The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Reis is niet ontslagen. Mijn god wat is PSV wanhopig omdat hij nu eenmaal wel kan ballen. Komt nooit meer goed met die jongen.
Reply
Quote:Ron Vlaar twijfelt momenteel erg over zijn toekomst bij Feyenoord. De centrale verdediger van de Rotterdammers zegt dat in een interview met Voetbal International. "Mijn goede jaren horen er nu normaal gesproken aan te komen," aldus Vlaar.

De verdediger, die zondag vlak voor rust geblesseerd uitviel in de Klassieker tegen Ajax (2-0 verlies), zegt in het weekblad sterk te twijfelen over zijn toekomst bij Feyenoord. Het is bekend dat de Rotterdammers de komende jaren niet om de bovenste plaatsen mee zullen strijden.

Of Vlaar de club trouw wil blijven en wachten tot Feyenoord weer terugkeert aan de top, is nog maar de vraag. "Ik moet de komende tijd goed nadenken over mijn toekomst," aldus Vlaar.

Dit verbaast me niet. Zat er gister nog aan te denken dat het spelen bij Feyenoord zijn ontwikkeling gewoon in de weg staat. Erg jammer voor Feyenoord als hij weg gaat, maar wellicht kunnen ze er nog een leuk geldbedrag voor vragen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, maar dan zal de vraagprijs wat extra omhoog worden geschroefd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:Reis is niet ontslagen. Mijn god wat is PSV wanhopig omdat hij nu eenmaal wel kan ballen. Komt nooit meer goed met die jongen.

het is toch wel een lastig vraagstuk hoor. je doet het toch nooit goed. psvee moet ook een beetje opletten nu afellay gratis de deur uitloopt.

zegt mij wel genoeg over afellay. wat een ondankbare hond.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Ron Vlaar twijfelt momenteel erg over zijn toekomst bij Feyenoord. De centrale verdediger van de Rotterdammers zegt dat in een interview met Voetbal International. "Mijn goede jaren horen er nu normaal gesproken aan te komen," aldus Vlaar.

De verdediger, die zondag vlak voor rust geblesseerd uitviel in de Klassieker tegen Ajax (2-0 verlies), zegt in het weekblad sterk te twijfelen over zijn toekomst bij Feyenoord. Het is bekend dat de Rotterdammers de komende jaren niet om de bovenste plaatsen mee zullen strijden.

Of Vlaar de club trouw wil blijven en wachten tot Feyenoord weer terugkeert aan de top, is nog maar de vraag. "Ik moet de komende tijd goed nadenken over mijn toekomst," aldus Vlaar.

Dit verbaast me niet. Zat er gister nog aan te denken dat het spelen bij Feyenoord zijn ontwikkeling gewoon in de weg staat. Erg jammer voor Feyenoord als hij weg gaat, maar wellicht kunnen ze er nog een leuk geldbedrag voor vragen. Ik zie hem graag naar Ajax gaan, maar dan zal de vraagprijs wat extra omhoog worden geschroefd.

hoezeer hij ook gelijk heeft, ik heb er gewoon schijt aan dat hij dit in de openbaarheid gooit. feyenoord heeft hem godver wel door dik en dun gesteund toen hij geblesseerd was. keurig netjes zijn salaris doorbetaald. net zoals bij de guzman. en toch praten ze alleen uit eigenbelang en interesseert het belang van feyenoord ze geen meter. poep aan.

verder blijft het een koning. hoewel hij gisteren matig speelde is zijn onverzettelijke speelwijze hartverwarmend.
Reply
Oké, ik ben het met je eens dat hij dat eigenlijk niet zo naar buiten moet brengen. Maar omdat Fey hem altijd gesteund heeft mag natuurlijk geen reden zijn om nooit meer weg te gaan. Het zou wat anders zijn als hij anderhalf jaar geblesseerd was en dat hij in juli snel vertrekken zou. Hij geeft het nu wel op tijd aan (wellicht iets te vroeg of hij wil in de winterstop al weg).
En ik heb ook altijd gezegd dat Vlaar de nieuwe man in het centrum van het ned.elftal zou worden, maar ik begin toch langzaam te twijfelen. Hij is mij net iets te vaak geblesseerd en meestal op cruciale momenten. Ik weet niet of hij wel echt bestand is tegen grote druk.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Oké, ik ben het met je eens dat hij dat eigenlijk niet zo naar buiten moet brengen. Maar omdat Fey hem altijd gesteund heeft mag natuurlijk geen reden zijn om nooit meer weg te gaan.

dat zeg ik ook niet. hij heeft gewoon gelijk, maar hij schaadt het belang van feyenoord om dit in de openbaarheid te gooien. hij kan het ook intern vroeg aangeven.
Reply
Dat zei ik toch ook in mijn eerste zin. Hij had dat niet zo naar buiten moeten brengen. Maar jij begon met dat fey hem altijd door dik en dun gesteund had en keurig netjes zijn salaris betaald had en nu interesseert het belang van fey hem niet. Nee, dat zijn er inderdaad maar heeeel weinig die in dit soort situaties (voetbal of gewoon in de maatschappij) niet voor zich zelf kiezen.
Maar natuurlijk is het voor fey kloten, mede gezien dat ze voor het geld wat ze beuren niet iets weer kunnen kopen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Reis is niet ontslagen. Mijn god wat is PSV wanhopig omdat hij nu eenmaal wel kan ballen. Komt nooit meer goed met die jongen.

het is toch wel een lastig vraagstuk hoor. je doet het toch nooit goed. psvee moet ook een beetje opletten nu afellay gratis de deur uitloopt.

zegt mij wel genoeg over afellay. wat een ondankbare hond.

Clubliefde zie je nog maar zelden. Ikke, ikke, ikke. Das de huidige maatschappij nu eenmaal.

Reis roept trouwens in de krant dat t zo fijn is dat zn vrouw en kindje over 2 weken naar NL komen maar versiert ondertussen de ene na de andere chick op stratum. Undecided
Reply
Is dat nieuw? Dat 1 april ook nog een keer in september valt?

Quote:Manchester United heeft interesse in bankzitter Heerenveen

Manchester United heeft het oog laten vallen op SC Heerenveen-speler Tarik Elyounoussi. Dat meldt de website van fansfc. Volgens die site heeft de Noorse oud-voetballer Ole Gunnar Solskjær interesse in de aanvaller, die in Heerenveen vooralsnog niet kan rekenen op een basisplaats en het vertrouwen van trainer Ron Jans.

Solskjær, die in zijn loopbaan uitkwam voor The Red Devils, is trainer van de beloften van de club van Alex Ferguson. De oud-spits kwam bij Elyounoussi via een andere voormalig prof, Henning Berg. Hij adviseerde Solskjær om Elyounoussi te halen, toen hij hem zag spelen bij Lillestrøm SK, toen Heerenveen de Noor verhuurde aan zijn oude club.

Volgens de website wil Manchester United de 22-jarige speler in januari naar Engeland halen, om hem in het tweede elftal te plaatsen. Elyounoussi kwam dit seizoen twee keer uit voor Heerenveen.
Bron: fansfc.com
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dit dan:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20101008/portadas_54020471716.html">http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/ ... 71716.html</a><!-- m -->

Ik zie het al voor me, een voorhoede met Villa, Messi en Van Wolfswinkel. =D>
Reply
Wolfje komt zelfs voor de NL-top nog te kort.
Reply
Stekelenburg tekent geen nieuw contract bij Ajax
Uitgegeven: 12 oktober 2010 11:40
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 11:51

AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg zal geen nieuw contract tekenen bij Ajax. De verbintenis van de 28-jarige doelman bij de Amsterdamse club loopt nog tot 2012.

© ProShotsOnderhandelingspogingen van Ajax-zijde om het contract open te breken verwacht de doelman niet, zo zegt hij in het magazine NUsport. "Nee dat zal niet gebeuren."

Aldus lijkt een vertrek na dit seizoen onvermijdelijk. "Als je mijn contract bekijkt dan loopt dat na dit seizoen nog maar een jaar door," helpt de Ajax-doelman op weg.

"Ajax wil iets aan me verdienen en dat gun ik ze ook. Financieel zou het voor hen het beste zijn als ze me deze zomer verkopen. Al bepaal ik wel zelf waar ik heen ga. Ik wil naar een topcompetitie en dan niet naar een degradatiekandidaat. Anders blijf ik liever nog een jaar bij Ajax. Ik zit niet op hete kolen."


United

Het voedt een hardnekkig gerucht in Amsterdam: Stekelenburg zal na dit seizoen naar Manchester United gaan. Ajax-trainer Martin Jol bevestigde vorige week in NUsport de interesse van de Engelse topclub. "Dat is een categorie waar iedereen zou willen spelen," blijft Stekelenburg op de vlakte. "Als Jol zegt dat hij van de interesse op de hoogte is, neem ik dat voor kennisgeving aan. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben nog niets gehoord."

Avontuur
Eén ding is zeker: Stekelenburg zal het huidige seizoen bij Ajax afmaken. "In de winterstop zal ik zeker niet weggaan. Kenneth (Vermeer) is voorlopig nog niet fit en ik stap zelf ook liever niet halverwege over." "Ik ben dit seizoen met Ajax begonnen aan de titelrace en het Champions League-avontuur en daar wil ik tot het einde bij betrokken blijven. Ik geloof in deze groep. Ajax heeft niet ineens 'een modaal elftal' omdat we een keer verliezen van FC Utrecht. We kunnen mooie dingen bereiken."
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.
Reply
Vd Sar gaat volgend jaar nog 1 jaar door, in de tussentijd geeft ManU de Stekel 5 miljoen euro tekengeld in het handje en komt ie na volgend seizoen transfervrij over om Vd Sar op te volgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Vd Sar gaat volgend jaar nog 1 jaar door, in de tussentijd geeft ManU de Stekel 5 miljoen euro tekengeld in het handje en komt ie na volgend seizoen transfervrij over om Vd Sar op te volgen.

vd sar gaat misschien 1 jaar door, maar dan wel als reserve keeper.

gewoon een goeie opstelling van stekelvarken, ik wou dat de feyenoordspelers dat zo deden. wij hebben gewoon de guzman die bij ons opgeleid wordt en 9 jaar geblesseerd is en vervolgens lekker niet bijtekent.
Reply
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.


Jij vindt dat.
Ik vind dat dus niet en dat heeft niets met nalullen te maken, maar dat heeft te maken nadat ik de hele wedstrijd tegen Real heb gezien.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.


Jij vindt dat.
Ik vind dat dus niet en dat heeft niets met nalullen te maken, maar dat heeft te maken nadat ik de hele wedstrijd tegen Real heb gezien.

tsja, real, als je de lat zo legt dan zijn verdraaid veel teams modaal. en de meeste teams in nederland ondermodaal, maar dat terzijde.
Reply
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.

Die vind ik inderdaad ook bovenmodaal, maar het valt me wel op dat de andere spelers voorin minder lijken te presteren nu Hamdaoui in de spits staat in plaats van Pantelic. Voor het team Ajax weet ik dus niet of Hamdoui zo'n verbetering is tov Pantelic.

Verder doodzonde dat Hamdoui geen linkerbeen heeft en zo vaak blesse is, anders had hij de absolute top kunnen halen.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.

Die vind ik inderdaad ook bovenmodaal, maar het valt me wel op dat de andere spelers voorin minder lijken te presteren nu Hamdaoui in de spits staat in plaats van Pantelic. Voor het team Ajax weet ik dus niet of Hamdoui zo'n verbetering is tov Pantelic.

Verder doodzonde dat Hamdoui geen linkerbeen heeft en zo vaak blesse is, anders had hij de absolute top kunnen halen.

de jong lijkt veel minder te renderen idd. misschien moet dat allemaal nog op z'n plaats vallen.

nog een nadeel van hamui: het is een marokkaan. dat lijkt ook niet echt een voordeel, ik heb nog geen enkele marokkaan gezien die de echte top haalt.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.

Die vind ik inderdaad ook bovenmodaal, maar het valt me wel op dat de andere spelers voorin minder lijken te presteren nu Hamdaoui in de spits staat in plaats van Pantelic. Voor het team Ajax weet ik dus niet of Hamdoui zo'n verbetering is tov Pantelic.

Verder doodzonde dat Hamdoui geen linkerbeen heeft en zo vaak blesse is, anders had hij de absolute top kunnen halen.

de jong lijkt veel minder te renderen idd. misschien moet dat allemaal nog op z'n plaats vallen.

nog een nadeel van hamui: het is een marokkaan. dat lijkt ook niet echt een voordeel, ik heb nog geen enkele marokkaan gezien die de echte top haalt.

Hij rijdt iig wel net als de meeste Marokkanen in een mooie Mercedes. :p

'Auto El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in Ajax-selectie'
Donderdag, 14 oktober 2010 om 11:57
Mounir El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in de kleedkamer van Ajax. De aanvaller eiste bij de contractonderhandelingen dat hij de duurste Mercedes op de markt zou krijgen, terwijl zijn spelers het met mindere auto’s van het merk moeten doen. Volgens Voetbal International leidt dit tot gemor binnen de selectie.

El Hamdaoui werd deze zomer na moeizame onderhandelingen binnengehaald als opvolger van Marko Pantelic. Nadat de aanvaller al medisch gekeurd was duurden de onderhandelingen nog bijna een week, omdat El Hamdaoui met allerlei nieuwe eisen op tafel kwam. Zo vroeg hij volgens VI onder meer om de duurste Mercedes.

Ajax ging akkoord met de eis van El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer, omdat ze de spits niet meer wilden laten lopen. De bolide van de Marokkaans international zorgt echter voor scheve gezichten in de kleedkamer, daar de overige spelers van Ajax in mindere auto’s rijden van sponsor Mercedes. El Hamdaoui tekende deze zomer voor vier jaar in Amsterdam.
Reply
"Mounir, we begrijpen het, je bent marokkaan en je wilt een Mercedes die écht bij je past. Geen probleem!"

[Image: DSCF0019.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mateja Kezman vinden we vanaf de winter terug in Italië. De Servische spits is in ongenade geraakt bij Paris Saint-Germain, waar hij niet goed omgaat met zijn reserverol. Contractueel zouden de wegen in de zomer al scheiden, dus zal PSG niet moeilijk doen over een vervroegd vertrek naar Bresca. Kezman speelde nog nooit in de Serie A, maar wel in Servië, Nederland, Engeland, Spanje, Turkije en Rusland. (Le Parisien)

--
Als ik Twente was zou ik eens bij hem informeren voordat ze Bruggink pakken!
Reply
Peter Wrote:voordat ze Bruggink pakken!

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:Ajax heeft wel degelijk een modaal, abakawalka team, met een goede spits en een zeer goede Suarez.

nou, ik vind het elftal niet modaal. dat het een keer niet lukt na een cl midweek moet je gewoon incalculeren. normaal gesproken wint ajakkes natuurlijk wel van utrecht. iederen lult elkaar maar weer na door te zeggen dat alleen sneuarez bovenmodaal is. maar sneuarez is gewoon een topspeler, als je minder bent dan hij hoef je nog niet modaal te zijn. de zeeuw, vd wiel, vertongen, el hamui, stekelvarken, dat is allemaal bovenmodaal. dat ze op dit moment minder presteren zal vnl te maken hebben met de naweeeen van het wk. dat zie je zo vaak.

Die vind ik inderdaad ook bovenmodaal, maar het valt me wel op dat de andere spelers voorin minder lijken te presteren nu Hamdaoui in de spits staat in plaats van Pantelic. Voor het team Ajax weet ik dus niet of Hamdoui zo'n verbetering is tov Pantelic.

Verder doodzonde dat Hamdoui geen linkerbeen heeft en zo vaak blesse is, anders had hij de absolute top kunnen halen.

de jong lijkt veel minder te renderen idd. misschien moet dat allemaal nog op z'n plaats vallen.

nog een nadeel van hamui: het is een marokkaan. dat lijkt ook niet echt een voordeel, ik heb nog geen enkele marokkaan gezien die de echte top haalt.

Hij rijdt iig wel net als de meeste Marokkanen in een mooie Mercedes. :p

'Auto El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in Ajax-selectie'
Donderdag, 14 oktober 2010 om 11:57
Mounir El Hamdaoui zorgt voor scheve gezichten in de kleedkamer van Ajax. De aanvaller eiste bij de contractonderhandelingen dat hij de duurste Mercedes op de markt zou krijgen, terwijl zijn spelers het met mindere auto’s van het merk moeten doen. Volgens Voetbal International leidt dit tot gemor binnen de selectie.

El Hamdaoui werd deze zomer na moeizame onderhandelingen binnengehaald als opvolger van Marko Pantelic. Nadat de aanvaller al medisch gekeurd was duurden de onderhandelingen nog bijna een week, omdat El Hamdaoui met allerlei nieuwe eisen op tafel kwam. Zo vroeg hij volgens VI onder meer om de duurste Mercedes.

Ajax ging akkoord met de eis van El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer, omdat ze de spits niet meer wilden laten lopen. De bolide van de Marokkaans international zorgt echter voor scheve gezichten in de kleedkamer, daar de overige spelers van Ajax in mindere auto’s rijden van sponsor Mercedes. El Hamdaoui tekende deze zomer voor vier jaar in Amsterdam.



Toevallig heb ik vd week vd Wiel zien rijden in zijn mercedes. Is ook niet bepaald kinderachtig hoor, mat zwart, zo'n SUV model met een 6.3 motor er in.
Die eikeltjes moeten gewoon niet zo lopen emmeren en eens wat beter gaan trainen en voetballen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het nieuwe middenveld van FC Twente

[Image: 2882311768_ce1ccf9759.jpg?v=0]

ENSCHEDE - FC Twente gaat Willem Janssen (24) van Roda JC contracteren. De aanvallende middenvelder heeft afgelopen week een gesprek gevoerd met FC Twente-voorzitter Joop Munsterman en heeft daarin een heel goed gevoel gekregen bij een transfer naar de regerend landskampioen. Ook Ajax en Feyenoord toonden eerder belangstelling, maar het sportieve perspectief bij FC Twente spreekt Janssen veel meer aan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
mooie club voor hem, aderlating voor Roda, die is denk ik niet makkelijk te vervangen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:mooie club voor hem, aderlating voor Roda, die is denk ik niet makkelijk te vervangen...

Zolang ze Hadouir nog hebben wel.
Reply
En Theo gaat na dit seizoen of zelfs al in de winterstop weg, dus dat duet gaat er niet komen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Was gisteren bij Jong De Graafschap-Jong AZ (1-0). Tot mijn verbazing zat Mario Been samen met Vlemmings op de tribune. Begin tweede helft vertrokken ze. Ik ben er nog steeds niet uit waarvoor ze er waren. Is toch behoorlijk eindje rijden vanuit Rotterdam lijkt me. Ze kwamen vast niet voor een speler van De Graafschap. Misschien voor die Bisschop van AZ? Of voor Linksback Wijnaldum?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: