The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
bocaloca Wrote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

laat jelle de domme bruinhemd in godsnaam oprotten. dit bericht heeft mijn weekend enorm verpest. en uiteraard zeggen ze het pas als ik mijn scc al betaald heb. hoe bedenken ze het? Sad

Ik snap dat hij voor Ajax heeft gespeeld, maar ik vind die Van Damme niet eens zo'n slechte keuze.
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
bocaloca Wrote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

laat jelle de domme bruinhemd in godsnaam oprotten. dit bericht heeft mijn weekend enorm verpest. en uiteraard zeggen ze het pas als ik mijn scc al betaald heb. hoe bedenken ze het? Sad

Ik snap dat hij voor Ajax heeft gespeeld, maar ik vind die Van Damme niet eens zo'n slechte keuze.

gelukkig ben ik niet zo bekrompen dat dat de enige reden is. ook voetballend vind ik het weinig verheffend. bij ajakkesspeelde hij mondjesmaat en nooit echt overtuigend. dit jaar had hij blessures maar is hij toch gedegradeerd in engeland. ik vind het gewoon niets.
Reply
Newcastle serieus in onderhandeling met Twente?Volgend de geruchten heeft Newcastle een bod uitgebracht van 11 miljoen euro voor onze rots in de branding Daniël Majstorovic.
Is dit genoeg om hem hiervoor te laten gaan?Hij heeft nog een contrakt voor 3 jaar bij onze Fct.
Wat doet Twente ?.Behouden we de selectie en creëren een groep die elk jaar voor Europees voetbal vecht of kiest Twente eieren voor z`n geld.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
11 Miljoen :eeeek: , verkopen die houtakker!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Behouden we de selectie en creëren een groep die elk jaar voor Europees voetbal vecht of kiest Twente eieren voor z`n geld.....

Voor 11 miljoen kan je heel wat eieren kiezen :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ekslem Wrote:11 Miljoen :eeeek: , verkopen die houtakker!

Ja verkoop maar, we hebben altijd Touzani nog!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Ekslem Wrote:11 Miljoen :eeeek: , verkopen die houtakker!

Ja verkoop maar, we hebben altijd Touzani nog!

:eeeek: jaja
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Barcelona heeft zinnen gezet op Rio Ferdinand

Steeds nadrukkelijker wordt de naam van Rio Ferdinand in verband gebracht met een eventuele transfer naar Barcelona. Volgens berichten in de Engelse media zou de club van coach Frank Rijkaard bereid zijn om ruim € 40 miljoen neer te tellen voor de Engelse international.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
bocaloca Wrote:Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

laat jelle de domme bruinhemd in godsnaam oprotten. dit bericht heeft mijn weekend enorm verpest. en uiteraard zeggen ze het pas als ik mijn scc al betaald heb. hoe bedenken ze het? Sad

En nu, waf? Staken? :wink:

Hij heeft de hele zomer nodig om zijn voetbalplaatjes van de nimmer aflatende koopdrift van zijn cluppie in te plakken en tegen de tijd dat Waf zijn kleine kromme lelijke vingertjes weer pritt-vrij heeft weten te maken staat er weer een seizoen vol schaamte voor de deur... :wink:
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Quote:FC Porto presenteert Co Adriaanse

AMSTERDAM - Co Adriaanse wordt vanmiddag in Portugal officieel gepresenteerd als de nieuwe trainer van FC Porto. De voormalig AZ-coach landde maandagochtend op het vliegveld van Porto. Volgens diverse Portugese media zou Adriaanse met de regerend Champions League-winnaar een verbintenis voor twee jaar zijn overeengekomen.

Adriaanse wordt bij FC Porto de opvolger van José Couceiro, die zondagavond na het mislopen van de Portugese titel zijn ontslag indiende. Door het 1-1-gelijkspel tegen Académica Coïmbra moest Porto het landskampioenschap aan rivaal Benfica laten.

Van de televaag-site. Tis nu dus echt zeker en kan Feyenoord 1 kandidaaat wegstrepen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
nadat porto interesse had voor kromkamp was het wel duidelijk...
Bangkok resident.
Reply
'Real biedt 70m voor Ibrahimovic'

Real Madrid heeft zeventig miljoen euro over voor Zlatan Ibrahimovic. Althans dat meldt de Zweedse tabloid Aftonbladet, dat het bedrag uit de mond van Ibrahimovic' zaakwaarnemer Mina Raiola vernam. Juventus houdt de Zweedse spits echter aan zijn contract. Ibrahimovic verhuisde in augustus 2004 voor 16 miljoen euro van Ajax naar Juventus.

"Real Madrid heeft met mij gepraat en ze zijn geïnteresseerd in hem. Juve houdt hem aan zijn contract, maar we zien wel wat de toekomst brengt", aldus Raiola.

Bron: Voetbal.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Waar blijft het bericht dat Ajax Nevland aantrekt? :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hmmm, Danny is Rosenberg weer wezen bekijken... Dus verwacht dat bericht maar niet LL...
Reply
Zaakwaarnemer Trabelsi waarschuwt Ajax

23/5/2005 21:15

EXCLUSIEF - Hatem Trabelsi heeft nog geen nieuwe club gevonden en dus behoort een langer verblijf bij Ajax nog steeds tot de mogelijkheden. Franklin Sedoc, de zaakwaarnemer van de Tunesische rechtsback, waarschuwt het bestuur van de Amsterdammers snel boter bij de vis te doen.
'Als Ajax hem wil behouden kunnen ze nu laten zien wat hen dat waard is', vertelt Sedoc in de nieuwe Voetbal International. 'In het verleden hebben ze Hatem al heel wat beloofd, maar vaak werden die afspraken niet nagekomen. Ik hoop dat ze nu inzien dat het tijd is Hatem te gaan waarderen.’

Trabelsi heeft nog een contract tot de zomer van 2006 bij Ajax. Wil de club nog geld voor hem vangen en de gewilde verdediger niet gratis de Arena uit zien lopen, dan zal het deze zomer tot een transfer moeten komen.

Bijna een jaar lang lagen Trabelsi en Ajax met elkaar overhoop, nadat de Amsterdamse club besloot een eenzijdige optie in het contract van de Tunesische international te lichten.

Dit tegen de zin in van Trabelsi. De speler zelf had gehoopt na afloop van het vorige seizoen transfervrij te zijn, maar zag zich door het lichten van die optie tot medio 2006 aan Ajax verbonden. In oktober 2004 kwam hij weer in actie.





Verlengen of vertrekken, dat is duidelijk. Dan verlies je wel een hele goede, maar anders vang je aan het eind van het jaar niets.
Reply
FC Porto presenteert Co Adriaanse dinsdagmorgen

23/5/2005 22:39

Dinsdagmorgen om elf uur Portugese tijd maakt FC Porto officieel bekend dat Co Adriaanse de nieuwe coach wordt. De (nog even) regerend kampioen van Europa heeft een persconferentie belegd in het Estádio do Dragão.
En aangezien Adriaanse maandag met Jan Olde Riekerink in Porto landde, waar ze de pers ontliepen via de achterdeur, kan het volgens de gezaghebbende sportkrant A Bola niet anders dan dat de scheidende trainer van AZ tekent.

Voor Adriaanse ligt een contract voor twee seizoenen klaar, met een optie voor nog een jaar. Olde Riekerink zou zijn assistent worden bij de als nummer twee geëindigde Portugese ploeg.

Adriaanse vertelde zaterdag bij RTV Noord-Holland nog dat hij Rafael van der Vaart graag zou meenemen naar zijn nieuwe club.

Dit seizoen vestigde Adriaanse de aandacht op zich door uitstekend te presteren met AZ. De Alkmaarders deden lang mee om het kampioenschap en bereikten de halve finale van de UEFA Cup. Maar in het slot van het lange seizoen stortte zijn ploeg in, tot grote teleurstelling van de Amsterdammer.



nog ff het bericht van VI...
Reply
Druk met al die transfers!

NAC wil Schreuder, Van der Schaaf en Sinouh

23/5/2005 20:43

EXCLUSIEF - Pierre van Hooijdonk is al binnen maar NAC Breda blijft hard bezig het niveau van de selectie na het uiterst teleurstellende seizoen op te krikken. De Brabanders hopen Alfred Schreuder, Remco van der Schaaf en Khalid Sinouh binnen te halen.
Schreuder speelt dit seizoen op huurbasis bij RKC Waalwijk maar staat nog onder contract bij Feyenoord. De 32-jarige middenvelder zou de ploeterende ploeg meer evenwicht op het middenveld moeten bezorgen. Ook Van der Schaaf, die bij PSV een bijrol speelt, zou de middenlinie extra kracht geven.

Sinouh, wiens contract afloopt bij RKC, moet de concurrentie aan met Davey Schollen, die dit seizoen geen overtuigende indruk maakte onder de lat bij de ploeg van Ton Lokhoff.
Reply
Balthazar Wrote:'Real biedt 70m voor Ibrahimovic'

Real Madrid heeft zeventig miljoen euro over voor Zlatan Ibrahimovic. Althans dat meldt de Zweedse tabloid Aftonbladet, dat het bedrag uit de mond van Ibrahimovic' zaakwaarnemer Mina Raiola vernam. Juventus houdt de Zweedse spits echter aan zijn contract. Ibrahimovic verhuisde in augustus 2004 voor 16 miljoen euro van Ajax naar Juventus.

"Real Madrid heeft met mij gepraat en ze zijn geïnteresseerd in hem. Juve houdt hem aan zijn contract, maar we zien wel wat de toekomst brengt", aldus Raiola.

Bron: Voetbal.nl
Undecided hahahhaha dat zou wat zijn! Het staat echter ook op voetbalzone, dus het is sowieso niet waar.
Reply
Davids net op SBS6 'Mijn trainer zit bij AZ'

Puntjes op de i bij Inter en hij komt 95% zeker terug naar Nederland. Nog in dubio over Ajax/AZ dus...
Reply
Krstev praat met CSKA Moskou

FC Groningen-speler Mile Krstev wordt nadrukkelijk gevolgd door CSKA Moskou, de UEFA Cup-winnaar van dit seizoen. Een delegatie van de Russische club zat afgelopen weekend op de tribune in de ArenA om de wedstrijd Ajax-FC Groningen te bekijken. De 26-jarige Macedonische international vertrekt volgende week naar Moskou om gesprekken te voeren en een fitheidstest te ondergaan.
Eerder werd al bekend dat Krstev geen nieuw contract krijgt bij Groningen. De speler was vier jaar actief in Het Oosterpark.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
PSV haalt Vitesse-belofte

PSV heeft Jong Vitesse-speler Quincy Allee (21) aangetrokken. De aanvaller kwam afgelopen jaar op amateurbasis uit voor de Arnhemmers en speelde bij de beloften. Vorig seizoen kwam de speler over van AGOVV en kwam daar als invaller enkele malen in actie in de Gouden Gids Divisie. Allee begon zijn loopbaan bij Go Ahead Eagles en stond ook nog onder contract bij FC Twente.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
FC Wageningen Wrote:
Balthazar Wrote:'Real biedt 70m voor Ibrahimovic'

Real Madrid heeft zeventig miljoen euro over voor Zlatan Ibrahimovic. Althans dat meldt de Zweedse tabloid Aftonbladet, dat het bedrag uit de mond van Ibrahimovic' zaakwaarnemer Mina Raiola vernam. Juventus houdt de Zweedse spits echter aan zijn contract. Ibrahimovic verhuisde in augustus 2004 voor 16 miljoen euro van Ajax naar Juventus.

"Real Madrid heeft met mij gepraat en ze zijn geïnteresseerd in hem. Juve houdt hem aan zijn contract, maar we zien wel wat de toekomst brengt", aldus Raiola.

Bron: Voetbal.nl
Undecided hahahhaha dat zou wat zijn! Het staat echter ook op voetbalzone, dus het is sowieso niet waar.

Real weet niets van 'schandalig' bod Zlatan

Geruchten zijn er altijd, zeker als het gaat om een club als Real Madrid en een speller als Zlatan Ibrahimovic. Maar de Spaanse club vond het nodig om toch in te gaan op de laatste berichten.
Zweedse en Italiaanse media brachten afgelopen weekeinde het nieuws de wereld in, dat Real zeventig miljoen euro over zou hebben voor Zlatan, in Italië ook wel Ibra genoemd.

'El Real Madrid C.F. ontkent de informatie die verschenen is, over een schandalig financieel bod dat de club zou hebben gedaan aan Juventus voor zijn speler Zlatan Ibrahimvic', luidde de officiële verklaring op de site van Real.

'De club wil benadrukken dat niemand, nog direct of indirect, onderhandelingen heeft gevoerd met de zaakwaarnemer, de Italiaanse club of met de speler.'
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Balthazar Wrote:'Real biedt 70m voor Ibrahimovic'

Real Madrid heeft zeventig miljoen euro over voor Zlatan Ibrahimovic. Althans dat meldt de Zweedse tabloid Aftonbladet, dat het bedrag uit de mond van Ibrahimovic' zaakwaarnemer Mina Raiola vernam. Juventus houdt de Zweedse spits echter aan zijn contract. Ibrahimovic verhuisde in augustus 2004 voor 16 miljoen euro van Ajax naar Juventus.

"Real Madrid heeft met mij gepraat en ze zijn geïnteresseerd in hem. Juve houdt hem aan zijn contract, maar we zien wel wat de toekomst brengt", aldus Raiola.

Bron: Voetbal.nl
Undecided hahahhaha dat zou wat zijn! Het staat echter ook op voetbalzone, dus het is sowieso niet waar.

Real weet niets van 'schandalig' bod Zlatan

Geruchten zijn er altijd, zeker als het gaat om een club als Real Madrid en een speller als Zlatan Ibrahimovic. Maar de Spaanse club vond het nodig om toch in te gaan op de laatste berichten.
Zweedse en Italiaanse media brachten afgelopen weekeinde het nieuws de wereld in, dat Real zeventig miljoen euro over zou hebben voor Zlatan, in Italië ook wel Ibra genoemd.

'El Real Madrid C.F. ontkent de informatie die verschenen is, over een schandalig financieel bod dat de club zou hebben gedaan aan Juventus voor zijn speler Zlatan Ibrahimvic', luidde de officiële verklaring op de site van Real.

'De club wil benadrukken dat niemand, nog direct of indirect, onderhandelingen heeft gevoerd met de zaakwaarnemer, de Italiaanse club of met de speler.'

En terecht, wat moeten ze bij Real nou met Zlatan? Raul (ondanks een minder seizoen) en Ronaldo zijn een stuk beter. En 70 Miljoen is natuurlijk sowieso veel te veel geld. 20 Miljoen komt meer in de buurt.
Reply
Zlatan is natuurlijk een geweldige voetballer, zijn mentaliteit en vooral persoonlijkheid doen mij echter iets te vaak braken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Volgens De Telegraaf had Adriaanse graag Rafael van der Vaart willen meenemen naar Portugal. Maar zijn voormalig pupil besloot na overleg met vader Ramon en zaakwaarnemer Søren Lerby toch te kiezen voor Hamburger SV.


Rare jongen die Rafael.... Porto is toch een veel mooiere club.
Bangkok resident.
Reply
Maar bij HSV zit Sylvie wat dichterbij dr werk. Het liefst was ie naar Barca gegaan, dat had ie vorig jaar ook verwacht als logische stap. Maar ipv de ramblas loopt Sylvie aankomend seizoen over de "Repenbahn", volgens P. Heerschop.
Reply
Quote:
Half Europa aast op 'afgeteste' Feyenoorder

24/5/2005 17:31

Ricardo Oliveira heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Castro hebben onder meer AS Monaco, Olympique Marseille, Olympique Lyon, Bayern München en Sporting Lissabon zich gemeld voor de Braziliaanse spits van Real Betis Sevilla. Zelfs Real Madrid zou een optie zijn.
Bij Betis vestigde de 25-jarige aanvaller de aandacht op zich door aan de lopende band te scoren. Met nog één duel te gaan in de Primera División staat Ricardo Oliveira op 22 doelpunten. Hij heeft daarmee een belangrijk aandeel in de vierde plaats (CL-voorronde) die Betis momenteel bezet.

Vier jaar geleden besloot Feyenoord na een proefstage nog af te zien van Ricardo Oliveira. Maar de Rotterdammers hadden niet kunnen voorzien dat ze een goalgetter in potentie hadden laten gaan. De Braziliaan werd door zijn zaakwaarnemer gepusht om naar Europa te gaan, maar wilde dat zelf niet.

'Ik heb niets tegen mijn manager gezegd, maar op de training in Nederland heb ik, op zijn zachtst gezegd, niet alles laten zien wat ik in me heb', bekende hij in de Braziliaanse sportkrant Lance.


Undecided

Ik had in zijn plaats exact hetzelfde gedaan!
Reply
AZ beraadt zich serieus over Davids

Edgar Davids zei onlangs na het duel tussen Heracles en de Suriprofs op zich best terug te willen keren naar Nederland. Wellicht naar Ajax, maar ook het AZ van de nieuwe coach Louis van Gaal sluitte hij daarbij niet uit. In Alkmaar reageerde men verrast op de opmerking van de middenvelder van Internazionale. De club denkt nu serieus na over een mogelijke komst van Davids, zo meldt AD Sportwereld.

Martin van Geel, technisch directeur bij AZ, zegt hierover: "Een speler van zijn kaliber zou een club als AZ een geweldige impuls geven, dat lijkt me duidelijk. Zijn opmerkingen zullen we dan ook zeker niet achteloos terzijde schuiven, we gaan de mogelijkheden eens rustig bespreken. Dat hij Louis nog steeds als zíjn trainer beschouwt, daar moet je gewoon blij mee zijn.''

Az gaat dus wel iets ondernemen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Het is geen transfer maar Majstorovic zit weer in de Zweedse selectie. Het is weliswaar tegen het nietige Malta maar voetballen voor je land is altijd een eer. Dit is wat hij zo graag wou. Majstro succes!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:´1,3 miljoen verschil tussen bod Valencia en vraagprijs Feyenoord´
Volgens het doorgaans goed geinformeerde Las Provincas heeft Valencia even pas op de plaats gemaakt in de transfers van Kalou en Baros omdat het duidelijkheid wil over de invulling van de technische staf. Tussen vraag en aanbod van de transferprijs van Salomon kalou zou nog 1,3 miljoen euro zitten. Feyenoord zou 8 miljoen euro vragen, Valencia 6,7 miljoen bieden.


Zijn ze bij Feyenoord gek geworden? 8 miljoen voor Kalou :roll:
Hij is na Kuijt de beste Feyenoorder, zo iemand ga je toch niet verkopen voor 8 miljoen #-o
Reply


Forum Jump: