The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
(21-08-2012, 11:06 AM)gittermaster Wrote:
(17-08-2012, 11:55 AM)kooltje Wrote: Ajax moet blij zijn maar Ajax moet wel wat kwaliteit gaan kopen anders ben je snel uitgeschakeld op alle vlakken.
Bestuur denkt zeker dat ze dit kunnen maken na twee kampioenschappen Puke

Wat bedoel je precies met je laatste zin Kooltje?

Nou het lijkt erop dat dat het bestuur denkt we zijn twee keer kampioen geworden, we zijn de supporters dit jaar niet zo veel verschuldigd.
Terwijl veel supporters het juist zien als een opstapje naar weer continue meedoen in de Europese competities.

Publiek snapt best dat er wat spelers verkocht worden, maar zoals het er nu naar uitziet wordt er meer verkocht dan dat er binnen komt(zowel financieel als kwalitatief).
Reply
Ik denk dat een groot gedeelte van het publiek het juist begrijpt.
Hadden ze dan volgens jou akkoord moeten gaan met de hoge salariseisen van Assaidi?
Hadden ze meer moeten bieden voor Narsingh dan zijn waarde?
Nee hoor, prima dit beleid. Je moet eens stoppen met teveel betalen voor spelers die een seizoen lekker gedraaid hebben. Geef de jeugd maar een kans, dat moet de kracht van Ajax zijn, niet een sterk transferbeleid!
Uiteraard is het fijn als er nog wat ervaring bijkomt, maar zeker niet voor bekachelijke prijzen en belachelijke salarissen!
Types als Assaidi (met droge ogen vertellen dat je er wel op vooruit moet gaan, terwijl blijkt dat hij er ook 300% op vooruit gaat, maar dat mijnheer er 600% op vooruit wilt gaan), El hamdoui moet je niet meer binnen halen.
Bij Narsingh had ik eerst nog mijn twijfels, maar na zijn eeuwige gejammer over het "slechte' transferbeleid van Ajax ben ik ook blij dat hij er niet is. Ophoepelen.
Je bent blij om voor Ajax te spelen, anders niet
The great old Ludwig von...
Reply
Nee van Assaidi zeker niet. Heeft te weinig bewezen om dat te kunnen vragen. En ben met je eens dat men graag moet willen.

Narsingh is al iets erger want die zie ik in potentie een Europese topspeler worden. Als hij net zo lief naar PSV gaat heeft hij ook weinig clubliefde inderdaad. En dat heb je deels wel nodig, zie Janssen.

Maar ik doel meer op de ervaring van een leiderfiguur. jeugd moet inderdaad de basis zijn. En 8 jongens moeten ook uit de jeugd komen maar die overige drie moeten het niveau opkrikken en die jonge jongens leiding geven.

Leuk voor Siem de Jong dat hij aanvoerder is en momenteel nog een logische keuze ook, maar daar ga je in mijn ogen de "oorlog" niet mee winnen.
Reply
Opvullen vanuit de eigen gelederen moet de insteek zijn, ben ik met Gitter eens. En waar je dat niet hebt of waar je een positie en het elftal echt een stuk kan opkrikken daar ga je gericht iemand halen. De visie van Johan Cruijff, ook wel het Feyenoord-model genoemd.
Reply
(22-08-2012, 11:44 AM)_Tampie Wrote: Opvullen vanuit de eigen gelederen moet de insteek zijn, ben ik met Gitter eens. En waar je dat niet hebt of waar je een positie en het elftal echt een stuk kan opkrikken daar ga je gericht iemand halen. De visie van Johan Cruijff, ook wel het Feyenoord-model genoemd.

Mooie visie inderdaad, maar moet wel reeel zijn. Als Sana in 1 wedstrijd al meer realiseert als Ebicilio en Ozbiliz in twee jaar dan moet je dus meer van dat soort spelers aantrekken indien de jeugd niet voldoet.

Tuurlijk is het mooi dat Anita door is gegroeid en dat nu Dijks weer een sterke indruk maakt. Zo kunnen we er nog een paar opnoemen en dat is heel aardig, maar zo ga je de Europese top niet benaderen.

Daarom snap ik 1 transfer niet van het laatste jaar...Cillessen?
Reply
Christian Poulsen dus.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(22-08-2012, 09:51 AM)gittermaster Wrote: Ik denk dat een groot gedeelte van het publiek het juist begrijpt.
Hadden ze dan volgens jou akkoord moeten gaan met de hoge salariseisen van Assaidi?
Hadden ze meer moeten bieden voor Narsingh dan zijn waarde?
Nee hoor, prima dit beleid. Je moet eens stoppen met teveel betalen voor spelers die een seizoen lekker gedraaid hebben. Geef de jeugd maar een kans, dat moet de kracht van Ajax zijn, niet een sterk transferbeleid!
Uiteraard is het fijn als er nog wat ervaring bijkomt, maar zeker niet voor bekachelijke prijzen en belachelijke salarissen!
Types als Assaidi (met droge ogen vertellen dat je er wel op vooruit moet gaan, terwijl blijkt dat hij er ook 300% op vooruit gaat, maar dat mijnheer er 600% op vooruit wilt gaan), El hamdoui moet je niet meer binnen halen.
Bij Narsingh had ik eerst nog mijn twijfels, maar na zijn eeuwige gejammer over het "slechte' transferbeleid van Ajax ben ik ook blij dat hij er niet is. Ophoepelen.
Je bent blij om voor Ajax te spelen, anders niet

+1 (helemaal mee eens)

(22-08-2012, 04:31 PM)kooltje Wrote:
(22-08-2012, 11:44 AM)_Tampie Wrote: Opvullen vanuit de eigen gelederen moet de insteek zijn, ben ik met Gitter eens. En waar je dat niet hebt of waar je een positie en het elftal echt een stuk kan opkrikken daar ga je gericht iemand halen. De visie van Johan Cruijff, ook wel het Feyenoord-model genoemd.

Mooie visie inderdaad, maar moet wel reeel zijn. Als Sana in 1 wedstrijd al meer realiseert als Ebicilio en Ozbiliz in twee jaar dan moet je dus meer van dat soort spelers aantrekken indien de jeugd niet voldoet.

Tuurlijk is het mooi dat Anita door is gegroeid en dat nu Dijks weer een sterke indruk maakt. Zo kunnen we er nog een paar opnoemen en dat is heel aardig, maar zo ga je de Europese top niet benaderen.

Daarom snap ik 1 transfer niet van het laatste jaar...Cillessen?

Die laatste zin ben ik mee eens. Ongelooflijk. Maar dat heb ik echt (als ex-keeper) direct vanaf het begin gezegd. Ze hadden gewoon voor Vermeer moeten kiezen en een ervaren iemand er achter zetten. (Bijv, een Babos).
Met Cillessen jaag je altijd één keeper weg, of Vermeer of Cillessen.
En nu staat die jongen ook nog stil en is er geen belangstelling.
Maar ja verstand van keepers hebben is een vak (zie Barcelona, die snnappen er ook geen hout van).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Babel terug voor noppes. Ik vind het een prima beleid en ben tevreden over de transfers, zeker als ik daar ook de economische factoren bij meereken.
The great old Ludwig von...
Reply
Weet niet wat ik van Babel moet denken....snap het wel, maar toch.....
Beleid is idd prima, dit bedrag is voor transfer, dat voor het loon. Wil je meer? Dan maar niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Allemaal leuk en aardig, maar laten we wel wezen: hij kan er natuurlijk geen reet meer van.
Reply
(31-08-2012, 05:33 PM)gittermaster Wrote: Babel terug voor noppes. Ik vind het een prima beleid en ben tevreden over de transfers, zeker als ik daar ook de economische factoren bij meereken.

1 jaartje contract, dus je gaat er nooit wat aan verdienen. Is ie zoveel beter dan Sulejmani, Sana en Boerrigter? Anders onbegrijpelijke aankoop.

Ajax wilde voor eigen jeugd gaan, verliest van PSV en gelijk tegen AZ en opeens komen er allerlei elders mislukte spelers om het op de rit te zetten. Babel, Poulsen, maar ook 3 jaar Moisander. Die zitten toch alleen de jeugd in de weg? Zijn zij zoveel beter dan wat er in de jeugd loopt?
Reply
(01-09-2012, 09:45 AM)Peter Wrote:
(31-08-2012, 05:33 PM)gittermaster Wrote: Babel terug voor noppes. Ik vind het een prima beleid en ben tevreden over de transfers, zeker als ik daar ook de economische factoren bij meereken.

1 jaartje contract, dus je gaat er nooit wat aan verdienen. Is ie zoveel beter dan Sulejmani, Sana en Boerrigter? Anders onbegrijpelijke aankoop.

Ajax wilde voor eigen jeugd gaan, verliest van PSV en gelijk tegen AZ en opeens komen er allerlei elders mislukte spelers om het op de rit te zetten. Babel, Poulsen, maar ook 3 jaar Moisander. Die zitten toch alleen de jeugd in de weg? Zijn zij zoveel beter dan wat er in de jeugd loopt?

uuuh, het is niet echte een aankoop, want hij is gratis, echt onbegrijpelijk is het dus niet.
Boerrigter is best veel geblesseerd geweest, net als sulejmani. Sana ziet er heel leuk uit, maar pas 2 wedstrijden bezig.
Poulsen, wordt gewoon de nieuwe Ooijer. Ervaring wanneer nodig.
Ajax wilde voor eigen jeugd gaan en gaat voor eigen jeugd. Ik weet niet of je de selecties hebt gezien in alle wedstrijden tot nu toe. Jij begrijpt toch wel dat Poulsen en Moisander gehaald zijn? Ik geloof niet dat ik je dat uit hoeft te leggen.

Vertrokken: Vertonghen, Ooijer (gestopt), Jozefzoon, lodeiro, Bulekin, Aisatti, Silva, Sneijder, Hamdaoui, Cvitanich, Ozbiliz, Anita en Janssen.

Daarmee lever je aardig wat ervaring in, maar vooral heel veel salariskosten.

Erbij: Schone, Sana, Moisander, Poulsen, Babel, Anderson, Hoesen, en Meleg (pas per 2013).

13 weg, 7 a 8 terug
Van de spelers die erbij zijn, is een aantal gratis of bijna gratis.
Transferbeleid is prima en het gaan voor eigen jeugd vooralsnog ook.
The great old Ludwig von...
Reply
Vele topspelers opgekocht door de maffia in Rusland. Een nederlaag voor het voetbal.
Reply
(16-08-2012, 09:17 PM)Berend Botje Wrote:
(15-08-2012, 08:38 PM)Atlanta Wrote: Van Persie naar Manchester United. Zoals verwacht eigenlijk.
Hij gaat daar jammer voor hem niets presteren, van Persie is een zwaar overschatte speler. Leuk bij Arsenal, maar meer niet.

Het ziet er naar uit dat ik ernaast zat. Van Persie doet het goed bij Man U. tot nu toe. Ik zou alleen graag zien dat hij bij het Nederlands elftal ook eens wat presteerde.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: