The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Altijd wat te mekkeren als het over Ajax gaat, niet te geloven...........

Een 51-voudig Fins international die in een aantal grote competities heeft gespeeld (250+ wedstrijden in de Franse en Engelse competitie) valt moeilijk te vergelijken met iemand die in de eigen jeugd speelt en nog nooit op het hoogste niveau heeft meegedaan. Ajax speelt veel en lastige wedstrijden en dan is ervaring erg belangrijk en dat weet je zelf ook. En wie zegt dat die jeugdspelers er de dupe van zijn? Ajax heeft nauwelijks een bank, dus er is plek zat.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ben het hier met LL eens, zeker een aanwinst in de breedte die als directe aanvulling kan dienen op de huidige basis. Mooi roulatieschema'tje opzetten Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ajax heeft nauwelijks een bank, dus er is plek zat.....

Nou plek zat.................[Image: 867270f0-07bb-486b-836d-112560c0e43a_HZV...praten.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dat hij 52voudig Fins International is zegt niet zo heel veel. Bij NAC zit een 89voudig Fins International.

De ideale bankzitter is het zeker. Dat kan je wel aan zijn statistieken zien bij zijn Engelse clubs.

"Ik heb van Jari Litmanen goede verhalen over Ajax gehoord", aldus de blessure-gevoelige Fin.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Dat hij 52voudig Fins International is zegt niet zo heel veel. Bij NAC zit een 89voudig Fins International.

In dit geval wel, aangezien Peter hem vergelijkt met een jeugdspeler. Die 52-interlands zorgen echt wel voor de nodige ervaring in internationale wedstrijden, wat het grote verschil is met een jeugdspeler. Daarnaast is kwaliteit inderdaad ook wel belangrijk :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Davydoff Wrote:Dat hij 52voudig Fins International is zegt niet zo heel veel. Bij NAC zit een 89voudig Fins International.

In dit geval wel, aangezien Peter hem vergelijkt met een jeugdspeler. Die 52-interlands zorgen echt wel voor de nodige ervaring in internationale wedstrijden, wat het grote verschil is met een jeugdspeler. Daarnaast is kwaliteit inderdaad ook wel belangrijk :wink:

Jaa daaaag. Denk je echt dat Sunderland een 52-voudig international met de nodige ervaring voor de lastige duels in Engeland laat lopen als die er nog iets van kan.

Ps. Kolkka heeft 91 interlands, niet 89. Bijna het dubbele van die Tainio! Dubbel zoveel ervaring dus voor de lastige duels!! Misschien was zijn jaartje Feyenoord een probleem en zijn ze daarna maar voor Tainio gegaan?

Gelukkig ben jij er wel erg blij mee. Zijn we weer allebei tevreden. :Big Grin
Reply
Jij bent toch ook blij met Bouma om dezelfde redenen? Of zag je ook liever een jeugdspeler op zijn plek? Jij vond Pantelic ook de miskoop van de eeuw volgens mij, en die heeft ook meer gebracht dan iedereen van tevoren dacht.
En volgens mij begrijp je me niet goed. Ik zeg dat hij veel ervaring heeft door internationale wedstrijden, niet dat Ajax hem in moet zetten in internationale wedstrijden (al kan je het idd op 2 manieren lezen).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Jij bent toch ook blij met Bouma om dezelfde redenen? Of zag je ook liever een jeugdspeler op zijn plek? Jij vond Pantelic ook de miskoop van de eeuw volgens mij, en die heeft ook meer gebracht dan iedereen van tevoren dacht.
En volgens mij begrijp je me niet goed. Ik zeg dat hij veel ervaring heeft door internationale wedstrijden, niet dat Ajax hem in moet zetten in internationale wedstrijden (al kan je het idd op 2 manieren lezen).

PSV en jeugd? :lol: Bovendien verkoopt Ajax alles wat 1x een bal goed raakt voor een paar miljoen, dan heb je een reden om jeugd te laten ballen. PSV heeft nog nooit jeugd goed verkocht.

Pantelic had trouwens veel betere statistieken dan deze Fin. Hij deed het niet echt slecht, maar volgens mij heeft er in de hele Ajax-geschiedenis zelden zo'n matige spits gestaan.

Wanneer moet de Fin wel gaan spelen met zijn ervaring als het internationaal niet is? Tegen VVV en Excelsior? Laat hem tegen PSV iig maar 2x 90 minuten ballen. :eten:
Reply
Bumme Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ajax heeft nauwelijks een bank, dus er is plek zat.....

Nou plek zat.................[Image: 867270f0-07bb-486b-836d-112560c0e43a_HZV...praten.jpg]
de grappen werden wat eentonig, maar deze vink wel weer leuk Undecided
Reply
Peter Wrote:Wanneer moet de Fin wel gaan spelen met zijn ervaring als het internationaal niet is? Tegen VVV en Excelsior? Laat hem tegen PSV iig maar 2x 90 minuten ballen. :eten:

Het lijkt wel alsof je het niet wilt begrijpen. Laat verder ook maar, we spreken elkaar weer als Tainio de winnende heeft gemaakt tegen PSV. Dan is deze gratis speler zijn wedstrijdloon meer dan waard geweest :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.
Reply
Barazite had al mondeling akkoord gegeven aan Heracles maar toen die Jordaan\Rus whatever met een zak geld kwam bleek hij toch maar naar Arnhem te gaan.
Eigenlijk kan ik er niet eens zo mee zitten, ik snap niet wat we moet een huurspeler moeten als je Plet en Armenteros als contractspelers hebt. Die Barazite zou best goed kunnen ballen maar na een seizoen ben je hem weer kwijt en je eigen spitsen zijn dan ontevreden als bankzitter.

En om er nog even in door te gaan; ik wordt moe van rooien die zeuren dat wij zulke goede spelers van hen gehuurd hebben. Fuck off! Ik snap niet wat we met die gasten moeten. Leuk voor de breedte of als opvulling van de beloften maar het mag niet ten koste gaan van onze eigen Zwart-Witten. De tijd dat Heracles huurspelers nodig had is voorbij, we zijn sterk genoeg in de basiself en ook financieel moet er ruimte zijn voor aankopen nadat Dost en Verbeek voor veel geld de deur uit gingen...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Barazite had al mondeling akkoord gegeven aan Heracles maar toen die Jordaan\Rus whatever met een zak geld kwam bleek hij toch maar naar Arnhem te gaan.
Eigenlijk kan ik er niet eens zo mee zitten, ik snap niet wat we moet een huurspeler moeten als je Plet en Armenteros als contractspelers hebt. Die Barazite zou best goed kunnen ballen maar na een seizoen ben je hem weer kwijt en je eigen spitsen zijn dan ontevreden als bankzitter.

En om er nog even in door te gaan; ik wordt moe van rooien die zeuren dat wij zulke goede spelers van hen gehuurd hebben. Fuck off! Ik snap niet wat we met die gasten moeten. Leuk voor de breedte of als opvulling van de beloften maar het mag niet ten koste gaan van onze eigen Zwart-Witten. De tijd dat Heracles huurspelers nodig had is voorbij, we zijn sterk genoeg in de basiself en ook financieel moet er ruimte zijn voor aankopen nadat Dost en Verbeek voor veel geld de deur uit gingen...

Ze hebben hem maar tot 31december he Undecided , Arsenal wilde hem niet langer verhuren. Daarom haakte Rangers ook af.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tjonge jonge wat heb je daar in godsnaam aan......Is ie dan eindelijk gewend aan het mickey mouse voetbal...mag ie weer weg. Is ie stoned of zo ?
Insane life.
Reply
Mac Wrote:ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.

Er is volgens mij niemand die anders beweert.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
[Image: m1fzmfkaljrg.jpg]

[Image: m1azthxa4krj.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mac Wrote:ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.

Klopt. Volgens Jol kan hij op alle posities op het middenveld uit de voeten en is het daarom een goede aankoop. Maar ik kan ook op iedere positie op het middenveld spelen hoor. :|
Reply
Peter Wrote:
Mac Wrote:ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.

Klopt. Volgens Jol kan hij op alle posities op het middenveld uit de voeten en is het daarom een goede aankoop. Maar ik kan ook op iedere positie op het middenveld spelen hoor. :|

Alleen jij vroeg teveel ofniet Peter? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Peter Wrote:
Mac Wrote:ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.

Klopt. Volgens Jol kan hij op alle posities op het middenveld uit de voeten en is het daarom een goede aankoop. Maar ik kan ook op iedere positie op het middenveld spelen hoor. :|

Alleen jij vroeg teveel ofniet Peter? :wink:

2 appels en een ei vraag ik ja. Kon 1 appel en een jodenkoek krijgen. Deed ik het natuurlijk niet voor. =;
Reply
Peter Wrote:
Haggie Wrote:
Peter Wrote:
Mac Wrote:ik dacht trouwens dat tainio een middenvelder was? dat stond tenminste in de krant.

Klopt. Volgens Jol kan hij op alle posities op het middenveld uit de voeten en is het daarom een goede aankoop. Maar ik kan ook op iedere positie op het middenveld spelen hoor. :|

Alleen jij vroeg teveel ofniet Peter? :wink:

2 appels en een ei vraag ik ja. Kon 1 appel en een jodenkoek krijgen. Deed ik het natuurlijk niet voor. =;

ik had gedacht dat een gloeilampje ook wel in je eisenpakket zou zitten. :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nugent miste telefoontje én transfer naar Blackpool
07/09/2010 20:58

Blackpool was op de slotdag van de afgelopen transferperiode dicht bij het aantrekken van David Nugent. De spits van Portsmouth nam echter zijn telefoon niet op, waardoor de deal afketste.

'We hadden met Portsmouth een akkoord en alles was getekend', aldus Blackpool-manager Ian Holloway. 'Als we Nugent zelf niet kwijt waren geraakt hadden we hem nu in de selectie gehad. We hadden echt op hem ingezet en we wilden hem graag hebben. Het was twintig minuten voor het sluiten van de markt ook te kort dag om een ander te halen. Erg jammer, maar dit soort dingen gebeuren.'

De 25-jarige spits, die één keer uitkwam voor het nationale elftal van Engeland, staat nu twee seizoenen onder contract bij Portsmouth. Na de degradatie van Pompey uit de Premier League hoopte Nugent actief te blijven op het hoogste niveau, maar doordat hij verzuimde zijn telefoon op te nemen liep hij deze buitenkans mis en speelt hij tot de winter in de Championship.

Undecided
Reply
Bumme Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ajax heeft nauwelijks een bank, dus er is plek zat.....

Nou plek zat.................[Image: 867270f0-07bb-486b-836d-112560c0e43a_HZV...praten.jpg]

En nu dus ook in stripvorm:
[Image: m1azsqoa2pjn.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Een spits voor Willem 2!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Een spits voor Willem 2!!!!!!!!!!!!!!

Quote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2003/04 SC Heerenveen 2 0 Eredivisie
2004/05 FC Dordrecht 17 8 Eerste divisie
2004/05 NAC Breda 5 0 Eredivisie
2005/06 NAC Breda 24 2 Eredivisie
2006/07 NAC Breda 32 3 Eredivisie
2007/08 Blackburn Rovers 2 0 Premier League
2007/08 Norwich City 2 0 First Division
2008/09 Barnsley 19 0 First Division
2009/10 Blackburn Rovers 0 0 Premier League
2010/11 Willem II 1 0 Eredivisie
Totalen: 104 13

En een 'veel'scorende spits ook nog eens Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Heeft ie er in Engeland nou gewoon ook echt geen 1 gemaakt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij heeft maar 1 kwartier gespeeld in 3 jaar.
Ik heb een droom.
Reply
Jonathan Reis na aanhouding politie afwezig bij PSV

KERKRADE - Jonathan Reis ontbrak zondagmiddag tijdens het duel met Roda JC in de selectie van PSV, omdat hij de nacht daarvoor op het politiebureau korte tijd aan een alcoholcontrole is onderworpen.

De spits werd in de vroege ochtend aangehouden toen hij met zijn auto van Weert naar Eindhoven wilde rijden.

Omdat Reis zich niet verstaanbaar kon maken, werd hij meegenomen naar het politiebureau van Weert, waar hij werd getest op drankgebruik. Daarna is de speler huiswaarts gekeerd. Wat de uitkomst was van de alcoholtest op het politiebureau is niet bekend. Vanwege de slechte voorbereiding op de wedstrijd hield trainer Fred Rutten de speler buiten de ploeg.
--

Kan geweldig ballen, maar PSV moet niet oneindig energie in die gast blijven steken. Zondagochtend in een politiefuik rijden als je zondagmiddag om 14.30 uur een pot hebt. Dead
Reply
:beerbros:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sjaak Wrote:Hij heeft maar 1 kwartier gespeeld in 3 jaar.

19 potten bij Barnsley toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: