The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Contract van 1 jaar? :roll: :roll:

Dan wordt hij waarschijnlijk tweede keeper vrees ik.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nee, niet. Ze geven hem de kans, faalt hij dan zijn ze binnen een jaar weer van hem af.... Dortmund moet van de RvC sowieso met korte contracten gana werken, wat ook Wigan al doet en steeds meer clubs gaan doen met spelers boven de 25.
Reply
Dugarry Wrote:Nee, niet. Ze geven hem de kans, faalt hij dan zijn ze binnen een jaar weer van hem af.... Dortmund moet van de RvC sowieso met korte contracten gana werken, wat ook Wigan al doet en steeds meer clubs gaan doen met spelers boven de 25.

Terecht! Niemand zit te wachten op het Winston-Bogarde-effect.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
=D> Datr vind ik ook! Alleen talenten van -23 moet je voor 3-5 jaar aan je laten binden, tenzij ze grote risico's met zich meebrengen. De rest gewoon 2 jaar, maximaal 3.
Reply
kwas gister bij JVC - NEC (altijd lastig :roll: ), daar ff met de schoonpa van Dennis gesproken en die zei dat Dennis al 3 maanden rond was met Dortmund, hij wilde alleen wachtten met bekend maken tot het eind van het seizoen, gister dus.

Overigens zeer kansloze wedstrijd, 1-0 achter komen in de 2e helft en omdat JVC er een keeper uit de A1 inzet wordt het alsnog 1-4 maar dat waren alle 4 ketsers van de keeper #-o
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
JVC is?
Reply
Dugarry Wrote:JVC is?

Het merk van mijn videorecorder....
Reply
Dugarry Wrote:JVC is?

JVC Cuijk, hoofdklasser. Gister was een afscheidswedstrijd voor Dinand van Haaren, meerdere malen Topscorer van NL bij de Amateurs. Is de broer van een goede vriend van mij...

Als je die gozer ziet spelen snap je niet dat ie er elk seizoen 25 inlegt. Hij loopt gewoon zo goed als niet, sprinten is helemaal uit den boze. En springen doet ie ook niet. Alleen als ie de bal krijgt binnen 20 meter van de Goal :eeeek: . 1 meter 90 en zeker 100 kilo, hij maakt zich vrij en zo goed als elke bal is raak.

Jaar of 6 geleden kreeg ie een 3 jarig contract aangeboden van Graafschap maar hij heeft een hele goede andere baan en die moest die dan opgeven. Bovendien kreeg ie toen (bij de treffers) natuurlijk ook leuke bedragen onderhands...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Er gaan bedragen rond van 5.000 tot 25.000 in de amateurwereld. er zullen er zelfs best een aantal zijn die nog meer dan 25.000 krijgen, maar dat zijn er geen 10 denk ik.
Reply
harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:JVC is?

JVC Cuijk, hoofdklasser. Gister was een afscheidswedstrijd voor Dinand van Haaren, meerdere malen Topscorer van NL bij de Amateurs. Is de broer van een goede vriend van mij...

Als je die gozer ziet spelen snap je niet dat ie er elk seizoen 25 inlegt. Hij loopt gewoon zo goed als niet, sprinten is helemaal uit den boze. En springen doet ie ook niet. Alleen als ie de bal krijgt binnen 20 meter van de Goal :eeeek: . 1 meter 90 en zeker 100 kilo, hij maakt zich vrij en zo goed als elke bal is raak.

Jaar of 6 geleden kreeg ie een 3 jarig contract aangeboden van Graafschap maar hij heeft een hele goede andere baan en die moest die dan opgeven. Bovendien kreeg ie toen (bij de treffers) natuurlijk ook leuke bedragen onderhands...

Wist niet dat Ramon een goede vriend van je was...... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:JVC is?

JVC Cuijk, hoofdklasser. Gister was een afscheidswedstrijd voor Dinand van Haaren, meerdere malen Topscorer van NL bij de Amateurs. Is de broer van een goede vriend van mij...

Als je die gozer ziet spelen snap je niet dat ie er elk seizoen 25 inlegt. Hij loopt gewoon zo goed als niet, sprinten is helemaal uit den boze. En springen doet ie ook niet. Alleen als ie de bal krijgt binnen 20 meter van de Goal :eeeek: . 1 meter 90 en zeker 100 kilo, hij maakt zich vrij en zo goed als elke bal is raak.

Jaar of 6 geleden kreeg ie een 3 jarig contract aangeboden van Graafschap maar hij heeft een hele goede andere baan en die moest die dan opgeven. Bovendien kreeg ie toen (bij de treffers) natuurlijk ook leuke bedragen onderhands...

Dinand woont bij mij in de straat! Undecided

Hij ziet er idd niet uit als een goeie spits die veel scoort, maar khad al eerder gehoord dat ie toch een aardig balletje kon trappen... Volgens mij al een tijdje regelmatig last van verschillende blessures, is dat de reden dattie stopt?
Reply
Van der Vaart wordt gedumpt

http://ajax.netwerk.to

Ongelooflijk dat van der Vaart voor een dergelijk bedrag wordt afgeserveerd naar HSV! Ik ben “de grootste” Ajax-fan maar dit doet me schamen. Als een ding zeker is dan is het wel dat Rafael een fortuin aan talent bezit en reeds heeft getoond. Ajax laat zich wederom een beetje laten afbluffen als het gaat om tranfers van grote spelers. De transferperiode is nog jong en Ajax zwicht direct HSV’s initiele bod. (Plus een ton). Hoe dan ook totaal niet naar verthouding.


Later zullen we zien dat dit een van de allergrootste parels is die ooit voor Ajax speelde. Meer waardering, niet geldelijk, meer geduld en Rafael had zo maar kunnen blijven, een jaar bijtekenen en op zijn werkelijke niveau voor het juiste, gepaste bedrag weggaan. Niet min of meer op de vlucht. Dit was nou echt iemand om enorm te koesteren en Ajax heeft dat niet gedaan, soms is er helaas meer voor nodig.

:letitallout:


Laat ik over Davids maar niet beginnen.
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Inderdaad triest dat we hem niet meer in de Nederlandse competitie zien. Hij gaat het (buiten Nederland) echt nog wel maken. Ik zal niet raar opkijken als vd Vaart over 2 jaar voor 30 of 40 miljoen naar een Europese topper verkast. Sad
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ed de Goey kan naar Heracles

Almelo - Ed de Goey kan de komende twee seizoenen aan de slag bij Heracles Almelo. De oud-Feyenoorder heeft ook een aanbod op zak van zijn huidige club Stoke City in Engeland om zijn contract met een jaar te verlengen.

Hoewel de voormalig international, die via Chelsea bij Stoke City terecht kwam, gisteren 'slechts een oriëntatiebezoek' aan Almelo bracht, denkt de doelman er serieus over om terug te keren naar Nederland en het aanbod van zijn vroegere ploeggenoot Peter Bosz te aanvaarden.

Bron: RD

Altijd een zwak blijven houden voor die man, zou leuk zijn als ie terugkeert op de Nederlandse velden.
Reply
Jazzy Wrote:Ik ben “de grootste” Ajax-fan

en matador de op een na grootste zeker? Undecided

on topic:

http://football.guardian.co.uk/News...1494917,00.html

Quote:While Liverpool rebuild, Uefa are working out how to let them defend the cup, writes Denis Campbell.

Sunday May 29, 2005

By the time Liverpool start their campaign in August they will have made several key changes to their playing squad. Rafael Benítez is resisting the temptation to rest on the laurels of Istanbul and is already preoccupied with the task of giving his European champions a new spine so they can mount a serious challenge next season to Chelsea, Arsenal and Manchester United in the Premiership. A goalkeeper, a central defender, one or two midfielders and at least one striker are his priorities, and some initial moves have been made to bring in the four, five or six players he wants.

Liverpool are also keen on Feyenoord's free-scoring forward Dirk Kuyt to bolster a front line that will feature Djibril Cissé and Fernando Morientes, who will be free to play in Europe next season, having been ineligible after his £6.3 million move from Real Madrid in January. Dutchman Kuyt, 24, has scored 22 goals in 33 league games this season. Feyenoord's valuation of £10m may prove too much for Benítez, despite having a transfer kitty of some £25m.

José Reina, the Villarreal goalkeeper, is likely to replace Jerzy Dudek, despite the Pole's match-winning performance last Wednesday. If Dudek returns to Feyenoord, his former club, as is rumoured, that could help facilitate Kuyt's arrival at Anfield.
Reply
Quote:Mika Väyrynen gaf vorige week al aan te praten met PSV. Inmiddels heeft coach Guus Hiddink na afloop van de bekerfinale met Willen II erkend dat er een akkoord is met de Finse middenvelder, maar dat er nog met SC Heerenveen gesproken moet worden over een transfersom.

De 23-jarige speelde vier seizoenen in Friesland. Väyrynen kwam over van FC Jokerit. In 101 duels bij Heerenveen groeide Väyrynen uit tot een sleutelspeler en trof hij bovendien zeventien maal het net.

Onduidelijk is voor hoe lang Väyrynen in Noord-Brabant zal tekenen. Wel is zeker dat hij de opvolger wordt van Mark van Bommel.
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Dugarry Wrote:JVC is?

JVC Cuijk, hoofdklasser. Gister was een afscheidswedstrijd voor Dinand van Haaren, meerdere malen Topscorer van NL bij de Amateurs. Is de broer van een goede vriend van mij...

Als je die gozer ziet spelen snap je niet dat ie er elk seizoen 25 inlegt. Hij loopt gewoon zo goed als niet, sprinten is helemaal uit den boze. En springen doet ie ook niet. Alleen als ie de bal krijgt binnen 20 meter van de Goal :eeeek: . 1 meter 90 en zeker 100 kilo, hij maakt zich vrij en zo goed als elke bal is raak.

Jaar of 6 geleden kreeg ie een 3 jarig contract aangeboden van Graafschap maar hij heeft een hele goede andere baan en die moest die dan opgeven. Bovendien kreeg ie toen (bij de treffers) natuurlijk ook leuke bedragen onderhands...

Dinand woont bij mij in de straat! Undecided

Hij ziet er idd niet uit als een goeie spits die veel scoort, maar khad al eerder gehoord dat ie toch een aardig balletje kon trappen... Volgens mij al een tijdje regelmatig last van verschillende blessures, is dat de reden dattie stopt?

Stopt? Dat dacht ik dus ook...maar nee hoor! Hij zou eigelijk naar Blauw wit gaan, lekker ballen voor een krat bier. Krijgt ie een aanbieding van Germania, gaat ie daar nog ff "afbouwen" zegt ie. Is ook gewoon hoofdklasse en ik heb gehoord wat ie daar gaat krijgen. Dat is niet mis voor een jaartje "afbouwen".
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bruns vertrekt naar Go Ahead Eagles
Zaterdag 28-5-2005 - Ruud Bruns zal vanaf komend seizoen voor Go Ahead Eagles spelen. Dit verklaarde de aanvaller op zijn eigen website. De speler van Jong Twente tekent in Deventer een contract voor één jaar, met een optie op nog twee seizoenen. De Ootmarsummer kwam in Enschede nauwelijks aan spelen toe. Zijn optredens in het eerste bleven beperkt tot oefenwedstrijden en een enkele invalbeurt.

Kim Cristensen kan naar Heracles. Maar er zijn meerdere clubs die belangstelling hebben.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'Van Nistelrooy wil vertrekken bij Man Utd'

Ruud van Nistelrooy wil vertrekken bij Manchester United, zo meldt de Engelse tabloid The Sun vandaag. De Nederlandse aanvaller zou zijn beslissing vorige week medegedeeld hebben aan manager Sir Alex Ferguson.

Overigens heeft Van NIstelrooy nog geen officieel transferverzoek ingediend bij de clubleiding van The Red Devils. Wel werd zijn zaakwaarnemer Rodger Linse de afgelopen weken diverse malen gezien in Spanje. Dit voedde de geruchten over een op handen zijnde transfer naar FC Barcelona of Real Madrid.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ik dacht dat hij nog jaren bij Man U wou blijven en zijn carriere afsluiten bij PSV zoals Cocu dat doet????
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik dacht dat hij nog jaren bij Man U wou blijven en zijn carriere afsluiten bij PSV zoals Cocu dat doet????

Dat laatste zou ook nog best wel kunnen en als Winstonicus er even bij had gezet dat dat bericht van voetbalzone komt, dan weet iedereen dat het dan op zijn minst twijfelachtig is of hij echt wel weg wil. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
tis voetbalzone idd, maar het wordt natuurlijk nog meer twijfelachtig als ik zeg dat het bericht uit 'The Sun' komt
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
FC Twente wil het contract van Jason Culina verlengen. Het huidige contract loopt tot 2006. "Wij zijn zeer tevreden over hem en aangezien zijn contract volgend jaar afloopt, willen we niet dat hij dan voor niets vertrekt", aldus Johan Plageman. Op dit moment is Culina op vakantie, maar er is al contact opgenomen met zijn zaakwaarnemer Soren Lerby. Ook wist Plageman nog te melden dat hij niet kan zeggen dat de Ridder geen optie is voor de vacature van rechterspits, maar er is nog geen contact opgenomen. FC Twente heeft Julius Wille, Maikel Visser en Patrick Gerritsen een driejarig contract aangeboden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Twente aast op Zweedse rechtsback

In de zoektocht naar een nieuwe rechtsback lijkt FC Twente opnieuw in Zweden uit te komen. Nadat de Tukkers eerder al Daniel Majstorovic en Sharbel Touma uit het Scandinavische land wegplukten, lijkt de Enschedese club dat nu ook te doen met Christian Järdler. De rechtsback van Helsingborg bevestigde de interesse van FC Twente tegenover de Zweedse krant Helsingborgs Dagblad. Zijn Zweedse werkgever zou 600.000 euro voor hem
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Groningen aast op Zweedse verdediger

FC Groningen probeert de Zweedse verdediger Fredric Lundqvist binnen te halen. De 28-jarige speler van GIF Sundsvall kwam in het verleden vijf keer uit voor het Zweedse nationale team en heeft een aflopend contract bij zijn club. Een overgang naar Nederland ziet hij wel zitten.
,,Ik krijg wellicht de kans om in Nederland te spelen. Het is zeer aantrekkelijk voor me aangezien ik dan weer prof zal worden, het moet echter wel een club zijn waar ik de kans krijg om regelmatig te spelen", aldus Lunqvits in de Zweedse krant Sundsvall Tidning.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
* De onderhandelingen over Laurent Delorge zitten alweer muurvast. De laatste gesprekken die Johan Plageman voerde met Lierse, dateren alweer van 1,5 week geleden. Ook Anderlecht is er nog altijd niet uit met Lierse, waardoor Delirge zelf nog altijd geen idee heeft voor welke club hij volgend seizoen uitkomt. The story continues…

*De Ajacied Daniël de Ridder is ook een interessante speler voor de rechtsbuitenpositie. Volgens Plageman zijn er echter nog geen concrete gesprekken gevoerd met de frêle flankspeler.

* Ook Rahamat “Riga” Mustapha is nog in de picture. Vooralsnog is er weinig bekend over de status van deze eventuele transfer. Mustapha zelf liet dit weekend z’n voeten nog maar eens spreken. Hij trof tweemaal doel tegen FC Zwolle en bereidde een derde treffer voor.

* In diverse Zweedse media wordt gesuggereerd dat Twente met bovengemiddelde interesse de verrichtingen van Christian Järdler volgt. En dat zou maar zo kunnen kloppen. Järdler is een 23-jarige linkbenige verdediger die bij het Zweedse Helsingsborgs speelt. Twente heeft de Zweed al enkele malen gescout, maar ook Borussia Mönchengladbach zit regelmatig voor de linkspoot op de tribune. De Zweed zelf ziet een buitenlands avontuur wel zitten, wellicht dat de aanwezigheid van twee landgenoten hem richting Enschede kan lokken.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Het is dat er in het 4e gerucht staat dat het over Twente gaat, anders had ik dat niet geweten, aangezien ik niet zo 1-2-3 weet wie Johan Plageman is.... :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Johan Plageman is de man die met de gouden hooivork zwaait bij Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
O die.
Reply
Braziliaanse back in de belangstelling van Ajax

Het sportweekblad Sportweek meldt dat Ajax na de andere Brazilianen Maxwell en Filipe nog een Braziliaan aan de selectie wil toevoegen. Het zou gaan om Jonathan Cicero Moreira, kortweg Jonathan. De speler komt uit voor eht Braziliaanse Cruzeiro.

De scouts van Ajax zagen de speler aan het werk op de jeugdtoernooien van Terborg en de Gestion Copa. Bij de laatstgenoemde werd hij uitgeroepen tot speler van het toernooi.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: