The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Koop toch lekker een jonge jongen die zich kan ontwikkelen...
Reply
Als Bulykin akkoord gaat met een rol als reservespits/pinch-hitter is het een prima optie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Heb je 2 dure reserves, 1 die 1.2 mio verdiend en de andere 1.8......
Ze hadden gewoon die Castillion moeten houden en niet moeten verhuren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
kooltje Wrote:Koop toch lekker een jonge jongen die zich kan ontwikkelen...

Dat hebben ze met Sigthorsson ook gedaan, dit is echt voor tweede spits.
Ben benieuwd of hij daarmee akkoord gaat, maar inderdaad prijzige reserves
The great old Ludwig von...
Reply
kooltje Wrote:Koop toch lekker een jonge jongen =P~

[gay]
Reply
Naar verluidt gaat Bakkal het stratumseind verruilen voor het centrum van Rotterdam.
Reply
Peter Wrote:Naar verluidt gaat Bakkal het stratumseind verruilen voor het centrum van Rotterdam.

volgens johan dreksen. en dan alleen als fer verkocht wordt en fer wordt alleen verkocht als die kutporvinciaal monsterman nou eens de poeplap trekt en niet in gedeelten betaalt maar gelijk boter bij de vis doet.

5 mio ineens. hoe moeilijk kan het zijn? het zal wel van chadli afhangen.

ik had zelf nog niets eens gedacht aan bakkal. vind ik een prima keuze. verdedigend minder dan fer, aanvallend vind ik hem zeker niet minder. altijd gecharmeerd van geweest, hoe dan ook, ik vind het veel beter dan immers.
Reply
[off topic] Wat een verschrikkelijke teringneus die Keje.
Zit bij VI Brama en Janko af te zeiken en de spelertjes van Johan, Marco en Frank lekker op te hemelen. Puke [off topic]

Fer gaat natuurlijk naar Twente. 5 mln kan Feyenoord niet negeren. Bakkal gaat Fer niet vervangen, maar zou wel een aanwinst zijn.

Ben benieuwd wat Bulykin gaat doen als Matavz toch naar PSV gaat en Ajax 'm niet haalt.
ADO heeft geen geld, omdat ze zo stom zijn geweest om Verhoek niet in de etalage te zetten.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Is die El Hamdaoui nou nog niet weg...Net als Aissatti lekker verkopen en salarisbudget investeren.
Reply
Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat de VI een neuzenblad was, wisten we al, maar om Ajax nu 2x in de stand op te nemen?

[Image: standc.jpg]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:Soap rond Matavz duurt voort
dinsdag 30 augustus 2011 | 14:01 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 30 augustus 2011 | 14:55

FC Groningen-spits Tim Matavz. foto Jane Wessels/ANP
EINDHOVEN - De soap rond de mogelijke transfer van Tim Matavz naar PSV gaat maar door. FC Groningen en PSV zijn nog steeds in onderhandeling. De spits kan bij PSV een 5-jarig contract ondertekenen en past in het salarishuis van de club.

Het verschil tussen de vraagprijs en het bod zou kleiner zijn geworden, maar er is nog geen definitieve overeenstemming.

De onderhandelingen tussen PSV-directeur Marcel Brands en zijn collega Hans Nijland van FC Groningen zijn uitgedraaid op een keihard miljoenenspel. Nijland meldde afgelopen weekend dat PSV uiterlijk zondagavond om 20.00 op de eisen van FC Groningen moest ingaan. Hij zou anders de transfer afblazen.

Inmiddels is duidelijk dat de soep niet zo heet wordt gegeten. Het argument van Brands bij het ultimatum was dat hij een beoogde vervanger voor Matavz moest laten invliegen. Nijland zou deze spits, de Uruguyaan David Texeira, opdracht hebben gegeven niet op het vliegtuig te stappen. Inmiddels blijkt Texeira toch in Nederland te zijn.

Noch Brands, noch Nijland wil reageren. Woensdagavond sluit de transfermarkt en moet PSV met FC Groningen een akkoord hebben bereikt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<
Ga toch weg joh. Gemiddelde leeftijd op het middenveld en voorin is dan 12 jaar. Dat gaat 20 hele goede en 10 hele slechte duels opleveren. Een kampioen moet stabiel zijn. Volgend seizoen en over 2 jaar daarentegen. Maarja als hofleverancier van het beste voetballand ter wereld mag nu eigenlijk ook best wat verwacht worden.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Naar verluidt gaat Bakkal het stratumseind verruilen voor het centrum van Rotterdam.

volgens johan dreksen. en dan alleen als fer verkocht wordt en fer wordt alleen verkocht als die kutporvinciaal monsterman nou eens de poeplap trekt en niet in gedeelten betaalt maar gelijk boter bij de vis doet.

5 mio ineens. hoe moeilijk kan het zijn? het zal wel van chadli afhangen.

ik had zelf nog niets eens gedacht aan bakkal. vind ik een prima keuze. verdedigend minder dan fer, aanvallend vind ik hem zeker niet minder. altijd gecharmeerd van geweest, hoe dan ook, ik vind het veel beter dan immers.
Bakkal is al bijna een jaar niet uit de kroeg te slaan. Drinkt en rookt veel. Totaal ongemotiveerd en moet echt weg zien te komen uit Eindhoven. Nieuwe kans in de kuip zal hem mss wel uit de kroegen houden en als hij er weer naar gaat leven heb je een topper.
Reply
Matavz blijft bij Greuning.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2602588/transfer-matavz-psv-afgeblazen.html">http://www.nu.nl/sport/2602588/transfer ... lazen.html</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Matavz blijft bij Greuning.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2602588/transfer-matavz-psv-afgeblazen.html">http://www.nu.nl/sport/2602588/transfer ... lazen.html</a><!-- m -->
Dat definitief afketsen is al 3x gemeld in 3 dagen. Spel wordt nog volop gespeeld. Dit ketst pas morgen om 23.59'59 definitief af als het afketst. Matavz is al persoonlijk rond voor 5jarig contract en Nijland meldt dat gat tussen vraag en aanbod klein is. En dat RvC het zou blokkeren is onzin zegt RvClid Van Breukelen. Allemaal spel en dat zal nog 31 uur zo doorgaan!
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<
Ga toch weg joh. Gemiddelde leeftijd op het middenveld en voorin is dan 12 jaar. Dat gaat 20 hele goede en 10 hele slechte duels opleveren. Een kampioen moet stabiel zijn. Volgend seizoen en over 2 jaar daarentegen. Maarja als hofleverancier van het beste voetballand ter wereld mag nu eigenlijk ook best wat verwacht worden.

Waarom noem je alleen de aanval en het middelveld? Omdat PSV daar gemiddeld een jaar jonger is? Is de verdediging niet belangrijk of noem je die niet omdat PSV daar wel gemiddeld ouder is? De gemiddelde leeftijd van Ajax is gemiddeld een jaar jonger (op basis van de opstelling van afgelopen week). Onzinargument dus.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Onzinargumenten heeft Peter wel vaker last van als hij zich (zoals elk seizoen weer) wil indekken...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gaat nog een spannende dag worden morgen.
Hoop voor Ajax dat Lange Jan en Eriksen behouden blijven en dat El-Ham nog ergens onderdak weet te vinden. Een extra spits is welkom, verder ben ik tevreden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Alleen keuring scheidt Matavz nog van PSV-transfer
31/08/2011 09:10

EXCLUSIEF - PSV en FC Groningen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Tim Matavz (22). Mits de Sloveense spits de medische keuring doorstaat, tekent hij een vijfjarige verbintenis bij de Brabanders.

Matavz (22) zal later vandaag in de Sloveense hoofdstad Ljubljana gekeurd worden door PSV. PSV heeft een arts naar Slovenië gestuurd.

De spits speelt komende vrijdag met Slovenië tegen Estland. Matavz heeft zelf al een persoonlijk akkoord met PSV.

Bron: vi.nl
Reply
EB Sports Wrote:Alleen keuring scheidt Matavz nog van PSV-transfer
31/08/2011 09:10

EXCLUSIEF - PSV en FC Groningen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Tim Matavz (22). Mits de Sloveense spits de medische keuring doorstaat, tekent hij een vijfjarige verbintenis bij de Brabanders.

Matavz (22) zal later vandaag in de Sloveense hoofdstad Ljubljana gekeurd worden door PSV. PSV heeft een arts naar Slovenië gestuurd.

De spits speelt komende vrijdag met Slovenië tegen Estland. Matavz heeft zelf al een persoonlijk akkoord met PSV.

Bron: vi.nl

dat wist die peter dan toch wel weer, die 5 jaar....
Reply
Quote:De kans dat Mounir El Hamdaoui en Ismail Aissati tot de winterstop bij Jong Ajax spelen wordt steeds groter. De twee Marokkaanse internationals zijn in hun vaderland vanwege de voorbereiding op de interland. Mocht zich vandaag een serieuze club melden, dan moet slagvaardig worden gehandeld met bovendien in allerijl nog een medische keuring. Lille haakte onlangs af voor El Hamdaoui. PSV, Blackburn Rovers, Paris Saint-Germain, Saint-Étienne en Espanyol werden al eerder genoemd. Voor Assaiti is belangstelling, maar bizar genoeg is de middenvelder niet te bereiken voor zijn zaakwaarnemer.

die aissati gedraagt zich als ene prototype marokkaan. el hamdaoui uiteraard ook. dit gedrag is toch om te kotsen? mooi dat ajakkes verneukt wordt, maar ik vind dit bogarde-trekjes en het lijkt er op dat ze samen ajakkes dwars willen zitten.

net zoals die assaidi die zich er opeens tegenaan bemoeit. de marokkanen komen samen, beschermen elkaar en lopen weer heel hard te huilen dat hun onrecht wordt aangedaan.
Reply
Vooral dat laatste... moet ie niet doen. dom.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
EJR Wrote:Wat een verschrikkelijke teringneus die Keje.
Zit bij VI Brama en Janko af te zeiken en de spelertjes van Johan, Marco en Frank lekker op te hemelen. Puke


eensch, wat een ontzettend gladde teringaal. als hij cruyff heeft gepepen zal me dat niet verbazen. en maar meelullen met dreksen (oh, maar ik ben het heel vaak met hem eens, ook dat fer moet blijven. en dreksen: maar ik vind dat feyenoord die 5 mio moet pakken Undecided ).

Quote:Fer gaat natuurlijk naar Twente. 5 mln kan Feyenoord niet negeren. Bakkal gaat Fer niet vervangen, maar zou wel een aanwinst zijn.

als twente geld heeft betalen ze kennelijk 5, maar nu wil fer niet meer. wat is dat voor tactiek van jansen? fer zou toch wachten totdat de clubs eruit zouden zijn? en nu opeens heeft het te lang geduurd? of koopt hij rust om te onderhandelen? als rfer echt is omgedraaid heeft hij vermoedelijk altijd gedacht dat de clubs er neit uit zouden komen en heeft hij rechtvaardiging gezocht voor het feit dat hij volgend jaar transfervij wegloopt. 'aan mij heeft het niet gelegen': net zo treurig als bij guzman....

ik vind sowieso dat hij slecht begeleid wordt. volgend jaar wordt hij opgepikt als handelswaar. dirk kuijt had gewoon gelijk: ze kunnen beter een transfersom voo rje betalen, dan weet je zeker dat ze je willen hebben.

Quote:ADO heeft geen geld, omdat ze zo stom zijn geweest om Verhoek niet in de etalage te zetten.

wel toch, maar hij wilde opeens niet weg? die vd kallen krijgt meer kritiek begrijp ik. terecht. vuile hond.
Reply
Welkom Tim!! Wát een heerlijk talentenelftal voor de lange termijn!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als PSV Matavz koopt, zie ik ze toch echt weer als een echte titelkandidaat. Ik hoop dan ook echt dat het niet door gaat [-o<
Ga toch weg joh. Gemiddelde leeftijd op het middenveld en voorin is dan 12 jaar. Dat gaat 20 hele goede en 10 hele slechte duels opleveren. Een kampioen moet stabiel zijn. Volgend seizoen en over 2 jaar daarentegen. Maarja als hofleverancier van het beste voetballand ter wereld mag nu eigenlijk ook best wat verwacht worden.

Waarom noem je alleen de aanval en het middelveld? Omdat PSV daar gemiddeld een jaar jonger is? Is de verdediging niet belangrijk of noem je die niet omdat PSV daar wel gemiddeld ouder is? De gemiddelde leeftijd van Ajax is gemiddeld een jaar jonger (op basis van de opstelling van afgelopen week). Onzinargument dus.

Nee, omdat die vorig seizoen al gewogen en te licht bevonden is. Gemiddeld 1 goal per duel tegen, dan kun je alleen nog kampioen worden met 6 kanjers op je middenveld en voorin. Dit heeft PSV nu, maar ze zijn nog zo jong dat dit seizoen nog grillig zal zijn. Volgende seizoenen zie ik weer titels voor PSV in beeld komen + deals zoals met Dzsudzsak gemaakt zullen er nog veel volgen.
Reply
Jansoe Wrote:Onzinargumenten heeft Peter wel vaker last van als hij zich (zoals elk seizoen weer) wil indekken...

Jaaa tegen vreemden op een forumppie moet ik me wel ff goed indekken!!

Ik zeg gewoon wat ik verwacht.

Ik verwacht bijvoorbeeld ook dat PSV Ajax over 2,5 week volledig van de mat gaat vegen en met een nulletje of 3 naar Amsterdam stuurt. De grilligheid zie ik in zo'n thuisduels als iets positiefs omdat ze dan vaak het gras opvreten en alles lijken te kunnen. Ik maak me meer zorgen over van die verradelijke zaadpotjes als Heracles-uit.
Reply
PSV haalt ook nog ff Jetro Willems binnen. Geweldig talent van pas 17 jaar waar ook oa. Inter achteraan zaten. En waar vind je een goede linksback tegenwoordig nog?

Blijft dit seizoen nog bij Sparta op huurbasis waarschijnlijk.
Reply
Peter Wrote:PSV haalt ook nog ff Jetro Willems binnen. Geweldig talent van pas 17 jaar waar ook oa. Inter achteraan zaten. En waar vind je een goede linksback tegenwoordig nog?

Blijft dit seizoen nog bij Sparta op huurbasis waarschijnlijk.

ik lees geruchten dat zowel feyenoord als psvee drenthe een aanbod hebben gedaan. wat weet jij daarvna peter, als jullie die willems hebben lijkt mij dat minder nodig voor psvee...
Reply
Quote:11.21: De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd. Feyenoord is vandaag toch akkoord gegaan met de door de Tukkers geboden vijf miljoen euro. Feyenoord hoopt John Guidetti (Manchester City) en Otman Bakkal (PSV), beiden op huurbasis, snel vast te leggen als vervangers.

en fer zelf dan?
Reply


Forum Jump: