The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Daar steek ik niet alleen m'n hand maar ook m'n kleine jongen voor in het vuur dat dat niet gaat gebeuren. Kuyt naar ajax. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.
Reply
Die El Hamdaoui is nu al gewoon 1,5e maand óf ziek óf heeft te kampen met een terugslag met z'n knie. Traint elke dag ''binnen''. Dat de media dat nog elke dag plaatst. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Peter Wrote:Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.

Heeft niet elke club dat nodig?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.

Heeft niet elke club dat nodig?

Nou, het kan bij elke club nuttig zijn, maar ik denk niet dat Dirk Kuijt de speler is die Ajax nodig heeft.
Elke speler zou zich, in principe, 90 minuten lang in de rondte moeten werken voor het teambelang.
Sommige spelers kunnen het zich permitteren om niks te doen en dan in een of twee de wedstrijd te beslissen,
maar die zijn er niet heel veel. Zelfs spelers als Messi, Christiano Ronaldo en Sneijder lopen veel, werken
relatief hard en verdedigen (soms) mee.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
centre court Wrote:Daar steek ik niet alleen m'n hand maar ook m'n kleine jongen voor in het vuur dat dat niet gaat gebeuren. Kuyt naar ajax. Undecided

Ik zou nooit een van mijn kinderen verwedden op een voetbaltransfer :roll: maar je kan hem de brandstapel besparen:


Het management van Dirk Kuijt heeft woensdag de geruchten over een transfer naar Ajax naar het land der fabelen gestuurd. De spits van Liverpool werd de voorbije dagen gelinkt aan de Amsterdammers om de deur voor Luis Suárez open te zetten. De Engelse club wil de Uruguayaanse sluipschutter graag inlijven, maar kwam tot dusver niet tot een akkoord met Ajax.

The Reds dachten er daarom aan om Kuyt als ruilobject te gebruiken. Deze piste wordt nu verlaten, want de zaakwaarnemer van de international, Karel Jansen, heeft aan AjaxLife laten weten dat de berichten volslagen onzin zijn en dat ze niet op de hoogte zijn van de interesse van Liverpool.

Volgens Jansen voelt Kuyt zich prima in zijn vel op Anfield Road. Een vertrek van het werkpaard zal daarom niet voor de nabije toekomst zijn. De aanvaller heeft een verleden bij Feyenoord en leek niet open te staan voor een overgang naar rivaal Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Suarez voor Kuyt+10 miljoen? Daar zou niemand over na moeten denken toch?

Ondanks dat Kuyt Feyenoorder was, zie ik geenreden waarom men hem niet warm zou onthalen.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Kuyt weg wil en al helemaal niet naar Nederland.


](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Daar steek ik niet alleen m'n hand maar ook m'n kleine jongen voor in het vuur dat dat niet gaat gebeuren. Kuyt naar ajax. Undecided

Ik zou nooit een van mijn kinderen verwedden op een voetbaltransfer :roll: maar je kan hem de brandstapel besparen:
[/i]

Bedoelt ie niet gewoon stiekem zijn middelste been? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Daar steek ik niet alleen m'n hand maar ook m'n kleine jongen voor in het vuur dat dat niet gaat gebeuren. Kuyt naar ajax. Undecided

Ik zou nooit een van mijn kinderen verwedden op een voetbaltransfer :roll: maar je kan hem de brandstapel besparen:
[/i]

Bedoelt ie niet gewoon stiekem zijn middelste been? :wink:

Ik had af en toe al zo m'n bedenkingen bij het verstandelijke vermogen van Bumme maar als je zelfs dit verkeerd kan opvatten dan weet ik 't ook niet meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Daar steek ik niet alleen m'n hand maar ook m'n kleine jongen voor in het vuur dat dat niet gaat gebeuren. Kuyt naar ajax. Undecided

Ik zou nooit een van mijn kinderen verwedden op een voetbaltransfer :roll: maar je kan hem de brandstapel besparen:
[/i]

Bedoelt ie niet gewoon stiekem zijn middelste been? :wink:

Ik had af en toe al zo m'n bedenkingen bij het verstandelijke vermogen van Bumme maar als je zelfs dit verkeerd kan opvatten dan weet ik 't ook niet meer.


Honger heren? :hap2:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.

Heeft niet elke club dat nodig?

Nou, het kan bij elke club nuttig zijn, maar ik denk niet dat Dirk Kuijt de speler is die Ajax nodig heeft.
Elke speler zou zich, in principe, 90 minuten lang in de rondte moeten werken voor het teambelang.
Sommige spelers kunnen het zich permitteren om niks te doen en dan in een of twee de wedstrijd te beslissen,
maar die zijn er niet heel veel. Zelfs spelers als Messi, Christiano Ronaldo en Sneijder lopen veel, werken
relatief hard en verdedigen (soms) mee.

Tuurlijk zou zo'n Hamdoui hard moeten werken, maar breng hem dat eens aan zijn verstand. Gaat ie echt nooit leren, daarom kun je beter een type Kuyt hebben lopen.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.

Heeft niet elke club dat nodig?

Nou, het kan bij elke club nuttig zijn, maar ik denk niet dat Dirk Kuijt de speler is die Ajax nodig heeft.
Elke speler zou zich, in principe, 90 minuten lang in de rondte moeten werken voor het teambelang.
Sommige spelers kunnen het zich permitteren om niks te doen en dan in een of twee de wedstrijd te beslissen,
maar die zijn er niet heel veel. Zelfs spelers als Messi, Christiano Ronaldo en Sneijder lopen veel, werken
relatief hard en verdedigen (soms) mee.

Tuurlijk zou zo'n Hamdoui hard moeten werken, maar breng hem dat eens aan zijn verstand. Gaat ie echt nooit leren, daarom kun je beter een type Kuyt hebben lopen.

Eens. Maar ondenkbaar gezien zijn geschiedenis met Feyenoord.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Type Kuyt is wel wat Ajax nodig heeft. Een vechtertje dat zich 90 minuten lang 3 slagen in de rondte werkt en wegcijfert in het belang van het elftal.

Heeft niet elke club dat nodig?

Nou, het kan bij elke club nuttig zijn, maar ik denk niet dat Dirk Kuijt de speler is die Ajax nodig heeft.
Elke speler zou zich, in principe, 90 minuten lang in de rondte moeten werken voor het teambelang.
Sommige spelers kunnen het zich permitteren om niks te doen en dan in een of twee de wedstrijd te beslissen,
maar die zijn er niet heel veel. Zelfs spelers als Messi, Christiano Ronaldo en Sneijder lopen veel, werken
relatief hard en verdedigen (soms) mee.

Tuurlijk zou zo'n Hamdoui hard moeten werken, maar breng hem dat eens aan zijn verstand. Gaat ie echt nooit leren, daarom kun je beter een type Kuyt hebben lopen.

Kuijt kan bij een heleboel clubs prima uit de voeten, maar Ajax is typisch een club waar je er waarschijnlijk niet zoveel aan hebt, los van zijn inzet.
Hij is niet heel snel, hij is niet heel technisch en balvaardig, hij heeft zelden tot nooit in 4-3-3 gespeeld en hij scoort ook niet zomaar uit het niets
en ook niet genoeg om de nummer 9 bij Ajax te zijn. Om de diepe spits bij Ajax te laten renderen heb je snelle buitenspelers nodig met een
passeerbeweging, een goede voorzet en een scherpe steekpass. Kuijt passeert NIEMAND en kan alleen 'in de kaats' of 'uit de kluts' of uit een
voorzet een goal maken. Maar dat doet ie bijna altijd in de 16 en dat is nou juist waar de buitenspelers van Ajax zo weinig mogelijk moeten komen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Suarez voor Kuyt+10 miljoen? Daar zou niemand over na moeten denken toch?

Ondanks dat Kuyt Feyenoorder was, zie ik geenreden waarom men hem niet warm zou onthalen.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Kuyt weg wil en al helemaal niet naar Nederland.


](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Pas je op je hoofd Fabian? Er zit al niet veel meer in gezien deze reactie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
26,5M maximaal, niet slecht!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elia, Beerens, Dost, Wolfswinkel, Gudjonsson.. wie o wie?
Reply
jammer, ik had t niet gedaan denk ik.
Ik denk dat ie in de zomer voor t zelfde bedrag had weg gekund.
Maar uiteraard wel een mooi bedrag.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Elia, Beerens, Dost, Wolfswinkel, Gudjonsson.. wie o wie?

Wat mij betreft van Wolfswinkel... misschien met Gudjonsson als die zich kan schikken in een 'mentor'-rol...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Elia, Beerens, Dost, Wolfswinkel, Gudjonsson.. wie o wie?

Wat mij betreft van Wolfswinkel... misschien met Gudjonsson als die zich kan schikken in een 'mentor'-rol...

Beerens,Wolfie,Suljimani voorin zou niet verkeerd zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Suárez: 'De clubs moeten mij bellen, dan ik pas geloven'
Vrijdag, 28 januari 2011 om 18:59
Luis Suárez heeft een eerste reactie gegeven op het akkoord tussen Ajax en Liverpool omtrent zijn transfer naar de Engelse recordkampioen. NUsport zocht snel contact met de spits uit Uruguay en feliciteerde hem met zijn aanstaande overgang naar Anfield Road. “Nee joh. Echt waar? Waarom niemand mij bellen, dan?”, gaf Suárez aan in gesprek met het magazine.

“Nee, nee, nee, ik geloven nog niet. Clubs moeten mij bellen, dan ik pas geloven”, herhaalde de spits nog eens toen hem werd verteld dat er een akkoord ligt tussen de Engelsen en de Amsterdammers. Mocht het werkelijk kloppen, aldus de international, dan zou zijn droom uitkomen. “Dan is fantastisch. Maar ik kan het niet geloven voordat ik echt hoor dat alles oké is. Dus als jij niet erg vindt, ik nu lijn vrij houden”, liet hij de verslaggever weten.

Afgevaardigden van Ajax en Liverpool zagen elkaar afgelopen maandag voor het eerst face to face op luchthaven Schiphol. De Eredivisionist wees toen een eerste bod af en stelde meer geld te willen zien voor haar ex-aanvoerder. Liverpool verhoogde haar bedrag, maar opnieuw zei Ajax 'nee'. Het derde bod, een bedrag van 25 miljoen euro dat nog anderhalf miljoen kan oplopen, werd wel geaccepteerd; beide clubs maakten vrijdag in de namiddag melding van de overeenkomst.

--
Als dit waar is... :lol:
Reply
Tsja ... een bedrag van 26,5 miljoen is natuurlijk niet meer te weigeren voor een club in Nederland... jammer maar op naar de volgende wedstrijden...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Al 4M geboden voor Dost, Heerenveen wil 6M. Dat is die bankzitter van Heerenveen achter middenvelder Elm die in de zomer nog maar 3,3M waard was. Nu dus voor 5 naar Ajax verwacht ik. Snap ik niets van. Pak dan Wolswinkel of Matavz.. Dost is echt niets beter dan Sibon die het nergens redde.
Reply
Ik snap het echt niet. 5 miljoen voor een bankzitter van Heerenveen? En die moet dan Suarez op gaan volgen? Doe dan inderdaad Matavz. Die zal nog wel wat duurder zijn en Ajax kennende lossen ze lieverde schuld af dan dat ze voor sportieve successen gaan. Ik zou zeggen: Matavz en Gudjonsson.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lille biedt 10M voor Dzsudzsak. Undecided

Als Dost al 6M doet en Suarez 22M+4,5M variabel dan is Dzsudzsak ook minstens 20.
Reply
Peter Wrote:Al 4M geboden voor Dost, Heerenveen wil 6M. Dat is die bankzitter van Heerenveen achter middenvelder Elm die in de zomer nog maar 3,3M waard was. Nu dus voor 5 naar Ajax verwacht ik. Snap ik niets van. Pak dan Wolswinkel of Matavz.. Dost is echt niets beter dan Sibon die het nergens redde.


Jammer Peter, ik had meer voetbalkennis van je verwacht. Dost is veel beter (nu al) dan Sibon ooit is geweest. Hij is sneller, technischer, atletischer en heeft mijns inziens ook een beter Torinstinkt. Het enige waarin Sibon Dost overklast is zijn baardgroei OSmile
Ik heb een droom.
Reply
Quote:Ajax heeft een eerste bod uitgebracht op FC Utrecht-speler Dries Mertens. De rappe vleugelspeler staat hoog op het verlanglijstje van de Amsterdammers, die na de verkoop van Luis Suárez aan Liverpool weer geld te besteden hebben.

Foeke Booy, technisch directeur van Utrecht, heeft aan Eredivisie Live laten weten dat het eerste bod van de Amsterdammers is afgewezen. Hoeveel de club van trainer Frank de Boer voor de dribbelaar overhad, is niet bekend.

Dries Mertens kwam vorig seizoen over van AGOVV Apeldoorn en maakte direct indruk in de eredivisie. Het is niet bekend wat Ajax, dat ook nog met sc Heerenveen in onderhandeling is over Bas Dost, moet betalen voor Mertens. De Amsterdamse club heeft tot maandagavond de tijd om het duo vast te leggen

Leuke voetballer natuurlijk, maar waar moet hij spelen? Dit gaat ongetwijfeld weer ten koste van de eigen jeugd. Aan de andere kant is Sulejmani, Dost, Mertens ook wel een leuke aanval.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:Al 4M geboden voor Dost, Heerenveen wil 6M. Dat is die bankzitter van Heerenveen achter middenvelder Elm die in de zomer nog maar 3,3M waard was. Nu dus voor 5 naar Ajax verwacht ik. Snap ik niets van. Pak dan Wolswinkel of Matavz.. Dost is echt niets beter dan Sibon die het nergens redde.


Jammer Peter, ik had meer voetbalkennis van je verwacht. Dost is veel beter (nu al) dan Sibon ooit is geweest. Hij is sneller, technischer, atletischer en heeft mijns inziens ook een beter Torinstinkt. Het enige waarin Sibon Dost overklast is zijn baardgroei OSmile

Bas Dost man. Noem eens 3 echt goede wedstrijden van hem waar hij heeft laten zien Ajax waardig te kunnen zijn? Hopeloos gefaald bij Heerenveen en terecht door een matige middenvelder verdreven naar de bank.

Mertens betekend met andere woorden geen vertrouwen in Ebecilio en Ozbiliz, anders kan ik die interesse ook niet verklaren.

Als ze die 2 halen is meer dan de helft van de Suarez-miljoenen alweer verwaterd. Wat ze mi nodig hebben is vechters en body op het middenveld.
Reply
Mertens is tegenover die twee spelers natuurlijk wel ontzettend veel verder in zijn ontwikkeling, en een bepalende speler bij zijn club. Ebicilio en Ozbiliz zijn vooralsnog leuke talenten, maar nog lang niet zo ver dat ze bepalend kunnen zijn.
Als ze Mertens zouden kopen kun je Ebicilio rustiger brengen. Nu loop je het risico dat je de jonkies opbrandt.
Van de interesse in Dost weet ik nog niet wat ik er van moet denken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Quote:Feyenoord verrast met Meeuwis
ROTTERDAM - Marcel Meeuwis vertrekt naar Feyenoord. De 30-jarige middenvelder komt over van Borussia Mönchengladbach waar hij niet op een basisplaats kon rekenen en gaat op huurbasis voor de Rotterdammers spelen. Meeuwis moet maandag op de laatste dag van de transfermarkt nog wel medisch worden gekeurd.

Meeuwis stond in de belangstelling van een groot aantal clubs: NAC Breda, Willem II, VVV-Venlo, ADO den Haag, Alemannia Aachen en Polonia Warschau wilden de Brabander inlijven.

Meeuwis kwam eerder uit voor Roda JC, VVV en Willem II.

Tsja, wat moet je hier van denken. Het feit dat hij in de belangstelling staat van ploegen die eigenlijk niet Feyenoord-waardig zijn zegt m.i. al genoeg. Hij wordt gehuurd dus ze kunnen er iig geen buil aan vallen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Altijd best een goeie gevonden bij Roda JC.
Reply


Forum Jump: