The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:'Verbeek moet Advocaat opvolgen'
Uitgegeven: 3 april 2010 20:22
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 00:01

AMSTERDAM – AZ heeft zijn pijlen gericht op Gertjan Verbeek. De huidige trainer van Heracles Almelo moet volgend seizoen de opvolger worden van interim-coach Dick Advocaat. Dit meldt Eredivisie Live op basis van betrouwbare bronnen. De bondscoach van België volgde afgelopen december de ontslagen Ronald Koeman op bij de regerend landskampioen. Advocaat heeft herhaaldelijk aangegeven slechts tot het einde van dit seizoen werkzaam te zullen zijn in Alkmaar. Daarna stort hij zich weer volledig op zijn werkzaamheden bij de zuiderburen. Verbeek komt in beeld door zijn goede prestaties met Heracles deze voetbaljaargang. De Heraclieden staan op een keurige zevende plaats in de eredivisie en doen nog volop mee in de strijd om Europees voetbal.

Feyenoord
Als de overgang doorgang zou vinden, is het een hernieuwde kennismaking van Verbeek met een topclub. In 2008 was hij een half jaar werkzaam bij Feyenoord. Na een teleurstellende eerste helft van dat seizoen zegde de spelersgroep het vertrouwen op in de trainer. De directie besloot daarna Verbeek op non-actief te stellen.

Brands
Directeur voetbalzaken Marcel Brands wilde rondom de wedstrijd niet op namen ingaan. ''Ik kan ook helemaal nog geen trainer aanstellen, want iedere coach wil eerst weten hoe de toekomst van AZ eruit ziet'', aldus Brands. ''Het lijkt me ook een logisch traject om daar eerst duidelijkheid over te hebben. En die hebben we nog niet. Maar uiteraard heb ik wel namen in m'n hoofd en ben ik gesprekken aan het voeren. Anders zou ik niet goed met m'n werk bezig zijn.'' Interim-trainer Dick Advocaat richt zich na dit seizoen weer volledig op zijn werkzaamheden als bondscoach van België. De Alkmaarders willen bij voorkeur een Nederlandse trainer als opvolger.

PSV
De toekomst van Brands is ook nog onduidelijk. De Brabander zou bij PSV aan de slag kunnen als technisch manager, maar toont zich (voorlopig) trouw aan AZ. ''Ik heb nergens anders een contract getekend, dus ik blijf hier.''

Ik dacht dat Brands allang getekend had bij PSV... Hopelijk blijft Verbeek bij Heracles, zeker als ze Europees voetbal halen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:'Verbeek moet Advocaat opvolgen'
Uitgegeven: 3 april 2010 20:22
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 00:01

AMSTERDAM – AZ heeft zijn pijlen gericht op Gertjan Verbeek. De huidige trainer van Heracles Almelo moet volgend seizoen de opvolger worden van interim-coach Dick Advocaat. Dit meldt Eredivisie Live op basis van betrouwbare bronnen. De bondscoach van België volgde afgelopen december de ontslagen Ronald Koeman op bij de regerend landskampioen. Advocaat heeft herhaaldelijk aangegeven slechts tot het einde van dit seizoen werkzaam te zullen zijn in Alkmaar. Daarna stort hij zich weer volledig op zijn werkzaamheden bij de zuiderburen. Verbeek komt in beeld door zijn goede prestaties met Heracles deze voetbaljaargang. De Heraclieden staan op een keurige zevende plaats in de eredivisie en doen nog volop mee in de strijd om Europees voetbal.

Feyenoord
Als de overgang doorgang zou vinden, is het een hernieuwde kennismaking van Verbeek met een topclub. In 2008 was hij een half jaar werkzaam bij Feyenoord. Na een teleurstellende eerste helft van dat seizoen zegde de spelersgroep het vertrouwen op in de trainer. De directie besloot daarna Verbeek op non-actief te stellen.

Brands
Directeur voetbalzaken Marcel Brands wilde rondom de wedstrijd niet op namen ingaan. ''Ik kan ook helemaal nog geen trainer aanstellen, want iedere coach wil eerst weten hoe de toekomst van AZ eruit ziet'', aldus Brands. ''Het lijkt me ook een logisch traject om daar eerst duidelijkheid over te hebben. En die hebben we nog niet. Maar uiteraard heb ik wel namen in m'n hoofd en ben ik gesprekken aan het voeren. Anders zou ik niet goed met m'n werk bezig zijn.'' Interim-trainer Dick Advocaat richt zich na dit seizoen weer volledig op zijn werkzaamheden als bondscoach van België. De Alkmaarders willen bij voorkeur een Nederlandse trainer als opvolger.

PSV
De toekomst van Brands is ook nog onduidelijk. De Brabander zou bij PSV aan de slag kunnen als technisch manager, maar toont zich (voorlopig) trouw aan AZ. ''Ik heb nergens anders een contract getekend, dus ik blijf hier.''

Ik dacht dat Brands allang getekend had bij PSV... Hopelijk blijft Verbeek bij Heracles, zeker als ze Europees voetbal halen.

de zoveelste mishit van vi. die gasten zitten er ongelooflijk vaak naast.
Reply
Quote:Bij een mogelijk vertrek van Gertjan Verbeek naar AZ heeft Heracles Almelo al een opvolger op het verlanglijst staan. Oud-trainer Peter Bosz is volgens De Telegraaf de beooogde nieuwe trainer. Hij leidde Heracles in 2005 naar het kampioenschap in de Eerste Divisie.

In het jaar daarop wist Bosz Heracles op het nippertje in de Eredivisie te houden. Vervolgens ging Bosz aan de slag bij Feyenoord als technisch directeur, maar daar wist hij nooit te slagen. In 2008 stelde hij Verbeek aan als trainer bij de Rotterdammers, maar ook dat bleek geen goede beslissing.

Eerder dit seizoen stond Verbeek in de belangstelling van FC Groningen, maar daar wilde hij niet op ingaan. Onlangs informeerde AZ bij voorzitter Jan Smit om te vragen naar de clausules in het contract van Verbeek.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Natuurlijk hoop ik vurig dat Verbeek blijft. Die man is een held bij Heracles. Bosz zou wel een goede opvolger zijn, kampioenen worden nooit vergeten! Mocht het toch zo lopen dan hoop ik dat Bosz wil komen op de voorwaarde dat Piecke contractverlenging krijgt. Op Pasveer zit helemaal niemand te wachten, dan nog liever Telgenkamp op goal. En nu we het toch over geruchten hebben, op het nieuwe stadion is ook weer flink tegengas gegeven. Triest en pijnlijk om te zien dat gemeentes geld pompen in hun BVO maar de gemeente Almelo geen ene moer geeft om Heracles. Ach, als er ook maar een mooi nieuw stadhuis komt. Mocht Heracles ooit degraderen in het Polman Stadion dan kan de gemeente 8000 bedank kaartjes op de deurmat verwachten.
Reply
Maar dan hebben ze wel weer een mooi nieuw bordes als ze kampioen van de eerste divisie worden!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Triest en pijnlijk om te zien dat gemeentes geld pompen in hun BVO.

Dat is inderdaad heel triest.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
tsja, als men dat eens zou verbieden. Welke club zou er nu dan nog bestaan?
De eredivisie zou aardig uitgedund zijn iig!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:tsja, als men dat eens zou verbieden. Welke club zou er nu dan nog bestaan?

Uit mn hoofd meen ik alleen Feyenoord, PSV en Heracles.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Triest en pijnlijk om te zien dat gemeentes geld pompen in hun BVO.

Dat is inderdaad heel triest.

En het is competitievervalsing. Des te irritanter vond ik het in het begin dat juist de grootste 'subsidiejunks' van de eredivisie aan het janken waren over het kunstgras bij Heracles. Peter geeft terecht aan dat Heracles ook zonder de gemeente nog had bestaan, de club heeft nooit noemenswaardige steun gehad (financiële problemen des te meer maar heeft dat dan ook moeten voelen door sportieve malaise). Overigens heeft de club al aangegeven dat het wel een lening wil afsluiten van 25 miljoen om het nieuwe stadion te financiëren maar voor de gemeente Almelo volstaat zelfs dat niet. Het aanwijzen van een locatie is het probleem waar men al 5 jaar over aan het vergaderen is. Ondertussen weten onze concurrenten jaarlijks de begroting omhoog te schroeven en zit Heracles al 3 jaar op hetzelfde punt, het is enorm frustrerend. En eens gaat het mis en dan komt de gemeente vast met het oordeel dat een nieuwe stadion eigenlijk helemaal niet meer nodig is. Bravo wijsneuzen!
Reply
Quote:'Heracles stelt Verbeek ultimatum'
Uitgegeven: 7 april 2010 12:11
Laatst gewijzigd: 7 april 2010 12:22

AMSTERDAM - Heracles Almelo wil snel duidelijkheid hebben over een eventueel vertrek van trainer Gertjan Verbeek naar AZ. De oefenmeester moet binnen twee weken beslissen of hij bij Heracles blijft of niet. Dat heeft technisch directeur Nico Jan Hoogma volgens RTV Oost dinsdag op een forumavond uitgesproken. AZ ziet in Verbeek de ideale kandidaat om Dick Advocaat volgend seizoen op te volgen. De oud-trainer van onder meer Feyenoord en sc Heerenveen heeft nog een tweejarige verbintenis bij de club uit Almelo. Dankzij een clausule in zijn contract mag hij echter tussentijds vertrekken. AZ zal dan wel een afkoopsom van ruim een half miljoen euro moeten overmaken aan Heracles.

Ze willen dus van Verbeek weten of hij blijft op een tijdstip waarop nog helemaal niets beslist is, terwijl hij zijn beslissing
af laat hangen van het sportieve (en financiële) perspectief. Zowel Heracles als AZ kunnen nog zowel direct als indirect (via playoffs) Europees voetbal halen en ze kunnen het ook allebei nog wel mislopen. [-(

http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb111...ompetities
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
als er in het contract vermeld staat dat hij mag ontbinden bij benoemde positieverbeteringen, zonder dat daarbij een uiterlijke termijn is vermeld, dan denk ik niet dat heracles deze eis mag stellen. als wel een uiterlijke datum is opgenomen, ligt dat uiteraard anders.
Reply
Quote:Vertrekkende Bruggink staat voor alles open
Arnold Bruggink maakte woensdag in een interview met Bild bekend dat hij - zoals het er nu uitziet - komende zomer vertrekt bij Hannover 96. Direct staken geruchten de kop op over een mogelijk terugkeer naar FC Twente.

Bruggink, in bezit van een aflopende verbintenis, heeft sinds een jaar een huis in Enschede. Daar wil de oud-speler van onder meer FC Twente en PSV zich vestigen, wanneer hij komende zomer vertrekt bij Hannover.

Een mogelijke terugkeer naar FC Twente, vindt Bruggink geen raar idee. "Dat is geen gekke gedachte", reageert de middenvelder in gesprek met Voetbal International. "Maar dat is nog helemaal niet aan de orde. Ik snap wel dat mensen zo denken. Ik sta voor veel dingen open en ben toe aan een nieuwe uitdaging."

De Nederlander verwacht niet dat Hannover zijn aflopende contract komende zomer zal verlengen. Bruggink geeft dan ook aan rekening te houden met een vertrek. Inmiddels is hij bij de club ook geen basisspeler meer.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik dacht dat hij aanvoerder was bij Hannover?
Reply
Quote:PSV wil bij Europese topclubs scouten voor mogelijke versterkingen

PSV wil op een creatieve manier te werk gaan om de selectie voor komend seizoen te versterken. De Eindhovenaren dreigen Champions League-voetbal opnieuw mis te gaan lopen en hebben daardoor niet bijster veel geld te besteden in de zomer. Fred Rutten hoopt bij Europese topclubs spelers te kunnen vinden die bij hun huidige werkgever buiten de boot vallen.

Volgens Rutten veroorzaakt de economische situatie in ondermeer Engeland komende zomer een overschot van voetballers, die mogelijk een aanwinst kunnen zijn voor zijn ploeg. De coach denkt daarbij aan Chelsea en Liverpool. "We staan ervoor open om bij welke topclub dan ook te kijken naar spelers die ons beter kunnen maken", zei Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.

De coach wil in de zomer graag doorselecteren, maar weet dat er financieel niet bijster veel mogelijk is bij PSV. De Brabanders hapten twee maanden geleden direct toe toen Zenit Sint Petersburg met een bod kwam op Danko Lazovic, maar de Servische aanvaller wordt nu wel zichtbaar gemist. PSV raakte ook Jonathan Reis al kwijt en Rutten is nu van mening dat zijn ploeg slagkracht mist.

Goh, wat een briljant idee! Dat nog nooit iemand eerder daar op gekomen is..... :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:PSV wil bij Europese topclubs scouten voor mogelijke versterkingen

PSV wil op een creatieve manier te werk gaan om de selectie voor komend seizoen te versterken. De Eindhovenaren dreigen Champions League-voetbal opnieuw mis te gaan lopen en hebben daardoor niet bijster veel geld te besteden in de zomer. Fred Rutten hoopt bij Europese topclubs spelers te kunnen vinden die bij hun huidige werkgever buiten de boot vallen.

Volgens Rutten veroorzaakt de economische situatie in ondermeer Engeland komende zomer een overschot van voetballers, die mogelijk een aanwinst kunnen zijn voor zijn ploeg. De coach denkt daarbij aan Chelsea en Liverpool. "We staan ervoor open om bij welke topclub dan ook te kijken naar spelers die ons beter kunnen maken", zei Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.

De coach wil in de zomer graag doorselecteren, maar weet dat er financieel niet bijster veel mogelijk is bij PSV. De Brabanders hapten twee maanden geleden direct toe toen Zenit Sint Petersburg met een bod kwam op Danko Lazovic, maar de Servische aanvaller wordt nu wel zichtbaar gemist. PSV raakte ook Jonathan Reis al kwijt en Rutten is nu van mening dat zijn ploeg slagkracht mist.

Goh, wat een briljant idee! Dat nog nooit iemand eerder daar op gekomen is..... :roll:

Welke spelers van Europese topclubs waren dit seizoen verhuurd aan een NL-club dan?
Reply
Quote:Piet Velthuizen zoekt nieuwe club
ARNHEM - Vitesse-doelman Piet Velthuizen en verdediger Paul Verhaegh moeten op zoek naar een nieuwe club. Technisch directeur Marc van Hintum liet dinsdagavond weten dat beide spelers hun contract in Arnhem niet willen verlengen.

"Velthuizen heeft een salaris genoemd waar wij absoluut niet aan kunnen én willen voldoen", aldus Van Hintum. "Dus is de consequentie dat je moet verkopen, maar voorlopig is er geen concrete interesse."

Feijenoord wellicht? of toch naar het buitenland?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:PSV wil bij Europese topclubs scouten voor mogelijke versterkingen

PSV wil op een creatieve manier te werk gaan om de selectie voor komend seizoen te versterken. De Eindhovenaren dreigen Champions League-voetbal opnieuw mis te gaan lopen en hebben daardoor niet bijster veel geld te besteden in de zomer. Fred Rutten hoopt bij Europese topclubs spelers te kunnen vinden die bij hun huidige werkgever buiten de boot vallen.

Volgens Rutten veroorzaakt de economische situatie in ondermeer Engeland komende zomer een overschot van voetballers, die mogelijk een aanwinst kunnen zijn voor zijn ploeg. De coach denkt daarbij aan Chelsea en Liverpool. "We staan ervoor open om bij welke topclub dan ook te kijken naar spelers die ons beter kunnen maken", zei Rutten tegenover het Eindhovens Dagblad.

De coach wil in de zomer graag doorselecteren, maar weet dat er financieel niet bijster veel mogelijk is bij PSV. De Brabanders hapten twee maanden geleden direct toe toen Zenit Sint Petersburg met een bod kwam op Danko Lazovic, maar de Servische aanvaller wordt nu wel zichtbaar gemist. PSV raakte ook Jonathan Reis al kwijt en Rutten is nu van mening dat zijn ploeg slagkracht mist.

Goh, wat een briljant idee! Dat nog nooit iemand eerder daar op gekomen is..... :roll:

Welke spelers van Europese topclubs waren dit seizoen verhuurd aan een NL-club dan?

Stoch van Twente. Maar het gaat natuurlijk om het feit dat PSV net doet alsof ze het buskruit uitgevonden hebben,
terwijl elke Europese subtopper/laagvlieger al jarenlang pogingen doet om bankzitters van topclubs te huren/lenen.
Een maand geleden riep Don Leo nog heel hard dat hij aan het buurten was bij o.a. Real en nu komt Fred "Spuit 11"
Rutten met hetzelfde ge-ni-ale idee. Applaus hiervoor! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Maar het gaat natuurlijk om het feit dat PSV net doet alsof ze het buskruit uitgevonden hebben

Waar maak jij dat uit op? Op de PSV-site staat hier niets over. Naar mijn mening een typisch voorbeeld van onterechte interpretatie van een medialulverhaal.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Quote:Maar het gaat natuurlijk om het feit dat PSV net doet alsof ze het buskruit uitgevonden hebben

Waar maak jij dat uit op? Op de PSV-site staat hier niets over. Naar mijn mening een typisch voorbeeld van onterechte interpretatie van een medialulverhaal.

En omdat het niet op de PSV-site staat is het niet waar? Naar mijn mening een typisch voorbeeld van proberen een domme uitspraak van de trainer van je favoriete club af te blaffen.

En waar ik echt hele vervelende jeuk van krijg op lastig bereikbare plaatsen is het woord 'doorselecteren'.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:Piet Velthuizen zoekt nieuwe club
ARNHEM - Vitesse-doelman Piet Velthuizen en verdediger Paul Verhaegh moeten op zoek naar een nieuwe club. Technisch directeur Marc van Hintum liet dinsdagavond weten dat beide spelers hun contract in Arnhem niet willen verlengen.

"Velthuizen heeft een salaris genoemd waar wij absoluut niet aan kunnen én willen voldoen", aldus Van Hintum. "Dus is de consequentie dat je moet verkopen, maar voorlopig is er geen concrete interesse."

Feijenoord wellicht? of toch naar het buitenland?

Ik neem aan ergens waar hij tien keer zoveel kan gaan verdienen als bij Vitesse, zodat Wesley hem niet meer kan afzeiken.
Reply
Quote:'Russen trekken weer aan Advocaat'
Uitgegeven: 15 april 2010 11:05
Laatst gewijzigd: 15 april 2010 11:05

AMSTERDAM - Dick Advocaat wordt mogelijk toch bondscoach van Rusland. De AZ-trainer en huidige bondscoach van het nationale elftal van België heeft opnieuw contact gehad met de Russische bond en overweegt het voorstel aan te nemen.
Dat schrijft de Belgische krant De Standaard donderdag. De Russen, die op zoek zijn naar een vervanger voor Guus Hiddink, zouden de 62-jarige Haagse trainer een contract van enkele miljoenen hebben voorgelegd. Volgens de krant bemoeit zelfs de Russische premier en voormalig president Vladimir Poetin zich met de zaak. Hij zou hoogstpersoonlijk Advocaat en de voetbalbond onder druk hebben gezet om de Nederlander binnen te halen. Advocaat werd in februari ook al in verband gebracht met de Russen. De trainer, die sinds oktober actief is in België, ontkende destijds alle geruchten.

Ik geloof het niet, maar als het waar is zou het een erg treurige actie zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waarom?

De Belgen hebben ons ten tijde van Koning Willem I ook een mooie poets gebakken.
Reply
Quote:PSV wil Lens Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV ziet in AZ-aanvaller Jeremain Lens een versterking voor het komende seizoen. De 22-jarige Amsterdammer en AZ zijn van de interesse op de hoogte en staan open voor een transfer naar Eindhoven.

Jeremain Lens. Foto: ANP Lens brak dit seizoen door bij AZ en scoorde twaalf keer in dertig wedstrijden. De spits heeft een doorlopend contract tot medio 2013 in Alkmaar.

Ik vind het wel een aardige speler. Zou rechts moeten gaan spelen lijkt me. Kan ie mooi met Brands meekomen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:PSV wil Lens Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV ziet in AZ-aanvaller Jeremain Lens een versterking voor het komende seizoen. De 22-jarige Amsterdammer en AZ zijn van de interesse op de hoogte en staan open voor een transfer naar Eindhoven.

Jeremain Lens. Foto: ANP Lens brak dit seizoen door bij AZ en scoorde twaalf keer in dertig wedstrijden. De spits heeft een doorlopend contract tot medio 2013 in Alkmaar.

Ik vind het wel een aardige speler. Zou rechts moeten gaan spelen lijkt me. Kan ie mooi met Brands meekomen.

goeie spelert hoor. stukken beter dan amrabat. kost een paar centen denk ik.
Reply
En weer een afdankertje van Ajax dat het bij andere clubs nog best leuk doet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Rutten wil ByeByesatti
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zaakwaarnemer gaat uit van nieuwe club voor Marcellis


Uitgegeven: 20 april 2010 14:18
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 14:22


AMSTERDAM - De kans is zeer groot dat Dirk Marcellis volgend seizoen niet meer te bewonderen is in het shirt van PSV. Zijn zaakwaarnemer vertelt aan L1 dat de tweevoudig international het niet meer ziet zitten in Eindhoven.
"Ga er maar van uit dat Dirk volgend seizoen naar een andere club gaat", is Kees Ploegsma duidelijk. "Er komt ook geen gesprek meer met trainer Fred Rutten."

De zaakwaarnemer bevestigt tegen het medium dat er meerdere clubs interesse hebben getoond in de verdediger.


AZ

Feyenoord en AZ zijn al genoemd als mogelijke nieuwe werkgevers voor de 22-jarige Marcellis. Het Eindhovense jeugdproduct wil sowieso eerst afwachten wie de trainer wordt in Alkmaar voordat hij een beslissing neemt.

Eerder werd bekend dat PSV Marcellis zou willen betrekken in een deal met AZ-speler Jeremain Lens. De huidige nummer drie van de eredivisie zou drie miljoen euro plus de centrale verdediger over hebben voor Lens.


Debuut

Marcellis maakte drie jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht van PSV. Na een stormachtig begin, waardoor hij ook twee keer mocht opdraven in Oranje, is de verdediger dit seizoen vooral bankzitter.

Hij kwam deze jaargang elf keer binnen de lijnen. In 68 competitie-optredens wist Marcellis nog niet te scoren.

© NUsport
Reply
Ik las ergens dat Marcellis een gelimiteerde transfersom zou hebben van 500.000 euro. Weet jij wat daarvan waar is, Peter?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sparta noemt bod van AZ op Viergever en Falkenburg 'bespreekbaar'
Dinsdag, 20 april 2010 om 08:46 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Sparta Rotterdam wil een vertrek van Erik Falkenburg en Nick Viergever niet uitsluiten. Regerend landskampioen AZ bracht onlangs een bod van twee miljoen euro uit op het duo en de clubleiding van Sparta noemt dit bod ‘wel bespreekbaar’. Als het aan algemeen directeur Peter Bonthuis ligt, wordt de deal snel afgerond.

Of AZ ook werkelijk de nieuwe werkgever wordt van het duo is echter maar de vraag. Simon de Jong, voorzitter van de Raad van Commissarissen, is niet erg onder de indruk van het bod. Hij weet bovendien dat ook PSV Viergever wil hebben en denkt daarom nog wel wat meer te kunnen verdienen aan de talentvolle verdediger.

AZ is de enige club die beide spelers wil hebben. “Het is een interessante club voor deze jongens”, zegt zaakwaarnemer Arnold Oosterveer, die de belangen van beide spelers behartigt, in AD/Sportwereld. “Maar de clubs zullen er eerst met elkaar uit moeten komen. De spelers hebben nog niet met AZ gesproken.” Viergever liet eerder al weten tot aan het einde van het seizoen te willen wachten.

Dat Bonthuis genoegen neemt met een bod van twee miljoen euro is opmerkelijk, aangezien Kevin Strootman vorig jaar het dubbele moest kosten. “Maar de markt is veranderd. Er wordt niet meer zoveel geboden op spelers”, legt de directeur uit. Hij hoopt daarom nog wat te kunnen verdienen aan Falkenburg (contract tot 2012) en Viergever (contract tot 2011). Laatstgenoemde zal in ieder geval niet bijtekenen en ook Falkenburg lijkt dat niet te gaan doen.

---------------------

Uitstekende aankopen van AZ, als dit doorgaat.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Zonde van het talent...

Die komen straks in het rijtje Koenders, Jenner, Luirink, Agustien, noem ze maar op!
Reply


Forum Jump: