The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Winstonicus Wrote:
Antidote Wrote:Volgens Voetbal België zijn Standard Luik en AZ het eens over Sambegou Bangoura. De Alkmaarders schijnen 1,1 miljoen over te hebben voor de 23-jarige aanvaller.

Echter zou Bangoura er zelf altijd nog niet uit zijn De Guinees staat namelijk ook in de belangstelling van Lens en Southampton. Bangoura scoorde dit seizoen 15 keer in 29 duels.

klopt ik heb het ook gelezen

Notworthy Notworthy
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
had precies het zelfde op het zelfde tijdstip gestuurd dus heb het maar veranderd in:


klopt ik heb het ook gelezen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Precies hetzelfde tijdstip 3 minuten later?

Maar je kan je bericht ook gewoon verwijderen hoor :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:Jazzy, wat Arie in de media heeft gebracht heeft altijd al een averechtse uitwerking gehad!

2 faces vd Eikel ....

True! Ik hoop het maar weer deze keer.

Misschien al gemeld maar Ajax heeft nu ook de onderhandelingen met AZ geopend mbt Lindenbergh. AZ weet van niets......, vraag en aanbod zouden niet veel schelen..

Inderdaad mister double agenda! :lol:

ajax.network.to
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Johann Vogel naar AC Milaan!! zie teletekst
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Aanvulling op Ekslem zijn bericht. Mooie stap voor vogel. Hoop voor hem dat hij daar zal slagen.

Quote:De Zwitser Johann Vogel speelt de komende drie jaar voor AC Milan. Dat maakte PSV zojuist bekend op de officiële website. Hij vertrekt transfervrij bij de Eindhovenaren.
Zondag zal Vogel zijn laatste wedstrijd bij PSV spelen in de Amstel Cup-finale. Hij heeft dan zes seizoenen doorgebracht bij de huidige landskampioen, die nog probeerde om zijn contract te verlengen. Maar de verdedigende middenvelder was naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging.

"Een fantastische topclub, dit is voor mij een droom", waren de woorden van Vogel zelf. Helemaal onverwacht is de overgang niet. Milan staat erom bekend dat ze graag iets oudere spelers contracteren die transfervrij zijn. Een overgang naar Lazio Roma mislukte door de lengte van het voorgelegde contract.

Tijdens een persconferentie vanmiddag zal Milan het nieuws officieel bekendmaken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Mooi voor Vogel. =D> =D> =D>

van Bommel en Vogel beide een toptransfer!
Reply
Kezmania Wrote:Mooi voor Vogel. =D> =D> =D>

van Bommel en Vogel beide een toptransfer!

ik denk dat milan weinig aan hem heeft. ik vind dat hij zwaar te kort komt. maar goed, de tijd zal het leren.

ik lees net dat valencia en fainoid de onderhandelingen hebben geopend over slalomon Sad Sad Sad . ik vind 1 seizoen echt te weinig, ik ben nog lang niet op hem uitgekeken.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Mooi voor Vogel. =D> =D> =D>

van Bommel en Vogel beide een toptransfer!

ik denk dat milan weinig aan hem heeft. ik vind dat hij zwaar te kort komt. maar goed, de tijd zal het leren.

ik lees net dat valencia en fainoid de onderhandelingen hebben geopend over slalomon Sad Sad Sad . ik vind 1 seizoen echt te weinig, ik ben nog lang niet op hem uitgekeken.

Vogel is wel een sobere voetballer en dat past wel in de speelstijl van Milaan. Alleen hebben ze daar Gatusso en Pirlo al voor lijkt me. Ik denk dat hij buiten de boot gaat vallen in Milaan en dat hij net zoals Tomasson voor de breedte gehaald is. Meer dan wat invalbeurten en sporadische basisplaatsen vewacht ik niet.

Wat betreft Kalou, zou natuurlijk een heel groot verlies zijn voor de Nederlandse competitie. Ik hoop ook dat hij blijft en ik vind 8M voor hem belachelijk weinig (mocht dit bedrag kloppen).
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Mooi voor Vogel. =D> =D> =D>

van Bommel en Vogel beide een toptransfer!

ik denk dat milan weinig aan hem heeft. ik vind dat hij zwaar te kort komt. maar goed, de tijd zal het leren.

ik lees net dat valencia en fainoid de onderhandelingen hebben geopend over slalomon Sad Sad Sad . ik vind 1 seizoen echt te weinig, ik ben nog lang niet op hem uitgekeken.


Ik dacht dat ik de enige was die niet zag dat Vogel een grote was, maar gelukkig is dat niet zo. PSV kan maar wat blij zijn, dattie weg gaat. En nou, de meest onderschatte voetballer van Nederland erin, Theo Lucius. En als Hiddink hem er niet inzet, dan moet ie maar naar Feyenoord, wat mij betreft.
Als Kalou gaat, dan maar voor heel veel geld, lijkt me. 8M lijkt me ook wat weinig, in verhouding tot zijn kwaliteiten.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
AZ praat met Edgar Davids

MILAAN, Volgens enkele Italiaanse kranten is de kans groot dat Edgar Davids in het komende seizoen terugkeert naar de Nederlandse competitie. Alleen hij zou niet naar Ajax gaan, maar naar AZ. Louis van Gaal zou al persoonlijk hebben gesproken met de middenvelder, die bij Inter al een paar maanden niet aan spelen toekomt. Davids wil natuurlijk graag met het oog op het WK-2006 spelen bij een club waar hij normaal gesproken een basisplaats kan krijgen. De leiding van AZ zou ook al contact hebben opgenomen met het management van Inter om te weten op welke basis de international kan worden overgenomen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
van de fainoid-pravda (feyenoord.nl) komt echter het navolgende bericht:

Quote:KALOU EN FEYENOORD PRATEN WEER OVER CONTRACTVERLENGING

Feyenoord, Salomon Kalou en diens zaakwaarnemer Jan de Visser hebben donderdag opnieuw gesproken over verlenging van het contract van de aanvaller. ‘Wij willen Salomon dolgraag langer houden’, lichtte technisch directeur Mark Wotte de besprekingen toe. ‘Een transfer naar Valencia is op dit moment ook niet aan de orde.’

Salomon Kalou maakte tijdens het zojuist afgelopen seizoen veel indruk door liefst 20 doelpunten te maken. Als gevolg daarvan werd zijn naam nogal eens genoemd in het geruchtencircuit. De Spaanse topclub Valencia werd het meest concreet. Wotte: ‘Zij hebben zes weken geleden een bod op Salomon gedaan, maar dat hebben we afgeslagen. Daarna hebben we helemaal niets meer van ze gehoord. Wij willen Salomon, wiens contract overigens nog twee seizoenen doorloopt, heel graag langer bij Feyenoord houden. Hopelijk komen we er in de komende tijd uit.’

ik hoop dat dit gewoon waar is en niet een manier van zand in de ogen strooien of uitlokken tot het doen van een nieuw bod van onderhandelinspartner valencia. waarom zouden ze in godsnaam dit bericht verspreiden. laat ze het melden als ze er uit zijn, zouk zeggen.

zo, nu ben ik wel weer eens toe aan wat nieuws over fc twente. komen er nog nieuwe trommels volgend jaar? :8:
Reply
Komt ie waf,

Daniel de Ridder staat bij ons in de belangstelling!! maar ook bij lyon.



Ajax heeft zeer concrete belangstelling voor Olympique Lyon-belofte Hatem Ben Arfa, zo meldt de Franse sportkrant L'Equipe vandaag. De middenvelder moet bij de Amsterdamse club mogelijk de opvolger worden van Rafael van der Vaart.

De 18-jarige Ben Arfa staat in Frankrijk bekend als een grote belofte. Hij tekende begin dit jaar weliswaar een profcontract bij Olympique Lyon, maar zou zijn carriere volgend seizoen willen voortzetten in het buitenland. Het is goed mogelijk dat Ajacied Daniel de Ridder in de deal betrokken wordt.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bah, dat was dat pestventje met die arrogante kop. Volgens mij een 2e Mido.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Is niet mammies mooiste nee. :| Maar wel een groot talent voor zover te beoordelen.

Erg zuur als Davids naar Az zou gaan bij de weg.. :letitallout:

[Image: 2469.jpg]
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Liverpool zet z'n zinnen op Boudewijn Zenden

27/5/2005 9 :37

Liverpool heeft z'n zinnen gezet op middenvelder Boudewijn Zenden. De Limburger speelt momenteel bij Middlesbrough.
Bij Boro is de ex-speler van onder meer PSV, Barcelona en Chelsea intussen uitgegroeid tot een 'grote meneer'. Er is die club dan ook veel aan gelegen om de linkspoot te behouden.

De kersverse Europees kampioen heeft aan het begin van deze week al een eerste gesprek gevoerd met de 28-jarige Zenden, die momenteel vakantie viert.

Zenden zelf wil de interesse van The Reds overigens bevestigen noch ontkennen. De club komt waarschijnlijk volgende week met een concrete aanbieding.

Bron : vi.nl
Reply
Hoop dat Marco ook snel gaat inzien dat Zenden bij de selectie van het Nederlandse elftal hoort :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Pfff, Zenden..... Icon_evil
Reply
zeker niet verkeerd voor liverpool. hanman weg zenden erbij. Prima toch?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:zeker niet verkeerd voor liverpool. henman weg zenden erbij. Prima toch?

Sinds wanneer tennist Henman bij Liverpool?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
of hoe heet die duitser die richting HSV gaat
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
hamann
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Winstonicus Wrote:of hoe heet die duitser die richting HSV gaat



Voetbalkenner :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Een Duitser die Voetbalkenner heet. Daar heb ik nog nooit van gehoord... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Roda strikt Vasiljevic

Roda JC heeft FK Modrica overeenstemming bereikt over de transfer van de Bosniër Nikola Vasiljevic. Persoonlijk was de Kerkraadse club al rond met de linksbenige centrale verdediger. Vasiljevic zal zich op 25 juni melden in Kerkrade. De transfer kwam op dezelfde basis tot stand als die van Pa Modou Kah. De Noor werd op afbetaling aangetrokken. Pas toen de verdediger na enkele weken voldeed werd het restbedrag aan zijn voormalige werkgever betaald. Vasiljevic moet zich in de voorbereiding laten gelden. Voldoet hij daarin dan ontvangt FK Modrica de rest van de overeengekomen transfersom.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Zoek het verschil:

Winstonicus Wrote:Roda strikt Vasiljevic

Roda JC heeft FK Modrica overeenstemming bereikt over de transfer van de Bosniër Nikola Vasiljevic. Persoonlijk was de Kerkraadse club al rond met de linksbenige centrale verdediger. Vasiljevic zal zich op 25 juni melden in Kerkrade. De transfer kwam op dezelfde basis tot stand als die van Pa Modou Kah. De Noor werd op aanbetaling afgetrokken. Pas toen de verdediger na enkele weken voldeed werd het restbedrag aan zijn voormalige werkgever betaald. Vasiljevic moet zich in de voorbereiding laten gelden. Voldoet hij daarin dan ontvangt FK Modrica de rest van de overeengekomen transfersom.

:wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
aanbetaling ---> afbetaling
afgetrokken --> aangetrokken
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
je hebt gewonnen Bumme =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Dennis Gentenaar naar Borussia Dortmund

27/5/2005 13:25

De droom van Dennis Gentenaar gaat in vervulling: hij krijgt de 'grote buitenlandse club' waar hij op gehoopt had. Bert van Marwijk haalde de doelman van NEC naar Borussia Dortmund, meldt Omroep Gelderland.
Gentenaar was voor zichzelf toe aan een stap hogerop. Om die reden gaf hij aan het begin van vorig seizoen al aan dat dat hoe dan ook zijn laatste jaar in Nijmegen zou gaan worden. NAC Breda had interesse, maar die aanbieding legde de goalie naast zich neer. Ook het Turkse Trabzonspor hing aan de bel.

De 29-jarige Gentenaar zal zich in het Westfalenstadion moeten gaan bewijzen, want hij kreeg van de in financiële problemen verkerende club een contract van slechts één jaar voorgelegd.

Europees voetbal zit er voor de keeper in ieder geval niet in. De ploeg van Bert van Marwijk kende weliswaar een uitstekende tweede seizoenshelft, maar had voor de winterstop dermate veel averij opgelopen dat een UEFA Cup-plaats er net niet meer inzat.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Goede keuze van Gentenaar. Komend jaar haalt Dortmund gewoon weer Europees voetbal en dan krijgt ie vast wel contractverlenging.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: