The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
BoyBenerink Wrote:tja aan De spitsen van feyenoord ligt het op het moment natuurlijk niet aan.(gezien dat ze dit seizoen de meest scorende ploeg zijn geworden hoorde ik.)
ze hebben alleen een goede basis nodig om op verder te borduren.
en daarvoor heb je in mijn ogen eerst een goede trainer nodig!!!!

Je lult jezelf een beetje klem.

Spitsen Feyenoord:

Kuijt
Kalou
Lazovic - mag weg
Castelen
Leonardo - leeft in onmin met Feyenoord
Boussaboun

Tenzij Lazovic niet weggaat, of Leonardo het weer bij legt, heeft Feyenoord bij het vertrek van Kuijt of Kalou toch echt een probleem.

Castelen speelt namelijk altijd als rechterspits. Feyenoord houd dan dus maar 2 spelers over voor 2 posities. Mocht Lazovic blijven of Leo het bijleggen dan is het nog altijd 3 man voor 2 posities, veel te weinig.

Dat ze een 'goed' middenveld hebben dat kan bijsluiten, dat is leuk voor ze, maar dat maakt nog geen extra spits
Reply
Ekslem Wrote:De nieuwe linksback van Feyenoord is Snoyl. Hij krijgt een nieuwe kans.

Proest.

Welke trainer heeft dat besloten? Of is dan een plan van Jorien?
Reply
Ik verzin het niet, hij komt iig terug zie o.a. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbal.nl">http://www.voetbal.nl</a><!-- w -->
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tim Vincken zit nu ook bij de selectie net als Biseswar. Zijn ook 2 aanvallers. Overigens vind ik Snoyl zeker geen slechte voetballer. Hij heeft het best aardig gedaan bij Feyenoord. Ga er maar eens aanstaan als je naar Den Bosch wordt gestuurd.
Reply
Legion Wrote:Tim Vincken zit nu ook bij de selectie net als Biseswar. Zijn ook 2 aanvallers. Overigens vind ik Snoyl zeker geen slechte voetballer. Hij heeft het best aardig gedaan bij Feyenoord. Ga er maar eens aanstaan als je naar Den Bosch wordt gestuurd.

beaam. en de invalbeurt/het debuut van biseswar afgelopen weekend was puik en uitermate hoopgevend. dat is een leuk voetballertje. maar omdat het geen ajakkessied is vond studio ajakkes het niet nodig om daar wat van uit te zenden. :razz:

net als bij alex, waar fainoid ook eerder achteraan zat, is psvee ook nu schijnbaar wakker geworden en gaat ook psvee achter simons aan. :roll:
Reply
Alleen maar goed waf. Anders plukken ze die ook nog weg dadelijk. Het ziet er naar uit dat de jeugd meer en meer een kans gaat krijgen bij Feyenoord. Zuiverloon heeft overigens nog geen pepernoot geraakt, want die is te druk bezig met zijn HAVO-diploma
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dat moet wel een hele goeie voetballer worden, als je druk bent met je HAVO diploma (zeg ik als Feyenoordsupporter) Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Juventus heeft zeer concrete belangstelling voor John Heitinga, zo meldt ELF vandaag. Algemeen directeur Luciano Moggi zou zeer gecharmeerd zijn van de verdediger van Ajax.

Overigens staan ook de verdedigers Andrea Barzagli (Palermo) en Pablo Ibanez (Atletico Madrid) op het verlanglijstje van De Oude Dame. Van het drietal lijkt Barzagli de voornaamste kandidaat te zijn om Juventus te komen versterken.



bron: ELF
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ajax heeft belangstelling voor het 16-jarige supertalent Freddy Adu, zo meldt Calciomerato vandaag.

In de strijd om de Amerikaanse belofte hebben de Amsterdammers concurrentie van enkele grote clubs. Ook Juventus, Internazionale, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Real Madrid en FC Barcelona volgen Adu.

De rappe aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Washington DC United.

Bron: voetbalzone


Daar gaan we weer :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Arie zegt: Geen Davids, geen de Boer. Onderhandelingen met Rosenberg zijn open.

Jammer de bammer :cry:

vi en ajax.network.to[/url]
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
En ik bedoel niet jammer van de boer, zeg maar, pfff
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Balthazar Wrote:Ajax heeft belangstelling voor het 16-jarige supertalent Freddy Adu, zo meldt Calciomerato vandaag.

In de strijd om de Amerikaanse belofte hebben de Amsterdammers concurrentie van enkele grote clubs. Ook Juventus, Internazionale, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Real Madrid en FC Barcelona volgen Adu.

De rappe aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Washington DC United.

Bron: voetbalzone


Daar gaan we weer :roll:

Dag ome Roman! Hier is me rekeningnummer.. :roll:
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Feyenoord haalt Snoyl terug, laat Basto gaan

25/5/2005 19:28

Een nieuwe coach heeft het nog niet maar Feyenoord is wel druk bezig de selectie voor komend seizoen samen te stellen. Zo keert Ferne Snoyl terug en mag Bruno Basto ondanks een doorlopend contract alweer vertrekken.

Snoyl speelde dit seizoen op huurbasis voor FC Den Bosch, waar hij 25 competitieduels speelde en een gemiddeld rapportcijfer van 5,68 scoorde in het Telegraaf/VI Speler van het Jaar-klassement. Collega-linksback Basto kwam tot achttien duels in de hoofdmacht van Feyenoord en kreeg een 5,78.

Magrão wordt komend seizoen waarschijnlijk verhuurd. De Braziliaanse middenvelder kwam maar weinig aan spelen toe en hoopt elders wel de nodige minuten te kunnen maken. Feyenoord heeft toegezegd mee te werken aan een vertrek van Patrick Paauwe, Christian Gyan en Anthony Lurling.

De beloften Gianni Zuiverloon en Tim Vincken starten de voorbereiding met de A-selectie. Verdediger Zuiverloon debuteerde afgelopen seizoen en speelde tien keer mee. Ook rechtsbuiten Vincken mocht voor het eerst opdraven in de hoofdmacht en sloot af met drie eredivisieduels.
Make tea, not war
Reply
Jazzy, wat Arie in de media heeft gebracht heeft altijd al een averechtse uitwerking gehad!

2 faces vd Eikel ....
Reply
waf Wrote:net als bij alex, waar fainoid ook eerder achteraan zat, is psvee ook nu schijnbaar wakker geworden en gaat ook psvee achter simons aan. :roll:

Bij Feyenoord snappen ze niet hoe het werkt!
Je moet niet alles aan de grote klok hangen!
Reply
Nee, inderdaad, het komt neer op het betere ellebogenwerk.
Dat ze Mastojrovic niet halen, dan...
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:net als bij alex, waar fainoid ook eerder achteraan zat, is psvee ook nu schijnbaar wakker geworden en gaat ook psvee achter simons aan. :roll:

Bij Feyenoord snappen ze niet hoe het werkt!
Je moet niet alles aan de grote klok hangen!

bij alex hadden ze dat ook niet gedaan. :razz: maar je hebt wel gelijk. maar wij proberen zoveel spelers te kopen zodat psvee niet meer weet of het serieus is of niet. :wink:
Reply
joep Wrote:Nee, inderdaad, het komt neer op het betere ellebogenwerk.
Dat ze Mastojrovic niet halen, dan...

zou wel een versterking zijn voor Feijenoord
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ik had het over PSV, voor de goede verstaander.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Quote:Sparta stuurt trainer Snoei de laan uit

Mike Snoei is ontslagen als trainer van Sparta Rotterdam. De nederlaag tegen Helmond Sport, in de nacompetitie gisteravond, is waarschijnlijk de aanleiding. Naast de trainer mochten ook Nico Jalink, Alfons Groenendijk (assistenten), en elftalleider van Noortwijk direct vertrekken.

Snoei had het hele seizoen eigenlijk al geen goede band met de leiding bij de Rotterdamse club. Speler David Nascimento zal de trainingen voorlopig overnemen, zo meldt NOS.

Het vertrek van Snoei bij Sparta was al bekend. De trainer wordt aankomend seizoen de nieuwe trainer van Go Ahead Eagles uit Deventer.

Zo, dus voordat Snoei de eer aan zichzelf kon houden heeft het bestuur hem er maar uitgeknikkerd. :| Ik ben zeer benieuwd of het team nog de energie op kan brengen om alsnog promotie af te dwingen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lekkere timing, Sparta bestuur...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Denk dat als Sparta nou niet promoveerd, ze de eerst komende jaren heel moeilijk gaan hebben in de 1ste divisie. de meeste spelers zullen wel weg gaan als ze niet promoveren.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
RKC aast op transfervrije Tim Bakens

26/5/2005 10:17

RKC Waalwijk heeft een serieus oogje laten vallen op Tim Bakens. De verdediger van De Graafschap heeft meer ijzers in het vuur.
'Het is nog lang niet rond, zo ver is het nog lang niet', zegt Bakens op Omroep Gelderland over de berichten dat er al een contract klaar ligt in Waalwijk. 'Maar de interesse is wel concreet, al is RKC niet de enige club die interesse heeft getoond. Ook een paar andere eredivisieclubs hebben belangstelling voor mij.'

RKC Waalwijk kan Bakens transfervrij overnemen, omdat De Graafschap de verdediger formeel ontslag had aangezegd. Een nieuwe verbintenis was nog niet van de grond gekomen.

Bakens ziet RKC Waalwijk zitten. De jeugdinternational ziet de Brabantse club als een stapje omhoog. 'Ik heb al een jaar niet gespeeld, daarom is het bijzonder dat een club als RKC zich meldt.' De verdediger dit seizoen door een achillespeesblessure niet in actie is gekomen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Volgens Voetbal België zijn Standard Luik en AZ het eens over Sambegou Bangoura. De Alkmaarders schijnen 1,1 miljoen over te hebben voor de 23-jarige aanvaller.

Echter zou Bangoura er zelf altijd nog niet uit zijn De Guinees staat namelijk ook in de belangstelling van Lens en Southampton. Bangoura scoorde dit seizoen 15 keer in 29 duels.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Volgens Voetbal België zijn Standard Luik en AZ het eens over Sambegou Bangoura. De Alkmaarders schijnen 1,1 miljoen over te hebben voor de 23-jarige aanvaller.

Echter zou Bangoura er zelf altijd nog niet uit zijn De Guinees staat namelijk ook in de belangstelling van Lens en Southampton. Bangoura scoorde dit seizoen 15 keer in 29 duels.

klopt ik heb het ook gelezen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Wat een toevoeging weer winston :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Gerrard: 'Hoe kan ik hier ooit weggaan na een avond als deze?'

Liverpool-aanvoerder was misschien wel de man van de wedstrijd tijdens de ongelofelijke Champions-Leaguefinale tussen Milan en Liverpool. Zijn 3-1 luidde de wederopstanding in van The Reds, terwijl hij zijn teamgenoten daarna constant bleef aanvuren. Het is niet vreemd dat een speler als Gerrard zich in de belangstelling mag verheugen van topclubs als Chelsea en Real Madrid. Maar eigenlijk wil hij helemaal niet weg van Anfield. "Hoe kan ik Liverpool verlaten na een avond als deze?", stamelde hij na afloop, waarna hij aangaf met een positief gevoel de onderhandelingen voor een nieuw contract in te gaan.

Dit vind ik een hele goeie beslissing van gerard blijf maar lekker. Pas maar op chelsea
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Anderlecht-belofte Timothy Derijck staat op het punt een vierjarig contract te tekenen bij Feyenoord.
'Normaal zet ik bij mijn terugkeer naar België mijn krabbel', zegt Derijck in Het Nieuwsblad. De jeugdinternational verblijft momenteel met de Belgische jeugdselectie in Hongarije, waar hij het EK-kwalificatietoernooi speelt.

Naast de aanbieding van Feyenoord heeft Derijck naar eigen zeggen ook een garantie voor een plaats in de A-selectie op zak. 'Bij Anderlecht had ik die ook, maar daar zijn ze met dertig man. In Rotterdam werken ze met een beperkte kern van achttien spelers', zegt achttienjarige centrale verdediger. 'Dat er een nieuwe trainer komt, verandert niets aan mijn keuze. Je moet je overal bewijzen.'

Anderlecht kan wel een transfersom uit Rotterdam verwachten. 'Ik heb nu nog een semi-profcontract voor twee seizoenen lopen. Maar Feyenoord heeft me al beloofd dat het de gevraagde transfersom zal betalen.'
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Donderdag 26 mei - AZ en Ajax onderhandelen over Lindenbergh
(Verslaggever SV, Amsterdam, 07.51u GMT+01.00, NHD)
Het Noord-Hollands Dagblad citeert vandaag dat Ajax en AZ onderhandelen over een transfer van oud-Ajacied Olaf Lindenberg naar de club waar hij zijn carriere begon.

Lindenbergh, die gezien wordt als linksback, ziet de transfer naar Ajax wel zitten. 'Ik heb er tien jaar gespeeld in de jeugd, het is een prachtclub', aldus de 31-jarige voetballer van AZ.

Beide clubs zijn momenteel in onderhandeling en het schijnt dat ze niet ver uit elkaar liggen. 'Vraag en aanbod liggen volgens mij niet zo heel ver uit elkaar, maar ik geloof dat AZ daar anders over denkt', zegt Lindenbergh in het dagblad.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Hamann wil graag naar HSV
De kans dat Dieter Hamann volgend seizoen in de Bundesliga speelt wordt steeds groter. De middenvelder wil graag terugkeren naar zijn geboorteland Duitsland. Zijn voorkeur zou uitgaan naar Hamburger SV, waar Rafael van der Vaart volgend seizoen naar alle waarschijnlijkheid ook zijn opwachting zal maken.

De 31 -jarige middenvelder is momenteel nog in dienst bij het Engelse Liverpool. Met deze club won hij woensdag in een zinderende finale de Champions League ten kostte van AC Milaan. Hamann is transfervrij. In het verleden speelde hij onder meer voor Bayern Munchen en Newcastle United.

Datr HSV word nog wel wat zeg
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: