The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
calimero??? Pls explain
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Pieters schijnt mogelijk toch erg mee te vallen. Ooijer-Marcellis-Maza-Salcido kan nog net, maar achterin mag er nu echt geen blessure meer bijkomen, want Simons achterin kan echt niet en Vukovic heeft nog te weinig ervaring voor de grote duels.
Ik heb Marcellis de laatste maanden gevolgd, en ben het daarom niet met je eens. De vorm is nog ver te zoeken en het is een raadsel wat er met Marcellis aan de hand is.
Simons centraal is een betere optie, maar het is idd. kiezen tussen waardeloos en rampzalig.
Vukovic heeft inderdaad weinig ervaring, maar lijkt wel de beste oplossing op dit moment naast Ooijer, Maza en Salcido achterin.

waf Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:http://www.telegraaf.nl/telesport/voetba...ndy__.html
:Big Grin

andy is niet alleen een beperkte voetballer, ook een beperkte denker. wie laat er nou zo'n tatoo zetten (nog even afgezien van zijn afgrijselijke voorkeur)? en als je al zo'n tatoo hebt, neemt, dan maak je dat toch nooit openbaar?

dit avontuur wordt wss helemaal niks. hoewel het psvee publiek te zachtaardig is om hem gewoon af te serveren.
Niets aan toe te voegen: Andy zal wel een applaus krijgen bij zijn debuut. Begrijpelijk ook: eigen spelers uitfluiten is geen Eindhovense gewoonte.
De acties van vandaag zijn leuk, maar uiteindelijk zal altijd de keus worden gemaakt om de betreffende speler aan te moedigen. Bij Feyenoord was zeker anders op VdMeyde gereageerd.
Reply
leuke berichten lees ik hier op Bali...
Peter? Staat de weddenschap nu straks wel?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:leuke berichten lees ik hier op Bali...
Peter? Staat de weddenschap nu straks wel?

Even afwachten of Engelaar en Dzsudzsak op tijd fit zijn en of we NAC-uit zonder blessures doorkomen. Wink Als die twee na Manolev, Lazovic en Pieters ook nog afhaken mis je de helft van je ploeg en dat is natuurlijk zeer moeilijk op te vangen.

Voorlopig lijken Engelaar en Dzsudzsak echter op tijd fit en dan heb ik er nog wel vertrouwen in dat we daar echt niet verliezen.
Reply
[gay]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Calimero
Reply
Spartaan Duplan is gewild, maar niet haalbaar voor Feyenoord. :eeeek:

Hoeveel kwartjes moet een onopvallende Spartaan kosten dan? :|
Reply
Peter Wrote:Spartaan Duplan is gewild, maar niet haalbaar voor Feyenoord. :eeeek:

Hoeveel kwartjes moet een onopvallende Spartaan kosten dan? :|

elk kwartje is teveel he....
Reply
=D> Goeie deal denk ik voor Heerenveen. Raar dat Timmer er voor zichzelf niet nog een seizoen bij bedongen heeft, het is nou niet alsof hij nog zomaar overal en nergens aan de bak kan... Misschien dat Vitas straks nog een keeper kan gebruiken als Piet echt vertrekt maar verder?

Heerenveen contracteert Timmer
Uitgegeven: 5 maart 2010 10:34
Laatst gewijzigd: 5 maart 2010 10:34

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft Henk Timmer voor de rest van het seizoen vastgelegd. De Friese club en de 38-jarige doelman bereikten vrijdagochtend overeenstemming.
Timmer traint sinds donderdag mee en maakt een goede indruk.
''Onze bevindingen waren positief en ook Henk heeft vertrouwen in dit avontuur. Dat is genoeg reden om met hem in zee te gaan",' aldus directeur Yme Kuiper op de website van Heerenveen.

''Het is mooi dat we in deze noodsituatie op een goede en ervaren doelman terug kunnen vallen.''

Geblesseerd
De Friese club kan een doelman goed gebruiken. Zowel Kenny Steppe, Brian Vandenbussche als Martin Lejsal is geblesseerd.
Timmer keepte tot afgelopen zomer bij Feyenoord, maar zijn contract werd niet verlengd. Sindsdien was de doelman clubloos.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Die gast is 38 en heeft een jaar lang niet getraind. Als hij zelfs dan nog beter is dan die jeugdkeeper vraag ik me af waarom die jongen nog in de jeugd bij Heerenveen speelt.
Reply
In een seizoen wat toch al verloren is, hebben ze liever een ervaren keeper. Ook omdat Heerenveen nog niet veilig is. Om dan een jongen ervoor te gooien is een risico. Hij is wel degelijk talentvol, maar wordt rustig gebracht. Ik vind het nog niet zo slecht om een ervaren keeper neer te zetten in een periode waarin je die ervaring broodnodig hebt.
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:In een seizoen wat toch al verloren is, hebben ze liever een ervaren keeper. Ook omdat Heerenveen nog niet veilig is. Om dan een jongen ervoor te gooien is een risico. Hij is wel degelijk talentvol, maar wordt rustig gebracht. Ik vind het nog niet zo slecht om een ervaren keeper neer te zetten in een periode waarin je die ervaring broodnodig hebt.

V/d Bussche is toch over 2 weken ofzo alweer fit?
Reply
Van der Meyde maandag zonder tattoo bij Jong PSV
Andy van der Meyde liet tegenover het Algemeen Dagblad nogmaals weten dat hij zijn Ajax tattoo al een aantal jaar geleden heeft weg laten halen. Zonder tattoo hoopt hij maandag al zijn debuut te kunnen maken in het shirt van PSV. Jong PSv speelt dan tegen de nummer twee in de beloftencompetitie Jong Sparta. van der meyde hopt dat de onrust rond zijn persoontje dan zal verstommen.
Reply
Peter Wrote:Van der Meyde maandag zonder tattoo bij Jong PSV
Andy van der Meyde liet tegenover het Algemeen Dagblad nogmaals weten dat hij zijn Ajax tattoo al een aantal jaar geleden heeft weg laten halen. Zonder tattoo hoopt hij maandag al zijn debuut te kunnen maken in het shirt van PSV. Jong PSv speelt dan tegen de nummer twee in de beloftencompetitie Jong Sparta. van der meyde hopt dat de onrust rond zijn persoontje dan zal verstommen.

dan staat er ajakkes in littekens. wat is het verschil.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Van der Meyde maandag zonder tattoo bij Jong PSV
Andy van der Meyde liet tegenover het Algemeen Dagblad nogmaals weten dat hij zijn Ajax tattoo al een aantal jaar geleden heeft weg laten halen. Zonder tattoo hoopt hij maandag al zijn debuut te kunnen maken in het shirt van PSV. Jong PSv speelt dan tegen de nummer twee in de beloftencompetitie Jong Sparta. van der meyde hopt dat de onrust rond zijn persoontje dan zal verstommen.

dan staat er ajakkes in littekens. wat is het verschil.

Wellicht heeft hij er iets anders overheen laten kalken. Dat meldt het bericht niet, maar je zou het kunnen denken. En het weghalen van taatoes laat niet altijd littekens achter. Als je het egaal laat weglaseren krijg je een lichte strook.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bij die havenarbeiders is het 1 groot litteken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:In een seizoen wat toch al verloren is, hebben ze liever een ervaren keeper. Ook omdat Heerenveen nog niet veilig is. Om dan een jongen ervoor te gooien is een risico. Hij is wel degelijk talentvol, maar wordt rustig gebracht. Ik vind het nog niet zo slecht om een ervaren keeper neer te zetten in een periode waarin je die ervaring broodnodig hebt.

V/d Bussche is toch over 2 weken ofzo alweer fit?

Dat zegt toch niet zoveel? Gezien de keepersproblemen dit seizoen is het geen gegeven dat v/d Bussche het tot het einde van de competitie volhoudt. Fijn als hij over twee weken terug is, maar een ervaren Timmer blijft welkom.
Mijn gras is groener
Reply
En als we er als Vitas inblijven en Velthuizen vertrekt zie ik hem volgend jaar graag bij ons onder de lat staan Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Brands valt alsnog voor de avances van PSV
15/03/2010 20:46

Na lang twijfelen heeft Marcel Brands ervoor gekozen als technisch manager aan de slag te gaan bij PSV. Hoewel beide partijen officieel elk contact ontkennen, ligt de rode loper al uit.

De leiding van PSV en Brands wachten tot de curatoren van AZ naar buiten treden met hun bevindingen. Alleen over de datum van indiensttreding is nog geen duidelijkheid. PSV wil hem het liefst per 1 april laten beginnen. Of Brands die datum haalt, lijkt de vraag. Bij AZ heeft hij een opzegtermijn van een maand. Dan zou hij zich op zijn vroegst pas op 1 mei in Eindhoven kunnen melden.

Ondanks een flinke lobby liet Brands zich aanvankelijk niet paaien. Zijn hart lag in de eerste plaats bij AZ. Bij die club had hij sportieve én morele verplichtingen. Inmiddels is Brands alsnog gevallen voor de avances van PSV. Voor PSV-trainer Fred Rutten komt dit op een goed moment. Hem wacht een hete zomerse transferperiode.

Fijne vent, die Brands. =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Denk wel dat ik blij ben met zijn aanstelling... Heeft het goed gedaan bij RKC en ook niet slecht bij AZ. Lijkt me verder een goede persoonlijkheid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Denk wel dat ik blij ben met zijn aanstelling... Heeft het goed gedaan bij RKC en ook niet slecht bij AZ. Lijkt me verder een goede persoonlijkheid.

Alleen zo onbetrouwbaar als de neten. Verder een goede persoonlijkheid. :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wat een dikke onzin...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wat een dikke onzin...

Nou vooruit, een inhalige leugenaar dan. Zo beter?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Goeie vent voor PSV, alleen dom dat het zo lang zogenaamd "twijfelachtig" was.. Brands zat al weken met zn hele gezin bij thuiswedstrijden van PSV op de tribune, zogenaamd om te scouten voor AZ. Nemen scouts soms altijd kun hele gezin mee?
Reply
Peter Wrote:Goeie vent voor PSV, alleen dom dat het zo lang zogenaamd "twijfelachtig" was.. Brands zat al weken met zn hele gezin bij thuiswedstrijden van PSV op de tribune, zogenaamd om te scouten voor AZ. Nemen scouts soms altijd kun hele gezin mee?

Zijn kinderen zijn fan van PSV, maar iedereen weet dat je je kinderen niet alleen kan laten bij PSV (dus ging pappa ook mee)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
uuuuuuuuh #-o

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.depers.nl/video/336264/Orlando-Trustfull-volgend-seizoen-Ajacied.html">http://www.depers.nl/video/336264/Orlan ... acied.html</a><!-- m -->

eerst lopen er teveel trainers rond en dan trek je oud feyenoorders aan...
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Zowel Genoa als Lazio had in januari belangstelling voor Nicolae Mitea. De aanvaller, die in het verleden bij Ajax op de loonlijst stond, zag echter geen heil in een overgang naar een van de Serie A-clubs. "Ik kon ongeveer acht ton op jaarbasis gaan verdienen, maar ik vond de aanbiedingen aan de te lage kant." Mitae zit momenteel zonder club. Afgelopen zomer vertrok hij via de achterdeur bij Dinamo Boekarest.

Undecided Ik weet niet wat de WW is in Roemenië, maar 8 ton lijkt me toch een bedrag waarvoor je op zijn minst gaat praten. :crazy:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zou hij nog wachtgeld krijgen van Ajax?
Reply
Ik mag hopen dat dit een verlate 1 april grap is... Confused Confused Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke Puke


Het onderstaande bericht lazen wij op de interactieve site Frisian Pride van een aantal Heerenveen-supporters. Laten we hopen dat het bij dit bericht blijft. En Dingsdag lekker naar Trabzonspor vertrekt. Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.

Michael Dingsdag heeft een oriënterend gesprek achter de rug met NEC Nijmegen, zo heeft Frisian Pride van diverse bronnen vernomen. De 27-jarige verdediger van sc Heerenveen mag na afloop van dit seizoen transfervrij vertrekken en daar wil NEC-trainer Wiljan Vloet graag van profiteren. Naar verwachting gaan de partijen na afloop van het huidige seizoen weer om tafel zitten om tot een akkoord te komen, dit in verband met de drukte rondom het einde van de competitie. Of er zich meer potentiële werkgevers (Trabzonspor?) voor Michael Dingsdag hebben gemeld, is bij ons niet bekend.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: