The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bij deze nog wat info over het salaris van Mido:
Quote:Mido klaagt niet over laag weeksalaris: 'Ik ben hier niet voor het geld'
Zondag, 7 februari 2010 om 18:02De Engelse Premier League maakt voetballers over het algemeen een stuk rijker, maar dat geldt niet voor Achmed Mido Hossam. De Egyptenaar wilde zo graag naar West Ham United, dat hij besloot om bijna 50.000 euro per week in te leveren. “Ik ben hier niet voor het geld”, zei Mido tegen News of the World.

De voormalig Ajacied maakte in de winter de overstap van Zamalek, waar hij 49.000 euro per week opstreek, naar West Ham. Daar verdient hij slechts 1100 euro per week, waarmee hij één van de slechtst betaalde spelers van de competitie is. “Ik heb daarmee ingestemd omdat ik mezelf weer wil laten zien”, zei Mido. “Ik heb in de afgelopen jaren veel geld verdiend. Nu wil ik van mijn slechte imago afkomen en in mezelf investeren.”

“Ik ben hier om de supporters te laten zien dat ik de real deal ben”, vervolgde de Afrikaan. “Eigenlijk vond ik mijn weeksalaris wel een eerlijke deal, want ik speelde in Egypte en daar heeft niemand me kunnen volgen. Er was nog een club die me wilde hebben en daar zou ik eerste spits worden. Gianfranco Zola kon me dat niet beloven, maar dat maakt de uitdaging er alleen maar groter op.”

1100x52=57.200 (en dat in Engeland!)
Ik kan me niet voorstellen dat hij nu opeens 10x meer gaat verdienen dan in Engeland :roll:

Je bent ervan op de hoogte dat Mido contractspeler is/was van Middlesborough? Dit ging alleen over die paar maandjes verhuur. Denk je dat Mido nog een jaar in wil teren op zijn vermogen? Hij is transfervrij en toch komt het maar niet rond. Hangt vast niet op salaris maar op de sportzaak van zn neefjes? Undecided

Daar was ik van op de hoogte ja. Wat voegt dat toe aan je relaas? Hij was bereid om voor een veel lager salaris te spelen. Waarop baseer je dat hij nu weer het 10-voudige gaat verdienen? Op zijn goede prestaties bij West Ham? Met 200k zal Mido ook wel tevreden zijn lijkt me.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Bij deze nog wat info over het salaris van Mido:
Quote:Mido klaagt niet over laag weeksalaris: 'Ik ben hier niet voor het geld'
Zondag, 7 februari 2010 om 18:02De Engelse Premier League maakt voetballers over het algemeen een stuk rijker, maar dat geldt niet voor Achmed Mido Hossam. De Egyptenaar wilde zo graag naar West Ham United, dat hij besloot om bijna 50.000 euro per week in te leveren. “Ik ben hier niet voor het geld”, zei Mido tegen News of the World.

De voormalig Ajacied maakte in de winter de overstap van Zamalek, waar hij 49.000 euro per week opstreek, naar West Ham. Daar verdient hij slechts 1100 euro per week, waarmee hij één van de slechtst betaalde spelers van de competitie is. “Ik heb daarmee ingestemd omdat ik mezelf weer wil laten zien”, zei Mido. “Ik heb in de afgelopen jaren veel geld verdiend. Nu wil ik van mijn slechte imago afkomen en in mezelf investeren.”

“Ik ben hier om de supporters te laten zien dat ik de real deal ben”, vervolgde de Afrikaan. “Eigenlijk vond ik mijn weeksalaris wel een eerlijke deal, want ik speelde in Egypte en daar heeft niemand me kunnen volgen. Er was nog een club die me wilde hebben en daar zou ik eerste spits worden. Gianfranco Zola kon me dat niet beloven, maar dat maakt de uitdaging er alleen maar groter op.”

1100x52=57.200 (en dat in Engeland!)
Ik kan me niet voorstellen dat hij nu opeens 10x meer gaat verdienen dan in Engeland :roll:

Je bent ervan op de hoogte dat Mido contractspeler is/was van Middlesborough? Dit ging alleen over die paar maandjes verhuur. Denk je dat Mido nog een jaar in wil teren op zijn vermogen? Hij is transfervrij en toch komt het maar niet rond. Hangt vast niet op salaris maar op de sportzaak van zn neefjes? Undecided

Daar was ik van op de hoogte ja. Wat voegt dat toe aan je relaas? Hij was bereid om voor een veel lager salaris te spelen. Waarop baseer je dat hij nu weer het 10-voudige gaat verdienen? Op zijn goede prestaties bij West Ham? Met 200k zal Mido ook wel tevreden zijn lijkt me.

Hoorde gister bij Voetbal International van Derksen en Frits Barend dat Mido sowieso (a la V/d Meijde) tot december nodig heeft op wedstrijdfit te raken en dat ie dat alleen haalt als hij er vol voor gaat. Volgens Frits heeft Barbara in Engeland met hem gesproken en was hij stomverbaasd dat een club als Ajax hem nog wilde. Dan zou 200k best kunnen, maar waarom zou je iemand halen die toch niet fit is? Het schijnt de eis van Jol te zijn dat er ervaring komt, terwijl V/d Boog wel conform Coronel-rapport de jeugd een kans had willen geven. Ook schijnen steeds meer mensen binnen de club zich te irriteren aan de aanwezigheid van broertje Cock. Gaat alweer lekker daar. :yeah:
Reply
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het een slechte 'aankoop' is, wat ie ook mag verdienen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het een slechte 'aankoop' is, wat ie ook mag verdienen.

Ik vind het geen slechte aankoop, maar een risicovolle 'aankoop'. De kans bestaat namelijk dat hij geen minuut komt te spelen, maar er is ook een kans dat hij fit genoeg blijkt om wel te spelen en dan een meerwaarde kan zijn voor Ajax. Hij heeft de afgelopen 2 seizoenen toch 27 en 25 wedstrijden gespeeld en dat zijn er veel meer dan vandermeisje toen hij naar PSV kwam....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het een slechte 'aankoop' is, wat ie ook mag verdienen.

Ik vind het geen slechte aankoop, maar een risicovolle 'aankoop'. De kans bestaat namelijk dat hij geen minuut komt te spelen, maar er is ook een kans dat hij fit genoeg blijkt om wel te spelen en dan een meerwaarde kan zijn voor Ajax. Hij heeft de afgelopen 2 seizoenen toch 27 en 25 wedstrijden gespeeld en dat zijn er veel meer dan vandermeisje toen hij naar PSV kwam....

Spelen is nog altijd iets anders dan een meerwaarde zijn. Clubs als West Ham en Middlesborough zijn qua kwaliteit niet beter dan Ajax en daar liet Mido niets zien. Ik zie daarom ook helemaal geen kans dat hij een meerwaarde zal blijken. Zoals gezegd: zijn de jeugdspitsen van Ajax echt zo slecht? Lekker voor hun vertrouwen dat er nu mogelijk zo'n papzak komt.
Reply
Van Gelder: 'Ajax doet bod op Beerens'
Presentator Jack van Gelder meldde in het programma Studio Voetbal dat Ajax een bod zou hebben uitgebracht op Roy Beerens van Heerenveen. Eerder in het programma meldde Hugo Borst al dat Beerens ook de eerste kandidaat is bij FC Twente mocht Ruiz daar vertrekken. Dat laatste zal het Algemeen Dagblad morgen melden.


--
Ook schijnt Ajax naar de vraagprijs van Mertens geinformeerd te hebben. Waar haalt Ajax dat geld vandaan? Of weten ze al dat er nog wel eens een grote jongen kon vertrekken?
Reply
Ik vind die Mertens geen slechte speler. Speelde goed in Europa League en ook in de competitie is hij een van de betere spelers van Utrecht.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Peter Wrote:Van Gelder: 'Ajax doet bod op Beerens'
Presentator Jack van Gelder meldde in het programma Studio Voetbal dat Ajax een bod zou hebben uitgebracht op Roy Beerens van Heerenveen. Eerder in het programma meldde Hugo Borst al dat Beerens ook de eerste kandidaat is bij FC Twente mocht Ruiz daar vertrekken. Dat laatste zal het Algemeen Dagblad morgen melden.


--
Ook schijnt Ajax naar de vraagprijs van Mertens geinformeerd te hebben. Waar haalt Ajax dat geld vandaan? Of weten ze al dat er nog wel eens een grote jongen kon vertrekken?


Ik vroeg me dat ook al af, zal wel al een akkoord zijn over de verkoop van Luis of vd Wiel denk ik
The great old Ludwig von...
Reply
Ik denk dat Suarez weggaat en dat dit al bij sommigen bekend is.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mido hoeft geen salaris



Als Mido met zijn huidige werkgever Middlesbrough overeenstemming bereikt over de ontbinding van zijn contract, dan is hij bereid zonder salaris voor Ajax te komen voetballen. Dat legde commercieel directeur van Ajax Henry van der Aat zaterdag uit in Studio Ajax.

Martin Jol wil de Egyptische aanvaller gaan gebruiken als 'stormram'. Ajax wil hem alleen vastleggen als dat de club helemaal niks kost.
Mido wil zelf graag voor Ajax komen voetballen en is zelfs al medisch gekeurd.
The great old Ludwig von...
Reply
Wrom heeft ie dan nog niet getekend? Zn contract in Engeland was toch ontbonden? :-k
Reply
'Amrabat wilde nadenken over transfer naar Ajax'
Nordin Amrabat was deze transferperiode dichtbij een overgang naar Ajax. De aanvaller van PSV - die niet helemaal gelukkig is in Eindhoven - mocht echter niet vertrekken van technisch directeur Marcel Brands.

"Als de clubs eruit waren gekomen, had ik willen nadenken over Ajax", geeft Amrabat maandag aan in het ED. "Ik heb daar in de jeugd gespeeld, het is een topclub en mijn ouders wonen op twintig kilometer afstand. Maar ik mag niet weg van PSV."

Ondanks dat Ajax uitgesloten lijkt, denkt Amrabat aan een vertrek. "Ik ben 23 en moet zoveel mogelijk spelen. Ik kan ook zeggen, het is goed zo, ik ga op de bank zitten bij PSV en verdien lekker mijn geld, maar zo zit ik niet in elkaar."
The great old Ludwig von...
Reply
Amrabat hoort bij de eerst 14/15 van PSV, Aissati heeft die status bij Ajax niet. Logisch dus dat PSV niet wilde ruilen. Ruilen met Sulejmani lijkt me wel wat. In het gemoedelijke Eindhoven gaat die gast het uiteraard wel maken.
Reply
gittermaster Wrote:Mido hoeft geen salaris



Als Mido met zijn huidige werkgever Middlesbrough overeenstemming bereikt over de ontbinding van zijn contract, dan is hij bereid zonder salaris voor Ajax te komen voetballen. Dat legde commercieel directeur van Ajax Henry van der Aat zaterdag uit in Studio Ajax.

Martin Jol wil de Egyptische aanvaller gaan gebruiken als 'stormram'. Ajax wil hem alleen vastleggen als dat de club helemaal niks kost.
Mido wil zelf graag voor Ajax komen voetballen en is zelfs al medisch gekeurd.

Dit kan niet kloppen. Peter wist namelijk zeker dat hij samen met Ooijer meer dan een miljoen ging verdienen. Of verdient Ooijer misschien meer dan een miljoen? :-k
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:'Newcastle doet vernieuwd bod op Fer'
Gepubliceerd op 16-08-2010, 16:04 door Peter Kooijman.
Volgens de Engelse media zou Newcastle United geïnteresseerd zijn in de diensten van Feyenoorder Leroy Fer. De Premier League-club zou al een bod van vier miljoen Pond bij de Rotterdammers neer hebben gelegd. Dit bedrag is afgewezen door de Feyenoord-directie en de promovendus wil nu een hoger bod uitbrengen, schrijft de Daily Mail.

Feyenoord zou niet onwelwillend tegenover een vertrek van de reserve-aanvoerder staan. De club zit zoals bekend in de financiële problemen en een transfer zou niet slecht uitkomen.

Zou jammer zijn voor Feyenoord en ook meteen weer voor het voetbal in Nederland, maar ik denk dat Feyenoord moeilijk nee kan zeggen in de situatie waarin ze nu verkeren of niet?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Voor 6 a 7 miljoen euro laten ze hem zeker gaan ben ik bang. Het is niet anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ze moeten inderdaad bijna wel... Goed onderhandelen moeten ze in Engeland. 4 miljoen moet lukken...
The great old Ludwig von...
Reply
Tsja, laten we wel wezen. Voor 6-7 Miljoen kan Feijenoord twee nieuwe versterkingen halen en geld in het potje stoppen...
Zonde voor Fer, want die zien we wss niet meer terug... :|
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
denk dat feyenoord er beter aan doet om geen versterkingen te halen, maar uit de eigen jeugd en satteliet spelers te halen en alles gebruiken om schulden af te lossen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:denk dat feyenoord er beter aan doet om geen versterkingen te halen, maar uit de eigen jeugd en satteliet spelers te halen en alles gebruiken om schulden af te lossen
dat denk ik ook. een gedeelte van de opbrengst van fer gaat naar de talentpool (20%). het restant moet je in de schuld en in een evt begrotingstekort proppen en je moet aanvullen met eigen jeugd (ricky van haaren of jordy clasie). pas als de schuld weg is kun je verder gaan bouwen. dan maar een paar seizoenen 10de worden, het is niet anders.

en fer speelde dramatisch zondag, maar tegen utrecht was hij wel goed. maar goed, hij is nog niet weg.
Reply
Staat er een termijn op de afbetaling van die schuld dan? Alles wat je meer afbetaalt dan de jaarlijkse rente is meegenomen toch?
Waarom dan 100% van de inkomsten in de schuldafbetaling stoppen? Die kan toch ook over een langere periode gaandeweg afbetaald worden?
Zo kun je nog enkele jeugdige talenten vastleggen die uiteindelijk weer meer gaan opleveren etc etc.
Of denk ik nou te simplistisch?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
'Liverpool bracht gisteren bod uit op Toivonen'
17 augustus 2010

Volgens het Zweedse Aftonbladet zou Liverpool gisterenavond een bod hebben uitgebracht op Ola Toivonen van zo'n 13,5 miljoen euro. Dat zou het resultaat zijn geweest van gesprekken die al een paar dagen gaande zouden zijn. Toivonen zelf zou drie miljoen euro kunnen gaan verdienen, een verdrievoudiging van zijn huidige contract. De krant suggereert ook dat er snel een beslissing moet volgen, omdat Toivonen minder interessant zou zijn voor Liverpool indien hij donderdag in actie komt met PSV.

---
Undecided

Ik zeg heeeel gauw verkopen voor 13,5 miljoen. 2 leuke potjes, terwijl hij vorig jaar gewoon 2e keus was. Undecided
Mertens oppikken bij Utrecht voor een miljoentje of 5 max. en je wordt zeker niet zwakker.
Reply
Mertens of Toivonen? Dat zijn wel twee totaal verschillende spelers. Toivonen verkopen en Mertens halen en je hebt als PSV weer het aloude probleem sinds jaren: de diepe spits.
Ga dan shoppen voor een echte spits, pluk cheap ass Matavz weg bij Groningen ofzo.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ehm daar loopt nu ene Marcus Berg hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Staat er een termijn op de afbetaling van die schuld dan? Alles wat je meer afbetaalt dan de jaarlijkse rente is meegenomen toch?
Waarom dan 100% van de inkomsten in de schuldafbetaling stoppen? Die kan toch ook over een langere periode gaandeweg afbetaald worden?
Zo kun je nog enkele jeugdige talenten vastleggen die uiteindelijk weer meer gaan opleveren etc etc.
Of denk ik nou te simplistisch?

nee, maar die schuld staat kennelijk investeerders in de weg. die willen wel storten, maar dan moet het ten goede komen aan spelersmateriaal. en wellicht vinden ze het te riskant geld te storten terwijl er zoveel schuld is. een faillissement is natuurlijk nooit ondenkbaar.

dus ik vind dat ze zo snel mogelijk die schuld moeten aflossen, danwel tot reele proporties moeten terugbrengen.
Reply
Peter Wrote:'Liverpool bracht gisteren bod uit op Toivonen'
17 augustus 2010

Volgens het Zweedse Aftonbladet zou Liverpool gisterenavond een bod hebben uitgebracht op Ola Toivonen van zo'n 13,5 miljoen euro. Dat zou het resultaat zijn geweest van gesprekken die al een paar dagen gaande zouden zijn. Toivonen zelf zou drie miljoen euro kunnen gaan verdienen, een verdrievoudiging van zijn huidige contract. De krant suggereert ook dat er snel een beslissing moet volgen, omdat Toivonen minder interessant zou zijn voor Liverpool indien hij donderdag in actie komt met PSV.

---
Undecided

Ik zeg heeeel gauw verkopen voor 13,5 miljoen. 2 leuke potjes, terwijl hij vorig jaar gewoon 2e keus was. Undecided
Mertens oppikken bij Utrecht voor een miljoentje of 5 max. en je wordt zeker niet zwakker.

13,5 mio is idd een prachtbedrag voor hem. toch denk ik dat je hem hier wel iets te veel als een pipo neerzet. vorig seizeon was hij 2de keus, nu duidelijk niet. het is helemaal niet gek als een speler een jaar nodig heeft om te acclimatieren, al helemaal niet als hij in de zomer nog een landentoernooi heeft gespeeld. ik denk dat je er dit jaar alleen maar meer profijt van hebt.

maar 13,5 mio, dat is gevonden geld als je berg en koevermans en nijland nog hebt. binnenharken zou ik zeggen.
Reply
Giorgi Chanturia moet de eerste aanwinst van het ‘nieuwe’ Vitesse gaan worden. Het Georgische toptalent, zeventien jaar, speelt momenteel in de jeugdopleiding bij Barcelona en werd eerder genoemd bij Chelsea en Zenit Sint Petersburg. Deze clubs werden echter in de wachtkamer gezet en nu blijkt waarom. Vitesse gaat er met de aanvallende middenvelder vandoor. (Voetbal International )
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marshall Wrote:Mertens of Toivonen? Dat zijn wel twee totaal verschillende spelers. Toivonen verkopen en Mertens halen en je hebt als PSV weer het aloude probleem sinds jaren: de diepe spits.
Ga dan shoppen voor een echte spits, pluk cheap ass Matavz weg bij Groningen ofzo.

Ik zie niet in wat een middenvelder verkopen te maken heeft met een spits. We hebben dit jaar Berg op 9, Reis gaan ze rustig klaarstomen voor komend seizoen (en heeft voor mij al bewezen beter te zijn dan een Matavz) en dan hebben we Koevermans nog als pinchhitter.

@waf-> zo zeker is Toivonen nog niet van zn plek hoor, als Afellay terugkeert hebben we met Engelaar, Afellay, Hutchinson, Bakkal en Toivonen nu 5 spelers voor 3 posities. De beste 3 zullen spelen en vorig seizoen verloor Toivonen die strijd ook van Bakkal, nu is daar Hutchinson bijgekomen die een prima indruk maakt. Engelaar-Afellay-Hutchinson kan zomaar de eerste keus worden.
Tegen Heerenveen waren Afellay en Hutchinson er niet bij, dus speelde Toivonen. Tegen De Graafschap Bakkal blessé en Afellay die nog rustig wordt gebracht. Door die 5 goals blijft Toivonen nu wel ff staan natuurlijk, maar hij is alles behalve zeker van zn plek als hij een paar keer niet scoort.

Voordeel van Mertens tov Toivonen (behalve de miljoenenwinst in verschil verkoop- en aankoopprijs) vind ik dat Mertens ook nog wat op de zijkanten kan, Toivonen moet echt centraal staan.
Reply
Bocaloca Wrote:Ehm daar loopt nu ene Marcus Berg hoor

Precies... Ene... Worst case scenario: Marcus Berg wordt door ene Tim De Cler, Wuytens, Marcellis or who-ever tegen de grond getrapt. Gevolg: 3 maandjes revalidatie... Oh jee, Toivonen verkocht... Wat dan? Lens naar het centrum? Koevermans vaste spits? Nijland? Allemaal te licht als vast aanspeelpunt. Mertens komt het best tot zijn recht vanuit een aanvallende rol tussen beide linies en zulke spelers heeft PSV al zat.

Enne, Peter? Toivonen middenvelder?! :crazy: Als ik het goed heb speelt PSV nu met een kerstboom-systeem. Dat ie nu als een soort 10 achter Berg speelt maakt niet dat ie middenvelder is...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Ehm daar loopt nu ene Marcus Berg hoor

Precies... Ene... Worst case scenario: Marcus Berg wordt door ene Tim De Cler, Wuytens, Marcellis or who-ever tegen de grond getrapt. Gevolg: 3 maandjes revalidatie... Oh jee, Toivonen verkocht... Wat dan? Lens naar het centrum? Koevermans vaste spits? Nijland? Allemaal te licht als vast aanspeelpunt. Mertens komt het best tot zijn recht vanuit een aanvallende rol tussen beide linies en zulke spelers heeft PSV al zat.

Enne, Peter? Toivonen middenvelder?! :crazy: Dat ie nu als een soort 10 achter Berg speelt maakt niet dat ie middenvelder is...

Ga je nu zeggen dat PSV met 4 echte spitsen speelt dan? Of vind je Sneijder ook een aanvaller? Dzsudzak en Lens zijn echte buitenspelers, geen aanvallende middenvelders.

Als Berg blessé raakt hebben we Reis en Koevermans nog, ook Lens kan in de spits zoals je al zegt. Dan hebben we Amrabat en Afellay als mogelijkheden op rechts. Juist Toivonen is te licht bevonden als spits.

De selectie is nu prima in balans. Als aanvallende middenvelder Toivonen vertrekt moet er een andere aanvallende middenvelder komen. Mertens imo.
Reply


Forum Jump: