The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Jazzy Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Balthazar Wrote:De Friezen verlangen een afkoopsom van € 2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.

Merkwaardige uitspraak. Hij is dit jaar, ondanks dat ie iets gecontroleerder speelde, beter geworden. Hij heeft meer gescoord, was belangrijker voor het team en is zeker 1 van de beste aanvallende middenvelders in de HCE. 2 miljoen vind ik eigenlijk nog vrij weinig geld.

Maar jij bent ook geen spelers-makelaar. En transferbedragen zoek je ook niet op in het groene boekje :razz:

Oh, gelukkig had Blahblahtazar de bron er niet bij gezet, dus de 'objectiviteit' van het stukje valt niet te controleren. En sinds wanneer bepalen spelersmakelaars het transferbedrag van een speler? En wat heeft in hemelsnaam het groene boekje hier mee te maken?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Jazzy Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Balthazar Wrote:De Friezen verlangen een afkoopsom van € 2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.

Merkwaardige uitspraak. Hij is dit jaar, ondanks dat ie iets gecontroleerder speelde, beter geworden. Hij heeft meer gescoord, was belangrijker voor het team en is zeker 1 van de beste aanvallende middenvelders in de HCE. 2 miljoen vind ik eigenlijk nog vrij weinig geld.

Maar jij bent ook geen spelers-makelaar. En transferbedragen zoek je ook niet op in het groene boekje :razz:

Oh, gelukkig had Blahblahtazar de bron er niet bij gezet, dus de 'objectiviteit' van het stukje valt niet te controleren. En sinds wanneer bepalen spelersmakelaars het transferbedrag van een speler? En wat heeft in hemelsnaam het groene boekje hier mee te maken?

Die hebben er nog enig benul van. Dat boekkie is je bijbel man.
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Jazzy Wrote:Die hebben er nog enig benul van. Dat boekkie is je bijbel man.

Ehm, ik gebruik het groene boekje eigenlijk nooit. Ik kijk, indien nodig, in de van Dale en verder gebruik ik de sites van de Taalunie en die van Onze Taal als naslagwerk. Maar ik zie nog steeds niet wat dit te maken heeft met de transfer van Mika V. naar PSV. Of had je misschien niks te melden en probeerde je met deze opmerking de aandacht van jouw loze opmerking af te leiden?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tottenham Hotspur is bezig om een bijzondere transfer voor te bereiden. De club Londen zou namelijk komende zomer David Beckham willen overnemen van Real Madrid, zo meldt Algemeen Dagblad.

Voorzitter Daniel Levy is in actie gekomen, omdat de Engelse middenvelder niet gelukkig is met de visie van zijn nieuwe bazen bij de Madrilenen: technisch directeur Arrigo Sacchi en coach Vanderlei Luxemburgo. De 30-jarige international heeft zelfs al laten doorschemeren terug te willen keren naar zijn geboortestad Londen.

Chelsea en Arsenal lijken geen behoefte te hebben aan de diensten van de rechtermiddenvelder, waardoor Tottenham Hotspur zijn kans ruikt.

bron: AD
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Mika Väyrynen rond met PSV
Bas - Datum: 14-05-2005 - Bron: PSVZone

Mika Väyrynen, die al geruime tijd in de belangstelling van PSV staat, is rond met PSV over een driejarig contract. Guus Hiddink heeft samen met Stan Valckx al een aantal positieve gesprekken achter de rug met de Finse middenvelder die aangegeven heeft dit seizoen al SC Heerenveen te willen verlaten.
Het contract van Väyrynen bij de club uit Friesland loopt door tot de zomer van 2006 waardoor SC Heerenveen een relatief lage transfersom vraagt voor haar middenvelder, aangezien hij anders komend seizoen transfervrij de club kan verlaten.

Verwacht wordt dat de onderhandelingen tussen beide clubs nog maar een kwestie van tijd is.
Wie dit leest is gek
Reply
FC Utrecht heeft voor het nieuwe seizoen Franck Grandel (27) aangetrokken. De Fransman werd na afloop van de wedstrijd FC Utrecht - Willem II (0-3) gepresenteerd. Hij is nu nog keeper van Troyes in de Franse tweede divisie. Grandel tekende voor drie jaar met een optie van twee jaar.

Grandel promoveerde afgelopen zaterdag met zijn huidige club Troyes naar de hoogste Franse divisie. De keeper vervulde in die wedstrijd een cruciale rol. Volgens trainer en technisch directeur Foeke Booy van FC Utrecht is Grandel aangetrokken voor het eerste team. "Hij is een aanvallende keeper, die zeer atletisch is en veel rust uitstraalt."

FC Utrecht heeft verder het contract met Dwight Tiendalli opengebroken en verlengd tot medio 2008 met een optie van een jaar. De oude verbintenis tussen de club en de rechtsback zou medio 2006 aflopen.

Tiendalli (19) neemt komende zomer met Oranje onder de 20 jaar deel aan het WK voor junioren in Nederland. Aan het begin van dit seizoen nam FC Utrecht de verdediger over van Ajax. De jeugdinternational speelde elf jaar in de Amsterdamse jeugdopleiding.
Reply
Ajax en Edgar Davids zijn er bijna uit


Sunday, 15 May 2005

Het ziet er naar uit dat Danny Blind volgend seizoen zijn gewenste ervaring krijgt. Edgar Davids praat deze week met zijn oud-collega, over de verwachtingen die de trainer met hem heeft in de selectie van komend seizoen. De komst van Davids naar Ajax lijkt zo goed als beklonken.

Edgar Davids is een echte pitbull op het middenveld. De oud-Ajacied, die in de gloriejaren (1991-1996) 106 wedstrijden in het eerste speelde, is een ervaren voetballer. Hij laat in en buiten het veld niet met zich laat sollen. Hij laat zijn tanden zien, is niet te beroerd een duel aan te gaan, roept zijn medespelers tot de orde en beschikt met ruim 310 wedstrijden op het allerhoogste Europese niveau over de benodigde ervaring. Davids is precies een leiderstype waar Ajax zo'n behoefte aan heeft.

De club heeft het wat betreft ervaring al een paar seizoenen erg moeilijk. De jonkies uit de eigen Ajax-opleiding tonen weinig of geen respect voor anderen binnen de selectie. Vooral de buitenlanders lijden hieronder, zo vertelde Yannis Anastasiou eerder dit seizoen. De komst van Davids zou dit ten goede moeten keren. Hij is er toe in staat en zal het niet nalaten. Davids laat zich gelden.

Edgar Davids vertrok in 1996 bij Ajax. Hij won in 1995 de Champions League met de Amsterdammers en vertrok een jaar later naar AC Milan. Hij bleef twee jaar in Milaan, om in 1998 te verhuizen naar Turijn. Bij Juventus bleef hij ruim 6 jaar. Maar in het zevende seizoen werd hij verhuurd aan Barcelona, waar hij zijn bijnaam pitbull alle eer aan deed. Mede door zijn komst leefde de Catalaanse club helemaal op. Afgelopen zomer verkoos hij een hernieuwd verblijf in Italië. Ditmaal ging hij spelen bij Internazionale Milan, maar bij de stadsgenoot van AC kwam hij door blessures maar weinig tot spelen.

Davids is in de nadagen van zijn carrière, die hij klaarblijkelijk wil afsluiten bij de club waar het allemaal begon: Ajax!

bron: highlow.nl
Reply
:eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Geruchten 'via-via' werden heviger en heviger, nu ziet het er toch ook echt naar uit dat het echt gaat gebeuren!! =D>
Reply
:eeeek: :eeeek: :eeeek: :Big Grin :Big Grin :Big Grin :roll: :roll: :roll: \Big Grin/ Notworthy \Big Grin/ Notworthy \Big Grin/ Notworthy \Big Grin/ Notworthy \Big Grin/ Icon_twisted Rieleks baassssssss
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Zou goed en leuk zijn voor het Nederlandse voetbal.. krijgen we volgend jaar mooie duels op het middenveld tussen Davids en bijvoorbeeld Tamerus van Heracles :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Gehoord in het geruchtencircuit in Heerenveen:
Vayrynen naar PSV. Maar de transfer is nog niet wereldkundig gemaakt, omdag er sprake zou van een ruil met of Lamey of Lucius (+ een aanzienlijk bedrag). Heerenveen heeft na het vertrek van Haarala alleen nog Bakatti voor de rechtsback-positie. Maar onze marokkaanse vriend heeft regelmatig last van pijntjes en blessures, waardoor Seip regelmatig op die positie speelt.

edit: Heerenveen i.p.v Heereveen.... :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
AZ lonkt naar goedkope Shota Arveladze

16/5/2005 20:39

EXCLUSIEF - AZ heeft zijn zinnen gezet op Shota Arveladze. De Alkmaarders zien in de Georgische spits van Glasgow Rangers een geschikte kandidaat op de vacature op te vullen die Robin Nelisse achterlaat. De 32-jarige aanvaller is komende zomer transfervrij, waardoor AZ alleen wat betreft salaris de knip moet trekken.
Arveladze kent de Nederlandse competitie goed. Mr. Bean speelde van 1997 tot 2001 voor Ajax. Vooral in zijn eerste seizoen was hij onder het bewind van Morten Olsen zeer succesvol. Arveladze scoorde 25 keer in 31 wedstrijden en leidde de Amsterdammers daarmee naar de landstitel.

Bij de Rangers bleef hij wel scoren, maar niet meer zo veel als in zijn beste Ajax-jaren. Dit jaar kreeg hij dan ook te horen dat zijn contract niet meer zou worden verlengd.
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:Gehoord in het geruchtencircuit in Heereveen:
Vayrynen naar PSV. Maar de transfer is nog niet wereldkundig gemaakt, omdag er sprake zou van een ruil met of Lamey of Lucius (+ een aanzienlijk bedrag). Heerenveen heeft na het vertrek van Haarala alleen nog Bakatti voor de rechtsback-positie. Maar onze marokkaanse vriend heeft regelmatig last van pijntjes en blessures, waardoor Seip regelmatig op die positie speelt.

Laten we hopen dat het Lamey gaat worden aangezien Lucius laatste wedstrijden erg goed bezig is...
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:Gehoord in het geruchtencircuit in Heereveen:
Vayrynen naar PSV. Maar de transfer is nog niet wereldkundig gemaakt, omdag er sprake zou van een ruil met of Lamey of Lucius (+ een aanzienlijk bedrag). Heerenveen heeft na het vertrek van Haarala alleen nog Bakatti voor de rechtsback-positie. Maar onze marokkaanse vriend heeft regelmatig last van pijntjes en blessures, waardoor Seip regelmatig op die positie speelt.

Laten we hopen dat het Lamey gaat worden aangezien Lucius laatste wedstrijden erg goed bezig is...

PSV wil Lamey graag kwijt, terwijl Heerenveen graag Lucius wil hebben.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:PSV wil Lamey graag kwijt, terwijl Heerenveen graag Lucius wil hebben.

Klinkt vrij logisch in mijn oren :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:PSV wil Lamey graag kwijt, terwijl Heerenveen graag Lucius wil hebben.

Klinkt vrij logisch in mijn oren :lol:

Lucius is de ideale 12e man en volgend seizoen misschien wel meer, dus die zal Hiddink wel willen behouden.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Ze mogen Sibon terughebben :Big Grin
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Ze mogen Sibon terughebben :Big Grin

Verpats die maar aan Roda ofzo. Scorende en assisterende spelers genoeg bij H'veen... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Sibon staat ook in de belangstelling van Genk of Gent
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Sibon staat ook in de belangstelling van Genk of Gent

Mooi zo, wegwezen met die bankzitter! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
'Brescia wil nu Vlaar, Feyenoord niet meer'

17/5/2005 9 :14

Ron Vlaar heeft slechts een handvol wedstrijden gespeeld, maar naast bondscoach Marco van Basten blijken ook Feyenoord en Brescia geïnteresseerd. De Italianen willen de centrale verdediger zelfs inlijven.
Vorige week meldde Brescia zich nog voor Barry van Galen, maar de Haarlemmer liet weten niet op een avontuur bij de Italiaanse degradatiekandidaat te zitten wachten. 'Binnen drie dagen wil ik toch weer naar huis', vertelt de 35-jarige middenvelder in de nieuwe Voetbal International.

Brescia richt nu zijn aandacht op Vlaar, zo meldt De Telegraaf. Volgens deze krant komt dinsdagmiddag een delegatie van de club op bezoek bij technisch directeur Martin van Geel om te informeren naar een eventuele transfersom voor de twintigjarige speler.

Brescia is niet de enige club, ook Feyenoord hengelde al naar de jeugdinternational. Coach Ruud Gullit kent Vlaar nog uit de tijd dat hij bondscoach was van Oranje onder -20 en hoopte de Noord-Hollander voor weinig geld te kunnen inlijven, omdat hij nog een jeugdcontract heeft bij AZ.

De Alkmaarse club besliste echter anders. 'We dachten dat we Vlaar tegen de opleidingskosten konden overnemen, maar dat schijnt toch anders te zijn', aldus Gullit.

'Nu we weten dat hij alleen via een arbitragezaak voor een schijntje weg kan, zien we voorlopig van hem af. We hebben hem afgeraden het zo hard te spelen, omdat dat zo vroeg in zijn carrière niet goed is voor zijn reputatie. Bovendien hebben wij een goede relatie met AZ en wij willen dat graag zo houden.
Reply
Quote:De Alkmaarse club besliste echter anders. 'We dachten

Oei..... Dat deed pijn.....!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Nou ik zou zeggen laat hem eerst maar eens vaste waarde worden bij AZ! want zoals hij zondag speelde wil denk ik Zwolle hem nog niet eens hebben. en hij kon ook nie vermoeid zijn van een zwaar seizoen
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Nou ik zou zeggen laat hem eerst maar eens vaste waarde worden bij AZ! want zoals hij zondag speelde wil denk ik Zwolle hem nog niet eens hebben. en hij kon ook nie vermoeid zijn van een zwaar seizoen

Ben ik het helemaal mee eens. Zou zwaar onverstandig van hem zijn om te vertrekken. Aan de andere kant, volgend jaar zal hij bij AZ wel weer op de bank komen te zitten vrees ik.
Reply
FC Twente strikt doelman Wintjens"
FC Twente heeft zijn eerste versterking voor het komend seizoen binnen. MVV-doelman Danny Wintjens tekent een 1-jarig contract in Enschede aldus de Limburgse internetradiozender L1. De 21-jarige Limburger Wintjens wordt komend seizoen de derde keeper achter Sander Boschker en Remko Pasveer. Wintjens verloor dit jaar bij MVV onder trainer Jonker zijn basisplaats, maar mag zich nu in Enschede bewijzen. FC Twente kwam de doelman op het spoor via Theo Snelders, de huidige keeperstrainer bij Twente, die Wintjens nog kende vanuit zijn MVV-tijdperk.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
A number of Dutch youngsters are being targeted by Manchester United as the Red Devils look to reform their Reserve and Youth teams over the summer.

As well as letting a number of players leave Old Trafford this summer including Ramon Calliste, Daniel Nardiello and Paul Tierney, Sir Alex Ferguson will be looking to replace them with Europe's finest.

A few Dutch U-17 internationals have been brought to the Scotsman's attention after impressing in the European U-17 Championships over the past few weeks in Italy.

Turkey's teenagers lifted the title on Saturday after beating Holland 2-0.

AZ Alkmaar midfielder Ruud Vormer, AFC Ajax's Vurnon Anita and Sparta Rotterdam's Melvin Zaalman have all earned praise from United scouts.


sportnetwork.net
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Volgens de Gelderlander staat Michael Dingsdag in de belangstelling van Sampdoria en Werder Bremen!!

Zelf vind ik dat hij beter een tijdje kan wachten. Hij heeft dit seizoen voor het eerst een vaste basisplaats en is nog zeker niet uitgeleerd bij Vitesse!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ajax hoopt zich te versterken met Ramon Zomer. De verdediger van FC Twente moet de defensie van de Amsterdammers gaan versterken, zo meldt De Jonge Journalist.
Zomer moet indirect de vertrekkende Hatem Trabelsi gaan vervangen. Indien de Tunesiër vertrekt, schuift Johnny Heitinga door naar de rechtsback-positie. Daardoor komt centraal in de verdediging een vacature. Volgens De Jonge Journalist is Zomer daarvoor de beoogde kandidaat.

Ajax zal wel een transfersom moeten betalen voor de 22-jarige Tukker. Zomer staat namelijk tot medio 2007 onder contract in Enschede.
Reply
18 Mei 2005 10:23
Mark van Bommel naar Barcelona
Zoals verwacht speelt Mark van Bommel het komend seizoen voor FC Barcelona. De aanvoerder van landskampioen PSV is een driejarige verbintenis overeengekomen met de Catalaanse club.

Van Bommel was al een tijd rond met de club, maar Barcelona wilde de transfer pas wereldkundig maken nadat de strijd om de Spaanse titel beslist was. Barca werd afgelopen zaterdag voor de 17de keer kampioen van Spanje.

Pas na de WK-kwalificatiewedstrijd van Oranje tegen Finland op 8 juni zal Van Bommel officiëel aan de 'Socios' worden gepresenteerd. Van Bommel verruilde in 1999 Fortuna Sittard voor PSV, waarmee hij onder meer vier titels veroverde.
Reply


Forum Jump: