The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Wielaert (tijdelijk) naar Roda JC en Sarpong naar Real Zoziejedat. Dat ruimt mooi op bij Ajax. Als het nou ook nog wat knaken oplevert, maar dat zal wel niet bij 2 bankzitters....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote: 'Arsenal richt pijlen op Stekelenburg'
Gepubliceerd op 21-08-2010, 15:24 door Mart van Gemeren.
Arsenal wil Maarten Stekelenburg overnemen van Ajax. Trainer Arsène Wenger is niet tevreden over zijn huidige keeper, Manuel Almunia. Arsenal wilde eerder Mark Schwarzer en Shay Given verleiden tot een overstap. Fulham wil Schwarzer echter niet laten gaan, terwijl de salariseisen van Given te hoog zouden liggen

[Image: goahead01.JPG]

Ajax richt pijlen op doelman Graafland Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax worstelt al enige tijd met de financiën. Dat blijkt ook uit de invulling van de positie van de derde keeper na het wegvallen van Kenneth Vermeer (achillespeesblessure).

De werkloze Bram Castro bleek te duur, jeugdkeeper Marco Bizot nog niet goed genoeg, waarna de pijlen op de clubloze Roland Graafland (31) worden gericht. Deze week wordt gesproken met de Rotterdamse doelman, die meer voor de eer dan het salaris naar Amsterdam moet komen.

-
Lekker voor het vertrouwen van die Bizot dat ze zo'n kansloze Graafland gaan halen.
Reply
Gast; dat jochie is 19.. en dan bedoel ik ook echt 19 (hij ziet eruit alsof ie 16 is).
Die zal heus geen vertrouwensverlies krijgen nu er een derde doelman wordt aangetrokken, lijkt me niet zo'n vreemde zaak.
Hem in de goal in een volle arena tegen PSV om vervolgens te blunderen waardoor Ajax verliest; dat zal pas echt slecht voor zijn (zelf)vertrouwen zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Gast; dat jochie is 19.. en dan bedoel ik ook echt 19 (hij ziet eruit alsof ie 16 is).
Die zal heus geen vertrouwensverlies krijgen nu er een derde doelman wordt aangetrokken, lijkt me niet zo'n vreemde zaak.
Hem in de goal in een volle arena tegen PSV om vervolgens te blunderen waardoor Ajax verliest; dat zal pas echt slecht voor zijn (zelf)vertrouwen zijn...

Als iemand op zn 19e nog niet goed genoeg is om 3e keeper te zijn dan is er iets goed fout. Kun je hem net zo goed wegsturen, want dan ga je toch nooit meer 1e keeper worden.

Zo'n Graafland gaat evengoed geen punten voor je pakken. Laat dat jochie lekker als 3e keus meehobbelen, zal hem goed doen.
Reply
Bovendien zullen we alle Ajacieden die in de Arena tegen PSV blunderen van harte toejuichen....

(Tevens verwachten we van onze mol Andre dat hij minstens twee ballen in eigen doel schiet)
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Gast; dat jochie is 19.. en dan bedoel ik ook echt 19 (hij ziet eruit alsof ie 16 is).
Die zal heus geen vertrouwensverlies krijgen nu er een derde doelman wordt aangetrokken, lijkt me niet zo'n vreemde zaak.
Hem in de goal in een volle arena tegen PSV om vervolgens te blunderen waardoor Ajax verliest; dat zal pas echt slecht voor zijn (zelf)vertrouwen zijn...

Als iemand op zn 19e nog niet goed genoeg is om 3e keeper te zijn dan is er iets goed fout. Kun je hem net zo goed wegsturen, want dan ga je toch nooit meer 1e keeper worden.

Zo'n Graafland gaat evengoed geen punten voor je pakken. Laat dat jochie lekker als 3e keus meehobbelen, zal hem goed doen.

Filosofie van Ajax is altijd al geweest dat de derde doelman gewoon een ervaren ouwe bok moet zijn. Vind dat ook een prima filosofie.
Dat zo iemand nooit meer eerste keeper gaat worden is natuurlijk bullshit. Laat hem nog even 2 jaartjes rijpen.
Een keeper is wel een ietwat andere positie dan elke willekeurige andere speler in het veld. Keepers gaan ook in de regel een jaartje of wat langer mee, dus als je carriere wat later begint is dat helemaal niet vreemd.
Dat Graafland evengoed geen punten gaat pakken, is natuurlijk uit de lucht gegrepen en makkelijk stellen en niet te bewijzen. De kans dar hij uit zenuwen een blunder maakt lijkt me wel aannemelijk kleiner.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Dat zo iemand nooit meer eerste keeper gaat worden is natuurlijk bullshit. Laat hem nog even 2 jaartjes rijpen. .
Agree! Ga naar de topkeepers kijken. Merendeel speelt echt pas op op hun 22e/23e in de basis van een goede club. Als Ajax slim is verhuren ze hem aan een 1e divisie club of een club als (willekeurig) Willem II of de Graafschap. kan ie lekker rustig ervaring opdoen en volgend jaar bij een vertrek van Stekel kans maken op een reserverol (of de strijd voor basis zelfs aangaan)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Nee, het is niet Jeroen Verhoeven met een Mido-masker....

[Image: 08420126P23103.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
John van Burgerking? Heeft die een Garmin gekocht?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Volgens mij is hij alweer 40 hamburgers aan het bestellen. Echt een goeie versterking op de bank =D>
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Volgens mij is hij alweer 40 hamburgers aan het bestellen. Echt een goeie versterking op de bank =D>

Als Jeroen aan de ene kant van de bank zit, moet er toch een gewichtig iemand aan de andere kant zitten om de bank in evenwicht te houden. Ik zeg: goede versterking (lees:versteviging)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Gast; dat jochie is 19.. en dan bedoel ik ook echt 19 (hij ziet eruit alsof ie 16 is).
Die zal heus geen vertrouwensverlies krijgen nu er een derde doelman wordt aangetrokken, lijkt me niet zo'n vreemde zaak.
Hem in de goal in een volle arena tegen PSV om vervolgens te blunderen waardoor Ajax verliest; dat zal pas echt slecht voor zijn (zelf)vertrouwen zijn...

Als iemand op zn 19e nog niet goed genoeg is om 3e keeper te zijn dan is er iets goed fout. Kun je hem net zo goed wegsturen, want dan ga je toch nooit meer 1e keeper worden.

Zo'n Graafland gaat evengoed geen punten voor je pakken. Laat dat jochie lekker als 3e keus meehobbelen, zal hem goed doen.

Filosofie van Ajax is altijd al geweest dat de derde doelman gewoon een ervaren ouwe bok moet zijn. Vind dat ook een prima filosofie.
Dat zo iemand nooit meer eerste keeper gaat worden is natuurlijk bullshit. Laat hem nog even 2 jaartjes rijpen.
Een keeper is wel een ietwat andere positie dan elke willekeurige andere speler in het veld. Keepers gaan ook in de regel een jaartje of wat langer mee, dus als je carriere wat later begint is dat helemaal niet vreemd.
Dat Graafland evengoed geen punten gaat pakken, is natuurlijk uit de lucht gegrepen en makkelijk stellen en niet te bewijzen. De kans dar hij uit zenuwen een blunder maakt lijkt me wel aannemelijk kleiner.

Die ervaren derde doelman is Verhoeven toch? Na de winterstop is Vermeer terug. Als je iemand van 19 niet 3 maandjes als 3e keeper durft te pakken en daarom een keeper uit de 2e klasse amateurs gaat halen snap ik daar niets van. Die Bizot moet zich echt genaaid voelen.
Reply
Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers, maar nu iig eentje met een PSV-hart ipv. eentje die al vaak heeft geroepen dat ie niets meer van PSV moet hebben. En het levert nog 2 miljoen op ook.
Reply
Peter Wrote:Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers

Heb jij het WK niet gezien?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Er bestaat een kans dat Ajax nog een speler kwijt gaat raken voor het einde van de transfermarkt. Volgens Levante-EMV heeft Villareal interesse in Urby Emanuelson. De club uit Spanje is in gesprek met Juventus over de verkoop van Joan Capdevilla. Als dat door gaat dan ziet Villareal in de multifunctionele speler van Ajax een ideale opvolger.

De Oude Dame zou voor de 32-jarige Spanjaard zeven miljoen euro over hebben en Villareal wil daarna vijf miljoen euro aan de Amsterdammers overmaken voor de diensten van Emanuelson. De kans is groot dat Ajax wel mee wil werken aan een transfer, want het contract van de Nederlander loopt al over één jaar af.

Emanuelson werd in het seizoen 2004/2005 door Ronald Koeman naar het eerste elftal gehaald. Hij speelde vanaf dat moment 154 wedstrijden voor de topclub en maakte daarin zestien doelpunten.

Strik erom!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Er bestaat een kans dat Ajax nog een speler kwijt gaat raken voor het einde van de transfermarkt. Volgens Levante-EMV heeft Villareal interesse in Urby Emanuelson. De club uit Spanje is in gesprek met Juventus over de verkoop van Joan Capdevilla. Als dat door gaat dan ziet Villareal in de multifunctionele speler van Ajax een ideale opvolger.

De Oude Dame zou voor de 32-jarige Spanjaard zeven miljoen euro over hebben en Villareal wil daarna vijf miljoen euro aan de Amsterdammers overmaken voor de diensten van Emanuelson. De kans is groot dat Ajax wel mee wil werken aan een transfer, want het contract van de Nederlander loopt al over één jaar af.

Emanuelson werd in het seizoen 2004/2005 door Ronald Koeman naar het eerste elftal gehaald. Hij speelde vanaf dat moment 154 wedstrijden voor de topclub en maakte daarin zestien doelpunten.

Strik erom!

Dubbele! En een clever little bag a la Puma erom! Even vacuum trekken et voila!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers

Heb jij het WK niet gezien?

Deed Bouma mee dan?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Er bestaat een kans dat Ajax nog een speler kwijt gaat raken voor het einde van de transfermarkt. Volgens Levante-EMV heeft Villareal interesse in Urby Emanuelson. De club uit Spanje is in gesprek met Juventus over de verkoop van Joan Capdevilla. Als dat door gaat dan ziet Villareal in de multifunctionele speler van Ajax een ideale opvolger.

De Oude Dame zou voor de 32-jarige Spanjaard zeven miljoen euro over hebben en Villareal wil daarna vijf miljoen euro aan de Amsterdammers overmaken voor de diensten van Emanuelson. De kans is groot dat Ajax wel mee wil werken aan een transfer, want het contract van de Nederlander loopt al over één jaar af.

Emanuelson werd in het seizoen 2004/2005 door Ronald Koeman naar het eerste elftal gehaald. Hij speelde vanaf dat moment 154 wedstrijden voor de topclub en maakte daarin zestien doelpunten.

Strik erom!

Oneens. Ik weet dat ik 1 vd weinige ben, maar vind Urby een fijne speler om erbij te hebben. Geen uitblinker op een specifieke positie, maar zo allround. Hij kan op bijna elke plek spelen. Ook een goeie teamspeler schat ik zo in. En los daarvan; Een ras-ajacied!
The great old Ludwig von...
Reply
eens, alhoewel 5 miljoen voor een 1 jaar contract van een speler die geen uitblinker is wel heel veel geld. Toch zou ik liever hebben dat z'n contract gewoon verlengd wordt.
Reply
Als Urby naar het buitenland gaat dan moet ie dat voor het geld doen en niet voor de speelminuten. Die gast kan structueel gewoon niet mee in een zwaardere competitie.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers

Heb jij het WK niet gezien?

Salcido is al 2 seizoen niet meer gemotiveerd en daardoor veel te laks in het PSV-shirt. Dat komt nooit meer goed. Gaat zijn potentiele niveau (wat hij in het begin in Eindhoven ook haalde) nooit meer halen in Eindhoven. De tijd is gewoon rijp om te gaan.
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers

Heb jij het WK niet gezien?

Salcido is al 2 seizoen niet meer gemotiveerd en daardoor veel te laks in het PSV-shirt. Dat komt nooit meer goed. Gaat zijn potentiele niveau (wat hij in het begin in Eindhoven ook haalde) nooit meer halen in Eindhoven. De tijd is gewoon rijp om te gaan.

jij lult echt alle kanten op. wat is het nou, een matige verdediger of iemand die alleen te laks is in een psvee shirt?
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Salcido -> Fulham
Bouma -> PSV

=D> Beiden matige verdedigers

Heb jij het WK niet gezien?

Salcido is al 2 seizoen niet meer gemotiveerd en daardoor veel te laks in het PSV-shirt. Dat komt nooit meer goed. Gaat zijn potentiele niveau (wat hij in het begin in Eindhoven ook haalde) nooit meer halen in Eindhoven. De tijd is gewoon rijp om te gaan.

jij lult echt alle kanten op. wat is het nou, een matige verdediger of iemand die alleen te laks is in een psvee shirt?

Zolang hij bij PSV blijft een matige speler. Hem inruilen voor Bouma is geen verzwakking voor PSV en daar kijk ik naar. Dat Salcido het prima gaat doen in Engeland geloof ik wel, maar daar koopt PSV niets meer voor. Een ongemotiveerde hork is het nu. Weg ermee en laat Bouma maar komen. Die wil tenminste dolgraag voor PSV spelen.
Reply
Hoe fit is die Bouma nog na die zware beenbreuk? Zet er toch een beetje vraagtekens bij.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hoe fit is die Bouma nog na die zware beenbreuk? Zet er toch een beetje vraagtekens bij.....

Volgens mij heb je met spierblessures veel meer kans op terugkeer en blijvende schade dan bij een botbreuk.

ADO heeft trouwens na die Bulykin nog ff een Sloveen binnen gehaald die het afgelopen WK 3 duels heeft gespeeld. Niet gek voor zo'n klein cluppie!
Reply
Peter Wrote:Volgens mij heb je met spierblessures veel meer kans op terugkeer en blijvende schade dan bij een botbreuk.

Moet je even tegen Eduardo, Luc Nilis, Danny Hesp of Marcel Peeper vertellen.....die kunnen dat vast beamen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe fit is die Bouma nog na die zware beenbreuk? Zet er toch een beetje vraagtekens bij.....

Volgens mij heb je met spierblessures veel meer kans op terugkeer en blijvende schade dan bij een botbreuk.

ADO heeft trouwens na die Bulykin nog ff een Sloveen binnen gehaald die het afgelopen WK 3 duels heeft gespeeld. Niet gek voor zo'n klein cluppie!

Dus je hebt met een spierblessure MEER kans op terugkeer EN op blijvende schade? Daarmee bedoel je dat die spelers WEL terugkeren maar MINDER goed gaan spelen dan voor de blessure?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe fit is die Bouma nog na die zware beenbreuk? Zet er toch een beetje vraagtekens bij.....

Volgens mij heb je met spierblessures veel meer kans op terugkeer en blijvende schade dan bij een botbreuk.

ADO heeft trouwens na die Bulykin nog ff een Sloveen binnen gehaald die het afgelopen WK 3 duels heeft gespeeld. Niet gek voor zo'n klein cluppie!

Dus je hebt met een spierblessure MEER kans op terugkeer EN op blijvende schade? Daarmee bedoel je dat die spelers WEL terugkeren maar MINDER goed gaan spelen dan voor de blessure?

Inderdaad.
Reply
Zou goed voor hem zijn,d enk ik

Quote:Klaas-Jan Huntelaar zich wél opmaken voor een transfer naar de Premier League. Daily Mirror meldt dat AC Milan en Tottenham Hotspur in vergaande onderhandeling zijn over een transfer van de spits. Huntelaar speelt komend seizoen op huurbasis voor The Spurs, die de 36-voudig international volgend jaar voor circa veertien miljoen euro kunnen overnemen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Daar hebben ze ook al veel te veel spitsen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: