The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Oh ja doe El Ahmadi heeft al veel ervaring Undecided

Ik vind het overigens wel een aardige speler!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Oh ja doe El Ahmadi heeft al veel ervaring Undecided

Ik vind het overigens wel een aardige speler!

Hij heeft inmiddels 88 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld in de afgelopen 5 seizoenen. Ik vind 5 miljoen veel, maar dat zijn tegenwoordig blijkbaar de prijzen voor
dat soort spelers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!

Ik neem aan dat je de financiële situatie van Feyenoord kent. Dan weet je dat die geen internationale toppers kunnen halen, behalve als ze Nederlander en/of op hun retour zijn. Dan kom je automatisch bij basisspelers van Nederlandse subtoppers uit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zeker een goede speler, echter wel een goede speler die "aan de hand van" iemand groot moet worden. m.i. geen speler die op eigen kracht zich echt kan ontwikkelen tot een topper, maar wel aan de hand van of een trainer of een speler in het veld (Gio?). Verbeek heeft de naam het iig te kunnen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Ajax Notworthy

BB, jij kan echt alleen maar kansloze en nutteloze posts posten he. Ik heb jou nog nooit iets zinnigs of überhaupt iets on-topic zien posten.

Hulde daarvoor =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!

Ik neem aan dat je de financiële situatie van Feyenoord kent. Dan weet je dat die geen internationale toppers kunnen halen, behalve als ze Nederlander en/of op hun retour zijn. Dan kom je automatisch bij basisspelers van Nederlandse subtoppers uit.

Huh, wat heeft dit er nou mee te maken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
FC Twente heeft oogje op Holman
Na de komst van Theo Janssen en het vertrek van Karim El Ahmadi is FC Twente nog niet klaar op de transfermarkt. De Tukkers hebben haar oog laten vallen op Australiër Brett Holman, weet het AD.

De aanvallende middenvelder staat momenteel onder contract bij NEC. In Nijmegen heeft de 24-jarige Holman nog een contract tot medio 2009, waardoor een vertrek bespreekbaar lijkt. Eerder kwam Holman in Nederland uit voor Excelsior en Feyenoord.

FC Twente versterkte zich woensdag al met Janssen. De middenvelder komt over van Vitesse, en tekende inmiddels een vierjarig contract in Enschede. Tegenover de komst van Janssen staat het vertrek van El Ahmadi naar Feyenoord, terwijl ook middenvelder Orlando Engelaar in de belangstelling staat van onder meer Ajax.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!

Ik neem aan dat je de financiële situatie van Feyenoord kent. Dan weet je dat die geen internationale toppers kunnen halen, behalve als ze Nederlander en/of op hun retour zijn. Dan kom je automatisch bij basisspelers van Nederlandse subtoppers uit.

Huh, wat heeft dit er nou mee te maken?

Dat heeft er alles mee te maken. Neem nog een bakje koffie Ekslem.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!

Ik neem aan dat je de financiële situatie van Feyenoord kent. Dan weet je dat die geen internationale toppers kunnen halen, behalve als ze Nederlander en/of op hun retour zijn. Dan kom je automatisch bij basisspelers van Nederlandse subtoppers uit.

Huh, wat heeft dit er nou mee te maken?

Dat heeft er alles mee te maken. Neem nog een bakje koffie Ekslem.

Da heeft er helemaal geen ene hol mee te maken. Neem anders zelf nog een dubbele espresso. Uiteraard snap ik dat feyenoord niet de middelen heeft om internationale toppers (met veel ervaring) te halen. Volgens mij hadden we het hier specifiek over El Ahmadi en zijn ervaring.... Maakt geen ene reet uit, al had Barcelona hem gekocht :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Das toch geen ervaring???? Bij een topclub niets, interantionaal niets. Weer een speler die het bij de substop goed doet, maar zich nog helemaal moet bewijzen bij een top club. Dat kan goed uitpakken, maar er zijn genoeg voorbeelden waar het helemaal niks wordt!

Ik neem aan dat je de financiële situatie van Feyenoord kent. Dan weet je dat die geen internationale toppers kunnen halen, behalve als ze Nederlander en/of op hun retour zijn. Dan kom je automatisch bij basisspelers van Nederlandse subtoppers uit.

Huh, wat heeft dit er nou mee te maken?

Wat snap je niet? Jij zegt dat hij geen internationale ervaring heeft bij een topclub. Ik zeg dat Feyenoord dat soort spelers niet kan betalen en dan automatisch 1 niveautje lager moet gaan zoeken en dan uitkomt bij spelers zoals deze. Ze hebben blijkbaar ook geen scoutingsapparaat zoals dat van Heerenveen (en Groningen) zodat je elke keer weer een Scania met Scandi's of een Tatra met Oostblokkers kunt laten invliegen.

Ik denk trouwens dat het geen schande zou zijn als Feyenoord deze terug zou halen. Hij is toch gratis en hij kan Landzaat een beetje onder druk zetten.

Quote:Swerts hakt de knoop door en vertrekt
Geschreven op woensdag, 16 april om 10:42

Gill Swerts vertrekt bij Vitesse. De Belgische international gaat niet in op de aanbieding om zijn aflopende contract met drie seizoenen te verlengen, zo meldt de Arnhemse club woensdag. "Het is spijtig, maar ik heb besloten om te vertrekken", aldus Swerts.
"Het is jammer dat Gill niet te behouden is", vertelt technisch directeur Marc van Hintum op de officiële website. "Wij hebben hem een uitstekende aanbieding gedaan, maar een speler met een transfervrije status bepaalt zelf waar hij speelt."

De 25-jarige verdediger cq. middenvelder kwam in 2005 over van ADO Den Haag en groeide in Arnhem uit tot een vitale pion in het elftal. FC Twente, Standard Luik, Club Brugge en AEK Athene toonden in de voorbije weken reeds interesse. De vijvoudig international speelde tot dusver 65 competitiewedstrijden. Daarin scoorde hij 5 keer.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zucht... laat maar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Zucht... laat maar.

Had je op suiker en melk gedrukt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Middenvelder 20! Lijkt PSV wel :razz:

Guzman en Buijs worden verkocht, Sahin is slechts gehuurd, Gio en Landzaat zijn oud, Hofs is altijd geblesseerd en die jonkies zijn allemaal nog te onervaren. Dan lijkt me dit een goede keuze. Voor de linkerkant nog Pranjic halen en die Lamah van Roda of Lovre van Groningen.

Pranjic zal zeker niet naar Feyenoord gaan. Hij heeft onlangs NOGMAALS duidelijk gemaakt dat hij, als hij naar een andere club gaat, naar het buitenland vertrekt en dat Heerenveen de enige Nederlandse club is waar hij voor zal spelen. De rest ziet hij niet echt als een grote stap omhoog.
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Middenvelder 20! Lijkt PSV wel :razz:

Guzman en Buijs worden verkocht, Sahin is slechts gehuurd, Gio en Landzaat zijn oud, Hofs is altijd geblesseerd en die jonkies zijn allemaal nog te onervaren. Dan lijkt me dit een goede keuze. Voor de linkerkant nog Pranjic halen en die Lamah van Roda of Lovre van Groningen.

Pranjic zal zeker niet naar Feyenoord gaan. Hij heeft onlangs NOGMAALS duidelijk gemaakt dat hij, als hij naar een andere club gaat, naar het buitenland vertrekt en dat Heerenveen de enige Nederlandse club is waar hij voor zal spelen. De rest ziet hij niet echt als een grote stap omhoog.

ik hoef hem ook niet. meeuwis zou ik nog wel wat vinden en vervolgens moeten ze aanvallers en verdedigers kopen.

sulejmani wil vast mee met verbeek. goeie verdedigers ken ik niet. misschien proberen ze ooijer weer of zo, want ik ken in nederland eigenlijk geen enkele acceptabele rechtsback.
Reply
Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:

Ow, gaan ze bij de poorten van de Kuip weer een inzamelingsactie houden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:

Ow, gaan ze bij de poorten van de Kuip weer een inzamelingsactie houden?

SuljeMoney !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:

Ow, gaan ze bij de poorten van de Kuip weer een inzamelingsactie houden?

weer?

of doel je op de laatste collecte voor het sofia kinderziekenhuis?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Zucht... laat maar.

Had je op suiker en melk gedrukt?

cry

Feyenoord moet overigens zeker Gill Swerts terughalen. Topspeler. Onbegrijpelijk dat ze die ooit hebben laten gaan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Zucht... laat maar.

Had je op suiker en melk gedrukt?

cry

Feyenoord moet overigens zeker Gill Swerts terughalen. Topspeler. Onbegrijpelijk dat ze die ooit hebben laten gaan.

topspeler?

het is egwel begrijpelijk dat ze die lieten gaan, want hi presteerde echt ondermaats. goed ventje verder, en misschien is hij nu beter, maar onbegrijpelijk was het op zeker niet.
Reply
Quote:'Ajax informeert naar Marcelo Moreno'
15-04-2008 om 21:32 | Gewijzigd: 15-04-2008 21:39 | Door: Pater

Cruzeiro-spits Marcelo Moreno zal hoogstwaarschijnlijk het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax moeten gaan opvullen. De jonge Boliviaan staat bekend als een heel groot talent. Hans van der Zee heeft in opdracht van Marco van Basten hem moeten gaan bekijken.

Dit zou de eerste keer zijn dat tussen het samenwerkingsverband, van Cruzeiro en Ajax, gebruik zal worden gemaakt. Die is gesloten sinds dat Ajax besloot Maxwell te halen, die inmiddels bij Inter Milaan speelt.

Ajax is niet de enige die geinteresseerd is voor deze talentvolle spits. Ook Real Madrid en Liverpool strijden om zijn handtekening. Marcelo Moreno heeft zelf aangegeven liever naar Ajax toe te willen voor de speelminuten. Ook heeft Ajax de eerste optie op Marcelo Moreno.

Ik ken hem niet, maar als Real en Liverpool hem ook willen hebben zal hij vast iets kunnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Wiki: "Moreno is also well known for his trademark goal celebration. After scoring, he gets down on one knee and acts as though he is shooting a machine gun."

Past wel bij ajax dus :razz:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
zuiverloon terug! dat is pas slecht dat ze die jongen hebben laten gaan. swerts zou evt kunnen maar is meer een type buijs. goeie mentaliteit maar komt net tekort. als suljemoney verbeek zo belangrijk vindt laat 'm dan lekker met 'm meegaan. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:Sulejmani zal wel meewillen misschien, maar dan krijg je het financiele probleem. Heeft Feyenoord er 10 to 15 miljoen voor over?

Dat zullen ze er vast wel voor over hebben, ze kunnen het alleen niet betalen \Big Grin/ .

we hebben het niet over, maar we kunnen het wel betalen. :razz:

Ow, gaan ze bij de poorten van de Kuip weer een inzamelingsactie houden?

weer?

of doel je op de laatste collecte voor het sofia kinderziekenhuis?

Er moesten toch wat zwitserse francjes overgemaakt worden ivm de boete nav de ongeregeldheden in Frankrijk?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:als suljemoney verbeek zo belangrijk vindt laat 'm dan lekker met 'm meegaan. :8:

Dat hoeft niet. Verbeek heeft een TomTom.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:'Ajax informeert naar Marcelo Moreno'
15-04-2008 om 21:32 | Gewijzigd: 15-04-2008 21:39 | Door: Pater

Cruzeiro-spits Marcelo Moreno zal hoogstwaarschijnlijk het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax moeten gaan opvullen. De jonge Boliviaan staat bekend als een heel groot talent. Hans van der Zee heeft in opdracht van Marco van Basten hem moeten gaan bekijken.

Dit zou de eerste keer zijn dat tussen het samenwerkingsverband, van Cruzeiro en Ajax, gebruik zal worden gemaakt. Die is gesloten sinds dat Ajax besloot Maxwell te halen, die inmiddels bij Inter Milaan speelt.

Ajax is niet de enige die geinteresseerd is voor deze talentvolle spits. Ook Real Madrid en Liverpool strijden om zijn handtekening. Marcelo Moreno heeft zelf aangegeven liever naar Ajax toe te willen voor de speelminuten. Ook heeft Ajax de eerste optie op Marcelo Moreno.

Ik ken hem niet, maar als Real en Liverpool hem ook willen hebben zal hij vast iets kunnen.

elmander was ook gewilde door heel de europese top. en demetradze ook. ik vind dat altijd zulk vaag gelul, allemaal in de wereld geslingerd door die honden van een zaakwaarnemers die een goeie prijs willen. waarmee niet gezegd is dt hij niets kan uiteraard.
Reply
centre court Wrote:zuiverloon terug! dat is pas slecht dat ze die jongen hebben laten gaan. swerts zou evt kunnen maar is meer een type buijs. goeie mentaliteit maar komt net tekort. als suljemoney verbeek zo belangrijk vindt laat 'm dan lekker met 'm meegaan. :8:

die bij ons geen rechtsback wou spelen, en bij heerenveen wel en daar vervolgens elke week bewijst dat hij het niet kan?

aardige jongen, maar die is niet beter dan tiendalli en 10 andere dwarsstraten.
Reply


Forum Jump: