The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Zit in zn genen.

Te groot ego en te egoistisch.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Suarez: 'Ik blijf bij Ajax en hoop kampioen te worden'
Luis Suárez blijft bij Ajax. De Uruguayaanse aanvaller wordt constant in verband gebracht met een transfer naar de Premier League, maar laat tegenover NUsport weten dat hij in Amsterdam blijft. ''Ik blijf bij Ajax.''
AjaxF-side.NL
''Er zijn veel verhalen geschreven, ook in Nederland. Maar ik heb maar één interview gegeven maar daarin nooit gezegd dat ik weg wil'', aldus de aanvaller, die niets weet van de vermeende interesse van onder andere Tottenham Hotspur. ''Alleen dat ik een contract heb tot 2013. Er worden allerlei clubs genoemd, maar ik weet van niets.''

Suárez wil zich volledig concentreren op de tweede seizoenshelft bij Ajax en hoopt landskampioen te worden. ''Ik hoop kampioen te worden met deze club'', aldus de Uruguayaanse international, die bezig is aan zijn vierde seizoen bij de Amsterdamse club.

Ik geloof oprecht dat Suarez graag voor Ajax speelt en best wil blijven, maar blabla wat een dooddoeners zeg.. "er speelt niets, ik wil kampioen worden, dit is zo'n geweldige club enz.enz." soortgelijke nietszeggende dooddoeners had Afellay begin november ook.. dag later kwam Barca en wastie vertrokken. Zo gaat dat in het voetbal.

Maar Suarez weet natuurlijk ook dondersgoed dat de markt nog op slot zit en niemand op dit moment 20M voor hem gaat bieden. 1e seizoenshelft was matig en dan ook nog dat bijten en WK-incident.. neh die jongen zal een hele goeie 2e seizoenhelft moeten ballen als ie nog kans wil maken op een mooie transfer.

Luis Suarez wil naar LiverpoolDoor Henkvdk op 17-01-2011 om 09:41
Luis Suarez wil weg bij Ajax. Dat meldt 'De Telegraaf'. De topschutter hoopt nog in januari zijn droomtransfer naar Liverpool te realiseren.

De clubleiding van Ajax zou sinds zaterdagavond op de hoogte zijn van de wens van Suarez. Er zou al contact geweest zijn tussen Ajax en Liverpool.

Ook Tottenham toont serieuze interesse in de Uruguayaanse aanvaller, maar de Londense club moet eerst spitsen verkopen vooraleer er aan versterking kan gedacht worden.

Dat Ajax-trainer Frank De Boer de aanvoerdersband van Suarez afnam en aan Maarten Stekelenburg gaf, zou mee aan de basis liggen van de beslissing van Suarez om te vertrekken. De Amsterdammers willen minstens 15 miljoen euro voor de international.


Hij wilde toch blijven? En hij had toch vrijwillig zijn aanvoerdersband afgegeven?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:De Amsterdammers willen minstens 15 miljoen euro voor de international.

Afgelopen zomer had hij bij een beetje lopende transfermarkt toch gauw het dubbele opgebracht.
Reply
De transfermarkt heeft de hele zomer niet gelopen, dus ook toen was hij niet meer waard. Geweldig bedrag in deze tijd, gauw doen. Ego Suarez past toch niet in het collectieve Ajax-spelletje van De Boer.
Reply
Peter Wrote:De transfermarkt heeft de hele zomer niet gelopen, dus ook toen was hij niet meer waard. Geweldig bedrag in deze tijd, gauw doen. Ego Suarez past toch niet in het collectieve Ajax-spelletje van De Boer.

gelijk wat doen? het is een vraagprijs hoor.
Reply
Ik zou m persoonlijk niet weg doen voor 15 miljoen, beetje apart, maar goed...
Ik hoop dat hij blijft tot in ieder geval het einde van dit seizoen.
Een weergaloze tweede seizoenshelft spelen en ondanks het feit dat zijn contract dan een half jaar korter zal zijn m toch voor meer verkopen.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:De transfermarkt heeft de hele zomer niet gelopen, dus ook toen was hij niet meer waard. Geweldig bedrag in deze tijd, gauw doen. Ego Suarez past toch niet in het collectieve Ajax-spelletje van De Boer.

Nee, de transfermarkt zat aardig op slot, daarom meld ik dat er ook bij. 15 mio is wat weinig voor Suarez, gezien de termijn dat zijn contract nog loopt zou het me verbazen als Ajax hem daarvoor wegdoet nu.
Reply
Ik denk er net zo over Tampie.
Babel: 'Ik denk Ajax te kunnen helpen en andersom'Dinsdag 18 Januari 2011 9:44 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club!
Delen Email Twitter Hyves Facebook Linkedin
Ryan Babel staat in de belangstelling van meerdere clubs in Engeland en Duitsland. Ondanks de interesse van onder andere Birmingham City, TSG Hoffenheim en Schalke 04 keert Babel het liefst terug naar zijn oude werkgever Ajax.

"Ik ken de club, ik ken de speelstijl en heb met een aantal jongens samengespeeld in Amsterdam of Oranje. Ik hoop Ajax een halfjaar vooruit te kunnen helpen en andersom" zo laat Babel tegenover De Telegraaf weten. "De Liverpool-transfer van Luis Suárez kan voor mij de deur naar Ajax openen", vertelt Babel.

De aanvaller heeft er veel voor over om terug te keren op het oude nest. "Als Liverpool en Ajax – al dan niet in combinatie met Luis – een akkoord over me bereiken, kom ik er met de club zeker uit. Om aan spelen toe te komen, ben ik bereid met veel minder salaris genoegen te nemen."
The great old Ludwig von...
Reply
Babbel op linksbuiten, beetje naar binnen komen en schieten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zieke El Hamdaoui ontbreekt op de training en mist Klassieker
Mounir El Hamdaoui ontbrak vandaag op de laatste training in aanloop naar de Klassieker. Volgens Ajax is hij opnieuw ziek. Hij moet daardoor de Klassieker aan zich voorbij laten gaan.

--
Wil die ook nog weg? Of echt 3e griepje in een maand?
Reply
Die is echt niet ziek hoor. Weg met die gast! Kan me niet voorstellen dat zijn medespelers niet ziek zijn van die gast.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Manmanman die man moet zijn eigen progamma op Comedy Central krijgen, alweer ziek :^o
Laat hem maar lekker wegrotten in Qatar ofzo, beetje geld verdienen en niks doen!

Las net ook geruchten over Eidur Gudjohnson, zowel PSV als Ajax zijn geintresseerd in de spits van Stoke!
Blue White Army!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/eredivisie/2426162/van-geel-gepolst-feyenoord.html">http://www.nusport.nl/eredivisie/242616 ... noord.html</a><!-- m -->

Ehm, misschien kan hij wel wat, maar die onbetrouwbare kop kan ik niet meer zien. :yellow:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
dat is inderdaad een gluiperd. mag hopen dat hij het niet wordt.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2427266/kezman-vervolgt-loopbaan-in-hong-kong.html">http://www.nu.nl/sport/2427266/kezman-v ... -kong.html</a><!-- m -->

Hij is toe aan een nieuwe uitdaging! Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Emanuelson per direct naar Milan, opvallend en toch nog wat geld voor Ajax. Typisch gevalletje bank warm houden maar natuurlijk wel geweldige club voor hem.
Reply
de moeder van EB Wrote:Emanuelson per direct naar Milan, opvallend en toch nog wat geld voor Ajax. Typisch gevalletje bank warm houden maar natuurlijk wel geweldige club voor hem.

Ik zou zeggen: typisch gevalletje rustig af en toe invallen en dan volgend seizoen meer speeltijd pakken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Feyenoord meldt zich officieel voor aanvaller Dost
24/01/2011 08:16

Feyenoord heeft zich officieel gemeld voor Heerenveen-speler Bas Dost. De Rotterdammers zouden de lange spits graag willen overnemen van de Friese club.

Bij Feyenoord komt geld vrij nu de club Karim El Ahmadi heeft verhuurd aan Al Ahly in Dubai. Deze club neemt het salaris van de Marokkaan over en heeft bovendien een optie tot koop bedongen.

Dost komt bij Heerenveen niet echt voor in de plannen van trainer Ron Jans en moet vaker dan de speler lief is genoegen nemen met een plaats op de bank. Afgelopen weekeinde was Dost overigens als invaller trefzeker in het met 3-1 verloren duel met ADO Den Haag.

Eerder al maakte Ajax min of meer de interesse in Dost kenbaar. Ajax-trainer Frank de Boer gaf toe dat de aanvaller op een lijstje stond.

Ik snap hier dus helemaal niks van. Heeft Feyenoord geen andere prioriteiten? Denk sowieso dat Dost hier niet aan begint en dat Heerenveen hem niet voor een appel en een ei de deur uitdoet. Los daarvan denk ik dat Feyenoord de centjes beter kan besteden aan wat ervaring.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Feyenoord meldt zich officieel voor aanvaller Dost
24/01/2011 08:16

Feyenoord heeft zich officieel gemeld voor Heerenveen-speler Bas Dost. De Rotterdammers zouden de lange spits graag willen overnemen van de Friese club.

Bij Feyenoord komt geld vrij nu de club Karim El Ahmadi heeft verhuurd aan Al Ahly in Dubai. Deze club neemt het salaris van de Marokkaan over en heeft bovendien een optie tot koop bedongen.

Dost komt bij Heerenveen niet echt voor in de plannen van trainer Ron Jans en moet vaker dan de speler lief is genoegen nemen met een plaats op de bank. Afgelopen weekeinde was Dost overigens als invaller trefzeker in het met 3-1 verloren duel met ADO Den Haag.

Eerder al maakte Ajax min of meer de interesse in Dost kenbaar. Ajax-trainer Frank de Boer gaf toe dat de aanvaller op een lijstje stond.

Ik snap hier dus helemaal niks van. Heeft Feyenoord geen andere prioriteiten? Denk sowieso dat Dost hier niet aan begint en dat Heerenveen hem niet voor een appel en een ei de deur uitdoet. Los daarvan denk ik dat Feyenoord de centjes beter kan besteden aan wat ervaring.

Ik snap het prima. Feyenoord heeft geen doelpuntenmakers, nu Tomasson en Cissé langdurig geblesseerd zijn. Castaignos, Wijnaldum, Bruins, Fer en nog een paar zijn talenten die af en toe een goaltje maken, maar zijn nog te wisselvallig, zoals je zaterdag kon zien. Dost heeft er in 18 (halve) wedstrijdens ook alweer 8 gemaakt bij Heerenveen, dus dat lijkt me niet zo'n gek idee. En het niveau van Feyenoord is tegenwoordig niet echt hoger dan dat van Heerenveen of zelfs Heracles.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Die Dost moest toch minimaal 3 miljoen kosten? Waar gaat Feijenoord dat geld dan vandaan halen? Kan mij niet voorstellen dat El-ahmadi zoveel verdiende, verder is verkoop nog geen feit dus dat geld kunnen ze ook niet uitgeven. Zou Heerenveen ook mee willen werken aan een huur + optie tot koop?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Van Bommel naar AC Milan
Uitgegeven: 24 januari 2011 14:56
Laatst gewijzigd: 24 januari 2011 15:00

AMSTERDAM - Mark van Bommel vertrekt naar AC Milan. De middenvelder van Bayern München maakt per direct de overstap naar de koploper van de Italiaanse Serie A.

© ANPDat bevestigen bronnen maandag tegenover NUsport.

Van Bommel komt sinds 2006 uit voor Bayern, waar zijn contract op 30 juni afliep. De leiding van de Duitse topclub twijfelde of de verbintenis met de aanvoerder verlengd moest worden.



De middenvelder is de tweede Nederlander binnen een week tijd die de overstap maakt naar AC Milan. Eerder koos Ajacied Urby Emanuelson al voor een driejarig contract in de Italiaanse modestad.


Prijzen

In de periode bij Bayern won hij twee landstitels (2008 en 2010), twee nationale bekers (2008 en 2010) en de Super Cup (2007). Vorig jaar stond hij bovendien ook in de finale van de Champions League, waarin Internazionale met 2-0 te sterk bleek.

De Limburger wordt de dertiende Nederlander in dienst van AC Milan. Zondag kwam Urby Emanuelson reeds een contract overeen met de ‘Rossoneri’, waar Clarence Seedorf al sinds 2002 onder contract staat.

Marco van Basten en Ruud Gullit waren in het seizoen 1987/1988 de eerste landgenoten die uitkwamen voor Milan.


33e Nederlander

Gemeten vanaf de Tweede Wereldoorlog wordt Van Bommel de 33e Nederlander die uit zal komen in de Serie A. Faas Wilkes was in de jaargang 1949/1950 de pionier met zijn transfer naar Internazionale.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het is allemaal nog (lang) niet zeker, volgens VI:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/194017/Bayern-ligt-dwars-bij-transfer-Van-Bommel-naar-Milan.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/194017/Bay ... -Milan.htm</a><!-- m -->

Leuk voor hem, maar ik dacht dat ze bij Milan juist wat wilden verjongen. Dan helpt het niet als je een bijna 34-jarige aantrekt. En op welke plaats? Die van Merkel? Dan gaat hij een talent uit de basis houden. Ambrosini is net zo oud, dus dat is lood om oud ijzer...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Excelsior versterkt aanval met Ajacied Zeegelaar
24/01/2011 16:09
Marvin Zeegelaar komt tot het einde van het seizoen uit voor Excelsior. De aanvaller wordt door de huidige
nummer zestien van de Eredivisie gehuurd van Ajax, dat wel de verbintenis met de aanvaller verlengde.
Ajax maakt maandag bekend dat het deze zomer aflopende contract van Zeegelaar met een jaar is verlengd.
De 20-jarige buitenspeler maakte op 12 november 2008 zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax. Hij kwam
destijds in actie in het bekerduel met FC Volendam. In totaal speelde de aanvaller zes wedstrijden voor het
eerste elftal.

Dus bij Ajax vinden ze dat ze geen buitenspelers meer hebben, maar ze verhuren wel een talent(je) aan Excelsior.
Geef die jongen dan af en toe speeltijd bij het eerste. Zeker als Suarez weg zou gaan komt er weer wat ruimte voorin.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
mwoah,
de laatste 5 wedstrijden hebben op de flanken gespeeld:
Sulejmani, Ebecilio, Jozefzoon, Ozbiliz en Lukoki.
Das toch ook aardig wat eigen kweek. Kan me voorstellen dat als je er dan nog een hebt, die je nog niet goed genoeg acht, die dan wat ervaring laat opdoen bij de sattelietclub van Feyenoord Smile
The great old Ludwig von...
Reply
en terecht. Gewoon niet voor 15 miljoen laten gaan, daar wordt zeker nog wel minimaal 20 voor geboden in de zomerstop... Contract loopt nog 2,5 jaar...

Liverpool vangt vooralsnog bot bij Ajax over Suarez
24/01/2011 13:56

Luis Suarez gaat vooralsnog niet van Ajax naar Liverpool. De clubs kwamen niet tot overeenstemming over een afkoopsom voor de Uruguayaan.

Een delegatie van de Premier League-club, bestaande uit onder meer technisch directeur Damien Comolli, was maandagochtend te gast in Amsterdam om te onderhandelen over een overgang van Suarez, maar het verschil tussen vraag en aanbod was vooralsnog onoverbrugbaar.

Liverpool heeft een bedrag van rond de vijftien miljoen euro geboden, Ajax zet in op het dubbele. Het verschil is dusdanig groot dat er ook geen afspraken zijn gemaakt over verdere onderhandelingen.

Het contract van Suarez bij Ajax loopt nog door tot medio 2013. Liverpool heeft nog een week de tijd om tot overeenstemming te komen met Ajax en Suarez. De transfermarkt sluit op 31 januari.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:en terecht. Gewoon niet voor 15 miljoen laten gaan, daar wordt zeker nog wel minimaal 20 voor geboden in de zomerstop... Contract loopt nog 2,5 jaar...

Liverpool vangt vooralsnog bot bij Ajax over Suarez
24/01/2011 13:56

Luis Suarez gaat vooralsnog niet van Ajax naar Liverpool. De clubs kwamen niet tot overeenstemming over een afkoopsom voor de Uruguayaan.

Een delegatie van de Premier League-club, bestaande uit onder meer technisch directeur Damien Comolli, was maandagochtend te gast in Amsterdam om te onderhandelen over een overgang van Suarez, maar het verschil tussen vraag en aanbod was vooralsnog onoverbrugbaar.

Liverpool heeft een bedrag van rond de vijftien miljoen euro geboden, Ajax zet in op het dubbele. Het verschil is dusdanig groot dat er ook geen afspraken zijn gemaakt over verdere onderhandelingen.

Het contract van Suarez bij Ajax loopt nog door tot medio 2013. Liverpool heeft nog een week de tijd om tot overeenstemming te komen met Ajax en Suarez. De transfermarkt sluit op 31 januari.

dit is onderhandelingstactiek denk ik. op het laatste moment wil ajakkes denk ik vast wat miljoenen pakken, vooral nu liverpool het hoofd al op hol heeft gebracht. maar 15 mio heb je ook bijna binnen als je de cl haalt, dus ik kan begrijpen dat ajakkes wat meer wil.
Reply
uiteraard is dit onderhandelingstechniek, maar daarnaast is 15 miljoen gewoon te weinig, ook door dat kutpubliek...
The great old Ludwig von...
Reply
Laatste week van de transfermarkt en afgaande op de geruchten, kunnen we weleens een exodus aan 'nederlandse' spitsen verwachtten.......Vleminckx, Suarez, Castaignos, Matavs, Dost.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Denk niet dat Kuyt graag naar Ajax zou willen en denk ook niet dat hij op een heel warm welkom zou kunnen rekenen...

'Kuyt aangeboden bij Ajax in deal met Suaréz'Dinsdag 25 Januari 2011 15:18 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club!
Delen Email Twitter Hyves Facebook Linkedin
Liverpool gaat weer een poging wagen om Luis Suaréz naar Engeland te halen en willen ze Dirk kuyt aanbieden bij Ajax. De Amsterdammers vragen 25 miljoen voor de aanvaller, maar Liverpool wil tot vijftien miljoen gaan.

Doordat Liverpool niet meer geld zou hebben willen ze Kuyt in de deal laten betrekken. Het is onbekend of de aanvaller openstaat voor een vertrek naar Ajax. De Nederlander speelde voor Liverpool bij Feyenoord en werd in 2006 voor achttien miljoen overgenomen door The Reds.

Liverpool wil met Suaréz doelpunten voorin en ze presteren zwaar onder hun niveau, de Engelsen staan momenteel op een achtste plek in de Premier League. Kuyt speelde 159 wedstrijden voor Liverpool, waarin hij veertig doelpunten heeft gemaakt.
The great old Ludwig von...
Reply
Suarez voor Kuyt+10 miljoen? Daar zou niemand over na moeten denken toch?

Ondanks dat Kuyt Feyenoorder was, zie ik geenreden waarom men hem niet warm zou onthalen.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Kuyt weg wil en al helemaal niet naar Nederland.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: