The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote: Mourinho: 'Van der Vaart en Drenthe mogen vertrekken'
Gepubliceerd op 28-08-2010, 12:55 door Mart van Gemeren.
Rafael van der Vaart en Royston Drenthe mogen samen met Mahamadou Diarra uitkijken naar een nieuwe club. Trainer Jose Mourinho heeft dit laten weten aan de drie spelers. 'Ik kan niet begrijpen dat een voetballer hier blijft voor de stad, het eten of het weer. Wie slim is, begrijpt mij wel,' sprak de flamboyante Portugees.

Daarnaast zijn AC Milan en Schalke 04 het eens over de verkoop van Huntelaar. Het zou echt goed zijn voor het NL-elftal als Huntelaar weer ergens eerste spits is, en Van der Vaart ook weer elke week speelt. Wie weet wordt Drenthe ook weer de oude', want een linksback kan Nederland ook wel gebruiken. Uitlenen aan Ajax mag ook Smile
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Als Jordania ballen heeft en zich wat geloofwaardig wil maken, moet hij nu toeslaan en alle drie direct kopen. Icon_twisted
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ajax wil hadouir? :S #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dies beter dan wat er nu op de Ajax-bank zit en dus een prima breedte-versterking. Hamdoui is normaal 10 potjes per seizoen blessé, als dat nu weer gebeurd moet Sulejmani in de spits gaan ballen en heb je echt geen aanvallers meer op de bank. Dan ist lekker als je Haouir nog kunt laten ballen ipv. Suk ofzo.
Reply
En de bank van PSV, was die nou wel of niet goed?
Met jou weet je het niet. Het ene uur is het links, het andere rechts
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Het ene uur is het links, het andere rechts

Maar nooit recht door zee!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Het ene uur is het links, het andere rechts

Maar nooit recht door zee!


Idd, NOOIT! :cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Het ene uur is het links, het andere rechts

Maar nooit recht door zee!

Hoe zou het toch met Rita zijn?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"grappig dat je t vraagt,w ant zij zei laatst iets over jou, wat ook alweer" "iets in de trant van...." Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Het ene uur is het links, het andere rechts

Maar nooit recht door zee!

Hoe zou het toch met Rita zijn?

ik las een quote in het ad: de volgende verkiezingen staan we er weer.

Undecided Undecided
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Het ene uur is het links, het andere rechts

Maar nooit recht door zee!

Hoe zou het toch met Rita zijn?

ik las een quote in het ad: de volgende verkiezingen staan we er weer.

Undecided Undecided

Ja, ik las ook een reportage dat ze vanuit de gemeentelijke afdelingen (ze heeft een stuk of 65 gemeenteraadsleden, waarvan 2 alhier) een meer en beter georganiseerde 'beweging' wil opzetten/doorstarten en dat ze inderdaad de volgende keer gewoon weer mee wil doen. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bocaloca Wrote:En de bank van PSV, was die nou wel of niet goed?
Met jou weet je het niet. Het ene uur is het links, het andere rechts

Bouma, Bakkal, Hutchinson, Koevermans, Reis, Amrabat. Prima bankje, nooit anders beweerd. Maar 4 middenvelders niet op volle oorlogssterkte is ook voor PSV niet op te vangen. PSV is daar wel de enige in. Iedere andere eredivisieclub komt bij 1 of 2 niet geheel fitte spelers al in de problemen.
Reply
Peter Wrote:Iedere andere eredivisieclub komt bij 1 of 2 niet geheel fitte spelers al in de problemen.

Nee, hoor. Als Vayrynen, Grindheim of Elm geblesserd/ziek/zwak/misselijk zijn, dan hebben we nog Djuricic, Roorda, Svec en Haglund.
Zelfs met 4 afwezige middenvelders kan Heerenveen nog een eredivisiewaardig middenveld op de been brengen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Ajax wil zich voor woensdag nog graag met Anouar Hadouir versterken. De leiding van de Amsterdamse club heeft Roda JC op de hoogte gesteld van de belangstelling. Ajax weet inmiddels onder welke voorwaarden de Limburgers de 27-jarige speler willen laten vertrekken. Het contract van Hadouir loopt aan het einde van dit seizoen af.

Trainer Martin Jol wil na Mounir El Hamdaoui en Mido graag nog een aanvaller aan zijn selectie toevoegen. Hij nam afgelopen zomer afscheid van Marko Pantelic, Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglü. Ajax informeerde eerder bij NAC naar Leonardo. Beide clubs kwamen niet tot een akkoord.

De transfermarkt sluit dinsdag om 24.00 uur. Ajax hoopt daarvoor ook nog een tijdelijke verganger voor de geblesseerde doelman Kenneth Vermeer te presenteren. De Rotterdammer Ronald Graafland is nog steeds een belangrijke kandidaat.

Waarom? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Volgens mij is dit kopen om het kopen.
Gun dan Jozefszoon gewoon die selectieplek.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Hij komt niet.

Ajax ziet toch af van Roda-speler Hadouir

AMSTERDAM - Ajax ziet af van de komst van Anouar Hadouir. De leiding van de Amsterdamse club heeft dat maandagavond aan Roda JC laten weten. De Limburgse club wilde juist meewerken aan een overgang van de aanvaller die na dit seizoen transfervrij is.

Ajax heeft niet gezegd waarom het van Hadouir afziet. De koploper van de eredivisie stelde Roda JC eerder van de belangstelling voor de 27-jarige speler op de hoogte. Het is onduidelijk of trainer Martin Jol na Mounir El Hamdaoui en Mido nog een andere aanvaller aan zijn selectie wil toevoegen.

Mogelijk is de oefenmeester op andere gedachten gebracht nu Miralem Sulejmani de club niet op huurbasis verlaat. Ajax nam afgelopen zomer afscheid van Marko Pantelic, Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglü.

De formatie informeerde eerder bij NAC naar Leonardo. Beide clubs kwamen niet tot een akkoord. De transfermarkt sluit dinsdag om 24.00 uur.

Ajax hoopt daarvoor ook nog een tijdelijke verganger voor de geblesseerde doelman Kenneth Vermeer te presenteren. De Rotterdammer Ronald Graafland is nog steeds een belangrijke kandidaat.

© ANP
Reply
Quote:AMSTERDAM - Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het definitief. Schalke-coach Felix Magath heeft bevestigd dat Klaas-Jan Huntelaar zijn loopbaan voortzet bij de Duitse club.

Naar verluidt betaalt Schalke 14 miljoen euro aan AC Milan. De toekomst van de 27-jarige Huntelaar zag er somber uit, nadat de Italiaanse formatie Zlatan Ibrahimovic van Barcelona kocht.

Zijn eerste goede keuze nadat hij bij Ajax is weggegaan! Hopen dat ie elke week speelt. Huntelaar, Raul, Farfan....best leuke voorhoede.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Inderdaad een goede keuze van The Hunt. Eindelijk een club waar hij toch heel wat meer kans op speelminuten krijgt. Tuurlijk is het voor je ego goed om te blijven knokken voor een basisplaats bij de grootste clubs van Europa maar soms moet je accepteren dat je eerst een stapje 'terug' moet doen voor je twee stappen vooruit kan. Of misschien is het stapje teurg wel gewoon het hoogste niveau voor hem....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Ajax poogt Ryan Babel over te nemen van Liverpool. De Amsterdammers zijn momenteel in gesprek met de Engelse club. Dat weet Metro te melden. Mocht de international komen dan zal Miralem Sulejmani verhuurd kunnen worden aan Vitesse.

Martin Jol wil Babel in eerste instantie huren. Het zou eveneens verklaren waarom de komst van Anouar Hadaouir niet door ging gisteren. Babel komt bij Liverpool nauwelijks aan spelen toe. In Amsterdam is die kans vele malen groter.

Zou een zeer mooie versterking zijn voor de aanval! Ik moet eerlijk zeggen dat ik liever Sulejmani zie blijven dan Babel zie komen, maar aangezien Sulejmani zelf weg wil kan er beter een speler komen die wel bij Ajax wil spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote: Zoon van 'Face' (The A-team) test bij Lierse SK

31/08/2010 12:17

Bij Lierse SK is sinds vorige week de 21-jarige Amerikaan Roland Benedict op proef. Zover niets bijzonders. Roland blijkt echter de zoon te zijn van acteur Dirk Benedict, beter bekend als Face van The A-Team, de populaire televisie-serie uit de jaren tachtig.

Vader Dirk speelde in de serie rokkenjager Face die het samen met een team van gewezen Vietnam-veteranen opnam voor mensen met problemen die ze zelf niet konden oplossen. Op de huid gezeten door de Amerikaanse overheid - vanwege een misdaad die ze niet hadden begaan - hielpen naast Face de enorm sterke BA Baracus, de licht krankzinnige Murdoch en de gewiekste Hannibal medeburgers uit de nood.

'Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika', vertelt de-zoon-van aan Lierse TV. 'In Amerika wordt hij veel minder herkend. Mijn vader is gek. Hij mist geen wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lierse zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien.'

Roland Benedict zag eerder een testperiode bij Manchester City op niets uitlopen en speelde twee jaar geleden in de beloftenploeg van Gillingham FC. Het is nog niet bekend of het plan, dat de nazaat van de televisiester heeft om een profcontract te tekenen, samenvalt met de wensen van Lierse SK. Zoals de leider van The A-team altijd in de serie zei: 'I love it when a plan comes together.'
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Demouge naar FC Utrecht.

Persoonlijk vind ik dit een treurige aankoop. Betekent wel de degradatie van Willem II.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Demouge naar FC Utrecht.

Persoonlijk vind ik dit een treurige aankoop. Betekent wel de degradatie van Willem II.


Hahaha, miskoop van de eeuw... Met collega's grappen we vaak over 'm omdat ie bij NEC al dramatisch speelde. Demouge scoort alleen als hij per ongeluk tegen de bal aanloopt, als anderen tegen hem aanschoppen. Dus hopelijk kan Dries flink wat ballen tegen zijn hoofd aanschoppen. Dommer zal ie er niet van worden :yeah:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Haggie Wrote:Demouge naar FC Utrecht.

Persoonlijk vind ik dit een treurige aankoop. Betekent wel de degradatie van Willem II.


Hahaha, miskoop van de eeuw... Met collega's grappen we vaak over 'm omdat ie bij NEC al dramatisch speelde. Demouge scoort alleen als hij per ongeluk tegen de bal aanloopt, als anderen tegen hem aanschoppen. Dus hopelijk kan Dries flink wat ballen tegen zijn hoofd aanschoppen. Dommer zal ie er niet van worden :yeah:

Lijkt me niet dat ie basis krijgt toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ie vaak genoeg tegen de bal aanloopt wordt ie topscorer dus ik denk het wel Wink :yeah:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Iedere andere eredivisieclub komt bij 1 of 2 niet geheel fitte spelers al in de problemen.

Nee, hoor. Als Vayrynen, Grindheim of Elm geblesserd/ziek/zwak/misselijk zijn, dan hebben we nog Djuricic, Roorda, Svec en Haglund.
Zelfs met 4 afwezige middenvelders kan Heerenveen nog een eredivisiewaardig middenveld op de been brengen.

Met elk middenveld dat je uit die 7 samenstelt kun je gelijkspelen bij ADO, dus dat telt niet. :8:
Reply
huntelaar naar schalke

ajax haalt tainio

vd vaart in tottenham voor gesprekken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zoals gezegd een goede keuze van Huntelaar, net als de keuze van Drenthe. Beiden naar een club waar ze lekker elke week kunnen ballen. Leuk om die Narazite aan het werk te kunnen zien in Nederland, ben benieuwd wat hij kan. Van der Vaart mag wel opschieten met zijn transfer, want dat ie weg moet is zo klaar als een klontje.

Of ik blij ben met Tainio weet ik niet. Vond het voorheen wel een leuke voetballer, maar heb de laatste tijd weinig meer van hem gezien of gehoord. Hij heeft in ieder geval ervaring en is volgens mij wel een versterking van de bank (maar dat kan snel).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Type Gabri en dat kunnen we wel gebruiken. Bank naar mijn idee nu sterk genoeg. Huldiging voor Pasen moet kunnen dunkt me, is de druk er mooi af richting de CL finale.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Volgens mij is (was?) Tainio offensiever dan Gabri.

Gelukkig heeft Van der Vaart ook een goede keuze gemaakt:
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart gaat toch weg bij Real Madrid. Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt heeft de middenvelder overeenstemming bereikt met Tottenham Hotspur. De Engelse club uit de Premier League telt elf miljoen euro neer voor de transfer. In een eerste reactie laat Van der Vaart weten dat hij "blij en opgelucht" is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
En volgens mij heeft Ajax in de jeugd toch heus wel een speler die net zo goed is als zo'n Tainio? :razz: Mag zomaar gratis weg bij Sunderland (een ploeg met toch mindere spelers dan Ajax), wat moet Ajax er dan mee? Je hebt Lindgren toch al? En tegen Vitesse stond er nog een leuk talentje in de basis.
Reply


Forum Jump: