The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Niet zo rouwig om, laat 't maar gewoon met een schone lei beginnen in de zomer. Nu Beenhakker voor de groep en vanaf de zomer als TD.

Alsjeblieft niet! Ik wil niet weer horen dat 'de cirkel' voor de 10e keer rond is. Dan liever Willem.

ik vind het een mooie beslissing van been. gelijk heeftie.

ik zou nu ook beenhakker als tussenpaus vragen. hoewel ik begrijp dat hij in de kuip gezien wordt als nsbeehakker, met zijn ronde cirkel, maar een peoplemanager is nu meer dan welkom.

Beenhakker zou een dergelijke klus alleen maar doen om zijn eigen ego te strelen. Feyenoord zou er goed aan doen om naar een structurele oplossing te kijken. Iemand die de club de komende jaren kan vertegenwoordigen naar buiten toe en structuur kan aanbrengen. Iemand als Co Adriaanse.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Niet zo rouwig om, laat 't maar gewoon met een schone lei beginnen in de zomer. Nu Beenhakker voor de groep en vanaf de zomer als TD.

Alsjeblieft niet! Ik wil niet weer horen dat 'de cirkel' voor de 10e keer rond is. Dan liever Willem.

ik vind het een mooie beslissing van been. gelijk heeftie.

ik zou nu ook beenhakker als tussenpaus vragen. hoewel ik begrijp dat hij in de kuip gezien wordt als nsbeehakker, met zijn ronde cirkel, maar een peoplemanager is nu meer dan welkom.

Beenhakker zou een dergelijke klus alleen maar doen om zijn eigen ego te strelen. Feyenoord zou er goed aan doen om naar een structurele oplossing te kijken. Iemand die de club de komende jaren kan vertegenwoordigen naar buiten toe en structuur kan aanbrengen. Iemand als Co Adriaanse.

beenhakker vanaf auguster verder als td kan toch? en dan been als trainer coach. volgens mij is dat vrij structureel. bijkomend voordeel is dat die 2 het goed met elkaar kunnen vinden.
Reply
Ik heb niet zo'n hoge pet op van Beenhakker. En ik vraag me echt af of Been er nu al klaar voor is. Vind hem goed passen bij een club als NEC, bij een topclub goed functioneren is toch andere koek. Feyenoord heeft echt een grote trainer nodig nu, daarvoor is er de afgelopen jaren teveel fout gegaan.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik heb niet zo'n hoge pet op van Beenhakker. En ik vraag me echt af of Been er nu al klaar voor is. Vind hem goed passen bij een club als NEC, bij een topclub goed functioneren is toch andere koek. Feyenoord heeft echt een grote trainer nodig nu, daarvoor is er de afgelopen jaren teveel fout gegaan.

Misschien dat Been eerst een stuk of 2 toernooien als bondscoach moet fungeren, dat hij er dan wel klaar voor is.....
Wat een onzin, zeg. :roll:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Been & Beenhakker, dat klinkt toch als een klok? Lekker mee aan de slag gaan na deze zomer.
Reply
Voyou Wrote:
Quote:Been volgt zijn hart en blijft in Nijmegen
19/01/2009 11:05

Feyenoord kan zich de moeite besparen Mario Been te verleiden tot een directe overstap naar De Kuip. De Rotterdamse trainer blijft NEC trouw.

'Ik werd doodmoe van alle speculaties en alle geruchten', zegt Been op de website van de Nijmeegse club. 'Ik ben deze club zo veel dank verschuldigd en heb mijn hart gevolgd. Voor mij is NEC en rust rondom de ploeg op dit moment het belangrijkste, zeker met de belangrijke wedstrijden die eraan komen.'

Been was een van de voornaamste kandidaten voor de opvolging van de vertrokken Gertjan Verbeek bij Feyenoord. De oud-international, die een maand geleden in Nijmegen bijtekende tot medio 2012, laat de kans lopen weer in Rotterdam te werken. Hij maakt sowieso het seizoen af in De Goffert, zodat Feyenoord zich moet beraden over de invulling van de technische staf tot de zomer.

Hulde =D> =D> =D>


Prachtig dat dit soort mensen nog bestaan. Ik hoop echt dat als hij na de zomer bij Feyenoord aan de slag gaat, dat hij er zelf slaagt.
Nooit zo'n fan geweest van hem( vond het altijd een vervelend kereltje), maar dit vind ik echt klasse.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
"Collins John mag per direct weg bij NEC"
maa. 19 januari 2009

De Pers komt met het bericht dat Collins John per direct weg mag bij NEC. John, dit seizoen op huurbasis spelend voor ons NEC, kampt het hele seizoen al met een conditionele achterstand. Na het trainingskamp tijdens de afgelopen winterstop was de maat vol. Carlos Aalbers heeft de aanvaller toen laten weten dat er voor hem geen plek meer is bij de selectie.

John zit in principe tot het einde van het seizoen bij de selectie, maar als de mogelijkheid zich voordoet mag hij nu dus alweer vertrekken. Naar verluidt zou het Duitse Borussia Mönchengladbach interesse hebben in de voormalig international, die dit seizoen pas zes competitieduels in actie kwam voor NEC.

Sad Sad

-------------

Verder gaan Been (en el AK) gewoon in Juli naar Feyenoord en ik hoop dat Been ze kampioen maakt :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Rommedahl naar NEC

NIJMEGEN - NEC huurt Dennis Rommedahl tot het einde van het seizoen van Ajax. De 30-jarige aanvaller kan woensdag in het bekerduel met Sparta al zijn debuut maken. Rommedahl was bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax. De Deen kwam daarvoor uit voor Charlton Athletic, PSV, RKC Waalwijk en Lyngby FC. Hij voetbalde tot nu toe 329 wedstrijden op het hoogste niveau en kwam daarin 44 keer tot scoren. Ook speelde hij 83 interlands voor Denemarken, waarin hij 16 keer doel trof.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
[Image: 12019.jpg]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ben je blij met Brommerdaal, Harry?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ja best wel.. zowiezo natuurlijk een vesterking voor een ploeg als ons maar ook belangrijk omdat het de aanval toch wat breder maakt. Als we nu ons eigen spel spelen hebben we Boua-Saidi-Rommedael voor 2 posities. Vind ik wel belangrijk..

Nu nog een centrale verdediger. De naam van ene Realdes (ofzo) wordt vrij vaak genoemd, aanvoerder van Bolivia en speelde laaste 5 jaar in Argentijnse comp. Afgelopen jaar naae Qatar gegaan voor de centen maar daar alweer snel weg.

Jammer dat Niemeyer niet wou van Bremen, had ik wel zien zitten samen met zijn maatje Zomer achterin.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
:crazy: :crazy:

De Jong gaat 85.000 euro per week verdienen
Nigel de Jong gaat bij de Engelse club Manchester City 85,000 euro per week verdienen, dat is 4,5 miljoen euro per jaar.

De international tekent vandaag een vierjarig contract bij City. De middenvelder kon ook bij de Duitse club blijven, maar vond de 55,000 euro per week die hij in Hamburg kon verdienen te weinig om bij te tekenen.
The great old Ludwig von...
Reply
Bult geld en hij speelt nu bij de club die de komende jaren zeker prijzen gaat pakken door al dat geld. =D>
Nu voor 20M weg terwijl hij een clausule heeft dat ie in de zomer voor 2,5 weg zou mogen, goeie deal dus voor HSV ook al verliezen ze een belangrijke speler.
Reply
Demy de Zeeuw wordt o.a. genoemd om de Jong op te volgen bij HSV.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Demy de Zeeuw wordt o.a. genoemd om de Jong op te volgen bij HSV.

Wa wordt ie nog meer dan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Nu voor 20M weg terwijl hij een clausule heeft dat ie in de zomer voor 2,5 weg zou mogen, goeie deal dus voor HSV ook al verliezen ze een belangrijke speler.
Zal voor Ajax ook een mooie bonus zijn.
edit: iets van 800.000 lees ik nu.
Reply
[-o<

Stevanovic moet Vitesse-debuut mogelijk uitstellen
22/01/2009 11:39

Vitesse-trainer Theo Bos kan zondag in de derby tegen NEC mogelijk niet beschikken over Dalibor Stevanovic. De middenvelder wacht nog op de vrijgave van de Israëlische voetbalbond.

'Die moet vrijdag voor twaalf uur binnen zijn bij de KNVB', zegt technisch directeur Marc van Hintum tegen Omroep Gelderland. 'Zijn werkvergunning is geen probleem, omdat Slovenië tegenwoordig tot de EU behoort.'

Stevanovic kwam eerder deze week over van Maccabi Petach Tikva. De negenvoudig international van Slovenië tekende in Arnhem een contract tot het einde van dit seizoen, met een optie voor nog eens twee jaar.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Demy de Zeeuw wordt o.a. genoemd om de Jong op te volgen bij HSV.
Wa wordt ie nog meer dan?

SM-slaaf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:[-o<

Stevanovic moet Vitesse-debuut mogelijk uitstellen
22/01/2009 11:39

Vitesse-trainer Theo Bos kan zondag in de derby tegen NEC mogelijk niet beschikken over Dalibor Stevanovic. De middenvelder wacht nog op de vrijgave van de Israëlische voetbalbond.

'Die moet vrijdag voor twaalf uur binnen zijn bij de KNVB', zegt technisch directeur Marc van Hintum tegen Omroep Gelderland. 'Zijn werkvergunning is geen probleem, omdat Slovenië tegenwoordig tot de EU behoort.'

Stevanovic kwam eerder deze week over van Maccabi Petach Tikva. De negenvoudig international van Slovenië tekende in Arnhem een contract tot het einde van dit seizoen, met een optie voor nog eens twee jaar.

Ach, ook zonder Stevanovic gaan de punten mee naar Nijmegen. Wij hebben Rennis Dommedahl!
Reply
huh huh.. ik teken toch voor een gelijkspel vooraf als je het niet erg vind.

De derby is een wedstrijd waar vorm, resultaten, schorsingen, blessures of kwaliteit van de spelers geen van alle een rol spelen... dat zouden juist wij moeten weten in Nijmegen. Dit is de enige wedstrijd dit seizoen waarin er nog iets te winnen valt voor de vitesse-selectie.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:huh huh.. ik teken toch voor een gelijkspel vooraf als je het niet erg vind.

De derby is een wedstrijd waar vorm, resultaten, schorsingen, blessures of kwaliteit van de spelers geen van alle een rol spelen... dat zouden juist wij moeten weten in Nijmegen. Dit is de enige wedstrijd dit seizoen waarin er nog iets te winnen valt voor de vitesse-selectie.

Prima, hoor. :wink:

Klopt ook wel, maar ik heb er gewoon een goed gevoel over. Iets dat ik de afgelopen jaren, voorafgaande aan de derby (voornamelijk de uitwedstrijden), toch iets minder had.
Reply
FC Dordrecht laat zoektocht naar keeper varen
Geschreven op donderdag, 22 januari om 14:19

Het lijkt erop dat FC Dordrecht geen nieuwe eerste doelman gaat aantrekken. Door het vertrek van Govert Boyen heeft trainer Gert Kruys nog maar twee keepers in zijn selectie, maar technisch directeur Marco Boogers ziet het somber in.

"We hebben een samenvatting gemaakt van alle beschikbare keepers", vertelde de oud-aanvaller donderdagmiddag aan RTV Rijnmond. "En op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is om een eerste doelman te halen." Komende vrijdag tegen MVV staat daarom Sjoerd Rensen weer in het doel van de Zuid-Hollanders

Boyen (31) koos eerder deze maand voor een contract bij de Belgische Vierdeklasser Verbroedering Geel-Meerhout. Hij was voor Kruys eerste keus, maar een aanbod in eigen land aan de slag te gaan bij een financiële instelling noopte de doelman tot het besluit te vertrekken. Nick van der Ploeg is daardoor de stand-in van Rensen


Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:"We hebben een samenvatting gemaakt van alle beschikbare keepers", vertelde de oud-aanvaller donderdagmiddag aan RTV Rijnmond.

Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe zo'n samenvatting er uitziet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Eerder deze week stond in diverse Engelse kranten te lezen dat Tottenham Hotspur nog deze transferperiode op zoek ging naar een nieuwe 1e keeper en dat Gomes vervolgens naar PSV zou mogen vertrekken voor het bedrag dat de Spurs in de zomer voor hem hebben neergeteld.

Vandaag het nieuws dat Cudichini Chelsea verruilt voor de Spurs. En die gaat zn Chelsea-salaris echt niet opgeven voor een plekkie op de bank bij de Spurs.

Benieuwd of we de komende dagen nog wat gaan horen over Gomes -> PSV. Zou me niks verbazen in ieder geval.
Reply
Peter Wrote:Eerder deze week stond in diverse Engelse kranten te lezen dat Tottenham Hotspur nog deze transferperiode op zoek ging naar een nieuwe 1e keeper en dat Gomes vervolgens naar PSV zou mogen vertrekken voor het bedrag dat de Spurs in de zomer voor hem hebben neergeteld.

Vandaag het nieuws dat Cudichini Chelsea verruilt voor de Spurs. En die gaat zn Chelsea-salaris echt niet opgeven voor een plekkie op de bank bij de Spurs.

Benieuwd of we de komende dagen nog wat gaan horen over Gomes -> PSV. Zou me niks verbazen in ieder geval.

Mij wel. Veel te duur geworden en hij gaat volgend seizoen naar een andere subtoppert in Engeland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bocaloca Wrote:FC Dordrecht laat zoektocht naar keeper varen
Geschreven op donderdag, 22 januari om 14:19

Het lijkt erop dat FC Dordrecht geen nieuwe eerste doelman gaat aantrekken. Door het vertrek van Govert Boyen heeft trainer Gert Kruys nog maar twee keepers in zijn selectie, maar technisch directeur Marco Boogers ziet het somber in.

"We hebben een samenvatting gemaakt van alle beschikbare keepers", vertelde de oud-aanvaller donderdagmiddag aan RTV Rijnmond. "En op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is om een eerste doelman te halen." Komende vrijdag tegen MVV staat daarom Sjoerd Rensen weer in het doel van de Zuid-Hollanders

Boyen (31) koos eerder deze maand voor een contract bij de Belgische Vierdeklasser Verbroedering Geel-Meerhout. Hij was voor Kruys eerste keus, maar een aanbod in eigen land aan de slag te gaan bij een financiële instelling noopte de doelman tot het besluit te vertrekken. Nick van der Ploeg is daardoor de stand-in van Rensen

Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

FC Dordrecht vindt in Peersman toch gewenste doelman
Geschreven op maandag, 26 januari om 14:21

FC Dordrecht heeft de leemte die doelman Govert Boyen bij zijn vertrek achterliet opgevuld met een andere Belgische keeper. De Eerstedivisionist heeft de clubloze Tristan Peersman vastgelegd, zo valt te lezen op de officiële website van de Dordtenaren.

De voormalig doelman van Willem II kwam vorig seizoen uit voor OFI Kreta. De Griekse club kwam de contractuele verplichtingen echter niet na, waardoor er een voortijdig einde kwam aan het tweede buitenlandse avontuur van de 29-jarige sluitpost. Met de komst van Peersman is het aantal keepers in de selectie van de ploeg van trainer Gert Kruys weer op peil.

Nadat eerste doelman Boyen eerder deze maand koos voor de Belgische Vierdeklasser Verbroedering Geel-Meerhout, waren de Zuid-Hollanders naarstig op zoek naar een opvolger. Technisch directeur Marco Boogers liet zich vorige week nog ontvallen de hoop op een nieuwe doelverdediger eigenlijk al te hebben opgegeven. “Op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is om een eerste doelman te halen”, zo zei Boogers toen nog.

Met de komst van de Vlaamse doelverdediger zal Sjoerd Rensen waarschijnlijk weer op de bank moeten plaatsnemen. Peersman kwam in de winterstop van het seizoen 2005/06 naar Tilburg, nadat er bij RSC Anderlecht geen plaats meer voor hem was. De viervoudig Belgisch international vertrok in de zomer van 2007 bij de Tricolores voor zijn avontuur in Zuid-Europa.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Eerder deze week stond in diverse Engelse kranten te lezen dat Tottenham Hotspur nog deze transferperiode op zoek ging naar een nieuwe 1e keeper en dat Gomes vervolgens naar PSV zou mogen vertrekken voor het bedrag dat de Spurs in de zomer voor hem hebben neergeteld.

Vandaag het nieuws dat Cudichini Chelsea verruilt voor de Spurs. En die gaat zn Chelsea-salaris echt niet opgeven voor een plekkie op de bank bij de Spurs.

Benieuwd of we de komende dagen nog wat gaan horen over Gomes -> PSV. Zou me niks verbazen in ieder geval.

Mij wel. Veel te duur geworden en hij gaat volgend seizoen naar een andere subtoppert in Engeland.

Hij heeft in een half jaar Spurs al meer blunders gemaakt dan in de 4 jaar dat hij bij PSV keepte, dus dat ie veel duurder is geworden betwijfel ik. Eerder scheen Spurs te hebben aangegeven m weg te willen doen dezelfde prijs als die zij betaald hebben; 10 miljoen. Maar aangezien dat in in termijnen ging en PSV pas 4M ofzo ontvangen heeft volstaat dat bedrag+kwijtschelding van de andere 6M dus gewoon om Gomes aan te trekken.
Reply
Peter Wrote:Hij heeft in een half jaar Spurs al meer blunders gemaakt dan in de 4 jaar dat hij bij PSV keepte, dus dat ie veel duurder is geworden betwijfel ik.

:-k
Staat er in zijn contract dattie loon moet inleveren bij een blunder?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hij heeft in een half jaar Spurs al meer blunders gemaakt dan in de 4 jaar dat hij bij PSV keepte, dus dat ie veel duurder is geworden betwijfel ik.

:-k
Staat er in zijn contract dattie loon moet inleveren bij een blunder?

Gomes predikte altijd dat hij het belangrijker vond dat hij en zn gezin zich thuis voelden dan een miljoentje meer of minder op de bank, net als dat hij wel weer terug naar PSV zou willen nu hij gebroken heeft met zn oude zaakwaarnemers die in Eindhoven niet meer welkom zijn. Mag ie nu mooi waarmaken dan. Overigens heeft Huub na NAC schijnbaar gezegd dat PSV andere prioriteiten heeft dan Gomes. Zeker niet goed naar de 1-1 van NAC gekeken. :roll:
Reply
Peter Wrote:Hij heeft in een half jaar Spurs al meer blunders gemaakt dan in de 4 jaar dat hij bij PSV keepte, dus dat ie veel duurder is geworden betwijfel ik. Eerder scheen Spurs te hebben aangegeven m weg te willen doen dezelfde prijs als die zij betaald hebben; 10 miljoen. Maar aangezien dat in in termijnen ging en PSV pas 4M ofzo ontvangen heeft volstaat dat bedrag+kwijtschelding van de andere 6M dus gewoon om Gomes aan te trekken

Kwijtschelding van 6 mio kost ook geld dus het blijft 10 mio, rekenwonder. Je brengt het alsof kwijtschelding niets kost...
Reply


Forum Jump: