschetste plaatje is de situatie beter dan bij bijvoorbeeld PSV.

ik vind ook dat er genoeg eigen kweek rondloopt bij ajakkes, hoewel eriksen daar natuurlijk niet bij hoort. toch is de eigen kweek minder dan anders, er zitten geen echte toppers tussen. dat komt naar mijn stellige overtuiging doordat ajakkes niet de beste jeugdopleiding had, maar de beste jeugd en dat de beste jeugd nu meer verspreid is over het land. en het zal ook wel een golfbeweging zijn. de ene golf is talentvoller dan de ander.

suarez en de zeeuw zijn zeker goeie aankopen, el ham ook, maar dat zijn aankopen die iedereen zou doen als ze geld hadden. je moet kijken naar de aankopen die ze doen in de categorie net daaronder, want dan kun je een vergelijking maken met andere clubs, die in het zelfde schuitje zitten. en ook daar is ajakkes niet echt gelukkig, maar dat komt omdat het een verschrikkelijk moeilijke vijver is. en dat kun je niet allemaal opvangen met jeugd. net als feyenoord, het is al 3 jaar een goeie jeugd, de beste jeugd, maar die kunnen het niet alleen aan. die hebben een aantal jaren oudere goeie spelers nodig om te groeien.

psvee daarentegen heeft nauwelijks jeugd dat presteert of doorbreekt. vind ik toch wel opvallend.
Reply
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Het is voor elke Nederlandse club lastiger geworden om talenten aan te trekken met het geld wat verdiend kan worden in buitenlandse competities. De talenten moeten bij Ajax nog steeds uit de eigen jeugd komen. Als je kijkt wat er bij Ajax in het eerste elftal speelt is dat nog steeds goed te noemen (Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, Alderweireld, Anita, Emanuelsson, De Jong, Eriksen). Dat zijn maar liefst 8 spelers die afgelopen zondag in de basis begonnen en bijna allemaal al international voor hun land zijn). Uiteraard spelen ze niet allemaal al jaren in de eigen jeugd, maar dan kan je het wellicht toch bestempelen als de aangekochte talenten die jij bedoelt. Tel daarbij Suarez (was dat geen talent?) en De Zeeuw op en je hebt een mix van talenten en goede aankopen. Daarnaast zit er ook nog talent op de bank. M.i. nog steeds beter dan overbodige aankopen doen voor de bank. Met dit geschetste plaatje is de situatie beter dan bij bijvoorbeeld PSV.

ik vind ook dat er genoeg eigen kweek rondloopt bij ajakkes, hoewel eriksen daar natuurlijk niet bij hoort. toch is de eigen kweek minder dan anders, er zitten geen echte toppers tussen. dat komt naar mijn stellige overtuiging doordat ajakkes niet de beste jeugdopleiding had, maar de beste jeugd en dat de beste jeugd nu meer verspreid is over het land. en het zal ook wel een golfbeweging zijn. de ene golf is talentvoller dan de ander.

Eriksen hoort idd niet bij eigen jeugd, vandaar mijn opmerking "Uiteraard spelen ze niet allemaal al jaren in de eigen jeugd, maar dan kan je het wellicht toch bestempelen als de aangekochte talenten die jij bedoelt" (naar Peter).

Je geeft aan dat de eigen kweek minder is dan anders. Als ik nu terug ga denken kan ik niet eens zo snel 5 spelers noemen (van de laatste 15 jaar) die uit de eigen jeugd komen en veel grotere toppers waren dan de spelers die we nu hebben. Echt verder dan Kluivert, Seedorf, Van der Vaart en Sneijder kom ik niet (maar dat kan ook aan mij liggen). We zijn gewoon verwend geweest met deze spelers, maar ik heb niet het idee dat de kwaliteit van de spelers uit de eigen jeugd ver achteruit is gegaan.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ja en daarvoor basten bergkamp. volgens mij zitten er niet van dat soort talenten in de pijplijn. of het moet dat broertje van sneijder zijn.

de ajakkesjeugd werd voorheen eigenlijk altijd kampioen. volgens mij is er dus wat veranderd. of ze ver achteruitgegaan zijn weet ik niet, maar het is imo wel achteruitgegaan.
Reply
Ik bedoelde niet de jeugdopleiding maar de scouting in het buitenland. Er moet toch ergens een talent rondlopen dat net als Mido als breekijzer kan fungeren. Heb je dan veel meer aan, kun je nog wat geld aan verdienen en hij hoeft geen topsalaris.

PSV haalt Marcelo, Twente Bengtsson, Rosales en Bajrami, Heerenveen Djuricic, Groningen Tadic en AZ heeft sowieos een hele rits. Ajax zou mi. meer zelf moeten kunnen scouten ipv. steeds duur inkopen bij de subtop en 'vedettes' die over the hill zijn. Maar goed, wat Jol al zei: als je geen nek hebt kun je ook niet uit het raam kijken.
Reply
Peter Wrote:Ik bedoelde niet de jeugdopleiding maar de scouting in het buitenland. Er moet toch ergens een talent rondlopen dat net als Mido als breekijzer kan fungeren. Heb je dan veel meer aan, kun je nog wat geld aan verdienen en hij hoeft geen topsalaris.

Begrijp ik het goed dat je er voor het gemak maar weer eens van uit gaat dat Mido een topsalaris verdient?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik bedoelde niet de jeugdopleiding maar de scouting in het buitenland. Er moet toch ergens een talent rondlopen dat net als Mido als breekijzer kan fungeren. Heb je dan veel meer aan, kun je nog wat geld aan verdienen en hij hoeft geen topsalaris.

Begrijp ik het goed dat je er voor het gemak maar weer eens van uit gaat dat Mido een topsalaris verdient?

Die gast zat bij Middlesborough voor 2 miljoen pond per jaar. Jij gelooft dat hij 80% inlevert om in de eredivisie te mogen ballen? (Al is 20% nog steeds een half miljoen en veel te veel). Hij moet toch zn auto'tje kunnen blijven rijden: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6403">http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6403</a><!-- m -->

Ooijer en Mido zijn samen zeker goed voor meer dan een miljoen, dat weet ik zeker. En das veeeel te veel voor 2 simpele bankzitters die nooit wat toe zullen voegen aan je team en hooguit leuk meehobbelen. Zou ik liever voor een miljoen ergens een talentje oppikken dat misschien nog eens het tienvoudige gaat opleveren. Die Castillion (oid) was toch zo'n groot talent? Die kan niet als pinchhitter fungeren? Achterin is Ooijer zoveel beter dan Oleguer? Of kunnen de jonge jongen zoveel meer leren van Ooijer dan van Oleguer? Zonde van je geld zulke aankopen.
Reply
Peter Wrote:Zonde van je geld zulke aankopen.

Het zijn geen aanKOPEN. Ze komen allebei gratis naar Ajax.
Dat ze relatief veel salaris krijgen zou best kunnen kloppen, maar ik vermoed dat daar een behoorlijk bonus-deel in verwerkt zit op basis van gespeelde wedstrijden en resultaten in die wedstrijden.
Als ik Ooijer was, was ik naar Australie gegaan trouwens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:psvee daarentegen heeft nauwelijks jeugd dat presteert of doorbreekt. vind ik toch wel opvallend.


Is al jarenlang bekend
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik bedoelde niet de jeugdopleiding maar de scouting in het buitenland. Er moet toch ergens een talent rondlopen dat net als Mido als breekijzer kan fungeren. Heb je dan veel meer aan, kun je nog wat geld aan verdienen en hij hoeft geen topsalaris.

Begrijp ik het goed dat je er voor het gemak maar weer eens van uit gaat dat Mido een topsalaris verdient?

Die gast zat bij Middlesborough voor 2 miljoen pond per jaar. Jij gelooft dat hij 80% inlevert om in de eredivisie te mogen ballen? (Al is 20% nog steeds een half miljoen en veel te veel). Hij moet toch zn auto'tje kunnen blijven rijden: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6403">http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6403</a><!-- m -->

Ooijer en Mido zijn samen zeker goed voor meer dan een miljoen, dat weet ik zeker. En das veeeel te veel voor 2 simpele bankzitters die nooit wat toe zullen voegen aan je team en hooguit leuk meehobbelen. Zou ik liever voor een miljoen ergens een talentje oppikken dat misschien nog eens het tienvoudige gaat opleveren. Die Castillion (oid) was toch zo'n groot talent? Die kan niet als pinchhitter fungeren? Achterin is Ooijer zoveel beter dan Oleguer? Of kunnen de jonge jongen zoveel meer leren van Ooijer dan van Oleguer? Zonde van je geld zulke aankopen.

Met jou valt echt niet serieus te discussieren met al je aannames :|
Hoe weet je dat Mido 2 miljoen verdiende en nu een half miljoen verdient? Hoe weet je zeker dat Ooijer en Mido samen meer dan een miljoen verdienen? En als dat zo is, is dat dan zo veel vergeleken met andere spelers (of bankzitters) van Ajax? Weet je hun salaris dan ook?

En als het zo makkelijk is om even ergens een talentje voor een miljoen op te pikken, waarom zou Ajax dat dan niet hebben gedaan?

Bij deze nog wat info over het salaris van Mido:
Quote:Mido klaagt niet over laag weeksalaris: 'Ik ben hier niet voor het geld'
Zondag, 7 februari 2010 om 18:02De Engelse Premier League maakt voetballers over het algemeen een stuk rijker, maar dat geldt niet voor Achmed Mido Hossam. De Egyptenaar wilde zo graag naar West Ham United, dat hij besloot om bijna 50.000 euro per week in te leveren. “Ik ben hier niet voor het geld”, zei Mido tegen News of the World.

De voormalig Ajacied maakte in de winter de overstap van Zamalek, waar hij 49.000 euro per week opstreek, naar West Ham. Daar verdient hij slechts 1100 euro per week, waarmee hij één van de slechtst betaalde spelers van de competitie is. “Ik heb daarmee ingestemd omdat ik mezelf weer wil laten zien”, zei Mido. “Ik heb in de afgelopen jaren veel geld verdiend. Nu wil ik van mijn slechte imago afkomen en in mezelf investeren.”

“Ik ben hier om de supporters te laten zien dat ik de real deal ben”, vervolgde de Afrikaan. “Eigenlijk vond ik mijn weeksalaris wel een eerlijke deal, want ik speelde in Egypte en daar heeft niemand me kunnen volgen. Er was nog een club die me wilde hebben en daar zou ik eerste spits worden. Gianfranco Zola kon me dat niet beloven, maar dat maakt de uitdaging er alleen maar groter op.”

1100x52=57.200 (en dat in Engeland!)
Ik kan me niet voorstellen dat hij nu opeens 10x meer gaat verdienen dan in Engeland :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mijn aanname is dat dat wrs zijn vaste vergoeding was en zijn contract volstond met prestatievergoedingen (zoals 2 keer een helft spelen Wink) :waf:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Mijn aanname is dat dat wrs zijn vaste vergoeding was en zijn contract volstond met prestatievergoedingen (zoals 2 keer een helft spelen Wink) :waf:

Exact. En zo zal het contract met Ajax ook opgesteld zijn, neem ik gemakshalve aan.
Hij weet dat hij zich bij Ajax kan laten zien en het is (voorlopig) toch maar voor een jaar.
Hij kan goed opschieten met Jol en kent de club al, dus het kan voor beide partijen
heel goed uitpakken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Dembélé vertrekt naar Fulham ALKMAAR - Moussa Dembélé verruilt AZ voor Fulham. De 23-jarige aanvaller bevestigde donderdagavond laat zijn overstap naar de Engelse club op de website van het Noordhollands Dagblad. De Belgische international moet bij zijn nieuwe club nog wel een medische keuring ondergaan.

Moussa Dembélé Foto: ANP Naar verluidt is met de transfer een bedrag van 6 miljoen euro gemoeid. Ook Birmingham City en een aantal andere Engelse clubs hadden serieuze interesse in Dembélé, die uiteindelijk zelf voor Fulham koos. Zijn contract liep in Alkmaar medio 2011 af.

„Ik ben tevreden. Ik wilde naar een topcompetitie en ik was op zoek naar een stabiele club, waar ik een goed gevoel bij heb. Een club waar ik uitzicht op speeltijd heb. Natuurlijk is een echte topclub mooi, maar de kans op een basisplaats is daar kleiner. En ik ben nu net 23, ik hoop nog altijd over een paar jaar de stap naar een echte topclub te kunnen maken”, zegt Dembélé vrijdag in het Noordhollands Dagblad.

Na Jeremain Lens (PSV), David Mendes da Silva (Red Bull Salzburg) en Mounir El Hamdaoui (Ajax) is Dembélé de vierde belangrijke speler die deze zomer AZ verlaat. Mogelijk vertrekken ook de Italiaan Graziano Pellè en de Argentijn Sergio Romero nog naar een andere club.

En.... zie Fabiona alleen niet naar Marseille gaan, blijft ie denk ik liever in Spanje.

Quote:Sevilla op eerste rij voor Ruiz Van onze Telesportredactie
SEVILLA - De al langer sluimerende interesse van FC Sevilla voor Bryan Ruiz van FC Twente neemt serieuze vormen aan. Bij een verkoop van Luis Fabiano staat Ruiz bovenaan het lijstje opvolgers. Olympique Marseille is in de markt voor Luis Fabiano. Vooruitlopend op een vertrek van de aanvaller lonkt zowel Ruiz als zijn zaakwaarnemer Walter Mortelmans in de Spaanse pers nadrukkelijk naar Sevilla. "Ramon Monchi (technisch directeur van Sevilla. red.) heeft me verzekerd dat Bryan eerste keus is. Voor ons is Sevilla dat ook. De interesse van Sevilla is zeer serieus", laat Mortelmans optekenen in Marca.

Bryan Ruiz scoort tegen NAC. Foto: ANP Ook Ruiz zelf doet een duit in het zakje. "De optie Sevilla bevalt me. Ik hoop dat het rond komt." Onlangs liet Ruiz zich al ontvallen, dat hij de kans op een vertrek uit Enschede voor het einde van de maand inschat op fiftyfifty, terwijl hij al diverse malen de wens heeft uitgesproken te verkassen naar Spanje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Bij deze nog wat info over het salaris van Mido:
Quote:Mido klaagt niet over laag weeksalaris: 'Ik ben hier niet voor het geld'
Zondag, 7 februari 2010 om 18:02De Engelse Premier League maakt voetballers over het algemeen een stuk rijker, maar dat geldt niet voor Achmed Mido Hossam. De Egyptenaar wilde zo graag naar West Ham United, dat hij besloot om bijna 50.000 euro per week in te leveren. “Ik ben hier niet voor het geld”, zei Mido tegen News of the World.

De voormalig Ajacied maakte in de winter de overstap van Zamalek, waar hij 49.000 euro per week opstreek, naar West Ham. Daar verdient hij slechts 1100 euro per week, waarmee hij één van de slechtst betaalde spelers van de competitie is. “Ik heb daarmee ingestemd omdat ik mezelf weer wil laten zien”, zei Mido. “Ik heb in de afgelopen jaren veel geld verdiend. Nu wil ik van mijn slechte imago afkomen en in mezelf investeren.”

“Ik ben hier om de supporters te laten zien dat ik de real deal ben”, vervolgde de Afrikaan. “Eigenlijk vond ik mijn weeksalaris wel een eerlijke deal, want ik speelde in Egypte en daar heeft niemand me kunnen volgen. Er was nog een club die me wilde hebben en daar zou ik eerste spits worden. Gianfranco Zola kon me dat niet beloven, maar dat maakt de uitdaging er alleen maar groter op.”

1100x52=57.200 (en dat in Engeland!)
Ik kan me niet voorstellen dat hij nu opeens 10x meer gaat verdienen dan in Engeland :roll:

Je bent ervan op de hoogte dat Mido contractspeler is/was van Middlesborough? Dit ging alleen over die paar maandjes verhuur. Denk je dat Mido nog een jaar in wil teren op zijn vermogen? Hij is transfervrij en toch komt het maar niet rond. Hangt vast niet op salaris maar op de sportzaak van zn neefjes? Undecided
Reply


Forum Jump: