The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ga je nu zeggen dat Dzudsak als spits speelt?
Mertens speelt vanaf de flank, Toivonen centraal als hangende spits. In jouw vergelijking zou je dan Silberbauer bij Utrecht vandaan willen plukken en niet Mertens.
Of gaan Engelaar en Affelay ook weg?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Ga je nu zeggen dat Dzudsak als spits speelt?
Mertens speelt vanaf de flank, Toivonen centraal als hangende spits. In jouw vergelijking zou je dan Silberbauer bij Utrecht vandaan willen plukken en niet Mertens.
Of gaan Engelaar en Affelay ook weg?

Mertens komt imo op '10' het beste tot zijn recht, maar kan itt Toivonen ook op de vleugels prima ballen.

Dzsudzsak is een echte aanvaller ja. Spelers als hem die continu de back opzoeken zijn er nog maar weinig. Als hij geen vleugelspits is speelt geen enkele club meer 4-3-3 (of als je Toivonen aanvaller vind dus 4-2-4 bij PSV nu).
Reply
Peter Wrote:
Marshall Wrote:Mertens of Toivonen? Dat zijn wel twee totaal verschillende spelers. Toivonen verkopen en Mertens halen en je hebt als PSV weer het aloude probleem sinds jaren: de diepe spits.
Ga dan shoppen voor een echte spits, pluk cheap ass Matavz weg bij Groningen ofzo.

Ik zie niet in wat een middenvelder verkopen te maken heeft met een spits. We hebben dit jaar Berg op 9, Reis gaan ze rustig klaarstomen voor komend seizoen (en heeft voor mij al bewezen beter te zijn dan een Matavz) en dan hebben we Koevermans nog als pinchhitter.

@waf-> zo zeker is Toivonen nog niet van zn plek hoor, als Afellay terugkeert hebben we met Engelaar, Afellay, Hutchinson, Bakkal en Toivonen nu 5 spelers voor 3 posities. De beste 3 zullen spelen en vorig seizoen verloor Toivonen die strijd ook van Bakkal, nu is daar Hutchinson bijgekomen die een prima indruk maakt. Engelaar-Afellay-Hutchinson kan zomaar de eerste keus worden.
Tegen Heerenveen waren Afellay en Hutchinson er niet bij, dus speelde Toivonen. Tegen De Graafschap Bakkal blessé en Afellay die nog rustig wordt gebracht. Door die 5 goals blijft Toivonen nu wel ff staan natuurlijk, maar hij is alles behalve zeker van zn plek als hij een paar keer niet scoort.

Voordeel van Mertens tov Toivonen (behalve de miljoenenwinst in verschil verkoop- en aankoopprijs) vind ik dat Mertens ook nog wat op de zijkanten kan, Toivonen moet echt centraal staan.

gelukkig was hutchinson goed tegen 10 man vna de grafschaap.

psvee heeft een goeie brede selectie. mertens vind k niet echt een vervanger voor toivonen. bij utrecht krijgt mertens veel meer ruimte als je het mij vraagt, dat gaat ook hij lastig vinden bij een topclub. net zoals amrabat en nog meer van dat soort kleine snelle gnomen.
Reply
Toivonen is iig geen echte 9. geeft zelf ook aan dat ie liever van het middenveld komt.
Dudzak mag je idd bestempelen als aanvaller, al is alleen maar om het feit dat ie niet en niet kan verdedigen :razz:

13,5M is op zich wel een mooi bedrag voor Toivoinen. Ben benieuwd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Toivonen is iig geen echte 9. geeft zelf ook aan dat ie liever van het middenveld komt.
Dudzak mag je idd bestempelen als aanvaller, al is alleen maar om het feit dat ie niet en niet kan verdedigen :razz:

13,5M is op zich wel een mooi bedrag voor Toivoinen. Ben benieuwd

Maar toen hij een tijdje op '9' stond heeft hij ook wel eens gezegd dat hij nu zeker wist dat dat zijn plek was.
Reply
waf Wrote:gelukkig was hutchinson goed tegen 10 man vna de grafschaap.

Uiteraard zegt een potje tegen 10 man die net uit de eerste divisie komen niets. Gaat meer om een algemene indruk op trainingen ed. Hij lijkt een echte all-rounder die in de eredivisie makkelijk op de been gaat blijven. Goeie instelling, snelheid. Leuk spelertje. Maar ook absoluut niet zeker van een basisplek. Zal dan toch moeten afdwingen dat Afellay op '10' gaat spelen en Toivonen en Bakkal op de bank belanden.

Maar al gaan Toivonen en Afellay deze 2 weken nog weg.. dan heb je met Engelaar-Bakkal-Hutchinson nog een leuk middenveld, alleen moet er dan wat bij voor de breedte. Een Mertens. Weinig haalbare alternatieven met zijn potentieel.
Reply
Liverpool heeft ook Milevsky op het lijstje staan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Fred Rutten heeft Carlos Salcido niet meegenomen naar Rusland voor de uitwedstrijd tegen Sibir Novosibirsk en dat geeft de Mexicaan tijd om te praten met Paris Saint-Germain. De Franse hoofdstedelingen blijken nog altijd erg geïnteresseerd te zijn in de Mexicaanse verdediger, die voor ongeveer vijf miljoen euro mag vertrekken uit Eindhoven. Salcido zal dinsdag naar Parijs reizen, waar hij praat met een delegatie van PSG.
Volgens Le Parisien.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Die is dus pleite. PSV is er (mag ik zolangzamerhand wel aannemen) toch wel een keer klaar mee, dat geneuzel van die sombrero...?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Die is dus pleite. PSV is er (mag ik zolangzamerhand wel aannemen) toch wel een keer klaar mee, dat geneuzel van die sombrero...?

Uitknijpen die kutfransen, strik om die mexicaanse boon en dan oprotten!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
de nieuwe Wrote:
Quote:Fred Rutten heeft Carlos Salcido niet meegenomen naar Rusland voor de uitwedstrijd tegen Sibir Novosibirsk en dat geeft de Mexicaan tijd om te praten met Paris Saint-Germain. De Franse hoofdstedelingen blijken nog altijd erg geïnteresseerd te zijn in de Mexicaanse verdediger, die voor ongeveer vijf miljoen euro mag vertrekken uit Eindhoven. Salcido zal dinsdag naar Parijs reizen, waar hij praat met een delegatie van PSG.
Volgens Le Parisien.

Volgens de Wandelgangen van Voetbalzone bedoel je. Die verzinnen in die rubriek altijd bronnen die nooit kloppen. Op de website van Le Parisien staat hier niets over. 5M voor Salcido. Undecided
Reply
Quote:Koeman weet dat hij 'op het lijstje' staat bij Aston Villa
Dinsdag, 17 augustus 2010 om 20:33

Ronald Koeman is bekend met de interesse van Aston Villa. De club uit Birmingham is na het vertrek van Martin O’Neill op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer en heeft Koeman op het lijstje staan. “Ik ben daarin wel geïnteresseerd”, zei de voormalig trainer van onder meer Ajax, PSV en AZ tegen de NOS.

Koeman heeft nog niets gehoord van Aston Villa, maar weet dat het balletje snel kan rollen in de voetballerij. “Ik weet dat ik op een lijstje sta, maar ik weet niet hoeveel namen daarop staan”, zei de momenteel werkloze trainer. “Ik heb geen direct contact gehad met Villa, maar iedereen weet dat je in dit circuit vaak gebeld kan worden door zaakwaarnemers.

Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer die jarenlang de belangen van Koeman behartigde, overleed vorige week aan een hartaanval. “Daardoor wordt dit behandeld via iemand anders, maar tot dusver is er nog geen contact geweest”, benadrukte Koeman. Momenteel zit Kevin MacDonald als interim-manager op de bank bij Aston Villa.

Hij kan er in ieder geval met de (tunnel)trein naartoe. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quote:Fred Rutten heeft Carlos Salcido niet meegenomen naar Rusland voor de uitwedstrijd tegen Sibir Novosibirsk en dat geeft de Mexicaan tijd om te praten met Paris Saint-Germain. De Franse hoofdstedelingen blijken nog altijd erg geïnteresseerd te zijn in de Mexicaanse verdediger, die voor ongeveer vijf miljoen euro mag vertrekken uit Eindhoven. Salcido zal dinsdag naar Parijs reizen, waar hij praat met een delegatie van PSG.
Volgens Le Parisien.

Volgens de Wandelgangen van Voetbalzone bedoel je. Die verzinnen in die rubriek altijd bronnen die nooit kloppen. Op de website van Le Parisien staat hier niets over. 5M voor Salcido. Undecided

Het zegt voldoende dat Rutten hem wel thuislaat... Salcido is over en uit bij PSV.
Overigens weer eens stupide: PSV wil Toivonen niet laten gaan voor 14M. http://www.depers.nl/sport/502645/PSV-bu...oenen.html
Nou denk ik ook dat die Toivonen wel eens een leuke spelert kan gaan worden maar 14M? Man dan koop je zelfs nog een ticket voor hem. Er wordt toch op Engeland gevlogen vanaf Eindhoven? Hitself
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wrs is dat Toivoinen bericht in de wereld geslingerd door een makelaar / club.

Kans dat Ruiz bij Twe blijft is trouwens weer wat toegenomen nu Fabiano niet naar Marseille lijkt te vertrekken
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Van den Boog: prestatiecontract voor Mido

Tegenover Voetbal International heeft algemeen directeur Rik van den Boog laten weten dat Mido akkoord is met een prestatiecontract. Ook zou Mido al akkoord zijn met een vertrekregeling bij Middlesbrough. Fiscale en juridische zaken houden een transfer echter nog op. 'Hij zal dus betaald krijgen per wedstrijd, in het volledige besef dat hij hier invalspits zal zijn. Aan het eind van de rit zal ons dat tussen de twee en drie ton kosten.'

--
Mido kan dus tonnen verdienen door op de training 'per ongeluk' het been van Hamdoui te breken. :-k
Reply
precies, net zoals waarschijnlijk bijna iedere andere reservespits in de eredivisie.
Reply
Ekslem Wrote:Wrs is dat Toivoinen bericht in de wereld geslingerd door een makelaar / club.

Kans dat Ruiz bij Twe blijft is trouwens weer wat toegenomen nu Fabiano niet naar Marseille lijkt te vertrekken

fer schijnt ook gelul te zijn...
Reply
Ik vind 'gelul' als bijnaam voor 'fer' wel erg vergezocht. Dat lijkt helemaal niet op elkaar.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik vind 'gelul' als bijnaam voor 'fer' wel erg vergezocht. Dat lijkt helemaal niet op elkaar.

pfff, wat een grap weer, barund. :roll:

je verdrinkt een beetje in je obsessie. dat zou ik een zielig, maar tekenend eind vinden.
Reply
FC Twente lijkt de eerste stap gezet te hebben tot de overname van Willem Janssen van Roda JC.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:FC Twente lijkt de eerste stap gezet te hebben tot de overname van Willem Janssen van Roda JC.

en dat is: ze hebben een telefoon gekocht zodat ze roda kunnen bellen?
Reply
Overtrekpapier gekocht denk ik...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ze hebben een bod uitgebracht, maar Roda weer meer geld.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Ze hebben een bod uitgebracht, maar Roda weer meer geld.

Wat??? Bieden die op hun eigen speler??? Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Da's toch logiesj? Dan gaat de prijs omhoog en kan de prijs niet lager dan hoger zijn...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vitesse verwacht donderdag komst van nieuwe spelers
Woensdag, 18 augustus 2010 om 23:19Vitesse verwacht donderdag twee nieuwe spelers te kunnen presenteren, zo meldt Omroep Gelderland woensdagavond. Het zou volgens de regionale omroep gaan om spelers die bij relatief grote clubs in Europa onder contract staan. De kans is echter nihil dat de spelers zaterdag al kunnen meedoen in de thuiswedstrijd tegen regerend landskampioen FC Twente.

Onder de twee spelers bevindt zich volgens Omroep Gelderland nog niet de zeventienjarige aanvaller Giorgi Chanturia, die nu nog in de jeugd van Barcelona speelt. Het is verder nog onduidelijk hoe het gesprek tussen eigenaar Merab Jordania en Piet Velthuizen is afgelopen. De doelman wilde aanvankelijk vertrekken, maar is wellicht nu op zijn beslissing terugkomen.

Jordania ledigt als nieuwe eigenaar de financiële nood van Vitesse en investeert daarnaast flink. Het ambitieniveau wordt naar boven bijgesteld. De Arnhemse club moet zich binnen enkele jaren gaan meten met de Nederlandse top. Vitesse moest in de zomer nog afscheid nemen van diverse spelers om de begroting rond te krijgen, een scenario dat naar de achtergrond is verdreven.

---
Roept u maar. Wie o wie? Zou me niets verbazen als ze Bruma of andere grote talenten van Chelsea huren.
Reply
Peter Wrote:....Jordania ledigt als nieuwe eigenaar de financiële nood van Vitesse en investeert daarnaast flink.....

Ik weet niet wie bovenstaande geschreven heeft, maar het moet lenigt zijn.
May The Schwartz Be With You
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Ze hebben een bod uitgebracht, maar Roda weer meer geld.

Wat??? Bieden die op hun eigen speler??? Undecided

Hiiiiiiiiiiiiiilarisch!!! :eeeek:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Ze hebben een bod uitgebracht, maar Roda weer meer geld.

Wat??? Bieden die op hun eigen speler??? Undecided

Hiiiiiiiiiiiiiilarisch!!! :eeeek:

Hilarisch is wat overdreven maar voor het niveau van GZ de laatste tijd vond ik hem eigenlijk wel grappig!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote: 'Arsenal richt pijlen op Stekelenburg'
Gepubliceerd op 21-08-2010, 15:24 door Mart van Gemeren.
Arsenal wil Maarten Stekelenburg overnemen van Ajax. Trainer Arsène Wenger is niet tevreden over zijn huidige keeper, Manuel Almunia. Arsenal wilde eerder Mark Schwarzer en Shay Given verleiden tot een overstap. Fulham wil Schwarzer echter niet laten gaan, terwijl de salariseisen van Given te hoog zouden liggen

[Image: goahead01.JPG]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: