The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
COntract is contract.... Met het volle verstand getekend!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Je moet niet naar details kijken, GZ. Naar het algemene beeld. Denk groot! Niet zo in die details om blijven neuken.

Ajax is een grotere club dan AZ. Niet in alles, maar over het geheel genomen wel. Nu bijvoorbeeld even niet. Maar kijkt de rechter daarna?
"Vlaar naar Ajax? Nee, da's geen sportieve verbetering, want Az staat 3e en Ajax 6e..."

Voor Ron Vlaar is Ajaz een verbetering tov AZ. Voor Huntelaar is Ajax een verbetering tov Heerenveen. (en dat zal ook altijd zo blijven, hetzelfde geldt voor Feyenoord en PSV)

Waar waarin is Ajax dan een verbetering? In de stoffige prijzenkast? In de kleedkamer? In de koffiejuffrouw? In de auto van de zaak? Rechters hebben de neiging om juist wel naar details te kijken en als ze dan de potentiële salarisstrookjes en de huidige ranglijst naast elkaar leggen, dan zie je dat het voor Vlaar niet een verbetering is op dit moment. Wat Ajax ooit gewonnen heeft is niet interessant voor zo'n rechter (misschien houdt ie wel niet eens van voetbal) en resultaten uit het verleden geven nog steeds geen garantie voor de toekomst. Als de clubs eruit komen zou het best kunnen gebeuren, maar AZ heeft al gezegd dat ze hem niet willen laten gaan en in een arbitrage-zaak geef ik Vlaar en Ajax heel weinig kans.

Weer denk je niet na en weeg je (jouw) voordelen af tegen (jouw) nadelen. Op dit moment staat AZ hoger dan Ajax. Klopt. Maar Ajax speelt CL en AZ UEFA. Maar kijk een s naar het geheel. Stadion, begroting, naamsbekendheid (wereldwijd!), verbondenheid.

Als de salarisvoorstellen aan elkaar gelijk zijn, gaat bovenstaande de doorslag geven. Daarin wint Ajax het van AZ.

En Dugarry heeft overigens helemaal gelijk. Contract is contract. Wil je weg, meneer Vlaar? Dan had je het contract niet moeten tekenen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dirk S. laat echt niks meer naar ajaks gaan...
Bangkok resident.
Reply
Dirk S. heeft niets tot weinig te willen...
Reply
Fabian Wrote:Dirk S. heeft niets tot weinig te willen...

Dat dacht dhr. Moens ook...
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Stekelenburg

Grygera-Vlaar-Luirink-Drost

Sneijder-Galasek-Lindenbergh

Rosales-Huntelaar-Babel

Ik krijg nog geen knikkende knieen van de tot nu toe genoemde namen voor Ajax.. #-o
Reply
Stekelburg

Grygera - vlaar - maduro - Urby

De jong - Galasek - sneijder

Rosales - Huntelaar - Mitea

Lijkt mij eerder
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Weer denk je niet na en weeg je (jouw) voordelen af tegen (jouw) nadelen. Op dit moment staat AZ hoger dan Ajax. Klopt. Maar Ajax speelt CL en AZ UEFA. Maar kijk een s naar het geheel. Stadion, begroting, naamsbekendheid (wereldwijd!), verbondenheid.

Als de salarisvoorstellen aan elkaar gelijk zijn, gaat bovenstaande de doorslag geven. Daarin wint Ajax het van AZ.

En Dugarry heeft overigens helemaal gelijk. Contract is contract. Wil je weg, meneer Vlaar? Dan had je het contract niet moeten tekenen!

Als de salarisvoorstellen aan elkaar gelijk zijn, gaat de doorslag geven dat hij een contract heeft en de rechter geen 'noodzaak' ziet om hem naar Ajax te laten gaan. Daarin wint AZ het van Ajax.

En nogmaals: het geheel interesseert de rechter geen ene moer. Dat hij gratis mayo bij zijn balletje gehakt krijgt of dat hij elke keer op weg naar het trainingsveld langs een paraplubak, die nog vaag als de 3e EC1 te herkennen is, loopt, zal de rechter een zorg zijn. Het gaat erom dat deze werknemer zowel sportief als financieel op dit moment erop vooruit gaat en zolang hij geen waarzegster met een glazen bol raadpleegt om de toekomst van beide clubs te voorspellen om daar zijn oordeel mee te ondersteunen, kan je met redelijke zekerheid zeggen dat er bij een arbitragezaak in het voordeel van AZ wordt uitgesproken.

En de tegenstanders van AZ in de UEFA-cup zijn nauwelijks slechter dan die van Ajax in de CL (met uitzondering van Arsenal) .
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:Onbegonnen werk Muk, onbegonnen werk....

:eeeek:
Reply
GZ Wrote:Het gaat erom dat deze werknemer zowel sportief als financieel op dit moment erop vooruit gaat....

Dus bij gelijkblijvende salarisvoorstellen en Ajax speelt na de winterstop geen europees voetbal meer: Kan ajax dan wel/geen* arbitragezaak winnen tegen RKC en Vitesse (die dan nog steeds hoger op de ranglijst staan) om Molhoek resp. dikke Theo los te weken.

* doorhalen wat niet van toepassing is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Ik krijg nog geen knikkende knieen van de tot nu toe genoemde namen voor Ajax.. #-o

Als de Sint weer in het land is zullen je knietjes wel weer gaan knikken
Reply
Mukkus Wrote:
GZ Wrote:Het gaat erom dat deze werknemer zowel sportief als financieel op dit moment erop vooruit gaat....

Dus bij gelijkblijvende salarisvoorstellen en Ajax speelt na de winterstop geen europees voetbal meer: Kan ajax dan wel/geen* arbitragezaak winnen tegen RKC en Vitesse (die dan nog steeds hoger op de ranglijst staan) om Molhoek resp. dikke Theo los te weken.

* doorhalen wat niet van toepassing is.

Voila! wat een gek zeg, dikke theo is een kakkerlak in de dop.. :|
niet van toepassing dus
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Jazzy Wrote:
Mukkus Wrote:
GZ Wrote:Het gaat erom dat deze werknemer zowel sportief als financieel op dit moment erop vooruit gaat....

Dus bij gelijkblijvende salarisvoorstellen en Ajax speelt na de winterstop geen europees voetbal meer: Kan ajax dan wel/geen* arbitragezaak winnen tegen RKC en Vitesse (die dan nog steeds hoger op de ranglijst staan) om Molhoek resp. dikke Theo los te weken.

* doorhalen wat niet van toepassing is.

Voila! wat een gek zeg, dikke theo is een kakkerlak in de dop.. :|
niet van toepassing dus

Dient alleen als voorbeeld.... :roll:
Je mag ook Dingsdag lezen of Michael Jansen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Jazzy Wrote:
Mukkus Wrote:
GZ Wrote:Het gaat erom dat deze werknemer zowel sportief als financieel op dit moment erop vooruit gaat....

Dus bij gelijkblijvende salarisvoorstellen en Ajax speelt na de winterstop geen europees voetbal meer: Kan ajax dan wel/geen* arbitragezaak winnen tegen RKC en Vitesse (die dan nog steeds hoger op de ranglijst staan) om Molhoek resp. dikke Theo los te weken.

* doorhalen wat niet van toepassing is.

Voila! wat een gek zeg, dikke theo is een kakkerlak in de dop.. :|
niet van toepassing dus

Dient alleen als voorbeeld.... :roll:
Je mag ook Dingsdag lezen of Michael Jansen.

Geeft niet, maar ook niet van toepassing :8: Onder de maat. Maar dat geld voor Ajax zelf nu natuurlijk ook..
"Een juichtoon dav're langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!"

[b]IK HAAT VRET MIEN GRAS[/b]
Reply
Ajax meldde zich officieel voor Vlaar

BRON: De Telegraaf

AZ voorzitter Scheringa meldt in De Telegraaf dat Ajax zich via email heeft gemeld bij AZ voor Ron Vlaar. "We hebben de FIFA-reglementen erop nageslagen en daaruit blijkt dat ze met de speler om tafel mogen gaan zitten, ook al loopt zijn contract tot 2007. Het heeft alleen geen zin. Wij laten hem onder geen enkele voorwaarde tussentijds naar Ajax vertrekken. Ook al kost ons dat geld, maar dan houden we hem liever tot het einde van zijn contract in Alkmaar. De verhoudingen met Ajax liggen hier bij onze supporters erg gevoelig en dat is er niet beter op geworden met het vertrek van Martin van Geel naar Amsterdam.”


Per email... :eeeek:
Overigens ontkent Vlaar met Ajax gesproken te hebben.
Reply
Yo scheertje

We willen vlaar de graag bijhebben man, wat moet je dr voor hebben?

Cya
Martin!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Ajax meldde zich officieel voor Vlaar

BRON: De Telegraaf

AZ voorzitter Scheringa meldt in De Telegraaf dat Ajax zich via email heeft gemeld bij AZ voor Ron Vlaar. "We hebben de FIFA-reglementen erop nageslagen en daaruit blijkt dat ze met de speler om tafel mogen gaan zitten, ook al loopt zijn contract tot 2007. Het heeft alleen geen zin. Wij laten hem onder geen enkele voorwaarde tussentijds naar Ajax vertrekken. Ook al kost ons dat geld, maar dan houden we hem liever tot het einde van zijn contract in Alkmaar. De verhoudingen met Ajax liggen hier bij onze supporters erg gevoelig en dat is er niet beter op geworden met het vertrek van Martin van Geel naar Amsterdam.”


Per email... :eeeek:
Overigens ontkent Vlaar met Ajax gesproken te hebben.

Ajax kan Vlaar dus op zijn buik schrijven.
Scheringa laat hem waarschijnlijk naar elke club vertrekken voor een goed bedrag, zo lang hij maar niet naar Ajax gaat :lol:
Reply
Fabian Wrote:Ajax meldde zich officieel voor Vlaar

BRON: De Telegraaf

AZ voorzitter Scheringa meldt in De Telegraaf dat Ajax zich via email heeft gemeld bij AZ voor Ron Vlaar. "We hebben de FIFA-reglementen erop nageslagen en daaruit blijkt dat ze met de speler om tafel mogen gaan zitten, ook al loopt zijn contract tot 2007. Het heeft alleen geen zin. Wij laten hem onder geen enkele voorwaarde tussentijds naar Ajax vertrekken. Ook al kost ons dat geld, maar dan houden we hem liever tot het einde van zijn contract in Alkmaar. De verhoudingen met Ajax liggen hier bij onze supporters erg gevoelig en dat is er niet beter op geworden met het vertrek van Martin van Geel naar Amsterdam.”


Per email... :eeeek:
Overigens ontkent Vlaar met Ajax gesproken te hebben.


Ja dat was niet zo'n slimme zet van ajaks om dhr. van geel daar weg te stelen, nu wil az geen zaken meer met hun doen en is dirk S. boos, en als ome dirk boos is dan ben je de lul, kijk maar naar Oscar Moens.
Bangkok resident.
Reply
Bocaloca Wrote:Stekelburg

Grygera - vlaar - maduro - Urby

De jong - Galasek - sneijder

Rosales - Huntelaar - Mitea

Lijkt mij eerder

De Jong peert m toch ook na dit seizoen?
Reply
Nog een wekie afwachten, maar lijkt er wel op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ajax moet alleen absolute top kopen

AMSTERDAM, 9 november 2005 10:28 - Naarmate de transfermarkt weer in zicht komt, gonst het van de geruchten over aan - en verkopen. Dat de naam van Ajax het meest in verband gebracht wordt met mutaties in de selectie, ligt voor de hand gezien de plaats op de ranglijst. Wat echter niet voor de hand ligt is het feit dat de Amsterdammers vooral op de Nederlandse markt willen gaan shoppen. Talent heeft de club zelf meer dan genoeg, leiderschap in het veld en in de pikorde echter niet. En die ligt op de binnenlandse markt nu eenmaal niet voor het opscheppen. Ajax betaalt nu de hoge prijs voor het feit dat de club jarenlang zonder hoofd inkoop (technisch directeur) gezeten heeft. Deze post zou, na het vertrek van Louis van Gaal, 'tijdelijk' worden ingevuld door directeur Arie van Eijden. De gevolgen zijn bekend, veel verkocht en weinig zinvols teruggekocht. Met andere woorden: winst op de bank, maar niet op het veld.Vooral de aankopen onder het bewind van Ronald Koeman bleken een drama te zijn voor de club. Feitelijk teerden de Amsterdammers op het goede transferbeleid van Leo Beenhakker. De Rotterdammer kreeg echter nooit de credits voor het halen van spelers als Chivu, Ibrahimovic en Traabelsi. Toch zijn het in hoge mate deze spelers geweest die het gezicht van de ArenA-club in de afgelopen seizoenen hebben bepaald. Door hun aanwezigheid in het veld konden talenten als Sneijder en Van der Vaart tot ontwikkeling komen. Nu ook de autoriteit van Galásek ter discussie staat, kan Ajax niet anders meer dan toppers kopen, spelers die binnen en buiten het veld de leiding nemen. Men kan en mag dit (nog) niet verwachten van jongens als Maduro, Babel, Emanuelson. Maar ook Sneijder heeft nog onvoldoende bewezen om die plaats in de selectie op te kunnen eisen. Dit wil overigens niet zeggen dat het stuk voor stuk geen uitstekende voetballers zijn, talent genoeg. Dit is dan ook precies de rede dat Ajax niets heeft aan nieuwe talenten als Vlaar en Klaas Jan Huntelaar, maar meer aan spelers die bewezen hebben leiders te zijn. Deze toppers zijn duur en vind je niet in Nederland. Daarom heeft ook geen zin om in Nederland te gaan shoppen, want goedkoop zal al snel duurkoop blijken te zijn. Hiervan lopen er genoeg voorbeelden in de selectie
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Chelsea houdt rekening met vertrek Arjen Robben

LONDEN, 9 november 2005 09:00 - Het ziet er naar uit dat Chelsea, de Engelse multinational van de Premier League, zich in januari opnieuw flink gaat roeren op de transfermarkt. Oorzaak is het feit dat zowel Hernan Crespo als Arjen Robben het op dit moment niet naar hun zin hebben bij de club. Beide spelers zijn van oordeel dat ze te weinig spelen. Kennelijk houdt coach Jose Mourinho al rekening met een tussentijds vertrek van de beide aanvallers. Dit hoeft natuurlijk niet in januari te zijn. Maar duidelijk is dat Robben op dit moment niet kan rekenen op een basisplaats. Als Van Basten echt consequent is, kan hem dit ook zijn plek in Oranje kosten, vandaar mogelijk de onvrede van Robben met zijn positie bij de Engelse kampioen.

euh robben zit toch meestal op de tribune kapot enkeltje hier kapot hakje daar
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Spelers die hebben bewezen leiders te zijn.......hebben ze een miljoentje of 20-30 beschikbaar?
Bangkok resident.
Reply
Matthew Amoah is bezig aan zijn laatste seizoen voor Vitesse. De 25-jarige aanvaller besloot zijn contract dat na dit seizoen afloopt niet te verlengen. De Ghanees maakte tot nu toe 66 doelpunten in 182 wedstrijden in de eredivisie.


De club uit Arnhem heeft zijn vervanger inmiddels al op het oog. De club is zeer gecharmeerd van Igor de Camargo, spits bij het Belgische FC Brussels. De 22-jarige Braziliaan is momenteel clubtopscorer met zeven doelpunten uit acht wedstrijden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Frits Abrahams (columnist NRC Handelsblad)

Waarom schrijf je nooit meer over Ajax, vroegen sommige lezers me (toegegeven, daar waren weinig vrouwen bij). Het antwoord is even hard als simpel: omdat ik er nauwelijks meer heenga. Mijn seizoenkaart heb ik niet verlengd, ik bezit alleen nog een supporterskaart waarmee je, als er nog plaats is, per wedstrijd een kaart kunt kopen.

Waarom? Ach, er is een tijd van komen en niet meer gaan. Geduld raakt uitgeput, de liefde kan niet altijd van een kant komen. Vijf seizoenen lang had ik Ajax op de voet gevolgd, en daarvan was hooguit een seizoen - de beginperiode onder Ronald Koeman - interessant.

Doorgaans liet Ajax lusteloos, middelmatig spel zien. Ik verveelde me.
Het feit ging zich wreken dat ik in de eerste plaats een voetballiefhebber ben, geen Ajax-supporter.

Hoewel ik altijd een zwak voor Ajax heb gehad, voelde ik nu zelfs een zekere antipathie in mijn voetbalhart groeien.

Het ergerde me steeds meer, en ik heb het dan ook vaak beschreven: de pretenties, de verafgoding van het verleden, de geheimzinnigheid rond het beleid, de minachting voor het publiek dat te vroeg van favoriete spelers als Ibrahimovic werd beroofd.

Gisteren kopte de Amsterdamse krant Het Parool wanhopig: ,,Record Ajax: slechter dan ooit.'' In zijn 105-jarige bestaan heeft Ajax nooit eerder in vier achtereenvolgende competitiewedstrijden geen doelpunt gemaakt. Na elf wedstrijden heeft Ajax nu maar drie winstpunten meer dan Heracles uit Almelo.

Ajax maakt niet zomaar een periode van tijdelijke neergang door, het is een malaise die zich al jaren geleden aankondigde. De crisis op het veld is een weerspiegeling van de crisis in de top.

Wat daar aan de hand is, blijft aan het oog onttrokken, afgezien van een schaarse opmerking in De Telegraaf over ,,elkaar bevechtende clans''.
Ook dat is typerend voor Ajax: het is voor een journalist gemakkelijker in de top van Al-Qaeda door te dringen dan in die van Ajax.

Trainers en directeuren worden ontslagen, bestuursleden gaan heen, de heilige Cruijff heeft zijn invloed - maar hoe het precies zit, weet niemand buiten dat groepje mensen die elkaar de club uitvechten.

Dat alles heeft geresulteerd in een ronduit desastreus inkoopbeleid van spelers. Ik heb in die vijf jaar een half dozijn nieuwe, dure spitsen voorbij zien komen, en ze konden geen van allen voetballen. Vooral voor ondermaatse Grieken heeft Ajax een mysterieuze voorkeur.

Toen ik de nieuwste vondst, de brave Charisteas, verweesd zag huppelen, brak er iets in me. Moest ik nu weer enkele seizoenen dit menselijk leed van nabij aanschouwen?

In maart 2004 liet ik in deze rubriek een supporter aan het woord die Ajax al meer dan dertig jaar volgde. "Ajax koopt te veel mensen die het niet hebben'', wees hij tijdens een training. "Soetaers, Anastasiou, Sikora, Sonck, Escudee, die halen het nooit. Aardige spelers voor een provincieclub, meer niet.'' Hij kreeg gelijk; een eenvoudige supporter bleek meer voetbalverstand te hebben dan al die duurbetaalde professionals bij elkaar.

Het Ajax van vroeger speelt nu in Eindhoven en Alkmaar. Ik slik - en leef verder.
Reply
'Vlaar onder geen voorwaarde naar Ajax'

9/11/2005 9 :15

AZ heeft afwijzend gereageerd op een mogelijke transfer van verdediger Ron Vlaar naar Ajax. 'Wij laten hem onder geen enkele voorwaarde tussentijds naar Ajax vertrekken', zegt voorzitter Dirk Scheringa stellig in De Telegraaf.
Het contract van de twintigjarige Vlaar bij AZ loopt nog tot de zomer van 2007. 'We houden hem liever hier tot het einde van zijn contract, ook al kost ons dat geld. De verhoudingen met Ajax liggen bij onze supporters erg gevoelig en dat is er niet beter op geworden met het vertrek van Martin van Geel (technisch directeur) naar Amsterdam', verklaart Scheringa.

Ajax toonde interesse in de international van AZ, omdat een aantal spelers de Amsterdammers dreigt te verlaten. Hatem Trabelsi en Steven Pienaar hebben aangegeven hun contact niet te verlengen. Ook van Maxwell en Nigel de Jong is het nog niet zeker of ze na dit seizoen nog bij Ajax spelen.

In navolging van zijn succesvolle transfers bij AZ, richt Van Geel zich ook bij Ajax op de Nederlandse spelersmarkt. Naast Vlaar volgt de technisch directeur van Ajax ook de verrichtingen van Klaas Jan Huntelaar (SC Heerenveen) en Gijs Luirink (FC Groningen) op de voet.
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Stekelburg

Grygera - ....?.... - maduro - Urby

....?.... - ....?.... - sneijder

Rosales - ....?.... - Mitea

Lijkt mij eerder

De Jong peert m toch ook na dit seizoen?

Net als Galasek
Vlaar komt niet. En Huntelaar heeft ook nog geen tandarts gevonden in Amsterdam
Reply
Mukkus Wrote:Stekelburg

Grygera - Touzani - maduro - Urby

de Graaf - Victoria - sneijder

Rosales - van den Eede - Mitea

Lijkt mij eerder

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Stekelburg

Grygera - Touzani - maduro - Urby

de Graaf - Victoria - sneijder

Rosales - van den Eede - Mitea

Lijkt mij eerder

:wink:

En de doelstelling is net als dit seizoen de playoffs halen??
Reply
Manchester United volgt Nigel de Jong

MANCHESTER, 9 november 2005 13:00 - Nigel de Jong staat op de shortlist van Manchester United. Sir Alex Ferguson heeft groen licht gekregen om aankopen te doen zodra de transfermarkt in januari weer open gaat. United wil proberen De Jong dan ook al in januari te kopen van Ajax. Aangezien hij nog slechts een overeenkomst heeft tot aan het eind van het seizoen, kunnen de Amsterdammers op deze wijze nog wat geld krijgen voor hun middenvelder.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: