The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
De fastfoodketens in Rotterdam e.o. staan juichend op de banken. :eten:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik niet want dan sta ik langer in de rij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Reactie van Hugo Borst op de mogelijke samenwerking tussen van Beukering en Feyenoord: "Hand in Hand Karbonade"

cry
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Manchester City heeft Chelsea afgetroefd in de strijd om Feyenoord-talent Nathan Ake, zo meldt het Engelse People. Als we de krant mogen geloven gaat het om een bedrag van rond de 2,5 miljoen pond, dat omgerekend zo'n 3 miljoen euro is. Normaal zou de transfersom van een jeugdspeler rond de vijf ton liggen, maar aangezien de twee topclubs uit Engeland de speler van Feyenoord/Excelsior O/17 zo graag willen strikken, is het bedrag aanzienlijk opgelopen.
Ake zou niet de eerste verdediger zijn die de overstap maakt van Varkenoord naar Groot-Brittanië. In 2006 ging huidig Chelsea-speler Jeffrey Bruma hem voor.

hier word je toch doodziek van...
Reply
Mooi bedrag toch? Feli!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Volgens mij heeft die Bruma NAC-PSV zitten kijken, heeft ie goed gezien dat dit een mooi moment is voor een open sollicitatie. Wel opmerkelijk dat ie niet noemt dat ie wel bij Feyenoord met Vlaar het centrum zou willen vormen.

Bruma ziet een verhuur aan PSV wel zitten
AMSTERDAM - Jeffrey Bruma wordt de tweede seizoenshelft het liefst verhuurd. De 19-jarige verdediger van Chelsea denkt dat een tijdelijk vertrek beter is voor zijn ontwikkeling.

"Ik sta open voor een verhuur", zegt de international tegen VI. "Het is alleen even afwachten wat Chelsea met mij van plan is."

"Ik zal niet zelf op manager Carlo Ancelotti afstappen om te zeggen dat ik weg wil. Dat komt een beetje vreemd over. Maar met een huurovereenkomst zal ik heel blij zijn. Tijdens de kerstvakantie hoop ik méér te horen."

PSV
Bruma, die op vijftienjarige leeftijd de jeugdopleiding van Feyenoord verruilde voor die van Chelsea, ziet een kortstondige terugkeer naar Nederland wel zitten. "Het liefst blijf ik actief in de Premier League, maar voor een club in Duitsland of Nederland voel ik me niet te groot."

"Ikzelf ben erg gecharmeerd van PSV. Zij doen mee in de top van de eredivisie en spelen Europees voetbal. Het lijkt me leuk daar te kunnen spelen."

PSV heeft aan één punt in de komende twee Europa League-duels met Sampdoria en Metalist Charkov genoeg om zich te kwalificeren voor de knock-outfase.

Verhuur
Een half jaar geleden wees Ancelotti een verhuur van de Nederlander nog van de hand. De manager wilde de grote talenten uit de opleiding, naast Bruma ook onder anderen Patrick van Aanholt, eerst van dichtbij beoordelen.

"In de zomerstop waren er veel buitenlandse clubs die mij wilden huren", aldus de Nederlander. "Chelsea heeft daar destijds een stokje voor gestoken. Het verhaal was dat ik meer bij het eerste team zou worden betrokken. Na een half jaar zou dan een evaluatie volgen."

Debuut
Bruma kwam dit seizoen vier keer binnen de lijnen bij de Engelse topclub. Hij maakte door blessures van Alex en John Terry afgelopen week tegen MSK Zilina (2-1 winst) zijn debuut in de Champions League voor Chelsea.

De verdediger debuteerde begin augustus ook in Oranje.
Reply
bij psvee komt hij ook niet snel aan spelen toe denk ik.

zou het nou echt beter voor hem geweest zijn om zo vroeg naar chelsea te gaan. hoe gek het ook is, ik hoop het eerlijk gezegd niet. maar het kan dat deze jongen uitzonderlijke kwaliteiten heeft die altijd boven waren komen drijven.

tss, gescharmeerd van psvee. ondankbare grafhond.
Reply
waf Wrote:bij psvee komt hij ook niet snel aan spelen toe denk ik.

zou het nou echt beter voor hem geweest zijn om zo vroeg naar chelsea te gaan. hoe gek het ook is, ik hoop het eerlijk gezegd niet. maar het kan dat deze jongen uitzonderlijke kwaliteiten heeft die altijd boven waren komen drijven.

tss, gescharmeerd van psvee. ondankbare grafhond.

De 'liefde' is wederzijds.

Brands: 'PSV kan iemand met Bruma's kwaliteiten goed gebruiken'
Jeffrey Bruma wordt met open armen ontvangen bij PSV. De verdediger van Chelsea baalt van het gebrek aan speelminuten in Engeland en liet eerder deze week weten dat het misschien beter was om op huurbasis elders ervaring te gaan opdoen. PSV werd genoemd als mogelijk nieuwe club en de Eindhovenaren zien dat wel zitten.

De negentienjarige Bruma viel dit seizoen pas één keer in tijdens een competitiewedstrijd en speelde verder nog wat minuten in de Carling Cup en Champions League. "Jeffrey is welkom", zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met AD/Sportwereld. "Een basisplaats kunnen we niemand garanderen, maar iemand met zijn kwaliteiten kan PSV goed gebruiken."

Bruma heeft een voorkeur voor een verhuur aan een Engelse club, maar laat zich 'verrassen', zo zei hij tegen Voetbal International. "Voor een club in Duitsland of Nederland voel ik me niet te groot. Ikzelf ben erg gecharmeerd van PSV. Zij doen mee in de top van de Eredivisie en spelen Europees voetbal. Het lijkt me leuk daar te kunnen spelen."
Reply
MOet ie niet bij Vitesse gestald worden? :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote:Bellamy: 'Ik meen het echt als ik zeg dat ik voor Feyenoord wil spelen'
Zondag, 5 december 2010 om 19:40

Tientallen supporters van Feyenoord hebben onlangs Craig Bellamy in Cardiff opgezocht. De fans van de Rotterdamse club wilden in situ weten of de 31-jarige aanvaller van Cardiff City, die wordt gehuurd van Manchester City, echt belangstelling heeft voor een avontuur bij de Kuipbewoners.

"Dit is echt te gek, nu wil ik zeker komen", reageerde Bellamy tegenover het fanzine Lunatic News op het bezoek uit Nederland. "Als Cardiff promoveert, kom ik zeker naar Rotterdam." Bellamy heeft alleen het gevoel dat technisch directeur Leo Beenhakker hem niet serieus neemt. "Ik meen het echt als ik zeg dat ik voor Feyenoord wil spelen, zelfs al is het voor een appel en een ei.

"Al moet ik geld bijleggen. Maar ze moeten me wel willen hebben!" Bellamy liet de afgelopen maanden al weten dat hij graag voor Feyenoord zou willen spelen. "Hij heeft in 2002 met Newcastle United in De Kuip gespeeld", vertelde Raymond Verheijen, zijn inspanningsfysioloog, onlangs. "Dat was een van de meest kolkende stadions waarin hij ooit had gevoetbald. Dat is hem altijd bijgebleven."

Bellamy speelde in zijn carrière onder meer voor Newcastle United, Celtic, Blackburn Rovers, Liverpool en West Ham United. Dit seizoen trof hij drie keer doel in elf duels voor Cardiff City. Zijn contract in Manchester loopt medio 2013 af.

Tis een beetje een domme, blinde stier en zeker geen veel scorende spits, maar baat het niet dan schaadt het ook niet. Nu heeft Feyenoord alleen een spits van 18 met slechts een half seizoen ervaring in het eerste.

Oh, en Jhonny natuurlijk! :eten:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Twente lijkt te gaan lopen met Pablo (talentvolle verdediger) terwijl die jongen bij PSV op proef was en geschikt is bevonden door Rutten. PSV kan hem echter niet betalen, Twente hapt nu toe.

PSV moet echt oppassen dat Twente niet definitief boven PSV gaat uitstijgen.
Reply
schone vind ik ook een goeie.

nec is de helft minder zonder hem.
Reply
Maar wel te licht bevonden bij Heerenveen. Nu wat jaartjes meer ervaring en goed genoeg voor Twente? Ik ben benieuwd, maar vrees dat hij in het rijtje Feher, Vayrynen, Leonardo enz.enz. komt van spelers die in bij kleinere clubs leuk meedoen, maar in de top net afhaken.
Reply
Peter Wrote:Maar wel te licht bevonden bij Heerenveen.

Weer niet helemaal juist. Schöne heeft zelf aangegeven dat hij niet de progressie maakte in de jeugd bij Heerenveen door zijn eigen schuld.
En dat hij pas later is gaan inzien dat je het alleen met talent niet redt. Hij was destijds niet professioneel genoeg voor het betaalde voetbal.

Dat hij het alsnog gered heeft, is een verdienste voor hemzelf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Eljero Elia denkt na over een vertrek bij Hamburger SV. De vleugelaanvaller kende een uitstekend eerste seizoen bij de Duitse club, maar mede dankzij blessures speelde hij dit seizoen pas vier wedstrijden. De Nederlander scoorde afgelopen weekend, in de thuiswedstrijd tegen Bayer Leverkusen (2-4), pas zijn eerste treffer van het seizoen.

De 23-jarige international, die nog een contract heeft tot de zomer van 2014, denkt volgens de Hamburger Morgenpost serieus na over een vertrek bij HSV. Trainer Armin Veh doet nauwelijks een beroep op de aanvaller en als dit ook na de winterstop het geval is, ziet hij geen andere keuze.

Heeft Ajax nog ergens wat geld achter de hand?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Eljero Elia denkt na over een vertrek bij Hamburger SV. De vleugelaanvaller kende een uitstekend eerste seizoen bij de Duitse club, maar mede dankzij blessures speelde hij dit seizoen pas vier wedstrijden. De Nederlander scoorde afgelopen weekend, in de thuiswedstrijd tegen Bayer Leverkusen (2-4), pas zijn eerste treffer van het seizoen.

De 23-jarige international, die nog een contract heeft tot de zomer van 2014, denkt volgens de Hamburger Morgenpost serieus na over een vertrek bij HSV. Trainer Armin Veh doet nauwelijks een beroep op de aanvaller en als dit ook na de winterstop het geval is, ziet hij geen andere keuze.

Heeft Ajax nog ergens wat geld achter de hand?

Alleen ze Jeroen Verhoeven per kilo gaan verkopen..... Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Het lijkt erop dat Internazionale Tottenham Hotspur en Arsenal heeft geklopt in de strijd om de handtekening van Luc Castaignos. De 18-jarige spits van Feyenoord zou met de Italiaanse grootmacht een contract overeen zijn gekomen. De Champions League-winnaar reist volgende week af naar Rotterdam om de puntjes op de i te zetten.

De geruchten over een vertrek naar een Europese topclub van de goalgetter doen al langere tijd de ronde. Na een uitstekend jeugdtoernooi enkele jaren geleden stonden de scouts in de rij voor de Schiedammer met een Frans paspoort. Dit seizoen maakt Castaignos indruk door zijn neusje voor de goal en zijn loopacties. Voor de leerling van spitsentrainer Roy Makaay zou Feyenoord een bedrag om en nabij zeven miljoen euro kunnen ontvangen. Dit exclusief eventuele premies of clausules.

Castaignos zal echter niet per direct naar Milaan vertrekken. Inter heeft de bedoeling om het jonge talent tot minstens 2012 te stallen in De Kuip. Dit om de ontwikkeling van de jeugdinternational niet te laten stagneren op de bank. "Hij wil Feyenoord nog niet verlaten omdat hij zichzelf te jong vindt, maar Inter wil niet nog twee seizoenen wachten", aldus een bron aan Goal.com.

Het geld is natuurlijk welkom voor Feyenoord Zeven miljoen is niet nix voor iemand die ongeveer nog niets heeft laten zien.
Wel goed dat ze hem (waarschijnlijk) nog even bij Feyenoord laten ballen. Goed voor hem en ook voor Feyenoord, want die zitten al niet erg ruim in de spitsen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Het lijkt erop dat Internazionale Tottenham Hotspur en Arsenal heeft geklopt in de strijd om de handtekening van Luc Castaignos. De 18-jarige spits van Feyenoord zou met de Italiaanse grootmacht een contract overeen zijn gekomen. De Champions League-winnaar reist volgende week af naar Rotterdam om de puntjes op de i te zetten.

De geruchten over een vertrek naar een Europese topclub van de goalgetter doen al langere tijd de ronde. Na een uitstekend jeugdtoernooi enkele jaren geleden stonden de scouts in de rij voor de Schiedammer met een Frans paspoort. Dit seizoen maakt Castaignos indruk door zijn neusje voor de goal en zijn loopacties. Voor de leerling van spitsentrainer Roy Makaay zou Feyenoord een bedrag om en nabij zeven miljoen euro kunnen ontvangen. Dit exclusief eventuele premies of clausules.

Castaignos zal echter niet per direct naar Milaan vertrekken. Inter heeft de bedoeling om het jonge talent tot minstens 2012 te stallen in De Kuip. Dit om de ontwikkeling van de jeugdinternational niet te laten stagneren op de bank. "Hij wil Feyenoord nog niet verlaten omdat hij zichzelf te jong vindt, maar Inter wil niet nog twee seizoenen wachten", aldus een bron aan Goal.com.

Het geld is natuurlijk welkom voor Feyenoord Zeven miljoen is niet nix voor iemand die ongeveer nog niets heeft laten zien.
Wel goed dat ze hem (waarschijnlijk) nog even bij Feyenoord laten ballen. Goed voor hem en ook voor Feyenoord, want die zitten al niet erg ruim in de spitsen.

elke 10 mio verkort het proces met 1 jaar, aldus blokland.

ik zou het een begrijpelijke deal vinden, hoewel ik hem meer waard vind dan drenthe (hoezeer die ook teveel gekost heeft...).
Reply
JanDirkStouten
Beenhakker en zakenwaarnemer Treffers bestempelen berichtgeving over akkoord #Feyenoord en Inter over Castaignos als 'onzin'.
13 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Reply
Luis Suárez stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De spits heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven om een nieuwe club te zoeken in Spanje, zo meldt Sport1.

De Uruguayaan is niet meer gelukkig bij Ajax en wil dus weg. De transfer vindt waarschijnlijk plaats in de zomer van 2011. Aangezien hij ook na de winterstop nog is geschorst vanwege de beet, willen andere clubs hem nog niet graag overnemen.

Suárez beweerde altijd dat hij nog heel lang bij de Amsterdammers wilde blijven spelen, maar die beloftes deed hij vooral in de periode dat hij in vorm was. Dit seizoen kampt hij voor het eerst met een vormcrisis; hij scoorde zeven keer in dertien competitieduels. In zijn eerste drie Ajax-seizoenen maakte Suárez nog 74 goals (97 wedstrijden).
Reply
Wat een jankebek! Strik eromheen en voor de hoogste bieder!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:de moeder van EB

:lol:
Reply
Quote:ROTTERDAM - Feyenoord heeft de strijd om jeugdspeler Nathan Ake verloren. De Rotterdamse club wilde de verdediger, die op 16 februari pas 16 jaar wordt, vastleggen. Chelsea kaapt de Hagenaar echter weg. ,,De Engelse clubs zijn de grote vervuilers,'' zegt technisch directeur Leo Beenhakker in het AD.

In Rotterdam-Zuid was er lange tijd goede hoop dat toptalent Nathan Ake zijn eerste contract bij Feyenoord zou tekenen. Ook toen de interesse van Chelsea en Manchester City steeds concreter werd. Deze week verschafte de linkspoot de Rotterdamse club duidelijkheid: hij verkast komend seizoen naar Chelsea.

,,Ik heb met Nathan en zijn ouders gesproken,'' zegt technisch directeur Leo Beenhakker. ,,Maar hij was heel duidelijk, hij wilde alleen maar naar Chelsea. Hij zei: 'Meneer Beenhakker, ik heb het hier fantastisch, maar ik wil gewoon naar Chelsea'. En de ouders zeiden: 'Onze zegen heeft hij'. Ik was onder de indruk van een mannetje van vijftien jaar dat zo nadrukkelijk wist waar hij voor kiest. Dan zijn wij hem bij Feyenoord dus kwijt. Dan krijgen wij alleen een reglementaire opleidingsvergoeding voor de jaren die hij bij ons heeft gespeeld.''

Ake speelde drie jaar in Rotterdam. Chelsea dient per jaar 90.000 euro over te maken naar financieel directeur Onno Jacobs.

en dat is nummer 4 die de beste jeugd van nederland verlaat.

dit systeem is echt verrot, ik snap werkelijk niet waarom de regels in de hand zouden moeten werken dat een ventje van 16 naar engeland gaat.
Reply
Erg treurig. Verreweg het grootste talent in zijn leeftijdscategorie. Jammer dat de Nederlandse topclubs(clubs met goede jeugdopleidingen) regelmatig worden bestolen door deze Engelse ratten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ben dan ook benieuwd hoe die Engelse clubs aan zijn naam komen. Welke verrader heeft dat op zijn geweten?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
centre court Wrote:Erg treurig. Verreweg het grootste talent in zijn leeftijdscategorie. Jammer dat de Nederlandse topclubs(clubs met goede jeugdopleidingen) regelmatig worden bestolen door deze Engelse ratten.

Tsja. Waar speelde Wijnaldum tot 2004? Mokotjo? Erwin Mulder? Ricky van Haaren? Om er maar een paar te noemen......er zullen hier ook clubs tussen zitten, die het woord 'Rotterdamse Ratten' in de mond nemen.

Het gebeurt altijd en overal. En zal altijd en overal gebeuren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:Erg treurig. Verreweg het grootste talent in zijn leeftijdscategorie. Jammer dat de Nederlandse topclubs(clubs met goede jeugdopleidingen) regelmatig worden bestolen door deze Engelse ratten.

Tsja. Waar speelde Wijnaldum tot 2004? Mokotjo? Erwin Mulder? Ricky van Haaren? Om er maar een paar te noemen......er zullen hier ook clubs tussen zitten, die het woord 'Rotterdamse Ratten' in de mond nemen.

Het gebeurt altijd en overal. En zal altijd en overal gebeuren.

dat is zo, feyenoord plukt hem bij ado vandaan. castaignos is bij spartaan 20 weggehaald.

daarom noem ik feyenoord ook niet de beste jeugdopleiding, maar de beste jeugd. de beste spelers (iig uit de regio) gaan er naartoe.

maar er is een verschil. dit is het enige waar nederland nog geld aan kan verdienen. waarom gaat een ventje van 16 naar engeland. is die regel dat je die spelers geen contract mag aanbieden daarvoor bedoeld? nederland wordt er toch beter van als er meer voor de talenten gevraagd kan worden? dit is het enige dat we nog hebben. we hebben geen tv gelden. en alleen omdat engeland veel meer tv kijkers heeft, kunnen ze onze talenten meer bieden en kunnen ze alles hier wegroven. ik vind dat wij iig in de gelegenheid gesteld moeten worden een jaar eerder een contract aan te bieden aan talenten dan chelsea. of zoiets.
Reply
waf Wrote:waarom gaat een ventje van 16 naar engeland.

Waarom gaat een ventje als Mokotjo op jonge leeftijd naar Nederland?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:waarom gaat een ventje van 16 naar engeland.

Waarom gaat een ventje als Mokotjo op jonge leeftijd naar Nederland?

ja, ga een vraag met een wedervraag beantwoorden, dat discussieert lekker idd.

mokotjo is geen eu. in mokotjoland zullen ze heus regels maken dat ze wel wat aan hem verdienen. die hebben nog minder dan wij. ik ken zijn verhaal verder niet, ik weet ook niet of er voor hem betaald is.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:waarom gaat een ventje van 16 naar engeland.

Waarom gaat een ventje als Mokotjo op jonge leeftijd naar Nederland?

ja, ga een vraag met een wedervraag beantwoorden, dat discussieert lekker idd.

mokotjo is geen eu. in mokotjoland zullen ze heus regels maken dat ze wel wat aan hem verdienen. die hebben nog minder dan wij. ik ken zijn verhaal verder niet, ik weet ook niet of er voor hem betaald is.

Lijkt mij dat Mokotjo wel een EU-lidstaat nationaliteit heeft, anders zou hij onder de afrikaanse regelgeving vallen en volgens mij mag je als EU-land team geen spelers onder 19 vastleggen die uit Azie, Zuid-Amerika of Afrika komen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: