The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Wat een schurk die Gomes dat hij dat durft te zeggen over de voorzitter; ik zeg; gelijk de laan uit sturen die Braziliaan!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gomes moet het echt niet te hoog in zijn bol gaan krijgen hoor. Ik weet niet wat er is voorgevallen allemaal, maar ook Gomes is maar een passant. Ik word erg moe van zijn gedreig de laatste tijd. Verschrikkelijke clown dat het is :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Verkopen \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het schijnt te gaan over het feit dat Hiele zijn contract niet wordt verlengd en dat deze beslissing buiten Gomes om is gegaan. Gomes zat op het moment dat dit werd medegedeeld in het buitenland. Het is dus niet zo dat Gomes voor het vertrek van Hiele heeft gezorgd (derksen suggereerde dit enkele maanden geleden). Het is Stevens geweest die Hiele niet wilde. Ik denk dat als een soort compromis Gomes zelf een vriendje keeperstrainer uit Brazilie mocht halen.

Dat Hiele en Gomes wel degelijk goed met elkaar overweg kunnen was zondag op het veld te zien. Een geemotioneerde Gomes had enkele minuten een omhelsing met Hiele.

Gomes moet overigens niet zo zeuren. Hij bepaald niet het beleid van PSV, hij moet ballen tegenhouden.
Reply
realphoolie Wrote:Gomes moet overigens niet zo zeuren. Hij bepaald niet het beleid van PSV, hij moet ballen tegenhouden.

Dat laatste doet ie met 2 vingers in de neus dus hij kan best wat extra aandacht besteden aan de randzaken/het beleid :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ajax heeft Cvitanich binnen
Geschreven op dinsdag, 22 april om 09:11

Darío Cvitanich is dichtbij een overgang naar Ajax. De Amsterdamse club heeft inmiddels met Banfield overeenstemming bereikt over een transfersom van ongeveer zeven miljoen euro. Dat laat de Argentijnse club dinsdag op de eigen website weten.



De 23-jarige aanvaller, die een Argentijns en Kroatisch paspoort heeft, komt vermoedelijk deze week al naar Amsterdam voor een medische keuring. De eerste aankoop van de toekomstig hoofdtrainer Marco van Basten wil dan ook de laatste details over een meerjarig contract afwerken.

Cvitanich kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten en speelt ook regelmatig als aanvallende middenvelder. Hij scoorde in 75 competitieduels 24 doelpunten voor Banfield. Hij stond ook in de belangstelling van Boca Juniors, Espanyol en Napoli
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
realphoolie Wrote:Het schijnt te gaan over het feit dat Hiele zijn contract niet wordt verlengd en dat deze beslissing buiten Gomes om is gegaan. Gomes zat op het moment dat dit werd medegedeeld in het buitenland. Het is dus niet zo dat Gomes voor het vertrek van Hiele heeft gezorgd (derksen suggereerde dit enkele maanden geleden). Het is Stevens geweest die Hiele niet wilde. Ik denk dat als een soort compromis Gomes zelf een vriendje keeperstrainer uit Brazilie mocht halen.

Dat Hiele en Gomes wel degelijk goed met elkaar overweg kunnen was zondag op het veld te zien. Een geemotioneerde Gomes had enkele minuten een omhelsing met Hiele.

het is helemaal niet duidelijk of gomes wel of niet doorwilde met hiele. volgens mij was de vervanger van hiele (bij gomes) eerder bekend dan dat psvee hiele inlichtte. misschien wilde gomes hiele zelf inlichten? hiele gaf gisteren bij holland sport zelf toe dat er een gewone relatie was met gomes en niet een vriendschap, ook niet nadat hij met die omhelsing werd geconfronteerd.

voor de rest liet hiele niet het achterste van zijn tong zien, maar de kans is klein dat hierdoor gomes de kop van reker wil zien hangen. in het ad staat vandaag een artikel dat het complot veel groter maakt ( en ook geloofwaardiger dat het daarom gaat). gewoon geld. zaakwaarnemers, contractbreuk etc.

als je het mij vraagt moest gomes het contract met psvee verlengen zodat er een groter bedrag voor hem betaald zal worden bij een transfer en dus ook hij en zijn zaakwaarnemers meer krijgen. dat een groter bedrag betaald zou gaan worden wisten ze ook al door de contacten met de grootste spelersmakelaars in engeland.

en nu maar net doen of het een prive oorlogje is met reker. duhuh...

oftewel, het hee
Reply
PSV schijnt bezig te zijn met Bruno Formigoni. Onder 19 speler van Brazilie. Verdedigende middenvelder bij Sao Paulo.
Reply
waf Wrote:
realphoolie Wrote:Het schijnt te gaan over het feit dat Hiele zijn contract niet wordt verlengd en dat deze beslissing buiten Gomes om is gegaan. Gomes zat op het moment dat dit werd medegedeeld in het buitenland. Het is dus niet zo dat Gomes voor het vertrek van Hiele heeft gezorgd (derksen suggereerde dit enkele maanden geleden). Het is Stevens geweest die Hiele niet wilde. Ik denk dat als een soort compromis Gomes zelf een vriendje keeperstrainer uit Brazilie mocht halen.

Dat Hiele en Gomes wel degelijk goed met elkaar overweg kunnen was zondag op het veld te zien. Een geemotioneerde Gomes had enkele minuten een omhelsing met Hiele.

het is helemaal niet duidelijk of gomes wel of niet doorwilde met hiele. volgens mij was de vervanger van hiele (bij gomes) eerder bekend dan dat psvee hiele inlichtte. misschien wilde gomes hiele zelf inlichten? hiele gaf gisteren bij holland sport zelf toe dat er een gewone relatie was met gomes en niet een vriendschap, ook niet nadat hij met die omhelsing werd geconfronteerd.

voor de rest liet hiele niet het achterste van zijn tong zien, maar de kans is klein dat hierdoor gomes de kop van reker wil zien hangen. in het ad staat vandaag een artikel dat het complot veel groter maakt ( en ook geloofwaardiger dat het daarom gaat). gewoon geld. zaakwaarnemers, contractbreuk etc.

als je het mij vraagt moest gomes het contract met psvee verlengen zodat er een groter bedrag voor hem betaald zal worden bij een transfer en dus ook hij en zijn zaakwaarnemers meer krijgen. dat een groter bedrag betaald zou gaan worden wisten ze ook al door de contacten met de grootste spelersmakelaars in engeland.

en nu maar net doen of het een prive oorlogje is met reker. duhuh...

oftewel, het hee

Lijkt me best aannemelijk. Denk dat Gomes gewoon vertrekt deze zomer. Als dat dan voor 15 miljoen is is dat voor PSV echt geen slechte deal. Het verlies van Cocu en Alex was zogenaamd ook niet op te vangen en PSV zou dit jaar zeker geen kampioen worden, net als vorige jaren na het vertrek van Hiddink, van Bommel, van Nistelrooy enzovoorts enzovoorts.. ook Gomes is niet onmisbaar en het langetermijnbeleid van de club moet niet van zo'n individu afhangen. Of Reker zn werk goed doet kan ik uiteraard niet beoordelen, hij heeft wat slippertjes gemaakt dit seizoen iig, maar toch lijkt t me een prima vakman. Ben benieuwd naar het interview, maar ik blijf er sowieso bij dat je 15M voor een keeper die steeds vaker problemen maakt niet kunt weigeren. Er is leven na Gomes! Gewoon gokje wagen met Velthuizen ofzo van mijn part. Maar eerst maar eens afwachten of het niet gewoon weer met een sisser afloopt, als Gomes nog een tijdje blijft hoor je mij uiteraard ook niet klagen.
Reply
Peter Wrote:Denk dat Gomes gewoon vertrekt deze zomer.

Ja, die licht zijn Hiele :-"
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Na 'Tukker Tokkie' ook nog 'Tukker Takak'?

Quote:Turkse top en Twente jagen op Takak

Jasar Takak hoeft niet te vrezen voor zijn toekomst. De middenvelder heeft een aflopend contract bij Vitesse, maar wordt gevolgd door FC Twente en enkele Turkse topclubs.
Volgens Omroep Gelderland hebben Besiktas, Fenerbahçe en Trabzonspor allen een oogje op begaafde middenvelder. Trabzonspor heeft al enkele jaren interesse, maar werd vooralsnog nooit concreet. Nu lijkt dat echter anders gezien de transfervrije status van Takak en het goede seizoen dat hij heeft gedraaid in Arnhem.

Bovendien zou ook FC Twente de 26-jarige spelmaker willen vastleggen. In Enschede is hij één van de mensen die Orlando Engelaar eventueel zou kunnen opvolgen. De Tukkers namen echter nog geen contact op met Takak.

De voormalig speler van onder meer PSV, FC Zwolle, RKC Waalwijk en NEC speelde dit seizoen 23 competitiewedstrijden voor Vitesse. Daarin kwam hij één keer tot scoren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Rutten aan de slag bij Schalke 04
***************************************

**Fred Rutten wordt woensdag om 10.30 u
gepresenteerd als de nieuwe trainer van
Schalke 04.De huidige oefenmeester van
FC Twente is de opvolger van Mirko
Slomka,die deze maand ontslagen werd.

Mike Büskens en Youri Mulder,die sinds
het ontslag van Slomka tijdelijk aan
het roer stonden,maken het seizoen af
en zijn volgend seizoen de assistenten
van de nieuwe trainer.

Rutten (45) is vanaf medio 2006 coach
van FC Twente,nadat hij het tussen 1999
en 2001 ook al eens was geweest.In de
tussenliggende seizoenen stond hij op
de loonlijst van PSV.Eerst als hoofd
opleidingen,later als assistent-coach.

--
Toch opmerkelijk. Half jaar terug wilde hij bij Twente iets opbouwen en nu istie alsnog weg.
Reply
Peter Wrote:Toch opmerkelijk. Half jaar terug wilde hij bij Twente iets opbouwen en nu istie alsnog weg.

Waarde hechten aan uitspraken in het verleden van mensen in de voetballerij.... :lol:
Reply
Rutte leek me wel iemand die echt een club trouw blijft, toch niet dus. :p


Overigens:
Rel Gomes draait om keeperstrainer
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - De opmerking van PSV-keeper Heurelho Gomes 'Jan Reker weg of ik' heeft te maken met de aanstelling van Flavio Tenius. De keeperstrainer kreeg naar eigen zeggen de belofte van Reker per 1 maart jongstleden aan de slag te kunnen en zegde zijn baan bij het Braziliaanse Cruzeiro op. Omdat Sef Vergoossen nog geen prijs stelde op Tenius' aanwezigheid op het trainingsveld, ging het dienstverband tot woede van Gomes 'plotseling' op 1 juli in.

Gomes kraakt harde noten over de contractingang van keepertrainer Flavio Tenius.


Het gevolg was dat Tenius vier maanden geen inkomen had. Gomes voelde zich verantwoordelijk en verleende hem zelfs onderdak. "Bij mij is nooit aangegeven dat hij werkloos thuis zou zitten", zegt Vergoossen nu. " Het is in maart heel even aan de orde geweest dat hij vroegtijdig zou instromen, maar daar zag ik geen reden voor. Dat had niks met de persoon Tenius te maken, maar met het feit dat er al zoveel wisselingen in de staf waren geweest. Bovendien hadden we in Joop Hiele een goede keeperstrainer."

Ook de aanstelling van Hans Segers naast Tenius is Gomes volledig in het verkeerde keelgat geschoten, omdat Reker daar met geen woord over had gerept. Het aantrekken van twee keeperstrainers is volgens de doelman een slap compromis, omdat de nieuwe trainer Huub Stevens zijn eigen staf mocht samenstellen. Zodoende haalde hij zijn vakantievriend Segers in huis. " Die samen met Tenius de keepers van het eerste, tweede, de A- en B-jeugd gaat trainen", aldus Reker.

Gomes kwam in december vorig jaar ook al in aanvaring met Reker, die hij ervan beschuldigde beloftes over zijn contractverlenging tot 2013 niet na te komen. Daarnaast verweet hij de algemeen directeur Ronald Koeman te makkelijk naar Valencia te hebben laten vertrekken en diens opvolging niet doortastend te hebben aangepakt. Bovendien miste de Braziliaan de warmte van Guus Hiddink en maakte hij zich zorgen over de uitholling van de selectie.

Gomes heeft deze dagen nog maar eens herhaald het liefst niet uit Eindhoven te vertrekken. Hij wil zijn tot 2013 lopende contract uitdienen, maar wél in een topsportklimaat. En dat brokkelt volgens hem onder Reker steeds verder af.

De vierde opeenvolgende titel van PSV heeft Kenneth Perez veel geld gekost. Bij zijn vertrek uit Eindhoven deed de Deen vrijwillig afstand van een eventuele kampioensbonus. Het gaat om ongeveer een ton. Perez speelde de eerste helft van het voor hem zeer bizarre seizoen voor PSV en daarna voor Ajax, de club waar hij aanvankelijk nog aan de voorbereiding was begonnen.
Reply
Rijnvis en Zijm vertrekken uit Dordrecht
Geschreven op woensdag, 23 april om 09:30

FC Dordrecht zal het komend seizoen geen gebruik maken van de diensten van de huurlingen Kevin Rijnvis en Sieme Zijm. Dat meldt RTV Rijnmond woensdag.

Zijm (30) werd de afgelopen zes maanden gehuurd van Excelsior en kwam in elf competitieduels binnen de lijnen. De verdediger uit Den Helder lijkt zijn carrière bij Cambuur Leeuwarden voort te gaan zetten.

Rijnvis keert weer terug naar AZ. De twintigjarige goalie werd halverwege het seizoen gehuurd, nadat bleek dat eerste keeper Frank Kooiman door een spierblessure enkele weken aan de kant zou staan. De jongeling stond in vijf ontmoetingen onder de lat.



en opgerot stelletje prusterssss \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Rutte leek me wel iemand die echt een club trouw blijft, toch niet dus. :p

Hij zal FC Twente altijd trouw blijven.
Ik weet wel waarom je dit zegt, je baalt dat hij niet naar PSV is gegaan, maar dat is duidelijk; PSV is over the top, het is een verlies-verlies situatie.
Hij heeft ons genoeg gegeven en laten genieten van het mooie spel. En hij blijft alsnog dicht bij FC Twente want Schalke en Twente gaan goed samen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Rutte leek me wel iemand die echt een club trouw blijft, toch niet dus. :p

Hij zal FC Twente altijd trouw blijven.
Ik weet wel waarom je dit zegt, je baalt dat hij niet naar PSV is gegaan, maar dat is duidelijk; PSV is over the top, het is een verlies-verlies situatie.
Hij heeft ons genoeg gegeven en laten genieten van het mooie spel. En hij blijft alsnog dicht bij FC Twente want Schalke en Twente gaan goed samen.

Euhm pardon? Als Rutten naar PSV was gegaan en het minstens net zo goed als Sef had gedaan (neem ik wel aan, sla Rutten toch wat hoger aan) had hij nu een landstitel op zn palmares. Wat nou verlies-verlies situatie. :| Verder is Rutten of Stevens me om het even. Beide prima trainers met een PSV-hart. Heeft dan ook niks met PSV te maken, vind het gewoon beetje slap om eerst te roepen dat je aan iets moois wilt bouwen bij een club om ze vervolgens een half jaartje later alsnog te laten vallen.

Worden er trouwens als opvolgers genoemd? R. Koeman? E. Koeman? Brandts? Ben benieuwd.. :-s
Reply
Hij wilde toch vooral niet midden in het seizoen zijn club verlaten??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Rutte leek me wel iemand die echt een club trouw blijft, toch niet dus. :p

Hij zal FC Twente altijd trouw blijven.
Ik weet wel waarom je dit zegt, je baalt dat hij niet naar PSV is gegaan, maar dat is duidelijk; PSV is over the top, het is een verlies-verlies situatie.
Hij heeft ons genoeg gegeven en laten genieten van het mooie spel. En hij blijft alsnog dicht bij FC Twente want Schalke en Twente gaan goed samen.

Euhm pardon? Als Rutten naar PSV was gegaan en het minstens net zo goed als Sef had gedaan (neem ik wel aan, sla Rutten toch wat hoger aan) had hij nu een landstitel op zn palmares. Wat nou verlies-verlies situatie. :| Verder is Rutten of Stevens me om het even. Beide prima trainers met een PSV-hart. Heeft dan ook niks met PSV te maken, vind het gewoon beetje slap om eerst te roepen dat je aan iets moois wilt bouwen bij een club om ze vervolgens een half jaartje later alsnog te laten vallen.

Worden er trouwens als opvolgers genoemd? R. Koeman? E. Koeman? Brandts? Ben benieuwd.. :-s


Cees Lok!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dat wordt een leuk seizoen, volgend jaar:

Quote:....Exploderen
Eigenlijk zou Cvitanich morgen met zijn club uit moeten komen tegen Huracan. Maar de Argentijn van Kroatische afkomst moet nog een wedstrijd schorsing uitzitten en maakt van die gelegenheid gebruik voor een bliksembezoek aan Amsterdam. Behalve een begenadigd aanvaller is hij ook nogal licht ontvlambaar. Cvitanich verzamelde dit seizoen in nog geen dertig wedstrijden al tien gele kaarten, vooral voor protesteren tegen de scheidsrechter en simuleren. Ook zijn laatste boeking, twee weken geleden in het duel met Gimnasia, was vanwege een piscina (zwembad), de Argentijnse benaming voor fopduik. ,,Hij is nog jong en moet leren zich te beheersen,'' aldus zijn huidige trainer Miguel Jerez in de Argentijnse krant Olé. ,,Hij heeft warm bloed en een voetballer die veel schoppen krijgt en wordt vastgehouden terwijl er door de scheidsrechter niet wordt opgetreden, kan op een gegeven moment wel eens exploderen.''
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mooi duo met Suarez Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Volgens Regiosport Aktueel zal Miralem Sulejmani nog deze week een vier-jarig contract tekenen bij Feyenoord. Volgens verschillende bronnen heeft Feyenoord's nieuwe trainer Gert Jan Verbeek een belangrijk aandeel gehad in de komst van Sulejmani.

Het Talent van het Jaar zal deze week een handtekening zetten bij de club uit Rotterdam. Feyenoord kende opnieuw een teleurstellend seizoen (zesde plaats) en wil de selectie flink versterken. Na Karim El Ahmadi is dus de tweede aankoop binnen. Feyenoord heeft naar verluidt ook grote interesse in Daniel Pranjic, Santi Kolk en Danny Koevermans.

Ook zijn er namen bekend van spelers die mogelijk vertrekken. Lucius =D> , Greene =D> , Bahia =D> , De Guzman ( :-k minimaal 15 mil dan), Sahin [-X , Tiendalli =D> en Buijs =D> zullen waarschijnlijk volgend seizoen niet te bewonderen zijn de in Rotterdamse Kuip
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Volgens Regiosport Aktueel zal Miralem Sulejmani nog deze week een vier-jarig contract tekenen bij Feyenoord. Volgens verschillende bronnen heeft Feyenoord's nieuwe trainer Gert Jan Verbeek een belangrijk aandeel gehad in de komst van Sulejmani.

Het Talent van het Jaar zal deze week een handtekening zetten bij de club uit Rotterdam. Feyenoord kende opnieuw een teleurstellend seizoen (zesde plaats) en wil de selectie flink versterken. Na Karim El Ahmadi is dus de tweede aankoop binnen. Feyenoord heeft naar verluidt ook grote interesse in Daniel Pranjic, Santi Kolk en Danny Koevermans.

Ook zijn er namen bekend van spelers die mogelijk vertrekken. Lucius =D> , Greene =D> , Bahia =D> , De Guzman ( :-k minimaal 15 mil dan), Sahin [-X , Tiendalli =D> en Buijs =D> zullen waarschijnlijk volgend seizoen niet te bewonderen zijn de in Rotterdamse Kuip

dat zijn berichten die je zelf kunt maken. 99%allemaal onzin.
Reply
Suljemani zou een wereldaankoop zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Sulejmani gaf vorige week in VI nog aan dat hij Feyenoord geen stap hogerop vind omdat hij de kans om prijzen te winnen daar niet groter acht dan bij Heerenveen.
Reply
IK geloof ook niet veel van het bericht maar weet wel zeker dat de huidige spelers graag onder Verbeek willen blijven spelen. Met die Stront Sollied moet je maar afwachten wat en met je plekkie gebeurd.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:Sulejmani gaf vorige week in VI nog aan dat hij Feyenoord geen stap hogerop vind omdat hij de kans om prijzen te winnen daar niet groter acht dan bij Heerenveen.

dit jaar is de kans om bij feyenoord een prijs te winnen iig nog altijd groter!
Reply
Peter Wrote:Sulejmani gaf vorige week in VI nog aan dat hij Feyenoord geen stap hogerop vind omdat hij de kans om prijzen te winnen daar niet groter acht dan bij Heerenveen.

Dat is heel nobel naar je huidige werkgever toe, maar dat raakt natuurlijk kant noch wal.

Van Heerenveen blijft na dit seizoen weinig meer over. Bradley, Pranjic en Sulejmani spelen volgend jaar op zeker ergens anders, dus dan lijkt me die kans op prijzen aanzienlijk minder. Feyenoord betaalt natuurlijk veel meer, los van het feit dat het niet bij deze aankoop zal blijven. Dan kan je dingen roepen in de VI, maar een gesprekje met Bosz en Verbeek verder, ziet de wereld er toch een stuk anders uit.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Sulejmani gaf vorige week in VI nog aan dat hij Feyenoord geen stap hogerop vind omdat hij de kans om prijzen te winnen daar niet groter acht dan bij Heerenveen.

Dat is heel nobel naar je huidige werkgever toe, maar dat raakt natuurlijk kant noch wal.

Van Heerenveen blijft na dit seizoen weinig meer over. Bradley, Pranjic en Sulejmani spelen volgend jaar op zeker ergens anders, dus dan lijkt me die kans op prijzen aanzienlijk minder. Feyenoord betaalt natuurlijk veel meer, los van het feit dat het niet bij deze aankoop zal blijven. Dan kan je dingen roepen in de VI, maar een gesprekje met Bosz en Verbeek verder, ziet de wereld er toch een stuk anders uit.


Bij mijn weten heeft Feyenoord nog steeds niet veel geld te besteden. Sulejmani kan wel willen, Feyenoord zal eerst met 10 tot 15 miljoen over de brug moeten komen. Als ze dat doen, dan wens ik hem veel succes in Rotterdam en hoop ik voor hem dat hij zich goed kan ontwikkelen. En als Feyenoord zeg 12 miljoen uitgeeft aan Sulejmani, welke aankopen kunnen er dan nog meer gedaan worden?

Daarnaast, Bradley speelt de laatste weken slecht, net als de jaren hiervoor. In vorm een goede speler, maar makkelijk te vervangen. Het duo Pranjic-Sulejmani is lastiger te vervangen, maar doorstroming uit eigen leugd en gerichte aankopen zullen Heerenveen niet zwakker maken. (na verkoop Alves, Bradley, Sulejmani, Pranjic is er veel geld vrij voor eventuele aankopen, en dan heb ik het nog niet over enkele miljoenen die Heerenveen krijgt bij verkoop van Huntelaar)
Mijn gras is groener
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Sulejmani gaf vorige week in VI nog aan dat hij Feyenoord geen stap hogerop vind omdat hij de kans om prijzen te winnen daar niet groter acht dan bij Heerenveen.

Dat is heel nobel naar je huidige werkgever toe, maar dat raakt natuurlijk kant noch wal.

Van Heerenveen blijft na dit seizoen weinig meer over. Bradley, Pranjic en Sulejmani spelen volgend jaar op zeker ergens anders, dus dan lijkt me die kans op prijzen aanzienlijk minder. Feyenoord betaalt natuurlijk veel meer, los van het feit dat het niet bij deze aankoop zal blijven. Dan kan je dingen roepen in de VI, maar een gesprekje met Bosz en Verbeek verder, ziet de wereld er toch een stuk anders uit.

Ook dat zeggen 'de geleerden' na elk seizoen dat Heerenveen wéér Europees voetbal heeft gehaald en wéér zijn beste spelers ziet vertrekken. Beerens, Henrique en Roorda ontwikkelen zich snel en goed, Sibon blijft, Garcia-Garcia-Garcia-Garcia zal wel terugkomen en als spelers als Grindheim, Smarason en Cecilio Lopes een stap omhoog kunnen maken, dan komt het allemaal wel weer goed. En anders trekken ze toch weer een blik scandi's of slavo's open? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: