The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Als pusvee €20 mio op tafel legt, zou ik het Ajax vergeven
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Winstonicus Wrote:Leegloop dreigt bij FC Twente

FC Twente heeft mogelijk maar kort van Sharbel Touma kunnen genieten. De Zweed kwam in de winterstop over van Halmstads BK en ontwikkelde zich in Enschede zó goed, dat er inmiddels belangstelling is voor de 26-jarige aanvaller van de Engelse clubs Crystal Palace en Southampton. Touma speelde totnogtoe in zestien wedstrijden en scoorde viermaal.

Bij de ploeg van Rini Coolen dreigt een leegloop, want ook Peter Niemeyer (onder meer Feyenoord), Blaise N'Kufo (AZ en verschillende buitenlandse clubs) en Daniël Majstorovic (Newcastle United) staan nadrukkelijk in de belangstelling.

Damn!

Uiteindelijk dus toch beter dat Twente komend jaar geen Europees voetbal speelt, die hebben dan nog een slechter team dan Willem II.

Het seizoen is nog niet voorbij kerel!
Ze zijn nog niet weg kerel!
Ken jij al de mogelijke eventuele vervangers kerel!

Sharbel Touma zal wel blijven. Heeft veel familie hier e.d.
Reply
Quote:1. FC Köln wil Patrick Paauwe overnemen

9/5/2005 20:38

EXCLUSIEF - 1. FC Köln heeft zich gemeld voor Patrick Paauwe. De Duitse club, die onlangs promoveerde naar de Bundesliga, volgt hem al enige tijd.
Paauwe heeft wel oren naar een overgang naar Köln, vertelt zijn zaakwaarnemer Karel Jansen in de nieuwe Voetbal International. De Duitse club zal met Feyenoord tot een akkoord moeten komen over een afkoopsom voor de 29-jarige verdediger, die nog tot medio 2007 onder contract staat in Rotterdam.

Feyenoord heeft laten weten mee te willen werken aan een transfer van de voormalig aanvoerder, die dit seizoen naar de bank verdween onder nieuwe coach Ruud Gullit. Paauwe is bezig aan zijn zevende seizoen in Rotterdam.

Bruno Basto staat op zijn beurt in de belangstelling van 1. FC Nürnberg, dat uitkomt in de Bundesliga. De club is op zoek naar een linkervleugelverdediger die ook op het middenveld kan spelen. Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van de 26-jarige Portugees, die dit seizoen geen indruk heeft gemaakt in De Kuip.
Reply
=D>
Reply
Kleine Jan Wrote:Hamburger SV , daar droom je als klein kind al van om ooit daar te mogen spelen... en Rafael kan dat allemaal mee gaan maken!! :roll:

Ich bin Raffie, und Sylvie bekomt mein Frau .
Speil jetzt bij Ajax, aber geh nach HSV.
Ich habe nog ein contract, das maakt mij niet zo blij
Dus ik kie-, kaa-, koop , ik koop me lekker frei.

Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,
Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,

Ich bin Raffie, klein maar dik von bil.
Ich fussball gern, das ist mein Lieblingsspiel.
Ich schleich mich an die ball ran.
Und zeig ihr wie ich speilen kann.

Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,
Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
=D> =D> =D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hahahaha schitterend
Reply
Valencia lijkt de beste papieren te hebben om Patrick Kluivert voor komend seizoen te contracteren. De spits liet afgelopen weekend weten Newcastle United te gaan verlaten en terug te keren naar Spanje.

Osasuna benaderde Kluivert in de winterstop, maar toen ging de spits niet in op de Spaanse aanbieding. Valencia lijkt nu echter wel goede papieren te hebben om Kluivert terug naar de Primera Divisíon te halen.

Valencia zal waarschijnlijk aanvaller Bernardo Corradi verkopen en ziet in Kluivert de ideale vervanger voor de Italiaan.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Egyptische doelman voor Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord heeft de Egyptische doelman Sherif Ekramy vastgelegd. De keeper zet binnenkort een handtekening onder een driejarig contract, meldde de Rotterdamse club dinsdag.
Ekramy is afkomstig van Al-Ahly en doelman van het Egyptische olympische elftal. Feyenoord zal de jonge keeper eerst verhuren, waarschijnlijk aan Excelsior. De club raakte geïnteresseerd in Ekramy na een tip van diens landgenoot en middenvelder bij Feyenoord, Hossam Ghaly.
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Co in de belangstelling van Celtic
Reply
'Van Gaal laat oog vallen op Spartaan Koevermans'

11/5/2005 8 :43

Of Sparta Rotterdam promoveert of niet, Danny Koevermans lijkt zich te kunnen opmaken voor een optreden op het hoogste niveau. AZ ziet in de Sparta-aanvaller een welkome versterking.
AZ is op zoek naar versterking van de aanvalslinie. Robin Nelisse was toe aan een nieuwe uitdaging, terwijl Ali Elkhattabi een nieuwe club hoopt te vinden. Met Klaas Jan Huntelaar (SC Heerenveen) en Blaise N'Kufo (FC Twente) wilde de Alkmaarse club het verlies opvangen.

Beide opties bleken financieel niet haalbaar, zoals ook het naar Nederland terughalen van Patrick Kluivert te duur zou uitvallen. Danny Koevermans is een van de serieuze alternatieven die nog op het Alkmaarse lijstje prijken. De nieuwe trainer Louis van Gaal ziet in de Schiedammer een versterking.

Hoewel er nog geen sprake is van officiële belangstelling, is Sparta op de hoogte van de interesse uit Alkmaar voor Koevermans. 'Ik heb laatst bij een etentje Louis van Gaal gesproken. Hij vertelde me dat AZ belangstelling heeft voor Koevermans', zegt directeur Peter Bonthuis in het AD.

Koevermans, die een paar maanden geleden zijn contract bij Sparta tot 2006 verlengde, speelt sinds 2000 in het betaald voetbal. Zijn productiviteit leverde de 26-jarige spits meer belangstelling op, al liep die interesse van onder meer FC Twente uiteindelijk op niets uit.


[-o< Hopen dat Blaise dan nog een jaartje blijft
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
'Ferdinand in de belangstelling van Real Madrid'

De Spaanse topclub Real Madrid lijkt interesse te hebben in Rio Ferdinand van Manchester United. Real haalt ieder jaar een grote ster uit het buitenland en voorzitter Florentino Perez haalde de afgelopen jaren al een aantal Engelse sterren.

Rio Ferdinand zelf zegt binnenkort een nieuw contract te willen tekenen bij Manchester United, maar na dit dramatische seizoen is volgens zijn zaakwaarnemer nog helemaal niks zeker.

"De omstandigheden bij Manchester United zijn niet ongunstig, maar Ferdinand heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ooit nog eens in het buitenland wilt spelen", aldus Ferdinand's zaakwaarnemer Pini Zahavi.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
PSV meldt zich voor Mika Väyrynen

11/5/2005 16:23

PSV heeft zich bij SC Heerenveen gemeld voor Mika Väyrynen. De Fin heeft inmiddels de Friese club laten weten niet in te gaan op een nieuwe contractaanbieding.
Väyrynen staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Heerenveen, waar hij bezig is aan zijn vierde seizoen. De 23-jarige middenvelder zegt toe te zijn aan een club van hoger niveau.

PSV heeft de Finse international op het oog als mogelijke vervanger van Mark van Bommel of Johann Vogel, die beiden zullen vertrekken. Zaakwaarnemer Henk van Ginkel bevestigt in de nieuwe Voetbal International dat de Eindhovense club zijn interesse bekend heeft gemaakt.

'Ik weet dat PSV-trainer Guus Hiddink een gesprek met Mika wil. Veel zal afhangen van de transfersom die Heerenveen vraagt. Blijft die hoog dan blijft hij een jaar en is-ie daarna weg.'

Naast PSV zou ook een buitenlandse club van plan zijn om Väyrynen in te lijven, aldus Van Ginkel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heerenveen vraagt 7 miljoen euro....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Heerenveen vraagt 7 miljoen euro....

Dat kunnen ze best vragen, maar dat gaat PSV nooit betalen.
Reply
Het schijnt ook slechts de helft te zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Mukkus Wrote:Heerenveen vraagt 7 miljoen euro....

Dat kunnen ze best vragen, maar dat gaat PSV nooit betalen.

Das dan jammer, maar Mika heeft nog een contract voor een jaar. De kans dat ie volgend gratis wegloopt is natuurlijk aanwezig. Prijs zal zeker nog dalen.

Ekslem, Mika heeft zelf aangegeven dat ie de prijs voor hem te hoog vond en "dat daar nog wel de helft vanaf mag".
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Oh oke. Ik zie hem er graag bijkomen. Kent het nederlandse voetbal en kan zeker wel ballen. Er schijnt ook een buitenlandse club aan hem te trekken trouwens.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:FC Utrecht wint de strijd om Robin Nelisse

11/5/2005 17:21

FC Utrecht heeft FC Groningen afgetroefd in de strijd om Robin Nelisse. De 27-jarige AZ-spits tekende een driejarig contract bij de club uit de Domstad. Hoewel hij de afgelopen maanden vaak aan bod kwam, had hij al in een vroegtijdig stadium laten weten de Alkmaarse club hoe dan ook te willen verlaten.
Nelisse had wel oren naar zowel FC Utrecht als FC Groningen. 'Het zijn beide mooie, ambitieuze volksclubs.' Nadat hij met beide c;lubs rond de tafel had gezet, viel de keuze op FC Utrecht, waar hij volgende week zal worden gepresenteerd. 'Hij is onze eerste aanwinst voor het komende seizoen en daar zijn we ontzettend blij mee', aldus Utrecht-trainer Foeke Boey op de website van .


Lijkt me een zeer goede zet van Utrecht, zeker nu de terugkeer van Mols zo tegenvalt. In deze vorm is Nelisse 100% een meerwaarde voor FC Utrecht.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
11/5/2005 - AD: Ooijer slaat aanbieding Bayer Leverkusen af

Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat André Ooijer een bod van het Duitse Bayer Leverkusen heeft afgeslagen. Er zouden nog meer clubs geïnteresseerd zijn in de PSV-verdediger.
Reply
Koreaanse aanvaller in beeld bij PSV?
(Gepost door RvN)

Onlangs meldde De Telegraaf in een artikel tussen neus en lippen door dat PSV mogelijk versterkt zou worden met een Koreaans talent. Dat zou wel eens de 19-jarige aanvaller Chu-yong Park kunnen zijn. Volgens Yahoo Korea zou de jonge aanvaller in de belangstelling staan van PSV. De 19-jarige spits is geselecteerd voor het nationale elftal van Zuid-Korea voor interlands begin juni. Aansluitend reist hij naar Nederland voor het WK U20. Hij komt uit voor FC Seoul.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Lijkt me een zeer goede zet van Utrecht, zeker nu de terugkeer van Mols zo tegenvalt. In deze vorm is Nelisse 100% een meerwaarde voor FC Utrecht.

Ik kreeg vanmiddag het persbericht en keek wel even op... Want zondag werd nog gesuggereerd dat Nelisse teveel vroeg voor de FC... Overigens wordt hij pas volgende week donderdag aan de media gepresenteerd omdat Utrecht hoopt twee of drie aankopen tegelijk te kunnen presenteren...

En wat Mols betreft: lees morgen ff pagina 24 zou ik zeggen :wink:
Reply
Lyon laat de knaken die Chelsea biedt voor Essien, liggen. :eeeek:
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Opmerkelijk, maar met een korreltje zout nemen, lijkt mij:

Rangers: Huntelaar te duur
Ook Glasgow Rangers vindt Klaas Jan Huntelaar te duur. De Schotse club is nog wel geïnteresseerd in de centrumspits, maar dan moet de vraagprijs eerst flink omlaag.

Arnold Oosterveer is de zaakwaarnemer van Klaas Jan Huntelaar en bevestigt de interesse van Glasgow Rangers donderdag in de Schotse media. ,,Ik werd er twee weken geleden van op de hoogte gebracht dat Rangers interesse heeft'', zegt Oosterveer. ,,Voor zover ik weet is er nog geen bod gedaan en is er ook nog niet onderhandeld tussen Glasgow Rangers en Heerenveen.'' Wat er nu verder gaat gebeuren, is volgens Oosterveer niet bekend: ,,We weten niet wat er nu gebeurt, omdat de vraagprijs te hoog is. Dat zou kunnen betekenen dat hij gewoon in Heerenveen blijft.''

Die vraagrpijs is volgens de Scottish Herald 7,2 miljoen euro. Dat is nog ruim een miljoen meer als het bedrag dat voorzitter Dirk Scheringa van AZ niet wil betalen. Een bod van PSV op Klaas Jan Huntelaar is volgens diverse media in Schotland afgeslagen. PSV is de vorige club van Huntelaar. SC Heerenveen nam hem afgelopen zomer voor een bedrag van de rond de drie-kwart miljoen euro van de club uit Eindhoven.

Let op het vetgedrukte.....
bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com">http://www.abelenstra.com</a><!-- w -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
HEERENVEEN, 12 mei 2005 10:17 - Heerenveen kiest waarschijnlijk eieren voor zijn geld en zal proberen Mika Väyrynen te verkopen nu de 23-jarige Finse international aangegeven heeft zijn contract, dat nog loopt tot 2006, niet willen verlengen. We meldden gisteren al dat PSV en een niet nader genoemde buitenlandse club zich inmiddels voor Väyrynen hebben gemeld. PSV ziet in de middenvelder mede de ideale man om het verlies Mark van Bommel en Johann Vogel op te vangen.
Of het uiteindelijk van een overgang naar Eindhoven zal komen, is nog maar zeer de vraag. Allereerst vanwege de gememoreerde buitenlandse interesse voor Väyrynen, maar ook omdat Heerenveen hoog in de boom zit waar het de vraagprijs betreft. De Friezen verlangen een afkoopsom van € 2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bumme Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hamburger SV , daar droom je als klein kind al van om ooit daar te mogen spelen... en Rafael kan dat allemaal mee gaan maken!! :roll:

Ich bin Raffie, und Sylvie bekomt mein Frau .
Speil jetzt bij Ajax, aber geh nach HSV.
Ich habe nog ein contract, das maakt mij niet zo blij
Dus ik kie-, kaa-, koop , ik koop me lekker frei.

Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,
Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,

Ich bin Raffie, klein maar dik von bil.
Ich fussball gern, das ist mein Lieblingsspiel.
Ich schleich mich an die ball ran.
Und zeig ihr wie ich speilen kann.

Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,
Rie, Ra Raffie, Raffie, Raffie, Raf,

:lol: :lol: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Balthazar Wrote:De Friezen verlangen een afkoopsom van € 2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.

Merkwaardige uitspraak. Hij is dit jaar, ondanks dat ie iets gecontroleerder speelde, beter geworden. Hij heeft meer gescoord, was belangrijker voor het team en is zeker 1 van de beste aanvallende middenvelders in de HCE. 2 miljoen vind ik eigenlijk nog vrij weinig geld.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Balthazar Wrote:De Friezen verlangen een afkoopsom van € 2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.

Merkwaardige uitspraak. Hij is dit jaar, ondanks dat ie iets gecontroleerder speelde, beter geworden. Hij heeft meer gescoord, was belangrijker voor het team en is zeker 1 van de beste aanvallende middenvelders in de HCE. 2 miljoen vind ik eigenlijk nog vrij weinig geld.

Maar jij bent ook geen spelers-makelaar. En transferbedragen zoek je ook niet op in het groene boekje :razz:
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Jazzy Wrote:En transferbedragen zoek je ook niet op in het groene boekje :razz:

trans-fer-be-drag, het.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: