The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Overigens een goede zaak in Nederland, dat de subtoppers en middenmoters niet zomaar hun spelers laten vertrekken naar een topclub. PSV vangt bot bij Vitesse (Lazovic) en NEC (Denneboom). Alleen voor de extreme bedragen, zoals Huntelaar en Kone, gaat de kleinere clubs akkoord.

Toch wel een redelijk opvallende tendens in voetballand.

Of de grote clubs halen liever iemand uit het buitenland omdat de Nederlandse middenmotors schandalige bedragen durven te vragen voor hun "toppers". Een half miljoen voor Denneboom is meer dan voldoende.
Farfan kostte 1,5 miljoen, ook Gomes en Salcido waren niet veel duurder.
Dan kun je als middenmotor wel leuk 9 miljoen vragen, maar dat wordt alleen betaald voor een echte topper. Alves is volgens mij de enige speler die dat geld misschien waard is.
Reply
Kezmania Wrote:Een half miljoen voor Denneboom is meer dan voldoende.

Blijkbaar niet voor NEC.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:Een half miljoen voor Denneboom is meer dan voldoende.

Blijkbaar niet voor NEC.

Gelukkig niet, anders had Denneboom nu bij PSV gespeelt :roll:
Reply
Kezmania Wrote:
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:Een half miljoen voor Denneboom is meer dan voldoende.

Blijkbaar niet voor NEC.

Gelukkig niet, anders had Denneboom nu bij PSV gespeelt :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Is hier al gemeld dat Meerdink nu bij Grun zit? Ik las het gister in de krant en had het volledig gemist... :oops:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Stevens gaat naar HSV.
Reply
Ajax-doelman Gentenaar verdient flink op reservebank

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 31-jan 11:38
Toch leuk salaris voor een niet spelende keepert !


Dennis Gentenaar is nieuw binnengekomen in de Inkomens Top 100. De tweede doelman van Ajax, achter Maarten Stekelenburg, bezet plaats 99 met een jaarinkomen van € 390.000,00. De ondergrens van de Top 100 2006 is € 380.000,00. Ajax wilde een goede keeper achter Stekelenburg en haalde Gentenaar die in topvorm transfervrij NEC verruilde voor Borussia Dortmund en ook daar transfervrij kon vertrekken.
Bangkok resident.
Reply
Quote:'Rosales sluit maandag aan bij River Plate'

2/2/2007 13:10

Mauro Rosales keert terug naar Argentinië. River Plate koopt de 25-jarige aanvaller van Ajax. Zodra de bankgarantie is geaccepteerd, wordt de transfer afgerond, zo meldt de Argentijnse krant Clarín.

Met de overgang is een bedrag van 2,5 miljoen euro gemoeid. River verwacht Rosales maandag, als hij aankomt in Buenos Aires, direct op de training te kunnen begroeten.

De bezegeling van de deal liet lang op zich wachten omdat het beursgenoteerde Ajax zekerheid nodig had over de manier waarop Los Millonarios de transfersom zouden betalen. Nu zou daar een akkoord over zijn.

Rosales kwam in de zomer van 2004 naar Ajax. In tweeënhalf seizoen kwam hij tot 62 optredens in de Eredivisie en scoorde in die duels zes keer. Rosales verloor zijn basisplaats dit seizoen aan Tom De Mul.

Strik erom en weg ermee, hij heeft me nooit kunnen bekoren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Beaam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mij wel ! Heerlijk voetballertje, is er alleen nooit echt uitgekomen.
Speelde wel ALTIJD goed tegen dat ongedierte, en scoorde er ook vaak tegen, alleen daarom zou ik zondag al voor Mauro kiezen ! :Big Grin
Reply
Fabian Wrote:Mij wel ! Heerlijk voetballertje, is er alleen nooit echt uitgekomen.
Speelde wel ALTIJD goed tegen dat ongedierte, en scoorde er ook vaak tegen, alleen daarom zou ik zondag al voor Mauro kiezen ! :Big Grin

? Kan me maar 1 x herinneren.
Reply
1 is genoeg :wink:
Reply
Babel en Vermeer bijgetekend tot 2010.
Reply
Fabian Wrote:Babel en Vermeer bijgetekend tot 2010.

Ja,en?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Babel en Vermeer bijgetekend tot 2010.

Ja,en?

Dus vangen ze wat meer als ze eind van het seizoen verkassen.
Reply
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Babel en Vermeer bijgetekend tot 2010.

Ja,en?

Dus vangen ze wat meer als ze eind van het seizoen verkassen.

Ja,en?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Stop jij eens met zuipen.
Bangkok resident.
Reply
Waarom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Babel en Vermeer bijgetekend tot 2010.

Ja,en?

Geen transfer en geen gerucht, inderdaad verkeerd geplaatst! Sorry paps! :wink:
Reply
Quote:PSV legt Braziliaanse verdediger Fagner vast

5/2/2007 22:30

EXCLUSIEF - PSV gaat de Braziliaanse enclave verder uitbreiden. De Eindhovense club heeft de zeventienjarige rechtsback en jeugdinternational Fagner vastgelegd.
PSV hoeft alleen opleidingskosten te betalen voor Fagner. Corinthians, waar de back al zeven keer in de hoofdmacht acteerde, verzuimde het tot 31 januari 2007 lopende contract te verlengen. Als hij achttien is, gaat het contract in Eindhoven in.

De scouts van PSV kwamen Fagner op het spoor op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 21 jaar, waar de verdediger de laatste drie duels speelde.

Fagner wordt de zesde Braziliaan in Eindhovense dienst. PSV, dat eerder de belofte Jonathan Reis vastlegde, heeft in Alex, Gomes, Alcides, Tardelli al een flinke Braziliaanse enclave.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Aandewiel en Blind technisch duo bij Sparta

8/2/2007 15:08

Sparta Rotterdam heeft op technisch gebied een dubbelslag geslagen. Gert Aandewiel wordt de nieuwe hoofdtrainer van de Kasteelclub en Danny Blind gaat aan de slag als technisch directeur.
Beide aanstellingen lagen in de lijn der verwachting. Aandewiel werd al een tijdje getipt als opvolger van de huidige coach Wiljan Vloet, die bekend maakte aan het eind van het seizoen te zullen vertrekken bij Sparta. Aandewiel deed hetzelfde bij Haarlem waar hij sinds 1 juli 2005 de scepter zwaait.

Aandewiel tekent op het Kasteel een contract voor drie seizoenen. De 37-jarige oefenmeester was in de periode 1997-1999 als speler aan Sparta verbonden. Hij speelde verder betaald voetbal bij FC Volendam en Dordrecht’90. Als trainer begon hij zijn loopbaan bij de amateurs van Quick Boys, om vervolgens aan de slag te gaan bij Haarlem.

Danny Blind is de komende vier jaar de eindverantwoordelijke voor het totale technische beleid bij Sparta. Ook hij is een oud-speler van de club. Blind zat sinds afgelopen zomer zonder club nadat hij diende te vertrekken bij Ajax.

De voornaamste taak van de nieuwe technisch directeur wordt het bewaken van de continuïteit binnen de club. Speerpunten zijn de verdere ontwikkeling van de jeugdopleiding, de uitbouw van de scouting en de uitwerking en versterking van samenwerkingsverbanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
FC Twente wil Bakkal definitief overnemen. Bakkal geeft aan het te willen aangezien hij het naar zijn zin heeft in Tukkerland (ja raar he :razz: ), het is wachten op wat PSV gaat doen. Zijn contract loopt nog tot medio 2008 bij PSV.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:FC Twente wil Bakkal definitief overnemen. Bakkal geeft aan het te willen aangezien hij het naar zijn zin heeft in Tukkerland (ja raar he :razz: ), het is wachten op wat PSV gaat doen. Zijn contract loopt nog tot medio 2008 bij PSV.


Waar heb je dit dan vandaan getoverd? dit is wel supernieuw nieuws :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Feyenoord Netwerk Wrote:/2/2007 - 'Feyenoord bekijkt Luisão'
Volgens Portugese media waren scouts van Feyenoord afgelopen weekend aanwezig bij Benfica dat speelde tegen Boavista. Speciale aandacht zou daarbij zijn uitgegaan naar de Braziliaanse centrale verdediger Luisão van Benfica. Ook Charlton, Espanyol, Levante, Lens, Tenerife en Juventus zouden met scouts aanwezig zijn geweest om de verdediger aan het werk te zien.
Lijkt me niet echt een haalbaar verhaal gezien de geinteresseerde clubs en de huidige financiele situatie van Feyenoord. Zal dus wel bij een gerucht blijven....
Reply
Woutiknout Wrote:
Feyenoord Netwerk Wrote:/2/2007 - 'Feyenoord bekijkt Luisão'
Volgens Portugese media waren scouts van Feyenoord afgelopen weekend aanwezig bij Benfica dat speelde tegen Boavista. Speciale aandacht zou daarbij zijn uitgegaan naar de Braziliaanse centrale verdediger Luisão van Benfica. Ook Charlton, Espanyol, Levante, Lens, Tenerife en Juventus zouden met scouts aanwezig zijn geweest om de verdediger aan het werk te zien.
Lijkt me niet echt een haalbaar verhaal gezien de geinteresseerde clubs en de huidige financiele situatie van Feyenoord. Zal dus wel bij een gerucht blijven....

Feyenoord wil de duurste champagne, terwijl ze maar geld hebben voor een sixpackje Aldi-bier.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gerucht dus bukkis!
Reply
Net zo'n gerucht als die Tymoschuk zeker....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zouden het daarom misschien "geruchten" heten?? :roll:
Reply
Tymoschuk was geen gerucht die zou volgens Koeman toch echt komen? :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Correctie: Koeman wilde graag dat hij zou komen en de club zou er alles aan doen in hun macht om hem te halen! Dat was blijkbaar niet voldoende...
Reply


Forum Jump: