The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Pantelic zou bij Ajax onder de 2 mio uitkomen, wil ook werken aan een beter imago, daarom maar een 1-jarige verbintenis.
Reply
Flixieluv Wrote:Weet iemand wat Van der Gun nu gaat doen? Zal toch ook wel enigszins gestresst raken, nog steeds clubloos. Ik begrijp ook niet goed dat hij niet bij Utreg heeft bijgetekend, zo weinig knaken zal hij daar toch ook niet hebben gekregen aangeboden. En hij heeft daar maar 1 (deel van een) seizoen behoorlijk gepresteerd, na jarenlang "net niet", dus vind mijn voormalig schoolgenoot eigenlijk nogal bijdehand met de weigering bij te tekenen...

Mwah waarom zou hij gestresst raken? Komt vanzelf een club, zeker als op 1 septembers de spelers met een club niet meer getransfereerd mogen worden zullen de clubs al snel bij zo'n v/d Gun uitkomen als ze met blessures kampen oid. Zou me bv. niks verbazen als Heerenveen straks aanklopt omdat het niet lekker loopt daar en er nu weinig van links komt sinds Pranjic weg is.
Reply
Als je over de duivel spreekt...


'Van der Gun kan tekenen bij Swansea City'
31 augustus 2009

Cedric van der Gun is één van de vele voetballers die er nog altijd niet in geslaagd is om een nieuwe club te vinden. Net zoals onder meer Henk Timmer, Theo Lucius en Boudewijn Zenden is de aanvaller al maanden clubloos. Inmiddels lonkt echter een overstap naar het Engelse Championship voor de oud-speler van FC Utrecht en Ajax.


Volgens AD Sportwereld heeft Swansea City namelijk interesse in Van der Gun. Bij Swansea speelt ook een andere Nederlander, namelijk Ferrie Bodde. De ploeg staat na een moeizame competitiestart slechts achttiende in het Championship.
Reply
En dat is 1 :

SC Heerenveen en trainer Trond Sollied hebben per direct afscheid van elkaar genomen.

"Beide partijen kwamen tot de conclusie dat de samenwerking momenteel niet datgene brengt wat zij ervan verwacht hadden", meldt de Friese club in een persverklaring.

Cultuurverschillen
De directie wijt het vertrek van Sollied aan cultuurverschillen tussen de club en de coach, die erom bekend staat zijn spelers zeer veel vrijheid te geven.

Heerenveen bezet momenteel de vijftiende plaats in de Eredivisie. De Friezen hebben pas één wedstrijd gewonnen.

Winst KNVB Beker
Vorig seizoen won Sollied nog de KNVB Beker met Heerenveen en de club is hem daar ook "veel dank voor verschuldigd".

Ook Sollieds vaste assistent Chris van Puyvelde vertrekt. De andere assistent, Henk Herder, gaat een andere functie binnen de technische staf bekleden.

De Jonge en De Haan in beeld
Jan de Jonge, hoofd Opleidingen en voormalig trainer van De Graafschap, neemt voorlopig de training van het eerste elftal waar. Waarschijnlijk wordt hij ook interim-trainer.

Over de exacte invulling van de technische staf hoopt de directie van de club spoedig nadere mededelingen te kunnen doen. Wel staat vast dat senior coach Foppe de Haan beschikbaar is om de nieuwe technische staf terzijde te staan.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik hoop dat ze Co als opvolger weten te strikken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
zou niet verkeerd zijn
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Waarom zou Co daar trek in hebben? Zeer matige selectie. Misschien dat ie voor komend seizoen wil komen als hij de garantie krijgt dat hij het hele spaarsaldo van Heerenveen mag investeren. De dat de trainers van naam niet in de rij zullen staan voor dit Heerenveen.
Reply
Denk dat Co dit seizoen echt niets gaat doen in de trainerij.
Hij doet nu de Cruyff rol. Lekker langs de zijlijn orakelen( ik vind hem erg sterk vind bij studio voetbal en hijkan WEL goed uitleggen in tegenstelling tot Cruyff).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Peter Wrote:Zeer matige selectie.

Er is weinig veranderd tov het elftal dat vorig jaar met 2-3 bij PSV won....het zit gewoon ergens niet goed. Niet bij de spelers, niet bij de technische staf, niet bij de medische staf, niet bij de directie en in hun samenwerking. Zoals ik als vaker zei: Het elftal wat er normaliter staat, is maar op 2 posities gewijzigd. Alleen Papadopulos en Lejsal zijn wijzigingen tov vorig seizoen. Het elftal is nauwelijks gewijzigd dat vorig jaar vijfde werd en de beker won.

Was geloof ik 18 jaar geleden dat ik voor het laatst hoorde dat Heerenveen hun trainer ontslagen had. Beetje gemengde gevoelens, heb Sollied nog steeds hoog zitten als trainer, heeft een zeer uitgesproken aanpak waarin hij geen concessies doet. Als dat niet werkt (al meer dan een jaar worstelt de Heerenveen-verdediging met het zone-verdedigen) is er helaas maar 1 uitweg. Trond, bedankt voor de beker en succes. Hup Jan de Jonge!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
lol gaan we weer..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Quote:'Ajax huurt Kerlon en heeft bijna Zé Eduardo'

Het was een drukte van jewelste maandag in de Amsterdam ArenA. Volgens De Telegraaf heeft Ajax gisteren de komst van twee Brazilianen afgerond. Ajax heeft een akkoord bereikt met Internazionale over Kerlon Mauro Souza, kortweg Kerlon. De Amsterdammers 'huren' de Braziliaan voor één jaar zonder salaris of huursom te betalen en bedongen een optie tot koop. Daarnaast wordt Zé Eduardo gecontracteerd. De 21-jarige Kerlon, die achter de spits, maar ook als links- en rechtsbuiten uit de voeten kan, verwierf mondiale bekendheid als 'de zeehond', nadat hij met de bal op zijn hoofd het veld overstak. Door een enkelblessure en een verhuur aan Chievo stagneerde de ontwikkeling van de jeugdinternational, die Inter acht miljoen euro kostte. In Milaan was de quota voor niet-EU'spelers ook dit seizoen reeds ingevuld.

Zijn drie jaar jongere landgenoot Zé Eduardo, die zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten kan, is afkomstig van het Braziliaanse Cruzeiro, speelt in Brazilië onder twintig en wordt in zijn land als één van de drie grootste beloften gezien. Zé Eduardo tekent volgens de ochtendkrant voor vijf jaar zodra de clubs eruit zijn. De twee Brazilianen doorstonden de medische keuring met glans.

Een tegenvaller voor Ajax is dat het er niet in slaagde Dorian Dervite aan te trekken. De aanvoerder van Jong Frankrijk kwam in beeld nadat eerste keus Thiago Heleno (20) van Cruzeiro te duur bleek, maar meldde Martin Jol maandagavond dat hij ervoor kiest om het shirt van Villarreal te dragen. Daartegenover staat dat de tijdelijke transfer van Oleguer naar AEK Athene voor 99,9 procent van de baan is.

Mooi! Geen ouwe lullen maar talenten :Big Grin Tevens kost die Kerlon ook nog eens niets (speciaal voor Peter :wink: ).
Alleen jammer dat het weer geen verdedigers zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
harry_bierdop Wrote:lol gaan we weer..

:razz:

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Zeer matige selectie.

Er is weinig veranderd tov het elftal dat vorig jaar met 2-3 bij PSV won....het zit gewoon ergens niet goed. Niet bij de spelers, niet bij de technische staf, niet bij de medische staf, niet bij de directie en in hun samenwerking. Zoals ik als vaker zei: Het elftal wat er normaliter staat, is maar op 2 posities gewijzigd. Alleen Papadopulos en Lejsal zijn wijzigingen tov vorig seizoen. Het elftal is nauwelijks gewijzigd dat vorig jaar vijfde werd en de beker won.

Was geloof ik 18 jaar geleden dat ik voor het laatst hoorde dat Heerenveen hun trainer ontslagen had. Beetje gemengde gevoelens, heb Sollied nog steeds hoog zitten als trainer, heeft een zeer uitgesproken aanpak waarin hij geen concessies doet. Als dat niet werkt (al meer dan een jaar worstelt de Heerenveen-verdediging met het zone-verdedigen) is er helaas maar 1 uitweg. Trond, bedankt voor de beker en succes. Hup Jan de Jonge!

Van PSV heeft vorig seizoen iedereen gewonnen geloof ik, dus dat zegt niet veel. Er 2 posities 'maar' gewijzigd zeg je, maar het gaat wel om je belangrijkste speler zoals ik al eens heb aangegeven. Pranjic deed alles bij Heerenveen. Als dat weg valt heb je een groot probleem zoals je nu ziet, was mi niet moeilijk te voorspellen. Maar het is geen schande hoor. Je ziet het nu ook bij Groningen zonder Berg en gaat het mi ook zien bij Ajax als Suarez zwaar geblesseerd raakt en bij PSV als Afellay er maanden niet bij is. Bovendien is Heerenveen doordat ze behalve Pranjic->Papa geen wijzigingen hebben doorgevoerd zoals je aangeeft niet sterker geworden terwijl ik het idee heb dat andere ploegen dat wel zijn.

Verder heeft nogmaals deze discussie voeren geen zin, je hebt blijkbaar gewoon een andere mening, dat mag. Hoop voor jou dat je gelijk hebt en De Jonge het op de rit kan krijgen, maar vrees voor je dat Heerenveen zonder aankopen een grijs seizoen in de middenmoot (plek 8 kan erin zitten, meer niet, 7 ploegen zijn gewoon kwalitatief sterker) gaat draaien.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Mooi! Geen ouwe lullen maar talenten :Big Grin Tevens kost die Kerlon ook nog eens niets (speciaal voor Peter :wink: ).
Alleen jammer dat het weer geen verdedigers zijn.

Laat ik dan allereerst omdat ik altijd wat te zeiken moet hebben opmerken dat ik het geen goed teken vind als er op 31 augustus nog zoveel gehandeld moet worden. PSV had er jaren ook een handje van wat miskopen uit paniek als Ball opleverde, wonder dat het nu eens rustig was.

Verder zou ik Kerlon een betere keus vinden dan die Pantelic. Je zag in een interview met zn zonnebrilletje op al dat die gast niet meer 100% gretig met voetbal bezig is maar vooral de vedette wil uithangen voor een dik salaris zonder ooit aan te tonen echt gretig te zijn a la Luque, Oleguer, Urzaiz, Roger. Zou ik Kerlon een veel betere keus vinden, die gaat iig knokken voor elke meter om zich waar te maken. Denk overigens wel dat Kerlon misschien wat teveel gehypt/overschat is door zn publiciteit rond de zeehondendribbel. Zie Freddy Adu. Dat Inter hem volledig gratis wil verhuren + optie tot koop zegt al iets. Ben benieuwd! Of komen Pantelic en Kerlon beiden? Dat zou echt belachelijk zijn, dan gaat Sulejmani dus op maandagavond bij de jeugd spelen? Confused

Over die Braziliaan: ken ik niet, maar kan me echt niet voorstellen dat Ajax in staat is 1 van de 3 grootste talenten van Brazilië te halen in een tijd dat iedere Europese topclub iedereen met maar een beetje talent al opeist. Maar hoorde Van Gelder wel zondagavond over dat Lemic voortaan een belangrijke rol speelt bij Ajax, dat zou iets verklaren. Maar vergeet niet dat die Lemic niet voor niks is buitengeknikkerd bij PSV (al heeft hij ons ook veel supertalenten opgeleverd), nu gaat hij het blijkbaar bij Ajax proberen.
Reply
Bodul naar Sparta...
Kerlon naar Ajax...
Sno verhuurt aan Bristol City...
Olequer blijft...
Ze Eduardo naar Ajax...
Pantelic definitief naar Ajax...
Blind/Martina/Danilo waarschijnlijk naar Haarlem.

Goede dag voor AJAX, Jammer voor mijn favoriet Cvitanich ben ik bang. Ook Rommedahl zal niet veel meer spelen denk ik.
Reply
kooltje Wrote:Bodul naar Sparta...
Kerlon naar Ajax...
Sno verhuurt aan Bristol City...
Olequer blijft...
Ze Eduardo naar Ajax...
Pantelic definitief naar Ajax...
Blind/Martina/Danilo waarschijnlijk naar Haarlem.

Goede dag voor AJAX, Jammer voor mijn favoriet Cvitanich ben ik bang. Ook Rommedahl zal niet veel meer spelen denk ik.

Kerlon EN Pantelic dus? Geen namen die voor de bank willen komen denk ik. Cvitanich en Sulejmani dus elke maandag bij Jong Ajax om in het ritme te blijven? Zag overigens de statistieken van Kerlon de laatste 4 jaar: 30 duels, 0 goals, lengte: 1.68M. Tis dus wel weer zo'n dwerg bij Ajax en scorend vermogen lijkt hij ook niet echt te hebben.
Reply
'Transfer-twist leidde tot ontslag'
Geschreven op dinsdag, 1 september om 07:34

SC Heerenveen ontsloeg maandag voor de eerste keer sinds het congé van Fritz Korbach in oktober 1992 een coach voortijdig. Trond Sollied werd volgens het bestuur niet het slachtoffer van de slechte seizoensstart, maar van de onoverbrugbare cultuurverschillen tussen de coach en de club. Onder leiding van de Noorse oefenmeester pakte de Friese club vorig seizoen met de KNVB-Beker de eerste prijs uit haar geschiedenis.

"Vorig jaar waren er ook verschillen", verklaarde Heerenveen-directeur Yme Kuiper het uit elkaar gaan op de website van Heerenveen. 'Toen dachten we dat het gat overbrugbaar was. Dat is helaas niet het geval. Er vond te vaak en op de verkeerde plaats discussie plaats. Het werd een situatie van twee sporen waar het er één moet zijn. Trond kent de voetbalwereld. Hij heeft het als een grote kerel opgepakt."

Kuiper ging verder niet in op de precieze redenen van de strubbelingen, maar volgens De Volkskrant kwamen coach en club herhaaldelijk met elkaar in botsing over het te voeren transferbeleid. Sollied meende dat het de laatste jaren binnengekomen geld uit de transfers van onder meer Afonso Alves, Klaas-Jan Huntelaar, Georgios Samaras en Danijel Pranjic moest worden geïnvesteerd in nieuwe spelers.

Niet alleen voor het directe resultaat, maar vooral omdat hij voorzag dat zijn spelers met drie duels in een week fysiek zwaar zouden worden belast. Daarnaast kampte de trainer al met diverse afwezigen. Kuiper meende dat de club hem voldoende tegemoet was gekomen en wilde het geld investeren in de uitbouw van het Abe Lenstra Stadion. Ook was er in de club ontevredenheid over het spel van het hoogste keurkorps en de eigenzinnigheid van Sollied, die op zijn beurt onlangs de medische staf bekritiseerde.


Chris van Puyvelde, de vaste assistent van Sollied, verlaat de club eveneens. De technische zaken worden voorlopig waargenomen door Jan de Jonge, met assistentie van Johnny Jansen. Het Friese bestuur hoopt binnenkort de trainersstaf definitief rond te hebben. Senior coach Foppe de Haan is beschikbaar om de nieuwe leidinggevenden terzijde te staan. SC Heerenveen staat na vijf speeldagen slechts vijftiende.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heracles heeft mij verbaasd op de transfermarkt de laatste dagen =D> Gisteren is jeugdinternational Ter Horst overgekomen van de beloftes van PSV. Contract voor één seizoen met optie voor nog een seizoen. Daarnaast is proefspeler Ornoch vastgelegd. Ik ken hem niet, maar de verhalen van de trainingen zijn positief en de technische staf schijnt erg gecharmeerd te zijn van hem. Zowel inzetbaar op het middenveld als in de spits. De grootste klapper is toch wel de opvolger voor vd Bergh; Vejinovic. Aanvoerder van oranje - 19 en heeft een tijdje terug nog op Anfield gepraat over een jeugdcontract bij Liverpool. Daarnaast wilde AZ hem houden maar Vejinovic wilde liever naar een club waar hij basisspeler zou zijn. Heracles slaat toe en heeft hem meteen voor 3 seizoenen + een optie voor nog een seizoen gecontracteerd. Ben zeer benieuwd. Kwalitatief zijn we allang niet meer de minste club in de eredivisie..
Reply
FC Groningen huurt voor de rest van dit seizoen Morten Nordstrand van FC Kopenhagen. De noorderlingen hebben ook een optie tot koop op de Deense spits. De 26-jarige Nordstrand is achtvoudig Deens international

Eidur Gudjohnsen speelt de komende twee seizoenen voor AS Monaco. Dat meldt de Franse club dinsdag op de website. De Monegasken namen de IJslandse international voor 2 miljoen euro over van Barcelona.

Arne Slot komt de rest van het seizoen uit voor FC Zwolle. De 30-jarige middenvelder wordt door Sparta Rotterdam verhuurd. Na dit seizoen loopt het contract van Slot bij Sparta af en zal hij definitief naar Zwolle overstappen
Reply
Kerlon gaat eerst bij Jong Ajax aan de slag, net zoals Ze Eduardo.
Die Kerlon staat al bijna een jaar buitenspel met een kruisband-blessure, is pas sinds de zomer fit en heeft nog bijna niet getraind , niets gespeeld. Die moet dus eerst fit worden.

Daarom Jong Ajax, fit worden en ook gratis. Goede deal, zo zonder kosten. Zaakwaarnemer is Mino Raiola, dezelfde van Maxi en Zlatan ( zoals ook van Ze Eduardo en volgens mij ook Pantelic ).
Reply
Damn Peter, jij hebt echt altijd wat te zeiken als het maar over Ajax gaat. Beetje objectiviteit mag ook best hoor.

Zoals Fabian aangeeft mogen Kerlon (wie een middenvelder is en geen spits!) en Ze Eduardo het eerst in Jong Ajax proberen, zijn dus echt niet gehaald voor in de basis. Pantelic waarschijnlijk wel, maar waarom jij elke keer aan moet halen dat Sulejmani dan niet meer aan spelen toekomt snap ik niet. Pantelic is toch spits? En Sulejmani? Precies! Cvitanich mocht al weg.

Pantelic is 'gratis' en is het proberen wel waard voor een jaartje lijkt me. Heeft bewezen in grotere competities dan de Nederlandse veelvuldig te scoren.

Ze Eduardo kwam uit voor jong Brazilie, dan hoor je toch vast wel bij de grootste talenten van dat land denk je niet?

Ik snap trouwens niet dat Ajax (gratis) Vennegoor niet haalt als ze een kopsterke balvaste spits willen hebben.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik ben objectief. PSV heeft ook al tig keer van die 'goedkope' speler gehaald die er vervolgens niks van bakten. Der is altijd wel iets aan die spelers waarom clubs ze zomaar laten lopen. Denk je echt dat Inter Kerlon gratis laat lopen ondanks een eerdere investering van 8M als ze nog enig vertrouwen in zijn kunnen hebben? Tuurlijk ist zo gratis nooit verkeerd, maar je moet niet net doen of ze nou met Kerlon zomaar een geweldig talent hebben gekregen (niet gekocht want gratis) van Inter.

Fatsoenlijke aankopen lijken voor NL-clubs nauwelijks mogelijk. PSV haalt niks, Ajax gemankeerde spelers (Kerlon lang blessé geweest en 0 goals in 4 jaar, Pantelic sterralures en veel salaris. Die jeugdige Braziliaan kan wat zijn, al zijn er bij PSV wel erg veel 'super' talenten uit Brazilië geflopt de laatste jaren) die niet zomaar bij andere clubs weg mogen, AZ met R. Elm wel 1 groot talent. Groningen zoekt maar kan niks betaalbaars vinden, Heerenveen houdt het geld ook liever op zak. Twente huurt een Stoch en koopt voor 5M Ruiz, maar das geen gokje meer voor zo'n bedrag. Die moet gewoon gaan presteren. Nu alle topclubs uit Europa alle talenten al voor hun 18e oppikken lijkt het voor NL-clubs steeds lastiger nog iets betaalbaars met kwaliteit te halen. Ik voorzie een verdere daling van het niveau in NL de komende jaren.

Verder heb ik het niet persé over Sulejmani. Vorig jaar is er echter 30M geinvesteerd in hem, Sulejmani en Aissati. Als je nu met mannen als Pantelic en Kerlon komt schrijf je die in andere woorden alweer af. Moet niet kunnen!
Reply
Peter Wrote:Pranjic deed alles bij Heerenveen.

Dan had ie vorig jaar wel wat meer ballen uit de goal mogen houden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Verder heb ik het niet persé over Sulejmani. Vorig jaar is er echter 30M geinvesteerd in hem, Sulejmani en Aissati.

Ja, zo kan ik ook rekenen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Pranjic deed alles bij Heerenveen.

Dan had ie vorig jaar wel wat meer ballen uit de goal mogen houden.

Denk niet dat ie veel slechter zou keepen dan die vdBussche en Steppe. Gelukkig lijkt die Lejsal wat beter?
Reply
Objectief? Als Ajax op de laatste dag aankopen doet zijn het volgens jou per definitie paniekaankopen.
Wellicht zijn Pantelic en Kerlon niet de spelers die in het verleden wel eens naar Nederland kwamen, maar gezien de huidige situatie van de Nederlandse clubs en in dit specifieke geval Ajax, lijkt me niets mis met deze 'aankopen'. Ik vind het overigens vreemd dat je Elm als groot talent bestempelt, maar Eduardo niet. Op basis waarvan bepaal je dat dan? Voor mijn gevoel doe je veel te veel aannames die je als (eigen) waarheid bestempelt (weet jij wat Pantelic gaat verdienen? Waaruit blijkt dat hij sterallures heeft?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Suleijmani en Aissati zijn nog heel jong, verder worden deze 2 spelers bij Jong Ajax gezet ( lees gewoon eens anders... ). Alleen Pantelic komt, en dat is puur omdat Ajax GEEN spits heeft. ( lees gewoon eens.. ).

Suarez is geen aanspeelpunt, geen echte afmaker, meer een handenbinder, mannetjesputter die wel verdomd goed kan voetballen. Rommedahl is noodoplossing, lijkt me. Denk dat het een soort van 4-4-2 gaat worden met Urby / Suley op links , zodat je in balbezit alsnog door kan draaien naar 4-3-3 , etc etc.
Suleymani zal er dan wat vaker naast staan, maar dat heeft ie wel vaker gedaan bij Ajax, je voeten moeten spreken, ook als je 16 mio gekost hebt. Geen prestaties is bank. ( krijgen we een volle bank :wink: )
Reply
Wellington naar Twente lees ik, komt van Hoffenheim ( nog nooit van gehoord ).
Reply
Lamme Lennie Wrote:Objectief? Als Ajax op de laatste dag aankopen doet zijn het volgens jou per definitie paniekaankopen.
Wellicht zijn Pantelic en Kerlon niet de spelers die in het verleden wel eens naar Nederland kwamen, maar gezien de huidige situatie van de Nederlandse clubs en in dit specifieke geval Ajax, lijkt me niets mis met deze 'aankopen'. Ik vind het overigens vreemd dat je Elm als groot talent bestempelt, maar Eduardo niet. Op basis waarvan bepaal je dat dan? Voor mijn gevoel doe je veel te veel aannames die je als (eigen) waarheid bestempelt (weet jij wat Pantelic gaat verdienen? Waaruit blijkt dat hij sterallures heeft?)

Als ze Pantelic en Kerlon echt graag wilden hebben hadden ze die toch ook in juli al kunnen halen? Nee eerst tig anderen geprobeerd, mislukt, dus deze maar. Bij PSV zag je het ook vaak op 31 augustus met Reiziger, Ball, Kluivert enz. enz. enz. Allemaal niks waard gebleken.

Elm was door heel Europa begeerd, das natuurlijk niet voor niks. Eduardo is nog te jong om te kunnen zien of hij het gaat maken. Het kan, maar niks is zeker met gastjes van 18. Die Elm heeft al behoorlijk wat bewezen. De sterralures blijkt bv. uit zn 1e interview over Ajax.. dikke zonnebril op. Doe je toch niet? En uit het gezeik bij BSC die hem lieten gaan omdat hij duur en vervelend was. Zn salaris weet ik niet, maar Schalke '04 wilde hem een kans geven maar haakte af ivm de belachelijk salariseisen (3-4M volgens Youri Mulder). Zou hij zo graag bij Ajax willen spelen dat hij daar maar een paar ton gaan verdienen? Lijkt me niet. Die gaat hoog dat toch al overvolle salarishuis plaatsnemen.
Reply
Fabian Wrote:Suleijmani en Aissati zijn nog heel jong, verder worden deze 2 spelers bij Jong Ajax gezet ( lees gewoon eens anders... ). Alleen Pantelic komt, en dat is puur omdat Ajax GEEN spits heeft. ( lees gewoon eens.. ).

Suarez is geen aanspeelpunt, geen echte afmaker, meer een handenbinder, mannetjesputter die wel verdomd goed kan voetballen. Rommedahl is noodoplossing, lijkt me. Denk dat het een soort van 4-4-2 gaat worden met Urby / Suley op links , zodat je in balbezit alsnog door kan draaien naar 4-3-3 , etc etc.
Suleymani zal er dan wat vaker naast staan, maar dat heeft ie wel vaker gedaan bij Ajax, je voeten moeten spreken, ook als je 16 mio gekost hebt. Geen prestaties is bank. ( krijgen we een volle bank :wink: )

Ik vond Suarez juist gevaarlijker en beter dan vorig seizoen toen hij van rechts moest komen. Vind het dan ook niet erg als hij weer verder van de goal gaat spelen. Dacht echter dat Jol hem wel in de spits wilde houden? Meen dat gelezen te hebben in een interview in de VI.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ik snap trouwens niet dat Ajax (gratis) Vennegoor niet haalt als ze een kopsterke balvaste spits willen hebben.

Waarschijnlijk omdat dan de helft van de scchouders de scc opzegt, waaronder ik en (denk ik) Hoef. Opbokken met die achterlijke gloeilamp elleboog of hesselink!
Reply


Forum Jump: